PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vti



Can_R
24-03-2013, 10:53
Arkadaşlar önümüzdeki günlerde sübap lastiklerini değiştrimek için vti nin kapağını açtıracağım kapağıda açmışken geri eski haliyle kapatmak istemiyorum ince contayı araştırdım budy cluba karar kıldım artı birde yay şapka gerektirmeyecek en iyi verimi alabileceğim egzantrik düşünüyorum ama ne takacağım konusunda hiç bi fikrim yok bu konuda bilgisi olan arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
Birde aracı aldığımdan beri headers ariyorum dc ve megan baktım ikinci el bulamadım. ***** sitede bir çok headers var hepside şekil itibariyle farklı yapıda ama araca hangisi en iyi verimi verir bilemiyorum bu konudada yardıma ihtiyacım var. yani kısaca yapacaklarım

İnce conta: budy club
egzantrik: ?
headers: ?
ayarlı kasnak: ?
soru işareti koyduğum alanlarda uzman arkadaşların yardımına ihtiyacım var.
bu uygulamalar sonrasıda P28 beyin takmayı düşünüyorum.
P28 sonrası oem yay şapkanın sorun çıkarmaması için max: 8800 devir dönmeyi planlıyorum


Aracta şuan sadece
Simota bigtube filtre kiti
51 düzboru sonda 55 yada 60 tam emin deilim otto var.

kanashibari
24-03-2013, 20:29
8800 devir dönmek sıkıntı çıkarır en ufak hatanı kabul etmez. 8400 idealdir o yaylar için.

MaXiGörKy
24-03-2013, 22:23
aynen katılıyorum. oem yay şapka ile 8800 çok sakat hata affetmez. itr takarsan ayarlı kasnağa ihtiyacın yok ayrıca açmışken yay ve şapkalrı değiştirisen eksantriğe göre bir devir bandı ayarlanabilir. ayrıca subabları kontrol ettirmeyide unutmamak lazım. bu seferde subablarda uzama varsa tehlikeli olabilir. hatta ince conta koyacaksan arp saplamada koymanı tavsiye ederim. headers olarakta dc 2.25 le devam edebilirisn. şimdilik aklıma gelenler bunlar.

orhan_guney
24-03-2013, 22:30
Ben yay sapka ile 8300 donmeye tirsiyorum helal vallaha 8800 devir .

silent furious
24-03-2013, 22:36
o kadar açmışken egzantriklerle beraber yay şapka da değişmeli bence ki 8200 de giren kesiciyi 8800 lere taşımak istiyorsun subap yakalama riskine karşın yay şapka takılmalı

MaXiGörKy
24-03-2013, 22:42
aslında 8800 e bide subab koymak lazım, kafa rahat olması için. hiç belli olmaz çın eder valla:(

sword
24-03-2013, 22:45
acmısken yay sapka konur egzantrık ıcın kapak acılmıyor zaten..

orhan_guney
24-03-2013, 23:15
Yay sapka kapak acmadanda koydurabilirsin yapan yer var.

Can_R
25-03-2013, 09:31
Arkadaşlar zaten kapak açmamak gibi bi düşüncem yok sübap lastiklerini değiştrmek istediğim için kapağı açmam gerek açmışkende ufak tefek bişiler yapmak aracı yakın zamanda aldığım için pek masraf edecek bütcemde yok açıkcası bi ince conta bi egzantrik birde beyinle tahmini 1500 lira gibi bi rakam çıkıyor oem yay şapkanın 8800e kadar dayanabileceğini okumuştum bi yerde dayanmazsada artık 8400 döneriz oda yeter aşırı bi beklentim yok zaten.

sandman
25-03-2013, 10:40
ben oem yay sapka gsr egz. ile 9000 devir dondum hic bir sikinti yasamadim
size onerim gsr egzatrik oem yay sapka ile 8800 donebilirsiniz ama yazilimla yazilimsiz sikinti cikarir

AslanMustafa
25-03-2013, 11:16
bende b16b piston oem yay sapka b16b egz 8700 devir dönuyorum. çok sukur suana kadar sıkıntı yasamadım.

Can_R
25-03-2013, 11:46
Peki headers için ne düşünüyorsunuz dc yada megan bulamadım netteki paslanmaz 304 krom malzemeden yapılma diye satılan headerslardan almak ne kadar mantıklı hepside şekil itibariyle farklı farklı neye dikkat etmek gerek

sandman
25-03-2013, 11:55
egzantrik beyin ince conta yaparsaniz replika dc ler var 4-1 2.5 inc ideal olur

abdullah songür
25-03-2013, 19:42
b18c5 oem egzantirk kullanırsan yay şapka takmana gerek kalmaz
cızırtılı bi ses istiyorsan dc
subaru sesi istiyorsan megan
ayarlı kasnagada gerek yok zaten

hunter6725
03-04-2013, 17:34
Arkadaşım egerki devir dönücem diyorsan yay şapka mutlaka yap derim tabi yag pompasını ITR ile değiştirmelisin bence açmışken bütceni arttır piston sekman filanda yap şıkır şıkır olsun biz yaptık çok keyifli yakında namını duyarsınız bu hafta neptun ve egzantirikler takılacak takılmadan önce stock type-r 2 boy atıyordu bakalım şimdi nasıl olacak zaten ses type-R dan farksız.