PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MAE Kadett GSI ITB vs Astra GSI Turbo (devo)



KA®ANLIK
31-03-2013, 20:44
Selamlar,
bu sabaha karşı olan denemedir...
bendeki video uzakları göstermiyor. Devranla özelden konuştuk, onda araç içi video varmış onu da koyacak buraya... ilk mesaja ekleyeceğim bende..

kFuS9ooH3DI

Link: Kadett GSI ITB vs Astra GSI Turbo (Devo) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=kFuS9ooH3DI&list=UUsIJ3OQPyZXO2cBzZ8i3s_g&index=1)

Kadett 210 a kadar bir tık önde yürüyormuş şöförlerden aldığımız geri dönüşe göre :)
210 dan sonra devran gelip geçiyormuş...
Devrandaki araç içi video ile daha net görürüz zaten, bizim çekebildiğimiz videoda uzunlar belli olmuyor hali ile...

Kadett GSI ITB
Throttle body
omex ecu (mapped dr. ecu)
pipercams egzantrik
12.5cr wössner
Yakıt
Driver :D

Astra GSI Turbo
bildiğim kadarı ile,
stock C20LET motor
stock C20LET map
büyük intercooler, egzoz, filtre...

devonun araç içi videosu
98QzhzgnsUY

halilcan9455
31-03-2013, 20:50
Yürüyen bir Opel den daha iyisi Yürüyen 2 Opeldir.
Maşallah araçlara

mami_makinen
31-03-2013, 20:54
Maşallah araçlara aynı markaların dayanışması olmuş

orcunnn
31-03-2013, 20:56
2 arada maşallah MAE kaddet çok çok güzel.
n/a olarak ciddi hazırlanmış bi araç
Devrana söylencek çok da bişey yok kendısını fazlası ile kanıtladı aracı ile birlikte allah nazarlardan korusun

levent
31-03-2013, 20:56
2 farklı c20 kombinasyonunun 2 farklı kasadaki mücadelesi, çok keyifli olmuş gibi görünüyor :)

ayaklarınıza araçlarınıza sağlık :)

xILuciferIx
31-03-2013, 21:02
Maşallah Opellere Allah tekerinize taş değdirmesin

BlackEmperor
31-03-2013, 21:06
Yürüyen bir Opel den daha iyisi Yürüyen 2 Opeldir.
Maşallah araçlara

+1 kadett astranın amcası oluyo dimi maşallah

Selcuk_RoL
31-03-2013, 21:12
Masaallah her iki aracada

levent
31-03-2013, 21:13
+1 kadett astranın amcası oluyo dimi maşallah

yok hacı yahu direk babası :)

Schumi
31-03-2013, 21:14
Kadett baya güzel bir araçtı yanlış hatırlamıyorsam. EMG Emre galiba açmıştı konusunu Quaife kilit diferansiyel felan takılı olan araçtı galiba eğer karıştırmıyorsam. Tam bizim kalemimizmiş. Devran'ın araç zaten iyi. Maşallah ikisinede.

KA®ANLIK
31-03-2013, 21:16
Kadett baya güzel bir araçtı yanlış hatırlamıyorsam. EMG Emre galiba açmıştı konusunu Quaife kilit diferansiyel felan takılı olan araçtı galiba eğer karıştırmıyorsam. Tam bizim kalemimizmiş. Devran'ın araç zaten iyi. Maşallah ikisinede.

doğrudur,

ben açmıştım konusunu,
proje konusunu merak edenler olursa...


http://www.techturkey.com/forum/project-cars/80457-kadett-gsi-16v-34-mae-43-revolution-project.html

athem
31-03-2013, 21:36
Araclara masallah

chiefkadir
31-03-2013, 21:41
Bizden sonra denediniz herhalde ikiside iyi yürümüş ,shuminin dediği gibi 206 da yanınızda olsaymış üçlü çektirirmiş otobana:) s2k lar felan acaip denk bir grup olmuşsunuz hepsine maşallah:icon_tup:

KSE71
31-03-2013, 22:01
Bi akşam gelemedik neler kaçırmışız yaa öyle, çok güzel bi akşam olmuş duyduğum kadarıyla. GSİ larımıza maşallah. böyle GSİ lar görmek ne güzel ikisi de tek benim gözümde

dc_crx
31-03-2013, 22:11
viraja içten giren önde ;)
Maşallah 2 aracada 2.virajda yarım boy kadar önde

BoraRS
31-03-2013, 22:12
Maşallah çok güzel denemeler olmuş.

brs_odbs
31-03-2013, 22:32
maşallah araçlara

hikmetcubukcu01
31-03-2013, 22:47
maşşallah kazasız belasız.finishide görseydik

M3CSL
31-03-2013, 23:07
gsi a masallh dicektim, itbli olana diorum:) na her zaman baska gozumde.

cook keyifli deneme..

elpadre
31-03-2013, 23:23
ıkı aracada masallah kadetıı kım kullanıyor once onu ogrenıyım :D

bugra_0101
31-03-2013, 23:30
ıkı aracada masallah kadetıı kım kullanıyor once onu ogrenıyım :D

ben kullanıyodum :) hayırdır :D

KADİR KIRIŞ
31-03-2013, 23:30
maşşallah 2 aracada ama MAE YE daha bi maşşallah sonuçta n/a
devo ya zatiii dicek bişiyy yokkk :D tekeriniz düz bassınnnnn

bugra_0101
31-03-2013, 23:32
maşşallah 2 aracada ama MAE YE daha bi maşşallah sonuçta n/a
devo ya zatiii dicek bişiyy yokkk :D tekeriniz düz bassınnnnn

bencede senin 2x2 2x3 2x4 kere filan maşallah demen lazım :D

elpadre
31-03-2013, 23:32
ben kullanıyodum :) hayırdır :D

yurı gıt nan :D

KADİR KIRIŞ
31-03-2013, 23:35
bencede senin 2-3-4 kere filan maşallah demen lazım :D

deris kanka meaşallah :p

halilcan9455
01-04-2013, 05:48
+1 kadett astranın amcası oluyo dimi maşallah


yok hacı yahu direk babası :)
aynen abi direk babası oluyor.
Kadett A, Kadett B, Kadett C , Kadett D, Kadett E, Astra F

miniks
01-04-2013, 05:50
Güzel deneme maşallah

KA®ANLIK
01-04-2013, 09:30
ilk mesaja araç içi videosu eklendi.

MECOO
01-04-2013, 09:44
Her iki aracada maşallah, keyifli bir deneme olmuş.

srhtsrs
01-04-2013, 10:54
opelleri kes :) bitisi de goreydik iyiydi

Turbo1
01-04-2013, 13:10
her iki araçta güzel gitmiş. benim manta c20xe GTR ile deneriz isteyen olursa.

isotta
01-04-2013, 13:39
her iki araçta güzel gitmiş. benim manta c20xe GTR ile deneriz isteyen olursa.

bence deneme:D

Turbo1
01-04-2013, 13:46
bence deneme:D

neden? sonuçta aynı motor var c20xe sfi :)) üstteki araçlar önden çekerli benimki arkadan itişli ,
geçme geçilme derdim yok, araçları görmüş oluruz sonuçta.

devolation
01-04-2013, 14:20
bu abimle sozlestık arabası bıtsın deneyecez yakınmıs zaten bana bakalım nası olacak :)

Turbo1
02-04-2013, 00:01
evet araç çıksın deneriz. az kaldı.

nemonomani
02-04-2013, 00:08
kadett çok hoşuma gitti maşallah araçlara

Bi1ReD
02-04-2013, 00:12
Pug sasirtici gercekten emegine saglik.

kelalper
02-04-2013, 05:51
neden? sonuçta aynı motor var c20xe sfi :)) üstteki araçlar önden çekerli benimki arkadan itişli ,
geçme geçilme derdim yok, araçları görmüş oluruz sonuçta.

Sonuç aynı olmuyor işte maalesef. Aktarmadaki kayıp arkadan iterde çok daha fazla oluyor. Her ikisininde kendine göre avantajları dezavantajları var ancak bahsedilen güçlerdeki arabalarda roll denemelerinde önden çeker her zaman daha avantajlı.

elpadre
02-04-2013, 06:06
alper aga sen bu işi biliyorsun :D

kelalper
02-04-2013, 07:08
yok lan buradan öğrendiklerimi satıyorum. :D

elpadre
02-04-2013, 07:14
yok lan buradan öğrendiklerimi satıyorum. :D

senıde sendıka yarısı yaptık haberın olsun :D

KA®ANLIK
02-04-2013, 07:51
Pug sasirtici gercekten emegine saglik.

videoda Pug yok ama Pug şaşırtıcıdır :)

Turbo1
02-04-2013, 09:49
Sonuç aynı olmuyor işte maalesef. Aktarmadaki kayıp arkadan iterde çok daha fazla oluyor. Her ikisininde kendine göre avantajları dezavantajları var ancak bahsedilen güçlerdeki arabalarda roll denemelerinde önden çeker her zaman daha avantajlı.


evet sonuç aynı olmaz, arkadan itişlerde kayıp önden çekere göre biraz daha fazla olur. 0/100 denemesinde önden itişli araç avantajlı olabilir yanlız 100 / 200 denemesinde işler degişebilir bahsettigim durum benim aracın tonajının astra gsi ye göre hafif olması, arkadaşla deneme yapacagız, gsi deki hp farkından dolayı gsi avantajlı olur. gsi turbo let motor, bendeki atmosferik stock motor mevcut. gsi de mantaya göre tonajı agır kalıyor , gsi hp farkından önde bitirebilir. türkiye'deki ilk c20xe sfi motorlu manta b nin giderini hep beraber görecegiz. daha önce denenmediginden şuan kafalarda soru işareti var. baştan dedigim gibi geçme geçilme derdim yok. amaç aracın giderini görmek ;)

KA®ANLIK
02-04-2013, 09:53
evet sonuç aynı olmaz, arkadan itişlerde kayıp önden çekere göre biraz daha fazla olur. 0/100 denemesinde önden itişli araç avantajlı olabilir yanlız 100 / 200 denemesinde işler degişebilir bahsettigim durum benim aracın tonajının astra gsi ye göre hafif olması, arkadaşla deneme yapacagız, gsi deki hp farkından dolayı gsi avantajlı olur. gsi turbo let motor, bendeki atmosferik stock motor mevcut. gsi de mantaya göre tonajı agır kalıyor , gsi hp farkından önde bitirebilir. türkiye'deki ilk c20xe motorlu manta b nin giderini hep beraber görecegiz. daha önce denenmediginden şuan kafalarda soru işareti var. baştan dedigim gibi geçme geçilme derdim yok. amaç aracın giderini görmek ;)

umarım çok güzel olur herşey...
merakla beklediğim projelerden biri...
baştan beri o arabaya C20XE koyulması taraftarı biri olarak gerçekten çok mutlu oldum :)

bu arada stock motor mu toplanacak c20xe yoksa ekstraları olacak mı ?

Turbo1
02-04-2013, 10:02
umarım çok güzel olur herşey...
merakla beklediğim projelerden biri...
baştan beri o arabaya C20XE koyulması taraftarı biri olarak gerçekten çok mutlu oldum :)

bu arada stock motor mu toplanacak c20xe yoksa ekstraları olacak mı ?

inşallah araç yeni motoru ile çok güzel olacak. bütün uğraşılarımıza değecek bir makina ortaya çıkaracagız inşallah. motor bildiginiz astra gsi sfi ve calibra larda kullanılan sfi 150 hp C20xe motor. şuan hazır stock olacak evet şuan extra birşey olmayacak, degişiklik daha sonra yapılıcaktır, turbo vs.

proje kısa sürede tamamlanacaktır. bittiginde konu açarım.

KA®ANLIK
02-04-2013, 10:04
inşallah araç yeni motoru ile çok güzel olacak. bütün uğraşılarımıza değecek bir makina ortaya çıkaracagız inşallah. motor bildiginiz astra gsi sfi ve calibra larda kullanılan sfi 150 hp C20xe motor. şuan hazır stock olacak evet şuan extra birşey olmayacak, degişiklik daha sonra yapılıcaktır, turbo vs.

proje kısa sürede tamamlanacaktır. bittiginde konu açarım.

turbo düşüncesi var ise pistonları turbo alt yapısına göre koymanız maliyet olarak sizin için çok daha iyi olurdu aslında... ama tabi siz hesabı kitabı yapmışsınızdır :)

Turbo1
02-04-2013, 10:06
turbo düşüncesi var ise pistonları turbo alt yapısına göre koymanız maliyet olarak sizin için çok daha iyi olurdu aslında... ama tabi siz hesabı kitabı yapmışsınızdır :)

evet turbo düşüncesi var fakat maliyet arttıgından şimdilik turbo işini düşünmüyorum. aracı bir müddet atmosferik kullanıp , daha sonra let'e çevirecegiz. :icon_tup:

Turbo1
02-04-2013, 10:15
unutmadan belirteyim. stock bir astra sfi ile veya aynı güçlerde farklı marka araçlar ilede denemek lazım esas fark buradan anlaşılır.

KA®ANLIK
02-04-2013, 10:29
unutmadan belirteyim. stock bir astra sfi ile veya aynı güçlerde farklı marka araçlar ilede denemek lazım esas fark buradan anlaşılır.

aynen turbo gsi ile aranızda anlayamacağınız kadar çok fark olur.

filtre egzoz yazılımlı gsi larla deneyebilirsiniz...
siz arabayı bitirin deneyecek araba bulunur :)

kolay gelsin,

Turbo1
02-04-2013, 10:31
aynen turbo gsi ile aranızda anlayamacağınız kadar çok fark olur.

filtre egzoz yazılımlı gsi larla deneyebilirsiniz...
siz arabayı bitirin deneyecek araba bulunur :)

kolay gelsin,

evet proje bitsin deneyecek araba buluruz. sagol.;)

kelalper
02-04-2013, 12:46
evet sonuç aynı olmaz, arkadan itişlerde kayıp önden çekere göre biraz daha fazla olur. 0/100 denemesinde önden itişli araç avantajlı olabilir yanlız 100 / 200 denemesinde işler degişebilir bahsettigim durum benim aracın tonajının astra gsi ye göre hafif olması, arkadaşla deneme yapacagız, gsi deki hp farkından dolayı gsi avantajlı olur. gsi turbo let motor, bendeki atmosferik stock motor mevcut. gsi de mantaya göre tonajı agır kalıyor , gsi hp farkından önde bitirebilir. türkiye'deki ilk c20xe sfi motorlu manta b nin giderini hep beraber görecegiz. daha önce denenmediginden şuan kafalarda soru işareti var. baştan dedigim gibi geçme geçilme derdim yok. amaç aracın giderini görmek ;)

tam tersine drag yarışlarında arkadan itişli araba her zaman daha avantajlıdır. Kütlenin devinimindan dolayı ağırlık arkaya doğru haraket eder bu da arka tekerleklerde daha fazla tutunma anlamına gelir daha hızlı kalkılır. Önden çekerlerde bu dezavantaj roll yapılan denemelerde daha azalır aktarmadan dolayı avantaja döner. Yani drag yapmak sizin için çok daha avantajlı esasında.
Motor farklılıklarına gelince Astra sizden daha ağır olabilir ancak yüksek torktan dolayı dezavantaj değil ki Astra GSI normalde de çok ağır değil. Bence sizin denemeniz gereken araçlar atmosferik GTI GSI grubu.

sinansimbil
02-04-2013, 13:29
bi videoda benden gelsin :)

devo astra turbo & mae kadett gsi - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=RpEHMTViEiI)

bugra_0101
02-04-2013, 13:41
ooo kadett alev bilem atmış :D

sinansimbil
02-04-2013, 13:43
aynen bi tane atsa iyi peşpeşe atıyodu

sinansimbil
02-04-2013, 13:44
hatta bi ara et alıp gelsekmi dedik :)

bugra_0101
02-04-2013, 13:46
daha kaliteli bir çekim bekliyoruz bir dahakine :D

sinansimbil
02-04-2013, 13:52
valla telefonla bu kadar oluyo hd atıyorum bide videoları :)
arabam çıksın dibinizden çekerim :) zuhaha

Turbo1
02-04-2013, 14:27
tam tersine drag yarışlarında arkadan itişli araba her zaman daha avantajlıdır. Kütlenin devinimindan dolayı ağırlık arkaya doğru haraket eder bu da arka tekerleklerde daha fazla tutunma anlamına gelir daha hızlı kalkılır. Önden çekerlerde bu dezavantaj roll yapılan denemelerde daha azalır aktarmadan dolayı avantaja döner. Yani drag yapmak sizin için çok daha avantajlı esasında.
Motor farklılıklarına gelince Astra sizden daha ağır olabilir ancak yüksek torktan dolayı dezavantaj değil ki Astra GSI normalde de çok ağır değil. Bence sizin denemeniz gereken araçlar atmosferik GTI GSI grubu.

evet aynen dedigin gibi yanlız drag yarışları farklı kulvar araç drag yarışına göre özel hazırlanırsa dediginiz dogru. sıradan yol araçlarında durum tersine dönebiliyor.
manta'yı yeni motoru ile gidişini görmek adına turbo ve atmosferik araçlar ile deneyecegiz , amaç gideri görmek.;)

Görkem
02-04-2013, 17:55
keyifli güzel denemeler gerçektende,,,iki araçtada emek büyük,,ama atmo için daha büyük bi başarı diyebiliriz ...

kelalper
02-04-2013, 19:04
evet aynen dedigin gibi yanlız drag yarışları farklı kulvar araç drag yarışına göre özel hazırlanırsa dediginiz dogru. sıradan yol araçlarında durum tersine dönebiliyor.
manta'yı yeni motoru ile gidişini görmek adına turbo ve atmosferik araçlar ile deneyecegiz , amaç gideri görmek.;)

Bunun drag yarışı vs ile alakası yok. Çok basit fizik kanunu. Arkadan iter araba kalkış sırasında her zaman aynı güçteki arabadan daha iyi tutunur ortamlar eşit olduğunda. Standart yol araçlarında dediğiniz arabalar da standart yol arabaları değil. GSI GTI hot hatch lerin önden çeker yapılmasının nedeni hem wheelbase in dar olması, maliyet ve en önemlisi min. güç kaybı ile arabayı hazırlamak. Taanus ve sierra grubundaki bütün arabalardan BMW mercedes hariç daha pahalıydı. Nedeni arkadan iter olmalarıydı. Üretim maliyetleri daha yüksekti ki sundukları ekipman daha azdı. Ama 0-100 performansı olarak diğerlerinden hızlıydı. Spor otomobillerin arkadan iter ya da 70/30 4 çeker üretilme nedenleride aynıdır. Tutunma daha fazladır. Yüksek hız dahil. Arabanın altına giren hava önü kaldırır arkaya daha fazla ağırlık biner o nedenle yüksek hızlarda girilen virajlardan çıkarken tutunma arka tekerleklerde daha fazladır hem de bütün lastiklerde aşınma daha homojendir. Önden çekerlerin avantajı motor gücünden min oranda kayıp vermesidir.

Turbo1
03-04-2013, 12:20
Bunun drag yarışı vs ile alakası yok. Çok basit fizik kanunu. Arkadan iter araba kalkış sırasında her zaman aynı güçteki arabadan daha iyi tutunur ortamlar eşit olduğunda. Standart yol araçlarında dediğiniz arabalar da standart yol arabaları değil. GSI GTI hot hatch lerin önden çeker yapılmasının nedeni hem wheelbase in dar olması, maliyet ve en önemlisi min. güç kaybı ile arabayı hazırlamak. Taanus ve sierra grubundaki bütün arabalardan BMW mercedes hariç daha pahalıydı. Nedeni arkadan iter olmalarıydı. Üretim maliyetleri daha yüksekti ki sundukları ekipman daha azdı. Ama 0-100 performansı olarak diğerlerinden hızlıydı. Spor otomobillerin arkadan iter ya da 70/30 4 çeker üretilme nedenleride aynıdır. Tutunma daha fazladır. Yüksek hız dahil. Arabanın altına giren hava önü kaldırır arkaya daha fazla ağırlık biner o nedenle yüksek hızlarda girilen virajlardan çıkarken tutunma arka tekerleklerde daha fazladır hem de bütün lastiklerde aşınma daha homojendir. Önden çekerlerin avantajı motor gücünden min oranda kayıp vermesidir.

arkadan itişli araç zaten iyi tutunur orada sorun yok, sorun aktarma organlarından oluşan kayıplar.
önden çekişlide kayıp minimum oldugundan avantajlı duruma geçebiliyor.

önden çekerli araç 150 hp motor, c20xe sfi , tonaj 1100 kg olsun, şanzıman oranlarıda aynı, pilotta süper olsun.

arkadan itişli araçta 150 hp motor, c20xe sfi aynı şekilde bu aracın tonajıda 1100 kg olsun, şanzıman oranlarıda aynı, pilotta süper olsun.

0/100 drag yarışında önden çekermi arkadan çekermi geçer :)) her türlü yorumlara açık.
100/ 200 de kapışsalar sonuç ne olur.

halilcan9455
03-04-2013, 14:30
arkadan itişli araç zaten iyi tutunur orada sorun yok, sorun aktarma organlarından oluşan kayıplar.
önden çekişlide kayıp minimum oldugundan avantajlı duruma geçebiliyor.

önden çekerli araç 150 hp motor, c20xe sfi , tonaj 1100 kg olsun, şanzıman oranlarıda aynı, pilotta süper olsun.

arkadan itişli araçta 150 hp motor, c20xe sfi aynı şekilde bu aracın tonajıda 1100 kg olsun, şanzıman oranlarıda aynı, pilotta süper olsun.

0/100 drag yarışında önden çekermi arkadan çekermi geçer :)) her türlü yorumlara açık.
100/ 200 de kapışsalar sonuç ne olur.

önden çekerli araç geçer
önden çekerli araçlarda aktarma kaybı daha az çünkü. ne zaman tutunma sorunu çok fazla olur o zaman arkadan itişli veya 4 çeker araçlar daha iyi olur.