Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : kw 1 alıyorum yorumları bekliyorum



MDeniz
14-04-2013, 20:34
kw1 coilover alacağım yarın polo 6r aracıma sizce doğru seçim mi yarın kargoya verilecek eksileri varmı konfor düşer mi orjinala göre acil yorularınızı bekliyorum

tdipower
14-04-2013, 20:36
konforu ve yol tutuşu çok iyi doğru seçim tartışmaya gerek bile yok :)

MDeniz
14-04-2013, 20:43
stok halinden güzel olur değilmi v2 almayacağım çünkü her sertlik yumuşaklık ayarlanacaı zaman çok iş gerekiyor sök taklar ama kw1 işimizi bence fazlasıyla görür gibi geldi çünkü 1.4 85 ps araç çokta zorlayacak yanı yok arabamın

utkunoa
14-04-2013, 20:46
konforu ve yol tutuşu çok iyi doğru seçim tartışmaya gerek bile yok :)

konfor kısmını at geri kalanı dooru.

MDeniz
14-04-2013, 20:47
çokmu zayıf konfor dip basmayacagım lastik çamurlık arası 1-2 cm 205-45-16 ebatlar

tdipower
14-04-2013, 20:50
konfor kısmını at geri kalanı dooru.

poloda kullanıyoruz gayet iyi konforu ;)

MDeniz
14-04-2013, 20:52
poloda kullanıyoruz gayet iyi konforu ;)

kaç cm basık

fatihob
14-04-2013, 20:54
Konfor düşer tabiki hani GTI olsa neyse zaten sert araçlar onlarda 85 hpler gayet yumusak araç. 3cm yay takmaktan daha fazla sertleşir araç. Bende 3.5cm Voglandlar vardı onları çıkartıp Kw v2 taktım arada dağlar kadar sertlik farkı var. Konfor diye bişi yok şuan bende. Ayrıca V2 de arkalarsın sertliğini ayarlar koyarsınız, önler içinde kaputu açınca sertlik ayarı yapabilirdiniz.


Edit: Tabi MiToda orjinalde sert zaten hani sizinki yumusak oldugundan belkide çok rahatsız olmaz ama konforun düşeceği kesin.

MDeniz
14-04-2013, 20:57
basan adam konfor aramaması lazım bence 800-900 tl fazla vermek istemiyorum düşüncem lastik çamurluk arası 1-2 cm kalacak şekilde dip değil yani illa konfo r düşer ama hiç mi konfor kalmaz bir dğan şahin kadar bile mi kalmaz

utkunoa
14-04-2013, 20:59
valla arkadaşımın polo gti si uzun yol yapılmıyor ondan dolayı cok konfor aramayın dedim kütük gibi oluyor araba v1 ler ile

MDeniz
14-04-2013, 21:02
valla arkadaşımın polo gti si uzun yol yapılmıyor ondan dolayı cok konfor aramayın dedim kütük gibi oluyor araba v1 ler ile

kaldırınca da mı kütük gibi araç hiç denedinizmi kalkık şekilde konforu hani uzun yola çıkacağım zaman kaldırmak kolay zaten akşamdan kaldırır işimi görürüm diye düşünüyorum

utkunoa
14-04-2013, 21:04
ben imkanınız var ise v2 alın derim uzun süre kullanacak iseniz :)

fatihob
14-04-2013, 21:05
Dip basıp basmamak sertlikte ve yol tutusta pek bişi değiştirmiyor. Valla konfor ne kadar düşer bilemedimki çünkü MiTo, cooper gibi fabrika çıkısı sert olan coilli arabalara bindim şimdi normal gündelik kullanım için üretilmiş bir araçta coil hiç düşünmemiştim. Kw ne sertlikte yapmıstır amortisörünü hiç bi fikrim yok. Ya denemek lazım yada Y.dısı forumlarından araştırmak. Gerçi geç olmus yarın kargoya veriyorlarmış artık deneyip yazarsınız nasıl oldugunu :)

MDeniz
14-04-2013, 21:06
ben imkanınız var ise v2 alın derim uzun süre kullanacak iseniz :)

uzun süre kullanacağım arkadaşımda polosunda v2 var bin pişman v2 aldığına keşke v1 alsaydım diyor zaten sertlik ymuşaklık kısmına dokunamıyorum diyor bir sürü şey sökmem gerek diyor ama v1 olsa amaç zaten basmak diyor konforu aramayacaksın o yüzden v1 hem ideal hem ayarı kolay diye anlattı

MDeniz
14-04-2013, 21:08
Dip basıp basmamak sertlikte ve yol tutusta pek bişi değiştirmiyor. Valla konfor ne kadar düşer bilemedimki çünkü MiTo, cooper gibi fabrika çıkısı sert olan coilli arabalara bindim şimdi normal gündelik kullanım için üretilmiş bir araçta coil hiç düşünmemiştim. Kw ne sertlikte yapmıstır amortisörünü hiç bi fikrim yok. Ya denemek lazım yada Y.dısı forumlarından araştırmak. Gerçi geç olmus yarın kargoya veriyorlarmış artık deneyip yazarsınız nasıl oldugunu :)

daha parasını vermedim yarın işlem bitecek sadece pişman olurmuyum tatmin edermi diyorum yol tutuşu frenleme ve güzellik konusunda ne dersiniz

fatihob
14-04-2013, 21:08
Bence v1-v2 arasıda çok konfor farkı yoktur. Ben en yumusağa alıyorum ohh be ne rahatladım dicek bişi olmuo hala sert hala sert :)

Harunde
14-04-2013, 21:09
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/534698_10151267467566692_2131930957_n.jpg

ben 5.000 km dir kullanıyorum orjinalden daha konforlu...

MDeniz
14-04-2013, 21:11
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/534698_10151267467566692_2131930957_n.jpg

ben 5.000 km dir kullanıyorum orjinalden daha konforlu...

işte bu maşallah yavruya tam istediğim gibi süper bunu yapan adam konforu ne yapacak daha ne olsun :) iştahım kabarıyor böyle gördükçe bir an evvel gelsinde taktırayım diyorum yahu direksiyon tepkimesi nasıl ustam sertleşme felan varmı şerit değiştirmeler ne durumda acaba

Sezgin
14-04-2013, 21:17
ne kadara geldı v1 ınız ?

Harunde
14-04-2013, 21:17
tam sağ sert döndüğüm zaman davlumbaza sürtüyor... haricinde her şey güzel...

MDeniz
14-04-2013, 21:19
tam sağ sert döndüğüm zaman davlumbaza sürtüyor... haricinde her şey güzel...

jantlar 17 diye olabilirmi benim 205 -45 - 16 fiyatı da 2230 tl size uygun mudur 2 yıl garanti

Harunde
14-04-2013, 21:27
jantlar 17 diye olabilirmi benim 205 -45 - 16 fiyatı da 2230 tl size uygun mudur 2 yıl garanti

fazla indirdiğim için sürtüyor... lastik çapı değişmediği sürece sürter bence...

fiyat zaten normal 1050 euro civarı olması lazım..

emirhan sph
14-04-2013, 21:30
Koni+spor yay da dusunebilirsiniz. Konilerin sertlik yumusaklik ayari daha kolay yapiliyo diye biliorm. 1300tl koni 450 tl yay.1750 tl hem kariniz da olur. Tabiki coilover gibi olmaz ama v1 alicagniza konide dusunebilirsiniz. Tabi normalin altinda basmayi dusunmuyorsaniz aracinizi

Edit: Kendi aracimda HnR in benzinli yayini kullaniyorum. Acikcasi daha cok dusursun diye aldim. Ancak asiri rahatsiz ediyo yaylara gore orjinal amortsorler inanilmaz yumusak kaldi. Arabanin kafasi asiri derecede yukari dogru kalkiyo. Virajlarda falan sknti yok hic bi sekilde kayma yok ama duzlukte falan cok sknti yaratio. Ayriyetten amortisorler inanilmaz vuruyo arabanin sanki cigerini sokuyo gibi. En kisa surede bi cagre bulmayi dusunuyorum buna ya amotsorleri sertlestiricem oda olmazsa en sonunda koni alicam galiba

MDeniz
14-04-2013, 21:33
Koni+spor yay da dusunebilirsiniz. Konilerin sertlik yumusaklik ayari daha kolay yapiliyo diye biliorm. 1300tl koni 450 tl yay.1750 tl hem kariniz da olur. Tabiki coilover gibi olmaz ama v1 alicagniza konide dusunebilirsiniz. Tabi normalin altinda basmayi dusunmuyorsaniz aracinizi

tabi bunu da çok öven var fakat bu yay + amatisör kardeş gibidir. aynı marka alındıkça tam performans verir die düşünüyorum 400 tl için riske atmaya değer mi bilmem fakat v1 de olsa kw kw dir gibi geliyor beğenmeyen bir allahın kulu çıkmadı googleyi hatmetim araştırmaktan yorulup kustuğum zamanlarda oldu fakat net bir şekilde kw1 e yöneldim en son

edit : inşallah bu kw beni tatmin eder herkesi ettiği gibi en azından 500 tl zararada olsa rahatlıkla satarım galiba hayırlısı olsun merakla o anı bekliyorum zıp zıp zıplamasında başka birşey istemem bir parmak girecek şekilde ön arka düşüreceğim orjinalinin eşit düzeyinde düşüreceğim diğer arkadaşın polosundan az yüksek olacak

MDeniz
14-04-2013, 21:34
fazla indirdiğim için sürtüyor... lastik çapı değişmediği sürece sürter bence...

fiyat zaten normal 1050 euro civarı olması lazım..

tamamdır o zaman fiyatta sıkıntımız yok teşekkürler

MDeniz
15-04-2013, 07:29
konfor olmaz diyorsunuz ya şahin doğan kadar da mı konforu olmaz bu yayların

MDeniz
15-04-2013, 08:16
evet kw variant 1 coiloverlerimizi aldık bakalım neler doğru neler yanlış tek tek göreceğiz inşallah tek merak ettiğim konforu unut diye düşünenler acaba doğan şahin kadar da mı konforu yok onu merak ediyorum inşallah yanılmayız ve çok güzel bir sonuç elde ederiz

Selçuk
15-04-2013, 09:17
Konuyla alakasız ama KW nin TR disbirütörü varmı? Kim getiriyor bunu? Bileniniz var mı?

fatihob
15-04-2013, 09:22
FT Tuning (http://www.fttuning.com/)

Kw disbirütörüdür.

ümitech
15-04-2013, 09:39
leon cupra kullanıyorum ;
orjinal hali sert , h&r yaylı hali sert kw v2 li hali 10 üzerinden 10 ,
inanmakta güçlük çekebilirsiniz ama yaylı halindende orjinal halindende çok daha yumuşak :)
yanlız cupranın orjinal halininde sert bi sistem oldugunu unutmayın polo gti gibi.

Selçuk
15-04-2013, 09:58
FT Tuning (http://www.fttuning.com/)

Kw disbirütörüdür.

Teşekkürler.

MDeniz
15-04-2013, 10:36
leon cupra kullanıyorum ;
orjinal hali sert , h&r yaylı hali sert kw v2 li hali 10 üzerinden 10 ,
inanmakta güçlük çekebilirsiniz ama yaylı halindende orjinal halindende çok daha yumuşak :)
yanlız cupranın orjinal halininde sert bi sistem oldugunu unutmayın polo gti gibi.

benim merak ettiğim şu ama kimse cevap vermedi 10 kere sormama rağmen konfor unut diyenler var bunu takınca kw1 i doğan şahindeki kadar da mı konfor kalmıyor onu ben anlamaya çalışıyorum benim orjinallerim yumuşak bozulsun sertleşsin fakat tekrar diyorum doğan şahin kadar da mı konforu kalmıyor arabamın

MDeniz
16-04-2013, 16:38
ürünümüz geldi inşallah en kısa sürede takmaya kaldı işimiz şimdi kim anlar bu işten onu çözmek gerek ve ona göre usta bulmak gerek

MDeniz
17-04-2013, 11:51
önler takıldı sıra arka tarafa geldi kw1 ler için

emirhan sph
17-04-2013, 15:21
Hayirli olsun yorumlarinizi bekliorum :)

MDeniz
18-04-2013, 08:24
süper yoltutuşu çok güzel frenleme çok güzel yere 6-7 cm indirdik herşey harika konfor harika bazen sekmeler oluyor o da çok normal diye düşünüyorum herşey mükemmel ötesi iyiki kw1 almışım

ümitech
18-04-2013, 09:11
pişman olmazsınız demiştim :)
alman arabsı için kw candır :)

RsErdi
18-04-2013, 09:27
polo gti için en iyi yay tavsiyedi nedir. konforu çok bozmamak için 3.5 düşünüyorum aracı aldıgım zmn ne önerirsiniz 3.5 yay takılmış fotosu olan varmı ?

MDeniz
18-04-2013, 09:44
pişman olmazsınız demiştim :)
alman arabsı için kw candır :)

Aynen gören bayılıyor ve harika şuanda araç resimleri paylaştım otomobilim bölümünde kw1 coilover diye

KMR2-GT
18-04-2013, 11:02
Aynen gören bayılıyor ve harika şuanda araç resimleri paylaştım otomobilim bölümünde kw1 coilover diye

adana yolları pişman etmez senı ınsallah.bende yay dusunuyorum ama kararsızım

MDeniz
18-04-2013, 11:48
adana yolları pişman etmez senı ınsallah.bende yay dusunuyorum ama kararsızım

ne kadar kötü de olsa idare edeceğiz sürtmesin yeter yavaş kullanmaya çalışacağım yay tek bir kere söyleyeceğim fazla düşmesin konfor olsun dersen eibach düşsün konfor çok fazla dert etmem dersen hr 2 sinin ortası dersen voglant başka kimseyi dinleme bu dediklerim arasında karar ver ustam aracıda görmek istersen adana çetinkaya yanındaki bp petrole gel gör sana ilham versin ^^

Sezgin
19-04-2013, 18:30
Bende kw1 alıyorum bakalım, hr 3.5 takılıydı. Yaylardan sonra az biraz daha konforlu olursa ne ala benım ıcın yeterlı :)

MDeniz
19-04-2013, 20:12
Bende kw1 alıyorum bakalım, hr 3.5 takılıydı. Yaylardan sonra az biraz daha konforlu olursa ne ala benım ıcın yeterlı :)

sirocco larda rot kolunu değiştirmen gerekiyor uzun kalır konfor bozar ön düzen bozar ama hr den ve en kral yaydan daha zevkli daha güzel kw2 ye boşa 900 veriyorlar kw1 süper ve şuan araç süper her gören hayran durumda araç kendine geldi ve duruşu havası değişti kw1 düşünmeyin almak için tereddüt yaşamayın

Sezgin
19-04-2013, 20:24
sirocco larda rot kolunu değiştirmen gerekiyor uzun kalır konfor bozar ön düzen bozar ama hr den ve en kral yaydan daha zevkli daha güzel kw2 ye boşa 900 veriyorlar kw1 süper ve şuan araç süper her gören hayran durumda araç kendine geldi ve duruşu havası değişti kw1 düşünmeyin almak için tereddüt yaşamayın

benım coilleri aldıgım arkadaş herhangı bır rot kolu degsıtrme durumuna gıtmemıs. Bu durumu bıraz acabılırmısınız ?

MDeniz
20-04-2013, 08:17
benım coilleri aldıgım arkadaş herhangı bır rot kolu degsıtrme durumuna gıtmemıs. Bu durumu bıraz acabılırmısınız ?

bana örnek veriyordu disbiritör çalışanı aynen şöyle oldu konuşmamız. kw2 mi kw1 mi tercih ediyorsunuz dedim siroccoların hepsi kw2 almış ama ben kw1 de kararlıyım dedim oda şimdi rot kolu uzun kalıyor siroccolarda o yüzden ilerleyen zamanda ön düzen çabuk bozulup araç altından ses geliyor bunu bizzat kw disbiritöründen dinledim. daha kısa bir rot kolu almaları gerekiyor dedi siroccoların o yüzden sertlik yumuşaklık ayarlı alıyorlar bozulmayı biraz daha geciktiriyorlar dedi. ama poloda bu sıkıntı olmayacaktır zaten o kadar fark yok uyum sağlıyor araca dedi taneside 30 tl birşey bu rot kollarının zaten . sesi ve daha güzel düşürmek istiyorsan bu şart araştır iyice hak vereceksindir mutlaka bana hatta istersen xxx araç satış sitesinden kw1 polo coil diye araştır mert bey var ara görüş aynı fikri sana sunacaktır