PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 160hp rocco satage-stage2 alt yapı ?



mcolgecen
21-04-2013, 01:59
160 hp scirocco aracımı yazılım için yavaş yavaş hazırlamak istiyorum fakat yazılımlar hakkında en ufak bilgim yok kulaktan dolma yazıyorum stage1 yazılım ile araç maksimum kaç hp ye ulaşır yazılımdan önce araca cai - dump valve - egzoz gereklimidir? Aynı şekilde stage2 yazılım ile araç maksimum kaç hp ye ulaşır yazılımdan önce yapılması gereken hazırlıklar nelerdir cai - dumpvalve - dowpipe vs stage3 yazılım varmıdır? şayet egzozda değişiklik yapılması gerekiyorsa kombinasyon nasıl olmalıdır şuan aracımda ses alabilmek adına son ve orta susturucular iptal edildi ses harika ama performanstan kaybım varmı bilmiyorum konuyla ilgili arkadaşlar görüşlerini aktarırsa sevinirim?

qatrio
21-04-2013, 02:07
İntercooler-dv-dp-filtre stage 2 için yeterlidir.Hp olayı farklı olabilir yazılıma baglı 220hp civarı olur sanırsam. orta son ipta etmiştim polo gti da araç 1 boy geri düştü bizzat denedik sonra son a küçük susturucu taktım düzeldi.

mcolgecen
21-04-2013, 02:20
İntercooler-dv-dp-filtre stage 2 için yeterlidir.Hp olayı farklı olabilir yazılıma baglı 220hp civarı olur sanırsam. orta son ipta etmiştim polo gti da araç 1 boy geri düştü bizzat denedik sonra son a küçük susturucu taktım düzeldi.

Anladım kardeşim intercooler flan baya zahmetli iş anlaşılan peki bu stage1 de ne oluyor onun için neler gerekli ? Egzoza gelince ortanın yerine ufak bir free flow susturucu koydum ama sıkıştırma için yeterli olacağını sanmıyorum :(

qatrio
21-04-2013, 02:51
stage 1 yani sadece yazılım yapmak gibi bişey. egzoz a çok takılma bence varsa durumun milltek al iskender abide yardımcı olabilir.

mcolgecen
21-04-2013, 03:04
stage 1 yani sadece yazılım yapmak gibi bişey. egzoz a çok takılma bence varsa durumun milltek al iskender abide yardımcı olabilir.

Egzozdaki amacım sadece ses almaktı kardeşim + olarak bir beklentim yok eksilere düşürmesin yeter miltekden ziyade biraz daha belkeyip iskender abiye göstermek iyi olacak .

MCN21
21-04-2013, 03:19
stage 1 icin sadece yazılım yapılıcak , stage 2 icinde revo dısında sadece downpipe yapabilirsin aracın dsg ise kesin dumpvalve taktır stage 2 de ;) intercooler falan reco dısında zorunlu degil ... filtrede bmc ota veya vw R racing ( eski adıyla itg ) alabilirsin ama oda en basta cok gerekli degil

mcolgecen
21-04-2013, 03:29
stage 1 icin sadece yazılım yapılıcak , stage 2 icinde revo dısında sadece downpipe yapabilirsin aracın dsg ise kesin dumpvalve taktır stage 2 de ;) intercooler falan reco dısında zorunlu degil ... filtrede bmc ota veya vw R racing ( eski adıyla itg ) alabilirsin ama oda en basta cok gerekli degil

Revonun diğer yazılımlarla farkı nedir ?

Sezgin
23-05-2013, 11:38
İntercooler-dv-dp-filtre stage 2 için yeterlidir.Hp olayı farklı olabilir yazılıma baglı 220hp civarı olur sanırsam. orta son ipta etmiştim polo gti da araç 1 boy geri düştü bizzat denedik sonra son a küçük susturucu taktım düzeldi.

bunun sebebı tsi ' da orta iptalının alt devırlerı olduruyor olması dıye duymustum detaylı bılen bırı yardımcı olur sanırım. ne zamandır aklımda bu soru. yoksa son ıptalıde aracı gerıye goturuyormu bunuda ogrenmek şart.

AB01
24-05-2013, 13:19
Bu işi bakkala, manava veyahut en önemlisi tüpçüye yaptırmayacağın için tunerin ile görüşsen daha iyi olur.

Benim nacizane tavsiyem ise aracına önce yazılımını, sonra eksikliğini gördükçe gerekli şeyleri yaptırman.

997TT
24-05-2013, 18:08
Egsozu bosaltma hatta sadece Dowmpipe yap yeterlı.
Duzgun yazılım olsun,ucan kacandan zıyade her basmada aynı gıden.
DV gereklı degıl,orjınalı bozulursa al.
Bujıde asırı avanslı yazılım yoksa gereksız.
Fıltre al ancak konumu ve tıpı cok onemlı.
Yanı huzulı para harcayıp zarara gırme,keyıfle ve guvenle bın.

Merthan
24-05-2013, 23:01
Egsozu bosaltma hatta sadece Dowmpipe yap yeterlı.
Duzgun yazılım olsun,ucan kacandan zıyade her basmada aynı gıden.
DV gereklı degıl,orjınalı bozulursa al.
Bujıde asırı avanslı yazılım yoksa gereksız.
Fıltre al ancak konumu ve tıpı cok onemlı.
Yanı huzulı para harcayıp zarara gırme,keyıfle ve guvenle bın.
Downpipe gereksiz diye yazılar okumuştum sizce TSİ motorlar için gerekli mi?

997TT
24-05-2013, 23:04
Ozellikle yazin yada ust uste basmalarda ise yariyor.

Merthan
24-05-2013, 23:10
Ozellikle yazin yada ust uste basmalarda ise yariyor.
Ne gibi farklar var örneğin?

BlackEmperor
25-05-2013, 09:49
Egsozu bosaltma hatta sadece Dowmpipe yap yeterlı.
Duzgun yazılım olsun,ucan kacandan zıyade her basmada aynı gıden.
DV gereklı degıl,orjınalı bozulursa al.
Bujıde asırı avanslı yazılım yoksa gereksız.
Fıltre al ancak konumu ve tıpı cok onemlı.
Yanı huzulı para harcayıp zarara gırme,keyıfle ve guvenle bın.

turbo araçta en azından kendi aracımda 51 lık son ile 60 lık son arasında en az 3 boy fark yaparken( turbo back ) bu TSI larda nasıl turbo back yapmak aracı geri götürüyor? mantığıma yatmıyor?

997TT
25-05-2013, 12:05
İsi cok artiyor,buda kisiyor araci. Cooler ise yariyor ancak cok fazla indirmiyor. Turbonun derecesi ne kadar gec siniri gecerse okadar iyi.
Sizin arac nedir turbo back olan.

MeRtCaN
25-05-2013, 12:10
Egsozu bosaltma hatta sadece Dowmpipe yap yeterlı.
Duzgun yazılım olsun,ucan kacandan zıyade her basmada aynı gıden.
DV gereklı degıl,orjınalı bozulursa al.
Bujıde asırı avanslı yazılım yoksa gereksız.
Fıltre al ancak konumu ve tıpı cok onemlı.
Yanı huzulı para harcayıp zarara gırme,keyıfle ve guvenle bın.

abı dv gereklı degıl yazmıssınız ama
tsi motorların orjınal dv yay ları cok yumusak yazılım yapıldıktan bır sure sonra kendılıgınden kacırmaya baslıyor
zaten servıs garantıden degıstrıgı parcaların basında gelıyor:icon_tup:

Bence 1.4 tsi a yazılım dusunuyorsanız Yazılım + Dump Valve gereklı
yapılan yazılımın tam randımanlı ve performansını hıssetmenız ıcın ;)

997TT
25-05-2013, 12:26
Gerekli degil,bozulana kadar paran cebinde kalsin.
Hepsi bozulucak diye kaide yok. Bozulursa alin yazmistim DV yi ;)

Semii
25-05-2013, 14:03
Gerekli degil,bozulana kadar paran cebinde kalsin.
Hepsi bozulucak diye kaide yok. Bozulursa alin yazmistim DV yi ;)

Bence her turlu dv sart.kendi aracim manuel 1-2 ay icnde ufak ufak kacirmaya basliyor.
Anlayamiyorsunuz baslarda buda moral bozuyor.en temizi bastan kokten cozum :)

Tholl-ga
25-05-2013, 14:05
Dv siz TSI dusunulemez :D

Cansın
25-05-2013, 15:02
Dv siz TSI dusunulemez :D

:icon_tup:
Zaten araç stokken dv'den kaçırıyor. Bence dv şart

997TT
25-05-2013, 15:06
Kacırıyorsa tabı ama bır cok aracda bozulunca degıstırdık.
Keyıflı gazlamalar.

penguinhakan
25-05-2013, 15:17
Dsg lerde orjinal dv kesinlikle basıç tutmuyor , sıfır taktım denedim.

BlackEmperor
25-05-2013, 17:20
İsi cok artiyor,buda kisiyor araci. Cooler ise yariyor ancak cok fazla indirmiyor. Turbonun derecesi ne kadar gec siniri gecerse okadar iyi.
Sizin arac nedir turbo back olan.

Gtc turbo aksine turbo back egt yi düşürür sıkıştırdın mi

34RAF68
06-06-2013, 15:13
Ecufast
forge dv (sessİz)
s3 İntercooler
kutu İÇİ İtg
orjİnal kat ve egzoz
226.6hp dyno dynamİcs deĞerİ aldim ve 25bİn km sorunsuz sikintisiz yÜrÜyorum.....

utkunoa
06-06-2013, 15:18
gene attın bombayı buraya

16EC813
06-06-2013, 15:37
Ecufast
forge dv (sessİz)
s3 İntercooler
kutu İÇİ İtg
orjİnal kat ve egzoz
226.6hp dyno dynamİcs deĞerİ aldim ve 25bİn km sorunsuz sikintisiz yÜrÜyorum.....

hiç fn2 ile denediniz mi ?

34RAF68
06-06-2013, 15:39
Yok ama denk gelirse denemek isterim

utkunoa
06-06-2013, 15:40
stock fn2 ile denemenin bi anlamı yok

16EC813
06-06-2013, 15:44
stock fn2 ile denemenin bi anlamı yok

aynen :icon_tup:

34RAF68
06-06-2013, 15:44
stock fn2 ile denemenin bi anlamı yok

stock la değil be olum turbosuzla semiiiinin denediği gibi fn2 yle denemek çok isterim zaten videoları izlerken nasıl canım çekti :)

utkunoa
06-06-2013, 15:46
bak o olur işte stockla denedik hiç şans yok :D

mcolgecen
06-06-2013, 17:38
Şimdi arkadaşlar ben katalizörü sökmek istemiyorum yazılım yapacak firma tam verim için downpipe gerkli diyor katı sökmeden yazılım yaparsak 5-6 beygir azmı alırız yoksa uzun vadede araca zararımı vardır ?