PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ranthor'dan Focus İncelemesi



Ranthor
27-04-2013, 00:07
Ford Focus İncelemesi | Ranthor's Tower (http://ranthor.uzun.biz.tr/?p=158)
---------
Dalgalar ile dans etmiş, akabinde duşumu almıştım. Tuzdan ve kumdan arınmış diri vücudum ile arabam arasındaki tek engel, kumsaldı.

Büyük bir dikkat ile, kuma batmadan, sandaletlerimi sonuna kadar kullanarak ilerlemeye başladım. Kıyıya 10 adım kalmıştı ki, sıcaktan topuğuma yapışan sandalet, bir kum kütlesini diğer ayağıma saçtı.

Kumlanmış ayak ile arabaya binmek, işte bu his ;

benim İstanbuldan Ankara'ya gittiğimde hissettiğim ile aynı...

Bu hüsran dolu yolculukta, beni sırtlayan Ford Focus 2012 1.6 TDCI oldu.

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_101127.jpg

Çay içmeyen tek Türk insanı olarak ün salmış olmamdan olsa gerek, bana bir jest geçip cay plakalı aracı vermişler.

Aracın şekli şemalini beğendim. Çizgiler modern. Özellikle ön tampon çok hoşuma gitti.

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_101110.jpg

Arabanın içinde ise , en teknolocik araba bizim olacak felsefesi var. Kötü diyemem, alışılagelmedik, tuhaf.

Havalandırma ızgaralarını dikine koymak, 1453 yılında (modifiyem zamanlarında) 106'ın tamponunu ters takıp, alemde tek olmanın mutluluğunu yaşamaya benziyor.

Yerli araba diye, megan çakması düldül yapan, bir grup da 106 ın farlarını yan çevirip takmıştı.

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_100934.jpg

Bu arabanın ön konsolundaki düğmelerin kalitesini beğenmedim, beni esas şok eden ise, ön göğüsteki düğmelerin şekli oldu. Şaka yapmıyorum, saatlerce düşündüm " Lan bu birşeye benziyor ama neye benziyor a.. k"

Hayal edin, hoş bir bayanla , kalburüstü bir restoranda karşılıklı yemek yiyorsunuz. Düşüncelisiniz, aklınızdaki tek şey, focusun ön konsolu!

Hoş bayan size sesleniyor " Ozan, içine kapandın son günlerde, sana ulaşamıyorum, sanki aramızda gizli bir duvar var da sana ulaşamıyorum, söyle nedir sıkıntın, paylaş benimle, ne olursa."

Benim aklımda ise tek şey var, acaba bu konsol neye benziyordu, kıza ford focusun ön konsolunu düşünüyorum desen inanmaz, inansa deli der.

"Yok birşey canım, nerden çıkardın"

Esrarengiz, kısa cevapları, bilinmeyeni sever kadınlar. Böyle muğlak cevaplar hoşlarına gider.

"Ozan, doğru söyle başka biri mi var"

İşte o an, aydınlanma anı! Bu ön konsol aynı diseplikanlara benziyor, aynısı ya! Hatta megatronun suratına da benziyor!!

"Evet hayatım, biri değil çok kişi var, bunlar diseplikanlar, başlarında da megatron var!"

"..."

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-1024x1024-decepticon-shatter1.jpg

Böyle bir olay yaşanmadı ama ben uzun süre bu neye benziyordu diye düşündüm. Sizce de öyle değil mi?

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-Megatron-Hugo-Weaving.jpg

Direksiyon, ufak ele iyi oturuyor, göstergeler yakışıklı, sınıfına/fiyatına göre gayet güzel. Yalnız hız limiti fonksiyonun kullanmak çok meşakatli, bir sürü tuş var, belli sırayla basacaksın filan. Olmamış, gidin daha basitini yapın. 90 km/h ye sabitlicem diye sinir hastası yapacaktı beni.

Ön cama resistans koymuşlar, netekim yağmur yağmadı deneyemedim.

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_094409.jpg

Alman arabalarında far açma kapama yeri burasıdır. Bu arada Ford Alman arabası değil ki, kim çıkardı arkadaşım bu söylentiyi, Henry Ford Amerikaya başkan oldu, hala ford Alman markası diyorsunuz, neyse...

Aşağida gördüğünüz, bu düğme de çok teknolocik olmuş, far açma kapama, yükseklik ayarlama, gösterge ışık kuvvetini ayarlama işini ne kadar karmaşık bir işlem gibi gösterebiliriz yarışmasının birincisi aşağıda..

http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_101000.jpg

Araçtaki motor, hem ford hem citroen hem de pejo da kullanılan, yakışıklı bir motor. Dizel olmasına rağmen, üst devirdeki sesi güzel bile denebilir.

Bu arabada en çok sevdiğim şey, vitesin konumlandırması oldu, yeri tam sağ elime oturuyor; birisi yanıma gelince 2 ye at 60 aa gel, diyip roll yapasım geliyor adeta. 6 vitesli şanzuman ekonomi açısından iyi olmuş, fakat araç 1400 kg ve alt devirde hızlanası yok, zaten çok devir de çeviremiyor. Yuvarlanıp gidiyor işte.

50 lira mazot attım bol bol gezdim:) Doğru devir aralığında kullanırsanız, ağırlığına rağmen süper ekonomik bir motoru var. Benim picantodan azıcık fazla yakıyor sadece.

Bu arabaların yol tutuşunu çok överler, ben de e5 de iki sağ-sol yaptım, oo acaip yol tutuyor.. Şaka bir yana 1 hafta bir arabayı kullanıp, piste filan çıkmadan yol tutuş hakkında yorum yapanlara Demet Akalın'dan "Giderli Şarkılar" şarkısını yolluyorum.

Focus denen araba kendi kendine parkedebiliyor, inanmadım , şeytanın son icadı, amerikan emperyalizminin palavrası, komplo teorisi dedim. Fakat gidip deneyince g.t oldum. Araba bildiğin parkediyor. Ayıp denen birşey var.

Bu sınıfta alacağım arabalardan biri focus dizel olur, fluence de kullandım, ince hesaplarıma göre ondan 2.3 kat daha iyi bir araba.

Angara'dan sevgiler

akucukdogan
27-04-2013, 00:12
Süper yazmışsınız gene severek okuyoruz :)

fatihob
27-04-2013, 00:19
Ozan abi yine incelemen çok güzel ve zevkli. Benzetmende cuk oturmuş :) MiToyu vercem 1 hafta sana bide onu incelede eylenmeye devam edelim :D

mert_can 41
27-04-2013, 00:28
sınıfında en çok hoşuma giden bir araç ama sınıfınında en pahlısı focus sanırım en düz dizel donanıma sahip 5 kapılı hb araç 56 bin diyolar ne yazıki o paraya yeni fuluence icon donanımlı dizeli alınabiliyo fiyatı biraz uygun olsa piyasada daha da çok gözükür bana göre tek kötü yanı fiyatı :)

turbo&quattro
27-04-2013, 00:28
En kisa zamanda e92 incelemesi bekliyoruz :D

Ranthor
27-04-2013, 00:33
yorumlar için teşekkürler, bu arabanın en boş versionu kiralık olarak tuttuğumdur heralde, otomatik park özelliği bile var.
Fluence kaç para acaba, fluence den ciddi daha iyi bu araba, arada dağlar kadar fark var. Fluence in otomatik şanzumanı hiç fena değil ama

_muhaRRem
27-04-2013, 00:35
ford almanmı amerikanmı gerçekten bunu tam olarak merak ediyorum :D

yorumlar eğlenceli ve güzel olmuş

freelife
27-04-2013, 00:41
emeğine sağlık ...çok güzel anlatmışsın herşeyi sıkılmadan okudum .

Jeandan-R
27-04-2013, 00:43
Çok eğlenceli olmuş yine, takipçinim abi :)

M3CSL
27-04-2013, 00:49
dergi tadinda cok guzel.
yol tutusu icin eski focusa oranla arac daha yumusak hale geldi o eski tatli sportif his kayboldu, ona ragmen tutuyor yolu arac klasik ford:D

hddsheriff
27-04-2013, 00:52
süper olmuş ama yine söylüyorum çok kısa yazıyorsun, doyamadan bitiyor :(

EREN34
27-04-2013, 01:01
ford almanmı amerikanmı gerçekten bunu tam olarak merak ediyorum :D

yorumlar eğlenceli ve güzel olmuş

Amerikan:)

Ford Otosan da %41 küsürlük eşit hisse. Koç ve Ford Motor Company arasında. Kalan kısımda halka arz edilmiş durumda.

mert_can 41
27-04-2013, 01:15
yorumlar için teşekkürler, bu arabanın en boş versionu kiralık olarak tuttuğumdur heralde, otomatik park özelliği bile var.
Fluence kaç para acaba, fluence den ciddi daha iyi bu araba, arada dağlar kadar fark var. Fluence in otomatik şanzumanı hiç fena değil ama

dizel otomatik 64 bine geliyo abi fuluence te abi focusun en boşunda otomatik park yoktu diye biliyorum cant bile yok sizinkinin versiyonun çözemedim titanyum gibi duruyo ama klima yerleri manuel

onursumer
27-04-2013, 01:49
inceleme super konsol benzetmesine kesinlikle katılıyorum ahah :D

ghibli06
27-04-2013, 06:39
Ozan Ankara'da mısın?

Nightfish
27-04-2013, 06:50
Abi incelediğin araç fazlasıyla dolu aslında. Bizim şirket araçlarımız da Focus. Senin kullandığın araçtaki otomatik park, sis farları, cruise control, çelik jant ve park sensörleri, ön cam rezistansı yok bizim araçlarda.
Klima panelinin altındaki butonlar nedir göremiyorum ancak bizim araçlarda orada 2 buton var sadece, sağ taraftaki butonların yerine kartvizit tutucular var.

halilcan9455
27-04-2013, 08:00
95 hp mi 115 hp mi test ettiğiniz acaba?
bir tanıdığım 95 hp likten bile aşırı memnun performans olarak.

Ranthor
27-04-2013, 08:10
asagidaki tuslar, park asistani tuslari.

Arac 70kw 110 ps yaziyor ruhsatta..

Ranthor
27-04-2013, 08:11
Ozan Ankara'da mısın?

cuma akşamı döndüm istanbula, ama iki haftaya gene Ankara dayım.

free-hifi
27-04-2013, 09:04
ford un çizgi hundai accent blue vs o tarza gitmeye başaldı sanki

Sercan K.
27-04-2013, 09:14
Keyifle okudum emeğinize sağlık. İncelemeler için ayrı bi bölüm şart artık :)

DOHC
27-04-2013, 09:20
Bende de 2013 titanium dizeli var şirket arabası. Beğendiğim yönü çok, beğenmediklerim de var. Mesela:
Klima iç havalandırmayı açınca 6-7 dakika sonra bu fonksiyonu iptal ediyor. Sıkışık trfikte önünüzde 10 numara yağ yakan bir belediye otobüsü varsa, tüm gazlar içeri doluyor.
Araç hareket edince kapıları otomatik kitleme özelliği yok. Kitlemeyi unutursanız manuel olarak, bagajdan-arka koltuktan eşyalar gidebilir.
Cruise control max 180 km/h değerine kadar ayarlanabiliyor. Halbuki araba çok rahat 200'ü geçiyor. (İlginçtir çok rahat 200 yapıyor ama 205-207 gibi çakılıp kalıyor, elbette göstergeden bahsediyorum, gerçek hız daha azdır herhalde)
Teypte mute fonksiyonu yok. Gerçi telefonu bluetooth ile kullanınca gerekte yok gibi.
Pedalları biraz fazla yakına koymuşlar koltuğa göre. Arka yolcuya az diz mesafesi kalıyor. Dingil mesafesi yaklaşık aynı olan jettada (ki bir önceki arabamdı) bu sıkıntı yoktu.
Bagaj küçük.

M.A.D
27-04-2013, 10:13
inceleme çok iyi :) tebrikler ozan abi ellerine sağlık

SONE-R
27-04-2013, 10:22
http://ranthor.uzun.biz.tr/wp-content/uploads/2013/04/wpid-20130424_100934.jpg

bu fotodan da görüldüğü gibi sağ bacağın pozisyonu rahat değil.. orta konsola çarpıyor.. ben focusa bindiğimde bunu sevmemiştim..

TigeR
27-04-2013, 11:00
güzel bi inceleme olmuş okurken hiç sıkmadan akıcı eline diline sağlık abi :)

efe_
27-04-2013, 11:07
Yeni Focus dar bir araç. Fluence 'in en büyük artısı genişliği.

sakhee
27-04-2013, 11:42
okumak cok keyifli
tesekkur ederim bende

digerlerini de bekliyor olacagim :)

rebeloghy
27-04-2013, 12:06
valla elinize sağlık , dergide yazsanız incelemeleriniz için alınır o dergi :)

Burak Mehmet
27-04-2013, 12:24
Ford Focus İncelemesi | Ranthor's Tower (http://ranthor.uzun.biz.tr/?p=158)
---------


Çay içmeyen tek Türk insanı olarak ün salmış olmamdan olsa gerek, bana bir jest geçip cay plakalı aracı vermişler.



Angara'dan sevgiler


Angaradan saygılar..
konu çok eğlenceli olmuş,
ailece fordçu olan birisi olarak severek okudum


Yanlız yaptığınız genellemeyi bozarım HİÇ AFFETMEM.. Hayatımda hiç çay kahve oralet vs içmedim tadını bile bilmiyorum.. ama benim gibi çay içmeyen biriylede ilkkez karşılaştım..

İbrahim33
27-04-2013, 12:30
Tamam iyi güzel araçta , dizelleri gereksiz pahalı.

FATİH
27-04-2013, 13:53
inceleme için teşekkürler. :)

malzeme ve işçilik kalitesi jetta ve astra'nın gerisinde.
kokpit tasarımı hyundai'lerden birşeyler araklanmış gibi.
ön tampon tasarımı kiminin hoşuna gidebilir ama bana göre şekil yapacaz diye cılkı çıkmış: üçgen, daire, dikdörtgen vs...
ön koltuklarda oturma pozisyonunda dizler fotoğrafta da görüldüğü üzere sıkışık duruyor. aynı şekilde yolcu tarafında da dizler torpidoya kerkiniyolar.
bagaj da nispeten küçük.

bunlar gördüğüm olumsuzluklar. olumlu yönü daha çok tabi.

Ranthor
27-04-2013, 14:22
Angaradan saygılar..
konu çok eğlenceli olmuş,
ailece fordçu olan birisi olarak severek okudum


Yanlız yaptığınız genellemeyi bozarım HİÇ AFFETMEM.. Hayatımda hiç çay kahve oralet vs içmedim tadını bile bilmiyorum.. ama benim gibi çay içmeyen biriylede ilkkez karşılaştım..

Ben hepsinden içtim ama tadını sevmiyorum çayın. İkram etmek istediklerinde, teşekkürler ben çay içmem diyorum.

Sezgin
27-04-2013, 14:26
Araba falan hikaye, şu anlatım tarzı yeter yahu :)

emp:)
27-04-2013, 14:43
Oncelikle uslubunuz cok keyifli :) sunu duzeltmek isterim ama kullandiginiz araba style donanim versiyonu,orta donanim oluyor.

by.gkn
27-04-2013, 21:06
anlatım yine çokk keyifli olmuş.

kullandığınız aracın aynı donanıma sahip olanı arkadaşımda mevcut style x paket olarak geçiyor. araç dış tasarım olarak çok güzel duruyor hele elektrik kırmızı rengiyle çok dikkat çekiyor. ama o sınıfta yakın paralara olan rakipleri iç aksam kalitesi olarak sanki bir tık önde gibi geliyor bana.

imprezaWRC
27-04-2013, 22:34
Paşam, dashboard'un çok yer kaplamasından hiç bahsetmemişsin. Ön sağ koltukta uzun boylu biri oturduğunda, üstüne üstüne gelen dashboard yüzünden, koltuğu geriye çekmek durumunda kalıyor, haliyle arka koltukta oturacaklar için diz mesafesi diye birşey kalmıyor.
İç mekanı oldukça klostrofobik bir otomobil.
Ayrıca, traction control'ü kapatmak için de menüye girmek gerektiğinden de bahsetmemişsin.
Keşke yağmur yağmış olsaydı da, yağmur nedeniyle yan camların ne kadar rezalet kıvama geldiğinide görmüş olurdun.

Biraz daha uzun ve detaylı yazarsan daha keyifli olacak :) :)

p.S : Focus'tan inip C3'e bin, klostrofobi anlamında ne demek istediğimi anlayacaksın. Gerçi, klostrofobi konusunda benim için 1.sırada Linea var, shinkansen gibi başı, kıçı aynı ve uzun otomobil yap, içini dar tut, nereye gitti o hacim...

Tugral
28-04-2013, 00:56
denediğiniz model Smart+plus paket. Tabi üretim ayını tam olarak bilemediğim için varsayımdan çıkarak söyleyebilirim. Smart ta olabilir. Hız sabitleyicisi o kadar karışık çalışmıyor aslında. Ama tabi görüş farklılıkları olması normal. Yol tutuşunuda şuna göre başarılı diyebiliriz. Araç dengeli bir şekilde giriyor ve çıkıyor viraja. Ayrıca kafadan kaymayıda kontrol edebiliyorsunuz. Dinamik tork kontrolü sayesinde virajdan kopmanızı engelliyor araç. Bir dönem fordda calısırken çok kullandığım için iyi biliyorum aracı. Yol sesini genede çok alır namussuz ;)

lethaldoze
28-04-2013, 11:52
Çok keyifli anlatım olmuş. Araba özelliklerine hiç dikkat edemedim. Anlatış biçimi çok daha dikkatimi çekti. Testlerin devamını bekliyoruz :)

ahmetbaha-drs
28-04-2013, 12:06
cuma akşamı döndüm istanbula, ama iki haftaya gene Ankara dayım.

Demek ki iki haftaya yeni bir inceleme ile karşı karşıya olacağız. Jetta TDI-Accent Blue olabilir :)
Yeni Ford'ların ön konsolu sürücüye ve önde ki yolcunun üstüne doğru geliyor olması biraz rahatsız edici bence.

misery1903
28-04-2013, 12:34
Limitör aslında 2 tuşluk bir iş, istediğiniz hıza çıkıp limit veya cruise tuşuna basıp sonra onların üstündeki tuşa basıyorsunuz ayarlanıyor. Gazı kökleyince limitör devre dışı kalıyor.
Kaç zamandır kullanıyorum ön konsolun Transformers ile bağlantısını kuramamıştım da hak verdim gerçekten şimdi :)
ESP hiç bir zaman tamamen kapanmıyor, TCS, anti patinaj sistemi, menüden kapanabiliyor.
Ön cam rezizstansı özellikle kar ve buz durumlarında aşırı işe yarıyor. Çalıştırıyorsunuz 1-2 dakika sonra silecekler yeterli oluyor.

Daha dolularında sesle kontrol gibi ekstra zımbırtılar var, radyoyu ses komutuyla açabiliyor, telefon numaralarını filan sesinizle arayabiliyorsunuz. Olmazsa olmaz değil de basıp konuşarak istediğiniz radyo istasyonunu açınca çok ilginç karşılaşıyor insanlar :D

Ranthor
29-04-2013, 13:46
bir dahaki incelemem 2007 picanto olacak.

Kisa zamanda da accent blue inceleyecegim.

İbrahim33
29-04-2013, 14:38
bir dahaki incelemem 2007 picanto olacak.

Kisa zamanda da accent blue inceleyecegim.

Patron , fiat bravo testide bekliyoruz senden :)

imprezaWRC
14-05-2013, 23:27
Bugün Budget bana dolu bir Focus dizel verdi. İzmir'den Aliağa'ya gittim dönüşte biraz şehir içinde de gezerek akşam üstü havaalanına aracı bıraktım.

Üzerinde hız sınırlandırıcısı ve sabitleyicisi vardı, valla o hız sınırlandırıcı resmen hayat kurtarıyor. Hoş yol boyu hiç radar yoktu sadece tünellerdeki kameralar vardı. Ama tabelalar ne gösteriyorsa o hıza göre limitörü ayarlarak kullandım, sistemin kullanımı inanılmaz kolay ve zevkli, gaz pedalına abanmadıkça limitör devre dışı kalmıyor.

5 sene önce bir kaç günlüğüne C4 sedan kullanmıştım, onda da bu sistemden vardı ama aracın düğme manyağı sabit göbekli direksiyonu yüzünden alışana kadar neredeydi lan bu hız sınırlayıcının düğmesi diye düğme grubuna bakıp duruyordum.

Low-Rider
14-05-2013, 23:29
2farklı kişi aynı araç aynı hız sabitleyicisi 2 farklı yorum :)

Ranthor

Yalnız hız limiti fonksiyonun kullanmak çok meşakatli, bir sürü tuş var, belli sırayla basacaksın filan. Olmamış, gidin daha basitini yapın. 90 km/h ye sabitlicem diye sinir hastası yapacaktı beni.

levent
14-05-2013, 23:39
Paşam, dashboard'un çok yer kaplamasından hiç bahsetmemişsin. Ön sağ koltukta uzun boylu biri oturduğunda, üstüne üstüne gelen dashboard yüzünden, koltuğu geriye çekmek durumunda kalıyor, haliyle arka koltukta oturacaklar için diz mesafesi diye birşey kalmıyor.
İç mekanı oldukça klostrofobik bir otomobil.
Ayrıca, traction control'ü kapatmak için de menüye girmek gerektiğinden de bahsetmemişsin.
Keşke yağmur yağmış olsaydı da, yağmur nedeniyle yan camların ne kadar rezalet kıvama geldiğinide görmüş olurdun.

Biraz daha uzun ve detaylı yazarsan daha keyifli olacak :) :)

p.S : Focus'tan inip C3'e bin, klostrofobi anlamında ne demek istediğimi anlayacaksın. Gerçi, klostrofobi konusunda benim için 1.sırada Linea var, shinkansen gibi başı, kıçı aynı ve uzun otomobil yap, içini dar tut, nereye gitti o hacim...

+ olarak arkada otururken de (boy = 191) tavan ciddi dar kalıyor sınıfına göre ve araç içi çok basık, karanlık, kısaca klostrofobik durumda.

ön konsolu ise hiç söylemeyeceğim ben de, konsol kucakta hissiyatı çok çok kötü bir durum ve iç hacimden de ciddi derecede çalıyor.

yol sesi alıyor, yol tutuşu sınıf ortalamasına göre ciddi iyi ancak bir focus1 değil yine de :D


Patron , fiat bravo testide bekliyoruz senden :)

hacı 225/45R17 lastik ebatı + spor süspansiyonu olupta en yol tutmayan C sınıfı arabadır benim gözümde Bravo, satışta görevli olan yanımızda gelen kız sinir krizi geçirmişti. Ayrıca döşeme (koltuk) kalitesi ciddi kötü, testimi bitirip arkadaşa verirken arkaya geçtim, ayağım sürücü koltuğuna sürtüp döşeme dikişlerini attırdı / yırttı resmen, bunu yapan spor ayakkabı..

performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)

turbo16
15-05-2013, 00:58
eski kasa daha iyidi;)

tool
15-05-2013, 06:33
225/45R17 lastik ebatı + spor süspansiyonu olupta en yol tutmayan C sınıfı arabadır benim gözümde Bravo, satışta görevli olan yanımızda gelen kız sinir krizi geçirmişti. Ayrıca döşeme (koltuk) kalitesi ciddi kötü, testimi bitirip arkadaşa verirken arkaya geçtim, ayağım sürücü koltuğuna sürtüp döşeme dikişlerini attırdı / yırttı resmen, bunu yapan spor ayakkabı..

performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)

bisey kacirdim sanirim;
neden sinir krizi gecirdi, doseme yirtildi diyemi?

Erdem K.
15-05-2013, 07:15
Anlatım tarzınız ve paylaşımınız için teşkkürler Ozan Bey...

DeNNis
15-05-2013, 07:25
bisey kacirdim sanirim;
neden sinir krizi gecirdi, doseme yirtildi diyemi?

üstün sürüş kabiliyetine dayanamamıştır belki

SONE-R
15-05-2013, 07:28
performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)

halbuki diğer dizeller öyle mi ya? 2500 de kafayı kaldırıp 8000 e kadar soluksuz devirlenebiliyor di mi? :)

aslan
15-05-2013, 07:28
Hakan abi C4 'ün hız sabitleyici daha kolay diğerlerine göre hiç değilse sabit bir yerde bekliyor direksiyonla sağa sola dönmüyor

Sercan K.
15-05-2013, 09:34
hacı 225/45R17 lastik ebatı + spor süspansiyonu olupta en yol tutmayan C sınıfı arabadır benim gözümde Bravo, satışta görevli olan yanımızda gelen kız sinir krizi geçirmişti. Ayrıca döşeme (koltuk) kalitesi ciddi kötü, testimi bitirip arkadaşa verirken arkaya geçtim, ayağım sürücü koltuğuna sürtüp döşeme dikişlerini attırdı / yırttı resmen, bunu yapan spor ayakkabı..

performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)

Levent bende kullandım bayağı bravo yu arkadaşım da vardı bence gayet zevkli bi araç yol tutuşu da tatminkardı. Ama arkası gerçekten dar hele ben kullanırken kimse oturamıyordu :)

İbrahim33
15-05-2013, 20:44
hacı 225/45R17 lastik ebatı + spor süspansiyonu olupta en yol tutmayan C sınıfı arabadır benim gözümde Bravo, satışta görevli olan yanımızda gelen kız sinir krizi geçirmişti. Ayrıca döşeme (koltuk) kalitesi ciddi kötü, testimi bitirip arkadaşa verirken arkaya geçtim, ayağım sürücü koltuğuna sürtüp döşeme dikişlerini attırdı / yırttı resmen, bunu yapan spor ayakkabı..

performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)

Yiğidi öldür ama hakkını yeme :) tamam fiat markasından dolayı önyargılar olabilir ama gerek yol tutuşu gerek sport kırmızı nubuk koltuklarıyla oldukça yeterli bir araç bravo c sınıfı için.Arka koltuk konusunda haklısın , insan cidden daralıyor arkada otururken.Haa performans olarak mı , 1.6 dizeller arasında nefes keser :)