PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : competition clutch & Clutch masters



Cem.B
29-04-2013, 11:23
OEM debriyajımın baskısında sorun olduğu için artık viteslerim geçmediği için debriyaj setimi deiştirmek istiyorum orjinalinden 100 hp ye yakın daha fazla gücüm olduğu içinde oem almak istemiyorum bu iki marka arasında kaldım kendimce biraz araştırdım ama yinede burdada bir sorayım dedim

competition stage 2 olacak clutch masters ise stage 2.5 diye geçen bir modeli

ayrıca kiti volanlı almak daha mantıklımıdır değilmidir ? hafif volan ile üst hızlar kötü olur vs gibi muhabbetler vardır

birde ikisinide kullananlar varsa pedal sertliği ne durumda olur bu stage lerde

teşekkürler...

despe
29-04-2013, 11:34
ben cc stage2 debriyaj kullanmıştım, pedalın sertliği oeme göre biraz sertti, ama bu kişiden kişiye değişir, benim için sıkıntı değildi yani, titreme vs problemide yoktu hiç.

akhisarda draglarda belkide arka arkaya 10 kere falan kalktım birisinde bile kaçırmadı, ben yaklaşık 130 hp bi araçta kullanmıştım bununda etkisi vardır tabi, ama yine debriyaj alacak olsam cc alırım.

Cem.B
29-04-2013, 11:45
ben cc stage2 debriyaj kullanmıştım, pedalın sertliği oeme göre biraz sertti, ama bu kişiden kişiye değişir, benim için sıkıntı değildi yani, titreme vs problemide yoktu hiç.

akhisarda draglarda belkide arka arkaya 10 kere falan kalktım birisinde bile kaçırmadı, ben yaklaşık 130 hp bi araçta kullanmıştım bununda etkisi vardır tabi, ama yine debriyaj alacak olsam cc alırım.

beygir önemli deildir tahminim sonuçta clutch kit marka ve modele göre alınıyor o stage 2 sizin hp ye göredir diye düşünüyorum zaten bayağı bir baktım stage 2 ve 3 üzeri günlük kullanımdan çıkıyor gibi

cc da %85 daha verimli diyor oem e göre stage 2 olanda

birde şu volan olayınada bilgiler alabilirsek güzel olcak :)

Cem.B
29-04-2013, 12:17
birde şöyle durum var cc komple kevler cm yarı organik yarı kevler

ustamdan öğrendiğim komple kevler günlük kullanımda çok uygun değil çabuk bitebilir belki

bunu tecrübe eden vsrmıdır ?

RCkid
29-04-2013, 12:47
benzer güçte arabalar için üretilmiş stage4 baskı kullandım
cc cm'ye göre çok daha sert
ve cc kaçırmıyor, cm kaçırırken

Cem.B
29-04-2013, 12:57
benzer güçte arabalar için üretilmiş stage4 baskı kullandım
cc cm'ye göre çok daha sert
ve cc kaçırmıyor, cm kaçırırken

ok sen cc diyorsun mustafa

volan için nedersin ?

RCkid
29-04-2013, 13:28
Volanli almak mantikli bence, volanla birlikte fiyatn makul olmasi lazim kit halinde tek tek aldigina gore
Ugrasmadan direk takarsin
Orjinali kenarda durur, tornaci filan ugrasmazsin

bahadı-R
29-04-2013, 15:00
Bende clutch master derim bi kaç arabamda kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım.

Cem.B
29-04-2013, 15:53
Bende clutch master derim bi kaç arabamda kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım.

aslında bende cm düşünüyordum ama cc de güzel bir indirim yakaladım volanlı kit olarak o yüzden kafam karıştı

Schumi
29-04-2013, 20:06
Benim önerim biraz daha farklı olucak. Şu an baktığın kitlerin fiyatları ne bilmiyorum ama 184mm yani 7.25" lik yarış debriyajları ile uyumlu hafif yarış volanı al. Sonra ister git AP-Racing ister git Alcon yada nispeten uygun fiyatlı ama kaliteli Tilton markaların birisinden araç tipine göre değil üniversal olan yarış debriyajlarından al.

Ama önce senin bu bulduğun kitleri ne kadar volanlı ve volansız ?

16EC813
29-04-2013, 20:13
bende şu günlerde bu konuyla ilgili baya bi araştırma içindeyim
buldugun kitlerin linki filan varmı ?

RCkid
29-04-2013, 20:15
Benim önerim biraz daha farklı olucak. Şu an baktığın kitlerin fiyatları ne bilmiyorum ama 184mm yani 7.25" lik yarış debriyajları ile uyumlu hafif yarış volanı al. Sonra ister git AP-Racing ister git Alcon yada nispeten uygun fiyatlı ama kaliteli Tilton markaların birisinden araç tipine göre değil üniversal olan yarış debriyajlarından al.

Ama önce senin bu bulduğun kitleri ne kadar volanlı ve volansız ?

Fiyat farkı çok bu çözümde yalnız:)

dragon07
29-04-2013, 20:34
CC sert ama bitmez
CM yumusak oeme göre biraz daha geç biter :)

Schumi
29-04-2013, 20:48
Fiyat farkı çok bu çözümde yalnız:)

Ama verim daha fazla. Birde ilk sahip olması pahalı. Baskı balata bitince kapak elinde kalıyor. Şemsiyeler ortalama 3 baskı balatada bir değişiyor. Sadece sarf malzemesi alıyorsun daha ucuza geliyor.

Cem.B
30-04-2013, 00:10
fiyatları yazayım mini için biraz pahalı japonlar daha ucuz gibi sanki

competition stage 2 flywheel kit 700 dolarlarda

clutch masters stage 2.5 flywheel kit 930 dolar falan

clutch masters stage 2.5 clutch kit 550-600 arası gibi gibi

bu rakamlar arasında oynuyor tabi kargo vs de var onu daha bilmiyorum araştırıyorum

schumi: senin önerini çok anlayamadım ama maliyetide bilmiyorum bide beton gibi debriyajda pek istemiyorum tavsiye ettğin sertmi bilmiorum kankada oem den 1-2 çıt sert kabulumdur maksimum

16EC813
30-04-2013, 08:41
fiyatları yazayım mini için biraz pahalı japonlar daha ucuz gibi sanki

competition stage 2 flywheel kit 700 dolarlarda

clutch masters stage 2.5 flywheel kit 930 dolar falan

clutch masters stage 2.5 clutch kit 550-600 arası gibi gibi

bu rakamlar arasında oynuyor tabi kargo vs de var onu daha bilmiyorum araştırıyorum

schumi: senin önerini çok anlayamadım ama maliyetide bilmiyorum bide beton gibi debriyajda pek istemiyorum tavsiye ettğin sertmi bilmiorum kankada oem den 1-2 çıt sert kabulumdur maksimum

link var mı ? honda için bakıcam

Zero
02-05-2013, 04:36
Hazir set varsa volan dahil almak daha mantikli.Bilmiyorum mini cooperin volan single mass mi dual mass mi ama standart dual mass ise ozellikle oyle al.Sert ve tutusu daha kuvvetli debriyajda dual mass a olmasi gerekenden fazla yuk biner ve bosluk yaptirirsa titresim ses falan derken dagilmaya kadar gider diye dusunuyorum.Daha iyi bilenler onaylar belki bu fikrimi.