PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ve işte en ucuz Porsche, 2014 Yılında Yollarda



Sezgin
29-04-2013, 14:31
Porsche firmasının Türkiyede en ucuz arabası olarak adlandırılan Macan (meykın) ‘ın 2014 yılı içinde satışa sunulacağı bildilrildi. Porsche firmasının 1991 yılında piyasaya son kez sürdüğü 4 silindirli motora sahip Porsche 968′ den bu yana, üretilen bu yeni araç 4 silindir olucak. Audi Q5′ ten yaklaşık 5 bin Euro yüksek bir fiyatla piyasaya süreleceği tahmin edilen macan, aradaki ciddi fiyat farkına rağmen yeni aracından çok umutlu. İlk etapta 45 bin adet üretilmesi hedeflenen Macan, 65 bin adete yükseltildi. 45.000 Euro Başlangıç fiyatıyla iyi bir alternatif olması bekleniyor.


http://i40.tinypic.com/2r7x43l.jpg
http://i44.tinypic.com/4uvr5e.jpg

Porsche Macan’ın motor seçenekleri;

Benzinli ve Dizel olmak üzere 2 farklı motor seçeneği mevcut (4×4).

- Benzinli modellerinde; 2.0 lt – 220 beygir / 3,6 lt – V6 motor 295 beygir, ve son olarak 3.0 lt – V6 – çift turbo – 370 beygirlik motorlar yer alacak.

- Dizel modellerinde; 2.0 TDI – 190 beygir, 3.0 – V6 motor TDI – 250 beygirlik motorlar yer alacak.

Not: Motorlar Audi’den alınacak fakat güçlendirilmiş bir şekilde Porsche Macan için özel üretilecek.

Autoshow Online (http://www.autoshow.com.tr/iste-en-ucuz-porsche-HaberDetay/3856.aspx?2.F)
Porsche Macan – En ucuz Porsche ! | Dijital Dünya | Güncel Blog (http://www.dijipati.com/porsche-macan-en-ucuz-porsche.html)

Bence , Bu fiyatlara alınacak en iyi otomobil. Üretim kapasitesi ne kadar dusuk olursa olsun, Türkiye'de sıra gelirse kesinlikle alacagımız bır araç :)

lncdlt
29-04-2013, 14:36
45bin turkiye baslangic fiyati mi? gercekci degil bence.

mmustu
29-04-2013, 14:37
ötv kdv hariç :D

_FrKn_
29-04-2013, 14:38
Q5 0 fiyatı 70 K € bu Q5 ten 5 k € fazla ama 45 k €

EDİT:aynen abi saygı değer vergilerimizi unuttum :D

Gry
29-04-2013, 14:38
arkadan bakınca yanakları sıkılası küçük yeşil kurbağa ya benziyor :D

TaGo
29-04-2013, 14:40
oy oy oy yeni arabam belli oldu. Hasta oldum araca :D

Sezgin
29-04-2013, 14:41
ötv kdv hariç :D

45k tr fıyatı degıldır. Q5 Bile o para degıl :) Ama suankı Q5 parasına yada 5-10 euro fazlasına gelırse audi yerine porsche tercıh ederım sanırım :hiihi:

HaKo
29-04-2013, 14:52
En az 75 bin euro liste fiyatı olur ufak tefek bi kaç oyuncak ekleteyim dedim mi 90 bin euroları bulur.

Yani porsche öyle ucuz herkesin alabileceği bir araç sürmeyecek piyasaya boşa hayal kurmaya gerek yok :)

Bu arada dolu bir q5 75 bin euro civarı alınıyor..

tabi Türkiye mizin çakal galericileri 60-70 bin eurolardan satar bu aracı, ki bence hakkı da o zaten.

Atakan-A
29-04-2013, 15:01
Porsche zaten belirli bir kesime hitab eden bir otomobil.Bariz uçuk bir fiyat farkı ile ucuza veriyorsa kalitesinden ödün vermiş demektir.Adım kadar eminim Porsche bunu düşünemeyecek kadar aptal bi şirket değil,Hayal edildiği kadar ucuz paralara satış olacağını pek zannetmiyorum.Bu benim kendi fikrim tabii.

63owen63
29-04-2013, 15:12
80-85 binden aşagı piyasaya sürülmez diye düşünüyorum. + baz donanım ...

İbrahim33
29-04-2013, 15:17
45 k euro tr fiyatı değildir , olsa bile vw izin vermez fiyata zaten :) Haa araç güzel orası ayrı.

|KaAn|
29-04-2013, 18:55
Cayenne-Panamera'nın peynir ekmek kadar olmasada yollarda sıklıkla görüldüğü şehirlerde,en azından eşlerinin altında güzel durur.

utkunoa
29-04-2013, 19:02
2.0 porsche mi olur nerde kaldı boxer nerde kaldı o ossuruk sesi, çok bozdu porsche. porsche demekte yanlış olur birebir volkswagen

mert_can 41
29-04-2013, 19:40
büyük bi ümitle konuya girdim ama hayal kırıklığı oldu 45 euro ya gelse gelse baz donanım gelir zaten o fiyatta türkiye şartlarında halen pahlı bir fiyat

Calderon
29-04-2013, 19:45
Range rover evoque'ye rakip olarak çıkarmış sanki tasarım ve boyutlar çok benziyor

dragon07
29-04-2013, 20:21
buna21'' techart jant takıp basıcan ölümüne.

nitrO_Oxide
29-04-2013, 20:27
tr de tutar bence :)

Sezgin
29-04-2013, 20:33
Porsche zaten belirli bir kesime hitab eden bir otomobil.Bariz uçuk bir fiyat farkı ile ucuza veriyorsa kalitesinden ödün vermiş demektir.Adım kadar eminim Porsche bunu düşünemeyecek kadar aptal bi şirket değil,Hayal edildiği kadar ucuz paralara satış olacağını pek zannetmiyorum.Bu benim kendi fikrim tabii.

Lan olm zaten Q5 70 euro bu otvsiz hali :D buda 75ten baslar.Kisacasi cok ucuz bi rakam bu arac icin :)

K0213
29-04-2013, 20:51
Porşe kampanya yapmış madem faydalanalım : ))

ama güzelmiş ;)

HaKo
10-10-2013, 16:06
porsche resmi sitesinde aracın geri sayımını ve bir kaç resmini paylaştı.

TR fiyatı temiz 90k euro dan başlar bence.

The new Porsche Macan. Life, intensified. (http://www.porsche.com/microsite/macan/usa.aspx?pc=95BAXFB1#)

mert_can 41
10-10-2013, 16:13
Buda mercedes cla ya benzicek herkez mercedes sahibi olabilecek diye yaptılar tüm masraflardan kıstılar üretim maliyetini düşürdüler sonuç yine pahlı oldu buda türkiyede ne yazıki onun gibi olucak :)

ghibli06
10-10-2013, 16:24
bizde var bir tane Q5, asrın kazığı diyordum... bu da katmerlisi olur!

HaKo
10-10-2013, 16:26
porsche porsche dir , ben öyle düşünmüyorum açıkcası. He fiyatları yurt dışı ile baz alırsak asrın kazığını biz dacia da alsak yiyoruz ferrari de farkeden bir şey yok.

ghibli06
10-10-2013, 16:44
porsche porsche dir , ben öyle düşünmüyorum açıkcası. He fiyatları yurt dışı ile baz alırsak asrın kazığını biz dacia da alsak yiyoruz ferrari de farkeden bir şey yok.

motor audi, platform muhtemelen Q5... 90bin euro az para değil, 75bin euroya Q5 aldık 100bin tlden ötesi haram o arabaya, şimdi satamıyoruz bile...

HaKo
10-10-2013, 16:47
motor audi, platform muhtemelen Q5... 90bin euro az para değil, 75bin euroya Q5 aldık 100bin tlden ötesi haram o arabaya, şimdi satamıyoruz bile...

evet abi q5 platformunda üretiliyor :) Ama dediğim gibi sonuçta o bir porsche olacak ve kendini özel hissettireceği kesin.

Q5 e gelince , gerçekten berbat bir suv aynı fikirdeyim.

Sezgin
10-10-2013, 17:14
En cok merak ettıgım hala fıyatı gercekten 45.000 euro olmayacagı ortada ama 90.000 de fazla gelıyor gozume eger Q5 segmentınde olacaksa

HaKo
10-10-2013, 17:17
En cok merak ettıgım hala fıyatı gercekten 45.000 euro olmayacagı ortada ama 90.000 de fazla gelıyor gozume eger Q5 segmentınde olacaksa

90-100 bin euro arası bir fiyat olur baz fiyatı tabi 2.0cc olanı için konuşuyorum. Tabi doğuş bu aracı boş getirmeyeceği için 90 ı falan görmek hayal listede.

turkerrr
10-10-2013, 17:21
çok fazla beğendim cayenne den daha güzel görüntü olarak

200 bin TL ye kadar çok anormal karşılamamak lazım

DoganSuper
10-10-2013, 17:31
güzel olmus q5 den iyi duruyo

BurakCengizhanoğlu
10-10-2013, 17:52
oy oy oy yeni arabam belli oldu. Hasta oldum araca :D

Alıcak mısın abi ?

328ia
10-10-2013, 18:15
mimimum 75 euro dan girer türkiye pazarıan

bilalMW
10-10-2013, 18:18
oy oy oy yeni arabam belli oldu. Hasta oldum araca :D

şimdiden hayırlı olsun o zaman konusunu iple çekiyoruz. Çok başarılı olacak bu araç piyasada çoook :)

umarım ilerde turbo s ve ya RS versiyonu olur. Küçük araçta yüksek güç ayrı bir fantazi benim için.

TigeR
10-10-2013, 23:54
tasarım güzel bence ama arkayı ilk başta evoque benzettim :)

Faruk'S
01-11-2013, 23:29
hIyfgfdb5Pk
https://www.youtube.com/watch?v=hIyfgfdb5Pk

ChtArdARSL
01-11-2013, 23:40
şimdiden hayırlı olsun o zaman konusunu iple çekiyoruz. Çok başarılı olacak bu araç piyasada çoook :)

umarım ilerde turbo s ve ya RS versiyonu olur. Küçük araçta yüksek güç ayrı bir fantazi benim için.

hahaha Tago abı hayranıyız konularının doblodan sonra bır basarı beklıyorz :D:D


Zaten heryer porsche oldu sagam panemara solum cayenne bır espırını kalmadı motorla gıderken bır sag bır sol sertıtte hep goruyorum aa porsche dedıgımız gunler gerıde kaldı :)

bilalMW
01-11-2013, 23:56
hahaha Tago abı hayranıyız konularının doblodan sonra bır basarı beklıyorz :D:D


Zaten heryer porsche oldu sagam panemara solum cayenne bır espırını kalmadı motorla gıderken bır sag bır sol sertıtte hep goruyorum aa porsche dedıgımız gunler gerıde kaldı :)

audinin üstüne porsche logosu çakmışlar göndermişler. mesela panamera s ler 4.8 v8 di sesi tatlı yürürü başkaydı bi baktım artık 3.6lt v6 twin turbo ile geliyor artık. dedim burada da mı? :D

onursumer
02-11-2013, 00:48
çok çok iyi bence bu sınıftaki tum suvları geride bırakabilir diye düşünüyorum :D

Firat.M3
02-11-2013, 01:03
45,000 euro'nun üzerine %180 ekleyip satış tr satış fiyatını bulabilirsiniz. fiyat yine de iyi tabi benzerlerine bakınca.

cabrioleter
02-11-2013, 02:38
45,000 euro'nun üzerine %180 ekleyip satış tr satış fiyatını bulabilirsiniz. fiyat yine de iyi tabi benzerlerine bakınca.

%112 falan eklenmeli hocam. 2.0 motor için tabi..

darkmoon
02-11-2013, 03:01
bire bir Q5 ile aynı motor haciminde gelicek 2.0 benzinli ve 2.0 dizel ..

fiyatını tahmin zor değil eğerki Q5 den sadece 5 bin euro fazlaya satılıcaksa avrupada.. Türkiyede'de fiyat aralığı aynı dengede olucakdır..

türkiyede 2.0 benzinli Q5 70 bin euro , 2.0 Dizel Q5 71 bin euro..

üstüne 5 bin ekle demek ki macan'da 2.0 benzinlisi 75 bin euro , 2.0 Dizelide 76 bin euro aralığında olucak..

Kendi katogorisinde çok sağlam satış yapıcağı aşikar Q5,X3,Glk ,Xc60 Bu premium cross over katagorisinde macan liderliği alır kesinlikle yok satar..

Mutu
02-11-2013, 03:13
%112 falan eklenmeli hocam. 2.0 motor için tabi..


%130 imiş ötv 2.0 için

timucintt
02-11-2013, 03:22
Q5 in en dolusuna parası yetipte hacı önünde porşe arması olsun götümüz biraz daha rahata ersin diyenlerin aracı olacak bu macan mı macarmı neyse artık.... porşe herhalde gene zararlarda götü kurtarma peşindeki aptal modellerden biri daha... 918 e fazla para yatırdı herhalde çıkarması lazım zararı belli...

ef186
02-11-2013, 03:29
üzücü hemde çok üzücü ...
Faiz lobisine lanet olsun kahrolsun federaller ...

darkmoon
02-11-2013, 10:01
zaten aracın segmenti bir garip suv desen tam değil binek desen tam değil mpv desen oda değil crossovera alışmışdık şimdi bu premiumlar girdi segmente kendi türevlerinde ara bir segment oluşturdular compact luxury crossover diye...

Kafalar çorba.. ama satarmı bu tip bir şey araan adam audi yada bmw alıcağına yüksek ihtimal bunu alır..

Kahn23
21-02-2014, 10:54
75-80bin € aralığında olacak diyen kişiler baya bi yanılmış. En ucuz dizelin bile ortalama satış fiyatı 125bin€'dan başlayacakmış..

ENDONEZYA dilinde Kaplan anlamına gelen Macan’ın Türkiye’de satışına Nisan ayında başlanacak. Macan modelinin ilk etapta, 258 HP güç üreten 3 litre hacimli V6 dizel motoru Macan S Diesel, 340 HP güç üreten 3 lt hacimli V6 biturbo motorulu Macan S ve 400 HP güç üreten 3.6 litre hacimli V6 biturbo benzinli Macan Turbo versiyonları tüketicilerin beğenisine sunulacak. Porsche Macan S Diesel modeli 125 bin Euro’dan başlayan fiyatlar ile alınabilecek. Macan’ın Türkiye’deki ilk lansman yılındaki satış hedefi ise 40-50 adet olarak açıklandı.

Ome_RS
21-02-2014, 10:56
çok sevimli ve mantıklı bir suv devasa boyutları yok fiyat uygun ve motorlar basarılı 2.0 tdi alınır yazılımla 230hp civarı kullanılır güzelde bir jant secimiyle ölüm vurusu gerceklestirilir :)

Kahn23
21-02-2014, 10:59
çok sevimli ve mantıklı bir suv devasa boyutları yok fiyat uygun ve motorlar basarılı 2.0 tdi alınır yazılımla 230hp civarı kullanılır güzelde bir jant secimiyle ölüm vurusu gerceklestirilir :)

20" Rs Spyder jant var. O güzel :icon_tup:

lncdlt
21-02-2014, 11:15
paralel yapinin isi bu

Ko®ay
21-02-2014, 11:27
fakir porşu :D

caprio55
21-02-2014, 11:58
o kadar para vercen hemde fakir porschesine bincen.. Almıyorum arkadaş.. moralimi bozdular

Octane
21-02-2014, 12:27
O paraya öküz alırız...

Berkan
21-02-2014, 12:27
3.0tdi ile gelecegi icin köstürüyor bukadar 2.0 cıkıtıgında iner fiyatları insai seviyelere diye düsünmedeyim :D

merttepe
21-02-2014, 12:43
Q5 in en dolusuna parası yetipte hacı önünde porşe arması olsun götümüz biraz daha rahata ersin diyenlerin aracı olacak bu macan mı macarmı neyse artık.... porşe herhalde gene zararlarda götü kurtarma peşindeki aptal modellerden biri daha... 918 e fazla para yatırdı herhalde çıkarması lazım zararı belli...

hahaaahha :icon_tup:

FATİH
21-02-2014, 12:51
küresel kriz döneminde herkesin (mercedes de dahil) işçi çıkardığı vakit porsche işçilerine yaklaşık 3.000'er euro ikramiye dağıttı ve tek bir işçi bile çıkarmadı. zararı çıkarmak için model yapmak da neyin nesi beyler? :) vw'yi anladık, porsche'ye de mi düşmansınız?

Can Job
21-02-2014, 12:54
Araç iyide ucuz olmaz bnce :D

s2k
21-02-2014, 13:02
â–º 2014 Porsche Macan Turbo - FIRST DRIVING (Good Exhaust Sound) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=mfeWLQSNIVc)
0:19 o neydi la bakışı çok iyi :D:D:D

â–º 2014 Porsche Macan Turbo - INTERIOR - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=xfA4ERTneAQ)

Gunes G.
21-02-2014, 13:19
Siraya girerler gelmeden yok satar, herkes alir hemen gormemisin porsche'u olmus modeli...

merttepe
21-02-2014, 13:29
küresel kriz döneminde herkesin (mercedes de dahil) işçi çıkardığı vakit porsche işçilerine yaklaşık 3.000'er euro ikramiye dağıttı ve tek bir işçi bile çıkarmadı. zararı çıkarmak için model yapmak da neyin nesi beyler? :) vw'yi anladık, porsche'ye de mi düşmansınız?

Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

Vs. :)

s2k
21-02-2014, 13:32
Siraya girerler gelmeden yok satar, herkes alir hemen gormemisin porsche'u olmus modeli...

Napalım herkes yemden talaştan çuvalla para kazanmıyo :D:D:D

TaGo
21-02-2014, 13:33
Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

Vs. :)

Tamamen katılıyorum kardeşim. Markalar ülkeleri ve şahsiyetleri ile bütünleşir bence. Başka ülkenin bir markası diğer ülkenin yapısı altına girmemeli. Range Mini bmw yapısı altına girmemeliydi mesela. İtalyan süper sporlarda vw grubuna dahil olmamalılardı.

s2k
21-02-2014, 13:43
Tamamen katılıyorum kardeşim. Markalar ülkeleri ve şahsiyetleri ile bütünleşir bence. Başka ülkenin bir markası diğer ülkenin yapısı altına girmemeli. Range Mini bmw yapısı altına girmemeliydi mesela. İtalyan süper sporlarda vw grubuna dahil olmamalılardı.

Tek millet, tek devlet, tek yönetim, tek araç lann yoksa :beuj: aha illuminati :D:D:D

cosekar
21-02-2014, 14:47
Gunumuzde sunumun (pazarlama) guzelse, bu kadar biliçsiz tüketici varken, vw cok daha cok iş yapar ülkemizde...

F.Dogan
21-02-2014, 15:06
Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

Vs. :)


:icon_tup: :icon_tup: tamamen katılıyorum. vw halk arabası olarak kalmalıydı biz onu öyle sevdik :)

Emre Ekrem
21-02-2014, 15:19
95 bin olur bize gelene kadar.

Gunes G.
21-02-2014, 15:23
Napalım herkes yemden talaştan çuvalla para kazanmıyo :D:D:D

Bizim cuvallarin dibi delik sanirim, yil sonunda uc bes kurus kaliyo kalmiyo bize :D

hakotech
21-02-2014, 15:27
sehir ici guzel olur..alinasi,dusunulesi,benim olasi :D

s2k
21-02-2014, 15:31
Bizim cuvallarin dibi delik sanirim, yil sonunda uc bes kurus kaliyo kalmiyo bize :D

Lan bırak bu işleri :D:D:D tamam tamam fukarasın çaktırma :p

McKrop
21-02-2014, 15:47
İkinci el porsche fiyatlari :icon13:

M3CSL
21-02-2014, 16:27
Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

Vs. :)

Pazarlama tarafı, lamboya girmesi herşey ok, lakin firmaların kuruluş amacı ilk olarak para kazanmak, onun için bu tarz maliyet düşürücü işlemleri ve satış stratejilileri uygulamak normal.
Önemli olan bunları yaparken kalite konfor, yani tüketici beklentilerinden fazla kayıp vermemek(illaki kayıp olur karşılığında elde edilecek gelirden az olmalı)
porsche bunu yapıyormu yapıyor, panamera, özellikle cayenne ilk çıktığında inanılmaz eleştiri olmuştu porsche jip mi yapar, dizel porschemu olur diye,

Satışlar neyi gösterdi, rakiplerinden çok iyi pazar payı kaptı, benzer altyapılar kullanarak maliyet düşürüp iyi para kazandılar..
Bunun tüketici tarafından olumsuz tarafı illaki olacaktır prestij azalması ruhunu kaybetmesi gibi ama görüldüki oluşan kayıplar edilen karın yanında düşük..
Stratejiye bravo..ürün çeşitliliğini arttırmak çoğu zaman olumlu sonuç verir, gereğinden fazla verimlilik ve maliyet kaybı olmazsa..

XSi
21-02-2014, 16:46
2 sene sonra 1.6 tdi da cikar ha :)

Caesar
21-02-2014, 16:49
Ben Vag grubunun en iyi biziz mantığı ile kendini lider göstermeye çalışmasına ayar oluyorum.

Porsche suv yaptı sonra 4 kapılı araç yaptı?! Savaş zamanından beri çizgisini koruyan ve ikon haline gelmiş bir firma vag ile çalışmaya başladıktan sonra para kazanmak için böyle oyuncaklar yapmaya başladı. Ben Vag'ın para kazanma taktiği ile markaları ruhsuzlaştırdığına inanıyorum.

Aynı şey Bugattininde başına geldi. Dünyanın en iyi araçlarından birini yapan italyan bugatti çöp gibi kaldı ve gittiler bugattinin mantığına teknolojisine aykırı overengineering bir araç yaptılar. 1990 yılındaki eb110'nun çapraz karbon şase kaçıklığını 2010 yılında ferrari yakalayamıyordu.
Lakin aynı şey lamborghini içinde geçerli, bütün sigortaları beyni vs vs audi. Alan adamda lambo aldım diye seviniyor. Fabrikada 670lp söktüğümüzde gözlerime inanamadım. Bu kadar başarısız bir şase ve alt yapı hiç tahmin etmemiştim.

Özel otomobil firmalarını sahip oldukları o ruhtan çıkarıyor bence. Ticari bir ürüne döküyor.

Pazarlama stratejisi sayesinde de çok iyi olduğunu zannediyoruz.
Enerji sınıflandırmasını bilirsiniz, a b c vs diye gider, en alt katogerideki aracının altında olmayan bir segment varmış gibi yazması ile aracı daha iyi göstermesi yüzünden mahkemelik oldu koskoca firma.

yada araçlarında tok kapı sesi yakalamak için ses mühendisliği kullanarak kullanıcıları daha sağlam bir araç hissiyatı verdirmesi bence etik değil.
Zararı porsche etmedi, Vag gurubunun gelirinde düşme var, ve küçük sınıf suvların daha çok satıldığını bildiği için bu aracı yaptı. Bu araç porsche diyebilirmisniz gönül rahatlığı ile, ferdinand amca mezarında ters döner.

Vs. :)

Adam ne güzel yazmış ya :icon_tup::icon_tup::icon_tup::icon_tup:

Tsport
21-02-2014, 18:50
#58 kesinlikle katılıyorum. Çok güzel özetlemişsin durumu.

SSagnak
21-02-2014, 19:38
bmw x1 gibi saçma bir tip satılıyorsa macan da satılır ya alan illa ki çıkar

srknzfr
22-02-2014, 09:39
aracın baz fiyatı 140.000 euro'dan aşağı olmayacak.. dolu bi macan ortalama bi cayenne fiyatı olacak.. en ucuz falan hikaye oldu yani =)

Mutu
22-02-2014, 11:39
aracın baz fiyatı 140.000 euro'dan aşağı olmayacak.. dolu bi macan ortalama bi cayenne fiyatı olacak.. en ucuz falan hikaye oldu yani =)


Tr için olmayabilir en ucuz porsche ibaresi. Çünkü 2013de çıkan modellerle mukayese ettiğinde, ötv artışı(ötvli fiyatın kdvsi alındığından fiyatı çok etkiliyor) bir de kur gerçeği de var. :)

skunk11
22-02-2014, 12:13
Aracın türkiye fiyatını merakla bekliyorum... :)

darkmoon
22-02-2014, 20:05
volks=halk wagen=araba

Bu markanın 1 asıra yakın süredir yapılış amacı bu.. Bana göre halk işi araçlar ucuz basit gündelik işleri ihtiyaçları görebilen a noktasından b noktasına insanları taşıyan vasıtalardır.. ruhmu bence yokdur dokunuş tarz ayrı bir butiklik zaten olmaz nedenide her bir araç üstünde az yada çok ayrı ayrı titizlenicek ekip zaman ve emek harcanması demek..
Bu araçlar bildiğin banttan copy paste şeklinde ardı ardına çıkan araçlar..

Bana göre vw tek yapdığı yanlış halk aracı ürettiği için zamanla bünyesine aldığı tüm markalarıda kendine benzetti ruhsuzlaştırdı bütün hepsi copy paste tarzı araçlar oldu çıkdı..

Bir bakıyorsunuz audinin eski a4 kasasını makyajlayıp seat diye yeniden satmaya çalışıyor passatı longu çevirip superb yapıyor onu geçdim adamlar bir platformdan aynı araçdan 6 farklı araç çıkartıyor millet farkında değil aynı aracı alıyor sadece amblem şekil farklı birde fiyat..
Bakıyorsun yürüyen hemen hemen aynı motor aynı şanzıman aynı...

Yakın A3 yada golf tarzı bir porsche çıkarsa hiç şaşırmam :)

onurgoyunc
23-02-2014, 17:15
Şimdi tv de lifte alıp incelediler. Alt kısım neredeyse q5, logolarında audi var :) Almanya'da bile fiyat olarak eleştiriliyor. Bagaj kapağını açmak için düğmeyi güzel düşünmüşler

Eray Arslan
24-02-2014, 22:20
Gelmeye başlamışlar bile :D Fiyat olarak bende çok merak ediyorum.

https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1689866_10200567278343044_1715702125_n.jpg

FATİH
24-02-2014, 22:27
bagaj kapağıyla tamponun birleştiği kısma çıta mıta veya ütü izi falan koymalıymışlar. çok boş ve cansız görünmesine sebep olmuş o kısım. arkadaşın dediği gibi vw ruhsuzlaştırsa da iyi satmayı biliyor. bu da çok satar.

Runo
24-02-2014, 22:37
çok merak ediyorum, beklentiyi karşılayacak derecede tutulacak mı bu araç :)

Volkann
24-02-2014, 22:40
Ucuzsa aliriz uj bej tane

HaKo
25-02-2014, 09:29
fiyatı 95 - 120 bin EUR aralığında olur bence. 80-90lara hayal bu araç tr de.

M3CSL
25-02-2014, 10:20
volks=halk wagen=araba

Bu markanın 1 asıra yakın süredir yapılış amacı bu.. Bana göre halk işi araçlar ucuz basit gündelik işleri ihtiyaçları görebilen a noktasından b noktasına insanları taşıyan vasıtalardır.. ruhmu bence yokdur dokunuş tarz ayrı bir butiklik zaten olmaz nedenide her bir araç üstünde az yada çok ayrı ayrı titizlenicek ekip zaman ve emek harcanması demek..
Bu araçlar bildiğin banttan copy paste şeklinde ardı ardına çıkan araçlar..

Bana göre vw tek yapdığı yanlış halk aracı ürettiği için zamanla bünyesine aldığı tüm markalarıda kendine benzetti ruhsuzlaştırdı bütün hepsi copy paste tarzı araçlar oldu çıkdı..

Bir bakıyorsunuz audinin eski a4 kasasını makyajlayıp seat diye yeniden satmaya çalışıyor passatı longu çevirip superb yapıyor onu geçdim adamlar bir platformdan aynı araçdan 6 farklı araç çıkartıyor millet farkında değil aynı aracı alıyor sadece amblem şekil farklı birde fiyat..
Bakıyorsun yürüyen hemen hemen aynı motor aynı şanzıman aynı...

Yakın A3 yada golf tarzı bir porsche çıkarsa hiç şaşırmam :)

Benzer alt yapıların tüketici tarafında bir eksisi yokki, gallardo r8, üst sınıftaki araçları genel ortalamada başarılı, porschelerde ruhundan sürüş dinamiğinden bir şey kaybetmedi.. yani bu işte kötü denicek bir modeli pekte yok, panamera dizelin motoru bile bindiğimde dizel olduğundan şüphe ettim, gibi gibi..

skoda- seat-wv-audi müşteri segmentasyonunuda gayet iyi yapıyorlar, kalite ve fiyat olarak.

srknzfr
25-02-2014, 13:29
fiyatı 95 - 120 bin EUR aralığında olur bence. 80-90lara hayal bu araç tr de.

130-160 aralığında olacak ne yazıkki.. cayenne parası

darkmoon
25-02-2014, 17:07
Benzer alt yapıların tüketici tarafında bir eksisi yokki, gallardo r8, üst sınıftaki araçları genel ortalamada başarılı, porschelerde ruhundan sürüş dinamiğinden bir şey kaybetmedi.. yani bu işte kötü denicek bir modeli pekte yok, panamera dizelin motoru bile bindiğimde dizel olduğundan şüphe ettim, gibi gibi..

skoda- seat-wv-audi müşteri segmentasyonunuda gayet iyi yapıyorlar, kalite ve fiyat olarak.

tüketiciye hiç bir eksisi yok tam aksine artısı var o ayrı burda bahsettiğimiz o değil..
sürüş keyfi aracın ruhu.. halk sınıfı copy paste araçlarda bu yok bana göre olmasıda zor zaten.. sadece vw için geçerlide değil ama en büyük üretici sanırım şu anda dünyada vw dir halk işi araba üreten..

aldığı porsche gibi ruhu olan markalarıda kendi alt markalarına benzetmesse vw güzel olur.. lamborginide yabancı araba belgeselleri izleyen varsa bloomberg de falan ağır eleştiriler yapıldı araba otoriterleri tarafından vw grubuna lambonun karakteristik özelliklerini ruhunu öldürdüklerine dair araç audi olmuş diye..

seat skoda vw audi çoğu ortak platformlar altında aynı araçları aslen üretiyorlar yani aracı oluşturan ana komponentlerin çoğu ortak şanzıman yürüyen motor hatta bazılarında iç trim parçaları v.b fark malzeme donanım izalasyon birde marka değeri etrafında fiyatlanıyor.. porsche yide bu kafileye dahil ederlerse bence ilerde porschenin marka değeri çok düşer..

Karakuş
25-02-2014, 21:08
Eğer denildiği gibi Q5 alt yapılı bir araçsa, x3 hatta Glk bundan daha mantıklı. Ben şahsen Q5'i hiç beğenmemiştim. İlla ki porsche adı bir şeyler koysada üstüne, yine de olmamış. X4' gelecek yakın zamanda, spor ama küçük Suv isteyenler için daha mantıklı.

M3CSL
03-03-2014, 15:05
tüketiciye hiç bir eksisi yok tam aksine artısı var o ayrı burda bahsettiğimiz o değil..
sürüş keyfi aracın ruhu.. halk sınıfı copy paste araçlarda bu yok bana göre olmasıda zor zaten.. sadece vw için geçerlide değil ama en büyük üretici sanırım şu anda dünyada vw dir halk işi araba üreten..

aldığı porsche gibi ruhu olan markalarıda kendi alt markalarına benzetmesse vw güzel olur.. lamborginide yabancı araba belgeselleri izleyen varsa bloomberg de falan ağır eleştiriler yapıldı araba otoriterleri tarafından vw grubuna lambonun karakteristik özelliklerini ruhunu öldürdüklerine dair araç audi olmuş diye..

seat skoda vw audi çoğu ortak platformlar altında aynı araçları aslen üretiyorlar yani aracı oluşturan ana komponentlerin çoğu ortak şanzıman yürüyen motor hatta bazılarında iç trim parçaları v.b fark malzeme donanım izalasyon birde marka değeri etrafında fiyatlanıyor.. porsche yide bu kafileye dahil ederlerse bence ilerde porschenin marka değeri çok düşer..

Lamboda audi iç aksamlarının kullandığını duydum/okudum.Ama ıc mekanına kotu dendıgını duymadım,(tabi illaki vardır) hırcın karakterı gerek surus olsun gerekse tasarım devam edıyor.tabıkı elestırıler olucaktır.
sonucta musterı memnunıyetı ve firma çıkarları ters orantıda her zaman:) yada konfor bekleyen müşteri ile agresiflik bekleyen gibi gibi....

Setre
03-03-2014, 15:06
Valla bu porsche ye yakışmıyor bu araçlar ya ne yalan sölim :(

Ogedov
03-03-2014, 15:14
5000 euro üzerinede %112 koyun yani 11k euro filan oynayacaktır