Orijinalini görmek için tıklayınız : Özgun bir bakarmısın? (aem ems 30-1622)
aem in 30-1622 model pnp beyni var
nissan 180sx, s14 sr20det için üretilmiş olan
ankaradaki alfa155 Q4 sahibi arkadaş bu ecu yu araca takmayı planlıyor
şimdi bu beyin bizim aracın sensorlerine - kasnağına göre konfigure edilebilirmi?
enjektör çıkışları yüksek empedansmı? map sensoru kullanılırmı ?
uzun lafın kısası cuk olurmu? uğraştırırmı? yoksa vazgeç mi ?
aem in 30-1622 model pnp beyni var
nissan 180sx, s14 sr20det için üretilmiş olan
ankaradaki alfa155 Q4 sahibi arkadaş bu ecu yu araca takmayı planlıyor
şimdi bu beyin bizim aracın sensorlerine - kasnağına göre konfigure edilebilirmi?
enjektör çıkışları yüksek empedansmı? map sensoru kullanılırmı ?
uzun lafın kısası cuk olurmu? uğraştırırmı? yoksa vazgeç mi ?
sr20det in ateşleme sistemi farklıdır o konumdan ugraştırabilir ama sr20 dediginiz icin bir kaç bilgi payşalayım
sizin elinizdeki ecu s14 redtop sr20det olabilir 180sx lerde redtop sr20det vardir yani
nvcs olmayan sr20lerdir onlar
sr20det ateşleme ignition ile ilgili mavi karede ki yer
http://www.h-dev.co.uk/editable_page_data/article_images/26_1.jpg
avans ve ateşlenme burdan ayarlanmakta daha dogrusu burdan cıkıp ignitor chip e ordan coil lere göndermekte
http://i82.photobucket.com/albums/j246/gangsterdelboy/SR20DETIgnitionCoil.jpg
ateşlemeyi büyük ihtimal uydurmanız gerekecek
Hatta şöyle birazcik detaylı resim buldum
http://www.240sx.ca/i/UNCUT-sr20de_L.jpg
ben programı yükleyip ecuya bağlandım
bunda yapılamayacak birşey yok gibi duruyor, her giriş-çıkışın detaylı ayarları var.
nissanı bilmiyorum ama 155 Q4 şöyle bir yapıda.
high impedance 4x enjektör var
wasted spark ateşleme 2x module 2x coil
rpm-crank sensor
cam shaft hall sensor
air temp sensor
water temp sensor
2.5 bar map sensor
air control valve
over boost valve
knock sensor
O2 sensor
tps sensor
ayrıca abs beynine ve klima beynine 2 kablo gidiyor.
abi menünün içinden bakdıysan configire edilebiliyor çalışmaması için bir sebep yok.
hayır kesinle çalıştırabilme olasılığınız var abi yanlız sutür bir sıkıntı var sr rb sensoru sadece kafada olduğu için içeriden baya bişiy deiştirmek lazım ama olur ateşlemede oolour enjektorde
Güncelleme:
arkadaş 630cc siemens enjektörlerden kullanacak
zaten bunlarda high impedance sorun çıkmaz
ateşleme için vw 1.8T passatın cop modülerinden almış 4 tane
bunda da sıkıntı olacağını sanmam.
krank nedir? kaça kaç
egzantirik okuyucu varmı kaça kaç :D
krank kasnağı 4 dişli
sensörüde VR tipinde bir sensör, klasik .
eksoz exantriği üzerinde hall sensor okuyucu var
fakat içinde dönen çark üzerinde boşluklar var
yani her açıdaki okuma aynı değil, sonunda resimdeki gibi bir okuma oluyor bu iki sensorden.
https://www.dropbox.com/s/7v8l4uu60edbwva/16vturbo8.gif
krank kasnağı 4 dişli
sensörüde VR tipinde bir sensör, klasik .
eksoz exantriği üzerinde hall sensor okuyucu var
fakat içinde dönen çark üzerinde boşluklar var
yani her açıdaki okuma aynı değil, sonunda resimdeki gibi bir okuma oluyor bu iki sensorden.
https://www.dropbox.com/s/7v8l4uu60edbwva/16vturbo8.gif
özgün tekrar sormam lazım
cam açı sensörü olmuyorsa başka sensor alsınlar
sence yukarıdaki cam sensörü iş görürmü ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.