Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni 911 turbo (6. nesil)
Efsane olan model 911 Turbo, artık altıncı nesliyle karşımızda.
Son neslinde standart versiyonunda 500 HP, S versiyonundaysa 530 HP gücünde olan 911 Turbo, yeni neslindeyse sırasıyla 520 ve 560 HP değerlerini sunuyor. 7 kademeli çift debriyajlı PDK otomatik şanzıman tarafından 4 tekerleğe birden aktarılan güç 911 Turbo'yu 3.2 saniyede 0′dan 100 km/s'ye çıkartırken maksimum hız 315 km/s. 40 HP'lik güç avantajına sahip olan Turbo S, 0-100 km/s sprinti 3.1 saniyede tamamlayıp 318 km/s maksimum hıza ulaşıyor. Güç ve performans farkları olan iki versiyonun da ortalama tüketim değerleri 9.7 lt/100 km olarak açıklanırken, yeni bir ısı yönetim sistemi ve şanzımanın süzülme fonksiyonuna sahip olması bu iddialı tüketimin kilit noktaları arasında yer alıyor.
haberin kaynağı (http://www.genelhaber.net/yeni-porsche-911-turbo-96399h.htm)
yeni porsche gelmiş :D
içi falan çok hoşuma gitti bee,, ahhh ahhhhh diyor insan içinden :D
saygılar
Rıdvan :icon_tup:
Bu degilde ben macan i bekliyorum sabirsizlikla :) iddiali araclar geliyor ( gorsel olarak )
valla benim arabamdan az yakıyor :D
BlackEmperor
15-05-2013, 19:10
arka tekerin dönmesi prelude deki gibi bişey mi acaba?
onursumer
15-05-2013, 19:40
yakıt ortalamasına bak bildiğin günlük bir araç gibiyakıyor
tasarıma zaten vuruldum 911 turbo serisinin kotu olmuş diyebiliceğim bir modeli olmadı zaten hepsi ayrı aşk :D
Bizim arabadan az yakıyo valla :)
bana göre dünyanın gelmiş geçmiş en güzel, en ikon, en başarılı spor otomobilidir 911 turbo serisi. 996 ya da 993 farketmez, bitiyorum bu otomobile. ister gt-r, ister f458 tur bindirsinler ona, hiçbiri onun ruhuna erişemez, onun hissiyatını sunamazlar. bu yeni nesli de muhteşem görünüyor. Allah kısmet ederse para biriktirip ileride 997 turbo'yu bir iki günlüğüne kiralayıp o özel sürüş zevkini yaşamak istiyorum.
Harbi yakıt fena :O :D Almanlar bu işi biliyor...
Keske body daha agresif olsaydi...
2 nesildir turbo kullanoyorum,ancak bu 991TT hayal kirikligi oldu bende.
İci harika,teknigi eminim ust duzeydedir ancak body...
Keske body daha agresif olsaydi...
2 nesildir turbo kullanoyorum,ancak bu 991TT hayal kirikligi oldu bende.
İci harika,teknigi eminim ust duzeydedir ancak body...
Katılıyorum. 997.2 çok güzeldi... 991 de GT serisi daha güzel geliyor bana. Biraz fazla zorlama olmuş gibi geldi bu.
erdem325
15-05-2013, 20:38
tarzını çok değiştirmemeleri dileklerimle..
tek kelimeyle ''idol'' bu makine..
Eyup Duygun
15-05-2013, 20:42
Body onden cok basit durmus , ne kadar hırcın veya farklı olabilir di diye dusunuyorum bakdıkca.
Bu genıs kalcalı otomobiller övgüyü fazlasıyla hak edıyor.
996 cok iyi degildi ama o donemde yetiyordu.
997.1 TT herseyiyle cok ustundu,sanziman yakismiyordu..
997.2 TT tam oldu,bazi seyleri zayifladi ama rafine bir otomobildi.
Ama 991 TT iyice GT oldu,991 C4 den ne farki kaldi on tarafin?
Tabiki genis kalcalari ve omuz cizgileri omur boyu degismesin ama Turbo biraz baharatli olmaliydi.
GT3,pdk gucuyle cokk saticak demektir...
996 Porsche'nin en kötü kasası seçildi, turbo nispeten güzeldi tabiki,
Bu araba 40. Yıl hatrına 600+hp olmalıydı, sanırım gt2 Rs turbo 600 hp ama düz vites, pdk yüzünden bu beygirde kalmış olabilir, suan ki güncel şanjıman dünyadaki en hızlı sanjımanmış onun hatrına ve kilo araba hızlanmış olabilir.
Neyse en azından carrera hızlandı, eski carrera 4 can sıkıyordu güya Porsche ve spor araba ama sıkı dizeller daha hızlıdır :)
Önden bakınca sevimli arkadan bakınca agresif her zaman ki gibi sportif çocukluktan bu yana hastasıyım piyango çıksa bir tane Gt3 rs bir tane gt2 rs bir de akşamalrı gezmek için turbo s alırdım :D
darkmoon
16-05-2013, 17:46
1963 den beri kasası değişmeden üretilen dünyadaki tek araç..
porsche her şeyi layığı ile yapıyor hiç bir şeyden kısmıyor cimrilik yapmıyor ama fazlasınıda gereksiz donanım ve ekipmanlarıda araç sırf dolu olsun daha çok satarım diyede koymuyor..
porsche'nin en çok sevdiğim yanıda bu zaten..
porschenin ceo sununda nationalda izlemişdim dediği bir laf "araçlarımıza sadece gerçekden gerekli donanımları koyuyoruz... gereksiz hiç bir donanım ve ekipman koymuyoruz donanım ve ekipman olarak yapabiliceklerimiz hayallerimizle sınırlı mühendislik bilgi ve birikimimiz her tür teknolojiyi araçlara koyamaya el veriyor ama biz sadece gerekli gerçekden sürücülerimizin işine yarıycak sık sık kullanıcakları donanımları koyuyoruz araçlarımıza"
fazla söze gerek yok bence adamlar gene çağın getirdiği en iyi verimde en güzel teknoloji ile en kaliteli mühendislikle eski 1963 deki köklerinede sadık kalarak yeni nesli üretmişler..
Yeni nesil tum Porsche ler ekstra luks aksesuarlarla dolu...
Sadece GT serileri safkan kaldi...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.