Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mıtsubihi Askale yet. servis problemi



oguzhan999
19-05-2013, 17:11
Gün geçmiyorki servislerle yasadıgımız problemlerin ardı arkadası kesilmiyor vw mez den sonra başımıza bir olay geldi yine yetkili serviste ,

Bundan yaklasık 1 ay önce mitsubishi asx aracımıza sol kapı ve arka camurluktan bir tır dokundu , akabindede babam yetkili serviste yapılması için bakımlarımızıda aynı yerde yapttırdıgımız mitsubishi ASKALE yetkili servisine bırakmamı istedi , serviste kapıyı değiştirmeden yapamayacaklarını söylediler bende ikna edemedim çünki agır bi hasarı yok baska yerde duzelltirip boyattıracaktım , neyse servis müdürüyle muhabbet sohbet cıkarken Oğuzhan abi bıraksanız güzel para kazanırdık bu aractan demesi üzerine o muhabbetine aracımı bıraktım kapınında değişmesini kabul edip samimiyetine güvendigim için birde...

Araç ortalama 3-4 güne cıktı fakat kapıda problem yok çamurlugun hasar gören kısımlarında onarılan yerler cok belliydi bariz macunu basıp boyamıslar hatları vs hak getire ... , tekrar aracı götürdüm onlarda problemi görüp tekrar yapmayı kabul ettiler yine sesimi cıkarmadım tmm dedim , arac bu sefer 1 haftaya yakın kaldı , aracı almaya gittim , yine servis müdürü ile oturduk güzel sohbetimizi ederken araca bakıp bakmadıgımı sordu bende beraber bakalım dedim , kontrol ediyorum camurluk olmamıs hataları onlarada gösterdim yine kabul ettiler sol ön kapıda bir yer dikkatimi çekti , kus pisligi verniğini alır ya arabanın aynı öyle bi bölgede vernik yok ki ön kapım boyasızdı eğildim baktım dedim bu kapı boyanmıs dedi abi benim bilgim yok ki öncesinde aracın boyasız oldugunu biliyorlar kaza öncesi makinayla beraber kontrol etmiştik , boyacıları olan ustabaşı geldi dedim bu kapı boyanmıs hayır dedi neyse ben artık bagırmaya basladım elim ayagım kesildi , adamın tepkisi bu kapı boyanmıs ise aracınızı ben alırım askale alır dedim makinayı getirin bi baktık boya cıktı , tabi artık tepkimi tahmin edebiliyorsunuz , kendi yardımcısı geldi BİZ BU KAPIYI BOYADIK FAKAT diyince , ben tabi kendimi kaybettim :) kendi içlerinde yanlışa düştüler , anahtarı verdim ben boyasız getirdim bu sekilde istemiyorum madem artistlik yaptınız hayırlı ugurlu olsun dedim anahtarı verdim cıktım , ogunden beri aradılar piyasası aracımın 48 den baslıyor 40 bin teklif ettiler , bakımlarını yapmayı teklif ettiler bizde tabi işi anlamıyoruz ya , TEMSA yı aradım sikayet ettim , simdi ne yapmam gerekiyor 1 hafta oldu arabam orda , ya dedim boyasız sıfır bi aractan kapımı değiştirin ya arabamı alın yada deger kaybın ödeyin , böyle birşey basına gelmiş arkadasların yorumları ve çözümlerini bekliyorum ,

Ayrıca tepkimin tek sebebi boyada değil beni yalancılıkla suclayıp kendi yalanını kendi calısanı ortaya cıkartmasıdır

Saygılarımla

oguzhan999
19-05-2013, 17:19
http://img208.imageshack.us/img208/2818/18041528.jpg

Ahmet.S
19-05-2013, 17:29
Boyali olmayan kapiya renk tutsun diyemi gecis yaptilar acaba. Cok gecmis olsun insallah sorununuzu en kisa surede cozerler.

oguzhan999
19-05-2013, 17:31
Boyali olmayan kapiya renk tutsun diyemi gecis yaptilar acaba. Cok gecmis olsun insallah sorununuzu en kisa surede cozerler.

Kuvvetle muhtemel , fakat boyanın tutup tutmaması benim değil onların problemi sonucta kendi hatalarının üstünü örtmek için beni zarara sokmalarının bi açıklaması yok öyle değilmi, teşekkür ederim inş

BerkayKamaci
19-05-2013, 17:45
Kardeşim çok geçmiş olsun bence ısrar et arabayı alsınlar başka kapı takınca sonuçta gene değiştiği belli olucak.

onurars
19-05-2013, 18:08
Geçmiş olsun Oğuzhan resmen arabanın değeriyle oynuyorlar kapıda resmen hiçbirşey yok tampon desen keza tırnakları kırılmadıysa o bile düzeltilir.Lütfen yanlış anlama ama benim eleştirim biraz sana,bu işin içindesin bindiğin arabaları hep kupon yaptın vosvosu baştan yarattın ama o kadar çevren ve deneyimin varken kalkıp yetkili servise kaporta hasarı için aracını vermene şaşırdım.Ben hiçbir yetkili serviste işinin ehli kaporta/boyacı görmedim varsada yaptığı işi göstersinler saygı duyarım.Yapılacak en güzel şeyi yapmışsın bir çok insan sineye çekerdi,inşallah zararını en kolay şekilde kurtarırsın.

oguzhan999
19-05-2013, 18:20
Geçmiş olsun Oğuzhan resmen arabanın değeriyle oynuyorlar kapıda resmen hiçbirşey yok tampon desen keza tırnakları kırılmadıysa o bile düzeltilir.Lütfen yanlış anlama ama benim eleştirim biraz sana,bu işin içindesin bindiğin arabaları hep kupon yaptın vosvosu baştan yarattın ama o kadar çevren ve deneyimin varken kalkıp yetkili servise kaporta hasarı için aracını vermene şaşırdım.Ben hiçbir yetkili serviste işinin ehli kaporta/boyacı görmedim varsada yaptığı işi göstersinler saygı duyarım.Yapılacak en güzel şeyi yapmışsın bir çok insan sineye çekerdi,inşallah zararını en kolay şekilde kurtarırsın.


Öncelikle çok teşekkür ederim , dediğin gibi yetkili servise vermek benim hatam fakat artık inan çok yoruldum bu araba işinden ustalardan artık uraşmamak adına servise bırakalım dedimki kapıyı değiştirmeyi bile kabul etmişken... , birkac ustayıda aradım öncesinde kaskodan yapmayacaklarını söylemeleride beni yine servise itti , okadar araba yaptım maxiwosu bitmeden içime sinmediği için 4 kere baştan boyattımki sonuncusu bile içime sinmedi ama emin ol bizim ustalarımızın %99 u işe yaramaz aynı tas aynı haman ,

oguzhan999
19-05-2013, 18:22
Kardeşim çok geçmiş olsun bence ısrar et arabayı alsınlar başka kapı takınca sonuçta gene değiştiği belli olucak.

Teşekkür ederim Berkay ım , dediğin gibi yanlışı yaptıkları gibi düzelteceklerde ne gerekiyorsa yapıcam

220T
19-05-2013, 19:03
sikayetvar.com'a da yazın,etkisi olur.Geçmiş olsun.

levent
19-05-2013, 19:07
Geçmiş olsun vallahi sinir bozucu bir iş, benim de servis onarım için autoking e tamponumu vermişti de becerememişler oturmuyordu 10 gün ekstradan yatmıştı araba, az buçuk anlayabiliyorum o konuyu.

Sadede gelirsem, araca yapılan işlemle ilgili belge vardır elbet elinizde, foto - dosya - yazı vs şeklinde. Temsa ile tekrar iletişime geçip, mail ile göndereceğinizi belirtip yollayın. Akabinde tüketici hakları ve şikayetvar a şikayette bulunun, servise güvendik bize yaptıkları ayıp bu bu şekilde Temsa (ne derece ilgilendiği) ile ilgili bilgilendirme yapın, illa ki aracın şuanki 2. el değerini bir şekilde alırsınız, almalısınız..

immortalboss
19-05-2013, 19:11
Çok geçmiş olsun.Böyle saçma olayları görünce insan servisten soğuyor.Ben de okumuştum bir yerde.0 alınan araba boyalı çıkmıştı.Sonradan işin kokusu ortaya çıktı tabi. :) Size tavsiyem hakkınızı arayın.Bu zamana kadar tanıdığım en iyi kaportacı benim gibi tanıdıktı.Adam yapıyor.Geçip karşısına bakıyor.Nokta kadar hata varsa komple söküp tekrar yapıyor. :)

SGTI
19-05-2013, 19:24
şikayetvar gibi siteleri bugünlerde çok önemsiyorlar internettin kullanımı kontrolü yaygınlaştığı için.Tüketici hakları ve şikayetvar size faydalı olur diye düşünüyorum.

CagkaN
19-05-2013, 19:39
temsayı aradıysanız onlarla çözüme gitmeye çalışın temsa cidden ilgileniyor.Bende yılbaşında askaleden sıfır araç aldım üç günlük teslim süresini 9 güne uzatmaya kalktılar temsaya şikayet edince ertesi gün teslim ettiler.

çok geçmiş olsun umarım temsadan çözersiniz problemi

pegeout 106
19-05-2013, 23:38
Çok Geçmiş Olsun,Sonuna Kadar Haklısınız ßencede Parasını alın Dava Açsan Yeridir Ne kadar rahat insanlar pess inş. Çözülür