Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Intercity İstanbul Park Track Day 19.05.2013 Peugeot 207 RC



Low-Rider
20-05-2013, 06:16
Videoda pek bir aksiyon yok ilk turlar olduğu için, önce Anıl ile birlikte gittik daha sonra baya bir araç geçişi var boş atığım turu kesmedim o yüzden videodan. 6.dakikadan sonrası boş turum.

Pisti tanımadan atılmış bir tur, ilk pist deneyimim zaten. Pit çıkışı sonrası tam 1 dolu tur attım arıza yakınca bıraktım.

Yanlış gittiğim noktalarıda söylerseniz bir dahakine düzeltmeye çalışırım.
Q8gMieN_IbM

Intercity İstanbul Park Track Day 19.05.2013 Peugeot 207 RC LeMans - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Q8gMieN_IbM)

levent
20-05-2013, 07:37
Ses geliyor ciddi ciddi hakikaten 5.46 gibi.

Sürüş olarak ise bence çizgin kötü değil ama start-finish sonrasındaki ters S virajlara ve 10. viraj sanırım cls geçtikten sonrakine erken girmişsin, zaten zorlamamışsın frenajlardan belli :) bir de 8. virajı biraz daha orta kısımdan dönerek en son çıkışa doğru hız kazanmak lazım genel olarak düşününce, psikolojik olarak kandırıyor orası hakikaten insanı :D

Low-Rider
20-05-2013, 07:43
İşte ilk tur pit çıkışı ondan sonra ki tur hadi biraz ısınma derken arıza sonrası iyice bıraktım tın tın gittim :) 8.viraj konusunda katılıyorum :D

mig
20-05-2013, 07:49
Videoda pek bir aksiyon yok ilk turlar olduğu için, önce Anıl ile birlikte gittik daha sonra baya bir araç geçişi var boş atığım turu kesmedim o yüzden videodan. 6.dakikadan sonrası boş turum.

Pisti tanımadan atılmış bir tur, ilk pist deneyimim zaten. Pit çıkışı sonrası tam 1 dolu tur attım arıza yakınca bıraktım.

Yanlış gittiğim noktalarıda söylerseniz bir dahakine düzeltmeye çalışırım.
Q8gMieN_IbM

Intercity İstanbul Park Track Day 19.05.2013 Peugeot 207 RC LeMans - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Q8gMieN_IbM)

Paylastığın için teşekkürler.

Yaklaşım olarak çok doğru, pisti tanımadığın için hafif tempo başlamak en doğrusu. Aslında aracını da yeniden tanımış oluyor insan. Bu tür bir asfaltta kimsenin araç kullandığını sanmıyorum daha önce, herkes bu yorumuma katılacaktır diye düşünüyorum.

Yavaş yavaş hızlanırsın zamanla, önemli olan sabırlı olmak.

Pist çok hızlı aslında, farkedemiyor insan hemen. Pistin tamamını kullanmak gerekiyor. Lastikleri yavaş yavaş ısıtmak çok önemli. Isındıktan sonra da zorlamamak lazım.

Tek eleştirmek istediğim nokta soğutma turların..
Çok yavaş döndüğün için arkandan gelenleri tutmuşsun. Zaten 4'lü yakmak zorunda kalıyorsun. Bazı noktalarda tam yarış çizgisinde çok yavaş gitmişsin, bazı yerlerde doğru yerde durup arkadan gelenlerin geçmesine izin vermişsin. Araçta arıza ışıgı yandığı için sanırım bu kadar yavaşlamışsın. Belki de emniyetli bir yere çekip beklemen doğu olabilirdi. Ben olsam ışık yandıktan sonra gaz tepkisine bakar, eğer ciddi birşey hissetmiyorsam soğutma turunu biraz daha hızlı atardım..Ayrıca en iyi sogutma turu yine hafif yüksek hızda atılır.

Işığa baktırabildin mi ? neymiş merak ettim..sıcaklık ile ilgili mi acaba..?

Low-Rider
20-05-2013, 07:56
Teşekkürler yorum için.

Araba yürüyordu o anda arızaya baktım obd'den, bir sıkıntı çıkartmıyacağını düşündüğüm için devam ettim ama çok basmakta istemedim. Aslında olabildiğince insanların önünden çekilmeye çalıştım ama bir virajda mecbur çizgide kaldım kaçamadım o anlarda tedirgin oldum cidden bende.

Boost control valve gibi gözüküyor şimdilik problem, yarın servise götürcem belli olur artık yarın. Levent'te yazmış 5.46 gibi bir kaç kere ses geliyor ardınan arıza yaktı.

mig
20-05-2013, 08:25
Teşekkürler yorum için.

Araba yürüyordu o anda arızaya baktım obd'den, bir sıkıntı çıkartmıyacağını düşündüğüm için devam ettim ama çok basmakta istemedim. Aslında olabildiğince insanların önünden çekilmeye çalıştım ama bir virajda mecbur çizgide kaldım kaçamadım o anlarda tedirgin oldum cidden bende.

Boost control valve gibi gözüküyor şimdilik problem, yarın servise götürcem belli olur artık yarın. Levent'te yazmış 5.46 gibi bir kaç kere ses geliyor ardınan arıza yaktı.

Rica ederim..

Yavaş gitmek de tehlikeli, tedirgin olman normal :)

AslanMustafa
20-05-2013, 08:27
Öncelikle geçmiş olsun. maşallah ilk deneyiminize göre iyi bir performans bende ilk defa çıktım pist gerçekten keskin virajlara sahip eglenceli bir deneyim oldu. :)

HUSNU
20-05-2013, 08:29
İlk deneyime göre yine de başarılı. Pist başka birşey . Ne asfaltı bildiğimiz asfalt ne de sürüşü. Bir dahakine Allah ne verdiyse basarsın . :) Bu piste güzel bir lastik lazım

Low-Rider
20-05-2013, 08:30
Rica ederim..

Yavaş gitmek de tehlikeli, tedirgin olman normal :)
İşte hep tecrübe tecrübe tecrübe :D

Öncelikle geçmiş olsun. maşallah ilk deneyiminize göre iyi bir performans bende ilk defa çıktım pist gerçekten keskin virajlara sahip eglenceli bir deneyim oldu. :)
Teşekkürler evet çok eğlenceliydi.

Low-Rider
20-05-2013, 09:23
İlk deneyime göre yine de başarılı. Pist başka birşey . Ne asfaltı bildiğimiz asfalt ne de sürüşü. Bir dahakine Allah ne verdiyse basarsın . :) Bu piste güzel bir lastik lazım

Eyvallah Hüsnü dediğin gibi pist bambaşka

GokhanRS
20-05-2013, 09:28
güzel tecrübe olmuş. bir dahaki gidişinde dahada iyi olacağını düşünüyorum.

ToNy
20-05-2013, 09:35
Pist bambaşkadır, :)
Güzel tecrübe olmuş, tebrikler...

doush
20-05-2013, 11:03
Öncelikle kazasız belasız bir pist günü geçirmişsin abi bu güzle, ufak tefek şeyler olur da çözülür inşallah.

Biraz izledim 6-7 dk kadar aklımda çok tutamadım ama pisti tam anlamıyla kullanmıyorsun ki bu da normal, bazı yerlerde curblere kadar dokunmak lazım özellikle 8. virajda.. Zaten lastik izlerinden az çok takip edebilirsin. 1-2. virajda çok içten alıyorsun, son S virajında içte kalıyorsun. Bunlar da çok normal olduğunu düşünüyorum.

Gelmeyi çok isterdim, nurburgring de yavaş sürdüğüm için insanlar biraz böyle tepki vermişti. Ama bu pistin yanındaki zorluğunu tahmin edebiliyorsundur. Kör virajlarda nasıl sakin gittiniz acaba bundan sonra ne var diye düşündünüz. Nurburgring tamamen öyle, pist genelde 2 arabanın yan yana geçeceği kadar, asfaltın birazı yeni birazı eski, viraj içinde bile asfalt kalitesi değişiyor. Bir tarafında yağmur yağarken bir tarafında güneş oluyor. Şimdi herkesin piste çıkıp o duygunun nasıl olduğunu görmek güzel, inşallah herkes bir de nurburgring duygusunu yaşar.

abdullahduymaz
20-05-2013, 11:29
Araban ciddi güzel,padock a girmeden yakında duruyorduk çekinerek uzaktan incelemiştim :) Seansdan sonra yemek sırasında arıza yaptığını duymuştum umarım kötü birşey yoktur.

M.A.D
20-05-2013, 11:34
maşallah özgür abi, geçmiş olsun bu arada

Low-Rider
20-05-2013, 12:38
güzel tecrübe olmuş. bir dahaki gidişinde dahada iyi olacağını düşünüyorum.


Pist bambaşkadır, :)
Güzel tecrübe olmuş, tebrikler...


Araban ciddi güzel,padock a girmeden yakında duruyorduk çekinerek uzaktan incelemiştim :) Seansdan sonra yemek sırasında arıza yaptığını duymuştum umarım kötü birşey yoktur.


maşallah özgür abi, geçmiş olsun bu arada
Teşekkürler beyler



Öncelikle kazasız belasız bir pist günü geçirmişsin abi bu güzle, ufak tefek şeyler olur da çözülür inşallah.

Biraz izledim 6-7 dk kadar aklımda çok tutamadım ama pisti tam anlamıyla kullanmıyorsun ki bu da normal, bazı yerlerde curblere kadar dokunmak lazım özellikle 8. virajda.. Zaten lastik izlerinden az çok takip edebilirsin. 1-2. virajda çok içten alıyorsun, son S virajında içte kalıyorsun. Bunlar da çok normal olduğunu düşünüyorum.

Gelmeyi çok isterdim, nurburgring de yavaş sürdüğüm için insanlar biraz böyle tepki vermişti. Ama bu pistin yanındaki zorluğunu tahmin edebiliyorsundur. Kör virajlarda nasıl sakin gittiniz acaba bundan sonra ne var diye düşündünüz. Nurburgring tamamen öyle, pist genelde 2 arabanın yan yana geçeceği kadar, asfaltın birazı yeni birazı eski, viraj içinde bile asfalt kalitesi değişiyor. Bir tarafında yağmur yağarken bir tarafında güneş oluyor. Şimdi herkesin piste çıkıp o duygunun nasıl olduğunu görmek güzel, inşallah herkes bir de nurburgring duygusunu yaşar.

Teşekkürler kardeşim, dediklerine katılıyorum en azından 4-5tur attıktan sonra biraz daha oturur bazı şeyler.

anılayvaz
20-05-2013, 12:42
İlk turumu izliyince neredeyse aynı heyacanın yaşadım o anki heycanla çok kötü bir tur geçirdiğimi düşünüyordum ama güzel gibi bilemedim start-finish önce son virajlarda çok yavaşlıyorum oraya farklı bir açıyla girmem lazım. Teşekkürler kendimi izlettiğin için :)

MatraX_07
20-05-2013, 13:01
maşallah zevkli olduğu kesin

doush
20-05-2013, 17:01
Teşekkürler kardeşim, dediklerine katılıyorum en azından 4-5tur attıktan sonra biraz daha oturur bazı şeyler.

Bir de tek çıkarsan abi daha rahat sürersin diye düşünüyorum, kız arkadaşım var daha sakin süreyim diye bilinçaltı vardır elbet :)

Low-Rider
20-05-2013, 17:27
Bir de tek çıkarsan abi daha rahat sürersin diye düşünüyorum, kız arkadaşım var daha sakin süreyim diye bilinçaltı vardır elbet :)

Yok tek olsamda kademe kademe ilerlicektim bir anda gazlamanın alemi yokta kısmet olmadı işte

doush
20-05-2013, 17:50
Yok tek olsamda kademe kademe ilerlicektim bir anda gazlamanın alemi yokta kısmet olmadı işte

yok bundan sonrakiler için söyledim abi, yani biraz daha rahat davranabilirdin :) çok şanslısınız çookk içim gidiyor burada evde oturmuşum videoları izleyip duruyorum :D

Low-Rider
20-05-2013, 17:53
Kardeşim sen nurburg'a çıktın biz napak pistede mi çıkmıyaahh :D:D

doush
20-05-2013, 17:55
Kardeşim sen nurburg'a çıktın biz napak pistede mi çıkmıyaahh :D:D

hahahhaha çıkın abi çıkın ben de geri kalan videoları upload edeyim bari milletin canı çeksin intikkaamm :D

Eworen
20-05-2013, 20:22
Güzel çekim
Arkandaydım bildiğin üzere en iyi görenlerden biri değil en iyi ben gördüm arkada :)

8 . virajda üst üste virajlar var ***** burda genel olarak dışardan değilde ortadan içe doğru gitmeyi tercih ettin ama o virajların devamı olsada yinede virajdan çıkar çıkmaz direkt sağa doğru yanaşsaydın hemen akabindeki viraj (lar ) için yerini almış olurdun ve hız kesmez olurdun

Genel olarak virajları tam kestiremediğin için iç dış sıkıntısı oldu doğrudur ama bence çok çok normaldi

Ben vw pist günlerindeki turlardan sonra aracı zorlamayacağıma dair kendime söz vermiştim ama senle tatlı tatlı gidince unuttum ama her virajda aklıma geldi :)

Zorlamak istemedim çünkü aracımın bakım zamanı yakındı lastikler ömür bitirmeye hazırdı ve hava çok sıcaktı
Nitekim sen bıraktıktan 1 tur sonrada ben bıraktım D konumuna alıp yavaşladım
Yağ sıcaklığım 123 dereceye geldiği için bıraktım
En son vw nin aktivitesinde muazzam zorlamıştım o zamanda arabayı az daha piste bırakacaktım :)

Aksilik yaşanma ihtimali yüksek olan bir yer ama umarım aracındaki sorunu kolayca halledirsin
Bi dahaki pist günlerinde görüşmek üzere ama yine arkanda olucam :D

Low-Rider
20-05-2013, 20:52
Hehe eyvallah, zaten videoyu tekrar tekrar izledikten ve başka videolar izledikten sonra özellike 8.virajda ki hatalarımı farkettim.

Arıza yakana kadar çok keyifliydi bakıyorum arkadan tatlı tatlı geliyorsun, zaten hatalı girdiğim virajlarda direk yaklaştın:D

İnşallah denk geliriz kaldığı yerden devam ederiz:D

mhmtsrtp
20-05-2013, 23:39
çekim çok güzel olmuş birde talihsizlik olmasaymış çok iyi gidiyormuş bence umarım ciddi bir sorun deildir.

Schumi
21-05-2013, 00:15
Güzel çekim
Arkandaydım bildiğin üzere en iyi görenlerden biri değil en iyi ben gördüm arkada :)

8 . virajda üst üste virajlar var ***** burda genel olarak dışardan değilde ortadan içe doğru gitmeyi tercih ettin ama o virajların devamı olsada yinede virajdan çıkar çıkmaz direkt sağa doğru yanaşsaydın hemen akabindeki viraj (lar ) için yerini almış olurdun ve hız kesmez olurdun

Genel olarak virajları tam kestiremediğin için iç dış sıkıntısı oldu doğrudur ama bence çok çok normaldi

Ben vw pist günlerindeki turlardan sonra aracı zorlamayacağıma dair kendime söz vermiştim ama senle tatlı tatlı gidince unuttum ama her virajda aklıma geldi :)

Zorlamak istemedim çünkü aracımın bakım zamanı yakındı lastikler ömür bitirmeye hazırdı ve hava çok sıcaktı
Nitekim sen bıraktıktan 1 tur sonrada ben bıraktım D konumuna alıp yavaşladım
Yağ sıcaklığım 123 dereceye geldiği için bıraktım
En son vw nin aktivitesinde muazzam zorlamıştım o zamanda arabayı az daha piste bırakacaktım :)

Aksilik yaşanma ihtimali yüksek olan bir yer ama umarım aracındaki sorunu kolayca halledirsin
Bi dahaki pist günlerinde görüşmek üzere ama yine arkanda olucam :D

Elimde senin aracını arkadan gören çok güzel bir video var. 1.5 GB. :D Makul bir ücret karşılığında. Aahuahuahu :D

Görkem
21-05-2013, 08:33
eklenen videoları izliyorumda,,süre kasanıda, fazla aracını yormayanda,,,kaydıra kaydıra gidenide hepside ayrı ayrı keyifini almış istanbul parkın,,izledikçede kıskanıyoruz :D paylaşım için teşekkürler,,,

ilk turlarda pisti iyi analiz edip kademe kademe hızlanarak limiti bulmak iyisi gibi görünüyor tabiki,,,tam o aşamada arıza yakmışsınız,,,, geçmiş olsun ;)

bu arada lastik durumları için ne düşünüyor piste çıkanlar,,,yani tabiki yeni ve iyi durumdaki bir lastik sürelere çok ciddi etkiler yapar,,,fakat bu 20 dk lık seanslarda sadece 2-3 tur kastığımızı düşünürsek lastik ömrünü ciddi derecede azaltıyormu ?? yada şöle söleyim gözden çıkarttığımız bi lastik takımı ile zaten iyi tutan bir asvaltta söz konusu olduğundan pistte bu lastiği kullanırsak ne derece verim elde ederiz (3-4 senelik 25-30 bin km lerde ) ,,,,bölece gidip yeni aldığımız bi lastiği piste bitirmek yerine ,,zaten değiştircek olduğumuz bi lastiğin ömrünü doldurmuş oluruz en azından

Eworen
21-05-2013, 10:52
Elimde senin aracını arkadan gören çok güzel bir video var. 1.5 GB. :D Makul bir ücret karşılığında. Aahuahuahu :D

Hahaa :D
Sanki elinde benim sakat videolarim varmis gibi oldu parayi vermezsen herkese yayarim der gibi :D

Arkamda ne vardi sari 106 vardi baskada bisey hatirlayamadim
Ama merak etmedim degil ne halt ettik hangi viraji donemedik rezil olduk merak ettim valla :D

Low-Rider
21-05-2013, 14:13
Şuayb yüklede izleyelim yaw :D