Orijinalini görmek için tıklayınız : Drag Race : Renault Clio RS VS Peugeot 208 GTi (Motorsport)
ProdriveSTI
24-05-2013, 11:38
0DeQnryFgRM
Link (https://www.youtube.com/watch?v=0DeQnryFgRM)
clio'da ki launch control ve dsg tipindeki şanzıman kendini belli ediyor
volume81
24-05-2013, 12:25
GTİ daha torklu olmasına ragmen şanzuman yüzünden hiç edilmiş :)
+35 tork, -50 kg hala Clio geçiyor, motor hacmin saçma sapan olmasaydı alınırdın be Clio RS, 1618 cc nedir?
63owen63
24-05-2013, 13:40
Rs 1600 grubuna girecekse neden 1600 e indirdiler anlamıyorum. yapcaksan 1599 a kas bari..
ama çok başarılı bence...
208 gti daki arkadaş pek yarışıyoruz modunda değil sanırım o nasıl vites değiştiriş.
rebeloghy
24-05-2013, 14:02
vites değiştiriş değil de 208 gti nasıl bi vites yoludur o ? ben kücükken 95 broadwayimiz vardı valla bunun yanında shortshifter var gibi geldi. Fiorinoda bile vites yolu daha kısa bu ne böyle S:
Peugeot inatla düzgün bir çift kavramalı sistem geliştirmiyor, Ar-Ge maliyeti yüksek geliyor heralde amcalara. Çift kavramalıyı da geçtim, pederin 5008'de kullanılan Auto6R da evlere şenlik. 1-2-3. vites değişimlerinde ön cama yapışıp koltuğa geri dönüyorsun resmen :)
gti cı laylaylom kullanıyo:) clio edc şazuman ve launch control avantajıyla önde gidiyo.biraz reklam olmuş bu video.
Cliosportve
24-05-2013, 15:37
Clio her zaman ki gibi kalıpları yıkıyor
Renault sport ekibi bu konuda senelerdir güzel motorlar üretiyorlar
25. saniyede vites atmamakta ısrar ediyor..
Ama ne olursa olsun Clio çok çok başarılı.. Çift kavrama candır.. :)
208 gti daki arkadaş pek yarışıyoruz modunda değil sanırım o nasıl vites değiştiriş.
ben yazıcaktım şimdi :icon_tup:
RS çok güzel oldu ya fiyat aralıgı hala belli degil dimi?
Peugeot inatla düzgün bir çift kavramalı sistem geliştirmiyor, Ar-Ge maliyeti yüksek geliyor heralde amcalara. Çift kavramalıyı da geçtim, pederin 5008'de kullanılan Auto6R da evlere şenlik. 1-2-3. vites değişimlerinde ön cama yapışıp koltuğa geri dönüyorsun resmen :)
hocam bende Auto6R kullanıcısıyım, bir iki tecrübemi paylaşmak isterim yanlış anlamazsanız. aracın km bilgisini pek bilmiyorum ama yeni ve düşük bir km de ise araca serviste bir şanzıman alıştırması yaptırın alıştırma sonrası vites geçişleri yumuşuyor. bir ikincisi ise ***** bu şanzıman tam otomatik bir şanzıman değil,tam otomatik yada çift kavrama ile aynı tepkileri beklemek hata oluyor, vites geçişlerinde ayağınızı gaz pedalından hafif çekmenizi tavsiye ederim, aynı düz vites araçlardaki gibi,ilk başlarda biraz zor oluyor ama alışınca çok keyifli bir şanzıman üstelik diğerlerine göre daha ekonomik. birazdaha sert kullanımlarda ya manuele alınsın yada spor mod a. 25 sn üzeri beklemelerde de vitesi boşa almanın hidrolik sistemi rahatlattığını söylediler ona da uyuyorum ben.
dragon07
24-05-2013, 18:52
hakiki pejocu adama vercekler 208gti yı yere yazar bilader bune böyle?
Sadece 0,3 sec var arkadaslar,Pejo kotu yurumemıskı....
Her atısda 0,2 sec fark etse,sanırım 3 vıtes atıyor.
Drag gereksız karsılastırma,pıstlerdekı farka yada ara hızlanmalara bakmak gerek.
Ancak Clıo nun motor hacmıne Cenevre fuarından berı kufur edıyorum!
İsterseniz bana fanatik diyin ama bu tarz kötü bir vites atma ile çok çok hızlı vites atan ve launch control özelliği olan Clio karşısında 208 çok çok iyi gitmiş. Asıl 2 araçta düz vites olsaydı ki asla olmayacak Clio RS 1.6 düz vites o zaman durumu görmek isterdim.
tamam eyvallah 208 deki çok kötü atmış vitesleri ancak fark sadece kötü vites atmadan değil ki, videoyu dikkatli izleyin 3te uzarken bile ayırıyor clio. düzgün vites atılsada clio önde olurmuş. bence biraz cliodaki aktarma ve şanzıman ile alakalı...
Yahu,0,3 sec var sadece,yapmayin...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.