Orijinalini görmek için tıklayınız : Pist dönecek araç önerisi
İbrahim Erdem
05-06-2013, 23:45
Vti ile ek9 type-r arasında nasıl bir fark var acaba zira pistte ikisi de baya farklı işler yapıyor.Vti ı imkan dahilinde ek9 potansiyeline ulaştırarak belki pistte varolan bir araca çevirebiliriz.
aakdeniz
05-06-2013, 23:54
Vti ile ek9 type-r arasında nasıl bir fark var acaba zira pistte ikisi de baya farklı işler yapıyor.Vti ı imkan dahilinde ek9 potansiyeline ulaştırarak belki pistte varolan bir araca çevirebiliriz.
Hatırladıklarmı sayayım:
- Yayları daha sert, önde ve arkada aynı sertlikte yaylar var.
- Fren diskleri daha büyük, Master Cylinder da (Türkçesi fren merkezi olması lazım) biraz daha büyük olabilir ama emin değilim.
- Direksiyon kutusu farklı, tur sayısı daha az.
- Anti-Roll Bar'larinin çapı daha büyük.
Edit:
- Motorları varklı. B18'in de-stroku olan b16b motor var. VTI'a göre 20 BG daha güçlü ve daha çok devir dönüyor.
- Şanzumanı farklı. Oranlarından emin değilim ama 1 ve 2. vitesler çift senkromeçli ve araçta fabrika çıkışı LSD var.
Direksiyon tur sayısı az, hafif, 2. elde uygun SC kiti ile pist üzerinde kendini kanıtlamış olan Fiesta ST en mantıklı seçenek bence.
Söylediklerine sonuna kadar katılıyorum ancak bir noktayı yanlış anlamışsın, düzeltmeden edemeyeceğim. 2:30'lu süre kavramını 2:3xlu rakamlara inmek olarak belirttim, 2:39 gibi. Başka bir deyişle 2:40'ın altı.
Sadece yay ile, süspansiyon geometrisini bozmaktan başka bir şey yapılmaz, bu konuda hemfikiriz.
Daha fazla sürtünme sağlayan bir slick (semi-slick)'in kullanımı çok daha fazla dikkat gerektirir, bu da doğru.
Ancak iyi bir yol lastiğinin yaratacağı yanal ivmeyi aşabilecek limitlerde üretiliyor OEM amortisör ve yaylar. Amortisörün ne zaman tamamen kapanacağını güvenli virajlarda test edip (spin atmayı göze alabileceğin, etrafının boş olduğu virajlar), daha sonra bu limitlere dikkat ederek zaman kovalanırsa bahsettiğim rakamlara inilebileceğini düşünüyorum, Stock+Fren+Slick ya da Semi Slick lastikli bir VTI ile.
Bütün bunları söyledikten sonra dostça bir tavsiyede bulunma ihtiyacı hissettim:
Henüz piste çıkmamış ve ileriki zamanlarda çıkmayı düşünen arkadaşlar; Pist çok zevkli ancak oraya bir seansta 40 araç birlikte çıkıldığı da unutulmamalı. Aracınız yoldakinden çok daha üst seviyelerde performans sergileyecek ve bunun nereye kadar devam edeceğini merak edeceksiniz. Limitleri zorlarken, yanınızda, arkanızda, önünüzde başka araçlar olabileceğini lütfen aklınızdan çıkarmayınız. O piste çıkan diğer araçların hepsinin zaman yapmaya çalışmadığını, kimisinin sadece pist ortamında gazlamak, pisti görmek, farklı bir haftasonu aktivitesi denemek için pistte olabileceği unutulmamalı.
Konuya dönmek gerekirse, her ne kadar yukarıda VTI'ın sahip olduğunu düşündüğüm potansiyelinden bahsetsem de, piste adanmış bir araç olarak VTI'ı önermiyorum. Satın alma fiyatı daha düşük olan, yedek parçası ve ustası bol olan araçlar değerlendirilmeli.
Bence çok pozitif düşünüyorsunz. Eğer gerçekten çok iyi bir yeteneğe sahipseniz ve limitlerinde zorlamak maksadı ile piste çıkarsanız belki bu süreyi yapabilirsiniz bilemiyorum. Ancak onun dışında sadece ortalama üstü bir performans kullanıcısı ile bence otomobilden beklentiniz çok yüksek.
BurakCengizhanoğlu
06-06-2013, 00:34
Clio V6 Onboard POV - GoPro - Circuit du Laquais - Drift - Juillet 2012 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=9zFfASPTM6k)
Ah çektim.
aakdeniz
06-06-2013, 00:48
Bence çok pozitif düşünüyorsunz. Eğer gerçekten çok iyi bir yeteneğe sahipseniz ve limitlerinde zorlamak maksadı ile piste çıkarsanız belki bu süreyi yapabilirsiniz bilemiyorum. Ancak onun dışında sadece ortalama üstü bir performans kullanıcısı ile bence otomobilden beklentiniz çok yüksek.
Haklı olabilirsin, fazla optimist rakamlar olabilir.
Kendi yeteneğimi değerlendirmem de doğru olmaz zira ben her zaman bir geliştirme gerekiyorsa önce kişinin kendi tekniğini geliştirmesi gerektiğini savunurum. Dolayısı ile kendimi hiçbir zaman "çok iyi yeteneğe sahip" olarak değerlendirmem.
Limit zorlamaya gelince, evet, limit zorlamayı seviyorum. Bir tur içerisinde bana ciddi zaman kaybettirecek bir hata yaptıysam o turu fire verdiğimi düşünerek, daha fazla zaman kaybetmeyi göze alarak, spesifik viraj ve düzlüklerde hız ve fren limitlerimi test etmeyi tercih ediyorum.
Bütün bunların dışında, pist kültürümüz yeni yeni gelişiyor. İstanbul Park uygun fiyatlara kullanıma açılalı daha 2 organizasyon oldu. Tecrübeli ve tecrübesiz birçok kişi aynı anda pist üzerinde tur atıyor. Bu organizasyonlar devam ederse bundan 1 yıl sonra pist üzerindeki kullanıcıların tecrübesi çok artmış olacak. Daha az hata yapılacak, daha doğru çizgilerden gidilecek, daha geç frenler yapılacak ve daha iyi süreler ortaya çıkacak. Bugün imkansız olduğu düşünülen süreler bunan 1 yıl sonra erişilebilir olarak görülecek ve hedef olarak belirlenecek.
TaGo nickli kullanıcıyı da, pist kültürünün gelişmekte olduğu bu dönemde, piste adamak üzere bir araç hazırlamak niyetinde olduğu için takdir ediyorum. Benim de bu hobi için ayıracak benzer bir bütçem olsa, ben de aynı yöntemi uygulamayı tercih ederim. İşe gidip geldiğim ya da hafta sonu keyif için kulandığım aracımı pistte hırpalamaktansa, pist aracımı, pist koşullarına uygun, dayanıklı hale getirip, vaktim yettiğince her organizasyona katılmayı tercih ederim.
Bu islerde motor modifiyesi gibi, bastan guc almak kolay sonra logaritmik olarak guc almak zorlasiyorsa, sure iside ayni sekilde. fiziksel limitlere yaklastikca 1-2 sn icin bile ciddi emek gerekiyor.
birde hersey sure deil. direksiyon tepkileri,handling ozellikleri wheelbase,agirlik dagilimi kullanim keyfini etkiliyor, bir clsde sure yapabilir ama keyif vermez demek istedigim o.
Yayli yaysiz arac konusunda ise, yayli arac agirlik merkezi dustugu icin yuksek hizda daha stabil ve koptugunda toparlamasi daha kolay olur, agirlik transferi azalacagi icin, ama demek deildirki viraja 3-5 km daha hizli girer, sacma sapan yay deilse iyilestirir her halukarda..
Bu islerde motor modifiyesi gibi, bastan guc almak kolay sonra logaritmik olarak guc almak zorlasiyorsa, sure iside ayni sekilde. fiziksel limitlere yaklastikca 1-2 sn icin bile ciddi emek gerekiyor.
birde hersey sure deil. direksiyon tepkileri,handling ozellikleri wheelbase,agirlik dagilimi kullanim keyfini etkiliyor, bir clsde sure yapabilir ama keyif vermez demek istedigim o.
Uzun yoldan anlatmaya calistigimi ozetlemissin, tesekkur ederim. Amortisore sadece sert yay diye bakmayin. Bunun reboundu var, sertligi, yumusakligi var, on arka hangisi yere ne kadar daha yakin olacagi var ( optimum ayar yapmak istiyorsaniz ).
Sureler hayal degil, olabilitesi var fakat demek istedigim sadece lastik+frenle bu kadar asagi alamazsiniz. Fren upgrade i, BBK lar bir tur zaman cikartmak icin takan olursa cok gereksiz para harcar. Sahsen adam gibi BBK vs duzgun bir fren sistemim olsa direk super sportlara cikar 1 saat gazlarim. (Almazlar beni SS e gerci :) )
volume81
06-06-2013, 08:07
Clio V6 Onboard POV - GoPro - Circuit du Laquais - Drift - Juillet 2012 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=9zFfASPTM6k)
Ah çektim.
adamın apex çizgisine hayran kaldım hiç bozmadı yahu :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ss-motors-dan-2005-clio-3.0-v6-sport-bayi-20.756-km-126668317/detay
Bu araç dışarıdan aygır gibi gözüküyor ama baktığın zaman 1335 kg. ağırlığı var.
3000cc ve 225hp+
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ss-motors-dan-2005-clio-3.0-v6-sport-bayi-20.756-km-126668317/detay
Bu araç dışarıdan aygır gibi gözüküyor ama baktığın zaman 1335 kg. ağırlığı var.
3000cc ve 225hp+
Ve Tarkan abinin bütçesinin 3 katından fazla :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ss-motors-dan-2005-clio-3.0-v6-sport-bayi-20.756-km-126668317/detay
Bu araç dışarıdan aygır gibi gözüküyor ama baktığın zaman 1335 kg. ağırlığı var.
3000cc ve 225hp+
Clio V6 lara takmistim fakat kontrolu inanilmaz zor, arkasi bir kere geldi mi kurtarmak icin Colin Mcrae yi cagirmaniz gerekebilir :) Fakat yinede kafayi kirmistim, gidip konsolu tamamiyle normal clio oldugunu gorunce araba bitti gozumde.
Clio V6 lara takmistim fakat kontrolu inanilmaz zor, arkasi bir kere geldi mi kurtarmak icin Colin Mcrae yi cagirmaniz gerekebilir :) Fakat yinede kafayi kirmistim, gidip konsolu tamamiyle normal clio oldugunu gorunce araba bitti gozumde.
Motorun arkada ve çok güçlü olması arkadan kopması için büyük neden zaten.
Ama fiyatlar makul olsa çok güzel pist canavarı yaratılabilir. Dediğin gibi 100k'lık aracın konsolu 15k'lık sümbül ile aynı..
Onurkk06
06-06-2013, 08:47
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-tomcat-hava-yollari-saygiyla-sunar-plus300-hp-121858897/detay
bahsettiğim araç :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-manuel-s14-300-plushp-121933617/detay
silvia da olabilir :)
Bulut Y.
06-06-2013, 08:49
15 lirya 106 gti alıp 10bin harcasak megane rs lerin içinden geçeriz diye düşünüyorum
15 lirya 106 gti alıp 10bin harcasak megane rs lerin içinden geçeriz diye düşünüyorum
Cok buyuk olasilikla dedigin dogru ;) 10-15 lira harcannis bir 106 baya ortaligi yikabilir.. Duzluklerde biraz zayif kalir fakat virajlarda baya canavar olur ve farki kapatma olasiligi cok yuksek..
Bulut Y.
06-06-2013, 09:22
Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.
]ustad selam.
aklımda yapmak istediğim bir proje var sanada sölim belki ilgini çeker.
bir tane Justy alıp gc8 yürüyen motor vs yukleyebilirsen ortaya güzel birşeyler çıkabilir herhalde.
30 lirayı bi miktar geçebilir belki ama güzel bir pist aracın olur..
hemde 4 çeker :D
Saygılar
Rıdvan :icon_tup:
Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.
Kac dakika pistte gazlayabilir? Egt ne durumda olur vs.. Pist biraz maraton, tek tura bakmamak lazim, zaman gelistirmek icin mumkun oldugunca cok tura ihtiyac olacaktir.
Bulut Y.
06-06-2013, 09:59
Basarsın meth egt düşer takılma bunlara formül bol, ben seansı tamamlayabiliceğini düşünüyorum düz asfaltta gazlıyorlar mucurda değil çamurda değil neyse.
Justy falan düşünürsen Tarkan abi yürüyen konusunda yardımcı olabilirim.
Basarsın meth egt düşer takılma bunlara formül bol, ben seansı tamamlayabiliceğini düşünüyorum düz asfaltta gazlıyorlar mucurda değil çamurda değil neyse.
Justy falan düşünürsen Tarkan abi yürüyen konusunda yardımcı olabilirim.
Tamamlayabilirde fakat o kadar uc nokta yuklu bir arac cok saglikli olmayacak kanaatindayim. Bu sadece methanolluk bir olay degil ki hersey isiniyor, suyuydu, diff iydi, sanzimaniydi...
Duz asfaltta gazlamiyor dikkatini cekerim, orada bir suru egim var kullanilan bir kuvvet var, yagin karterin bir bolumunde birikimi var 8.virajda mesela, bu yuzden yatak saran clio cup arabalari var var oglu var. Bu kadar uc noktadaki arabalar cok dikkatli olmali. O kadar saga sola gostergeye dikkat edecegime 20-30hp az olsun kafa rahat konsantrasyon tam gidilsin kanaatindayim.
Tabi boyle birseye mami nin yorum yapmasi daha dogru olur orasi da ayri, bosa ahkam kesiyoruz su an :)
JDMazda_GTR
06-06-2013, 10:10
Aranan araba bulundu konu kilitlenebilir :D
Benim beyaz GTR'ı vereyim Tarkan abi sana.Şu an komik olabilecek paraya veriyorum.Beklediğim para gelirse zaten birinin draglar,diğerini pistler için modlayacam.Alsana 1190kg 190hp standart 1.8t fulltime4wd ön arka kilitli diff.Aftermarket ne istiyorsan var.Senin bütçeyle şaka gibi birşey yapılır benim arabadan.Üstüne para artar :) 1.2peak bastım sonuç 300hp.Herşey stok :)
http://img217.imageshack.us/img217/1396/29092011028.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/6755/65606501560889903732786.jpg
Cok buyuk olasilikla dedigin dogru ;) 10-15 lira harcannis bir 106 baya ortaligi yikabilir.. Duzluklerde biraz zayif kalir fakat virajlarda baya canavar olur ve farki kapatma olasiligi cok yuksek..
Piyasada pek bilinmeyen cok pahali ralli araclarinda kullanan kuleden komeple ayarli yag ayar tuplu guzel coiller takimlarda mevcut elden gecirip alinabilir,
4 pod ap racing yada alcon racing citroen sport fren kiti, kilit,
Cage, ust baglanti sadece onde var, alt cok ucuz bir parca var sadece pist kullanimi icin, kali viraj demir çubuğu şart, alt bağlantılar ve torsiyon çubuğu degisirse ultra yüksek yol tutusa sahip bir arac olur ve bu paralara baska araba toplamak imkansiz gibi birsey.
Viraj icin pt52 vs cok iyi olmayabilir stabil artan bir egzantirik zaten hafiflik isin icine girerse, supersportlarin arkasinda zaman yapa ama ustunr jokey lazim :)
Edit:
Bir ara ici cage vs. Olan sayili adet uretilen megane rs var di sanirim onden cakisli ring rekorunu kirdi o set up taklit edilebilir ama 2 tane 106 alir ve ben olsam pist icin atmosferik ve parcasi bol bir arac alirdim zira cok fazla yedek parça lazim olur,
Son olarak araclari ring zamaji nekadar iyi ise parktada okadar verimli bir araba olur.
Bulut Y.
06-06-2013, 10:37
Mazda canları sıktı
aynen mazdalar çok mantıklı :)
Mazda olayları değiştirdi :)
Gunes G.
06-06-2013, 11:10
Bence çok pozitif düşünüyorsunz. Eğer gerçekten çok iyi bir yeteneğe sahipseniz ve limitlerinde zorlamak maksadı ile piste çıkarsanız belki bu süreyi yapabilirsiniz bilemiyorum. Ancak onun dışında sadece ortalama üstü bir performans kullanıcısı ile bence otomobilden beklentiniz çok yüksek.
Ali kuruda 2:40'li rakamlari rahatlikla gorebilir su an ki standart VTI araciyla bunun garantisi zaten 2 haziranda yagmurda 2:52:xxx yaptiginda ortaya cikti. Adam best lap'ini bir virajda kafadan kayip pist disina cikip tekrar geri girdigi turda yapiyor. Kuruda bu tarz bir hata olmadigi zaman direk 2:4x gelecektir bunu gormek icin yillarin tecrubesine gerek yok.
Ali en iyi turunda pisti ~111.5Km/h ortalama ile dondu. Simdi 2:4x demek, minimum 113.15 Km/h ortalama ile pisti donmek demek. Bu da ~%1,5 daha hizli donmesi gerekli demek. Kisaca zaten kuruda 2:4x gelmesi anormal bir durum degil.
Ancak 2:30'lari stock gucle yapmak cok baska bir konu. Ortalama ~128.5 Km/h gibi bir ortalama demek bu. Ya da kuruda 2:4x yaptigi ortalama hiza gore % 13,5 daha hizli demek diger bir degisle.
Simdi aracin gucu sabit demek, duzluklerde ara hizlanmasinin ayni olmasi anlamina geliyor. Yani duzluklerde herhangi bir gelisme soz konusu olmayacak keza su anda duzluklerde dip gaz gidiyor.
Peki nereden gelecek bu %13,5 artis? Goruldugu gibi viraja giris ve cikis hizlarinin artmasi disinda bir yol yok. Ustelik viraj g/c %13,5 artsa bile yine de yeterli olmayacak, cunku artan hiz yuzunden, duzluge ciktigi nokta ile sonraki virajin giris noktasi arasindaki hiz farki, gucun sabit kalmasi yuzunden, azalarak artisa ugrayacak ya da orjinal adiyla diminishing return'e maruz kalacak. Iste bu yuzden Ali, aracinin gucunu sabit tutarak ortalama hizini %13,5 arttirmak istediginde, aslinda virajlarda %13,5'in cok uzerinde bir hiza ulasmasi gerekecek ki duzlukteki azalarak artma efektininde ustesinden gelebilsin. Daha bunun gibi bircok parametre var aslinda, hizlanma sadece bir ornek ki onu bile adam gibi detaylandirmadik henuz.
Kisaca 2:30'lar icin gucu arttirmayacaksak (niye arttirmiyoruzda kendimi kanser ediyoruz orasida ayri konu), inanilmaz bir yol tutusa sahip hale getirmek lazim araci ki dusuk gucunden oturu olusan handikapini, yuksek yanal ivmesi sayesinde, viraj cikislarinda hizi daha iyi tasiyip kapatabilsin. Yine bile cok zor ve esasinda gereksiz bir caba cunku kendi kendini handikapli hale getirmek bu.
Kisaca sadece yol tutusu ve frenaji arttirmak icin 10x para harcamak deli isi bana gore, bunun yerine 4x motor *(cok minimal bir asiri besleme sistemi ile 250-260hp) 6x'te fren, suspansyon ve lastiklere harcayip, cok daha rahat bir sekilde 2:30'lari gorebilecek bir arac yapmak daha mantikli geliyor bana. Hem diger araclari gecmek (take over) cok daha kolay olur, bu sayede rahat bir sekilde seanstaki grubun lider pozisyonuna gecilip onu acik bir sekilde zaman kasilabilir, hemde yokus yukari giderken insanin siniri bozulmaz guc olunca. Ornegin uyuz oldum fiorino ile yokus yukari dip gaz giderken devir gostergesinin geri geri gitmesine, moral bozucuydu :)
Ali kuruda 2:40'li rakamlari rahatlikla gorebilir su an ki standart VTI araciyla bunun garantisi zaten 2 haziranda yagmurda 2:52:xxx yaptiginda ortaya cikti. Adam best lap'ini bir virajda kafadan kayip pist disina cikip tekrar geri girdigi turda yapiyor. Kuruda bu tarz bir hata olmadigi zaman direk 2:4x gelecektir bunu gormek icin yillarin tecrubesine gerek yok.
Ali en iyi turunda pisti ~111.5Km/h ortalama ile dondu. Simdi 2:4x demek, minimum 113.15 Km/h ortalama ile pisti donmek demek. Bu da ~%1,5 daha hizli donmesi gerekli demek. Kisaca zaten kuruda 2:4x gelmesi anormal bir durum degil.
Ancak 2:30'lari stock gucle yapmak cok baska bir konu. Ortalama ~128.5 Km/h gibi bir ortalama demek bu. Ya da kuruda 2:4x yaptigi ortalama hiza gore % 13,5 daha hizli demek diger bir degisle.
Simdi aracin gucu sabit demek, duzluklerde ara hizlanmasinin ayni olmasi anlamina geliyor. Yani duzluklerde herhangi bir gelisme soz konusu olmayacak keza su anda duzluklerde dip gaz gidiyor.
Peki nereden gelecek bu %13,5 artis? Goruldugu gibi viraja giris ve cikis hizlarinin artmasi disinda bir yol yok. Ustelik viraj g/c %13,5 artsa bile yine de yeterli olmayacak, cunku artan hiz yuzunden, duzluge ciktigi nokta ile sonraki virajin giris noktasi arasindaki hiz farki, gucun sabit kalmasi yuzunden, azalarak artisa ugrayacak ya da orjinal adiyla diminishing return'e maruz kalacak. Iste bu yuzden Ali, aracinin gucunu sabit tutarak ortalama hizini %13,5 arttirmak istediginde, aslinda virajlarda %13,5'in cok uzerinde bir hiza ulasmasi gerekecek ki duzlukteki azalarak artma efektininde ustesinden gelebilsin. Daha bunun gibi bircok parametre var aslinda, hizlanma sadece bir ornek ki onu bile adam gibi detaylandirmadik henuz.
Kisaca 2:30'lar icin gucu arttirmayacaksak (niye arttirmiyoruzda kendimi kanser ediyoruz orasida ayri konu), inanilmaz bir yol tutusa sahip hale getirmek lazim araci ki dusuk gucunden oturu olusan handikapini, yuksek yanal ivmesi sayesinde, viraj cikislarinda hizi daha iyi tasiyip kapatabilsin. Yine bile cok zor ve esasinda gereksiz bir caba cunku kendi kendini handikapli hale getirmek bu.
Kisaca sadece yol tutusu ve frenaji arttirmak icin 10x para harcamak deli isi bana gore, bunun yerine 4x motor *(cok minimal bir asiri besleme sistemi ile 250-260hp) 6x'te fren, suspansyon ve lastiklere harcayip, cok daha rahat bir sekilde 2:30'lari gorebilecek bir arac yapmak daha mantikli geliyor bana. Hem diger araclari gecmek (take over) cok daha kolay olur, bu sayede rahat bir sekilde seanstaki grubun lider pozisyonuna gecilip onu acik bir sekilde zaman kasilabilir, hemde yokus yukari giderken insanin siniri bozulmaz guc olunca. Ornegin uyuz oldum fiorino ile yokus yukari dip gaz giderken devir gostergesinin geri geri gitmesine, moral bozucuydu :)
Tovbe estafurullah, peki Ali'nin su an cebinde kac parasi kaldi :D
mazda bütün oynu bozup resmen hile yaptı :)
JDMazda_GTR
06-06-2013, 11:57
Dediğim gibi konu kilitlenebilir :D
Bence temiz leon 2.0 tfsi sport up alin 30-35 arasina cok rahat bulunur
Modifiyeye acik motoru saglam sanzimani saglam frenler guclu dahah iyisi zor bu paraya
Yiğit G.
06-06-2013, 12:13
Aranan araba bulundu konu kilitlenebilir :D
Benim beyaz GTR'ı vereyim Tarkan abi sana.Şu an komik olabilecek paraya veriyorum.Beklediğim para gelirse zaten birinin draglar,diğerini pistler için modlayacam.Alsana 1190kg 190hp standart 1.8t fulltime4wd ön arka kilitli diff.Aftermarket ne istiyorsan var.Senin bütçeyle şaka gibi birşey yapılır benim arabadan.Üstüne para artar :) 1.2peak bastım sonuç 300hp.Herşey stok :)
http://img217.imageshack.us/img217/1396/29092011028.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/6755/65606501560889903732786.jpg
iyi bir kullanıcının elinde iyi ayarlarla bu araç pistte en iyi süreyi kimseye bırakmaz.
Low-Rider
06-06-2013, 12:27
Neye göre kime göre zayıf kalır ? Zira mami abi ng yle piste girse atmoların alayını üzerdi.
Mami abi kendisi söylemişti geyikle karışık, biz 106 larla girsek arka düzlükte conta yakarız diye :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 12:31
iyi bir kullanıcının elinde iyi ayarlarla bu araç pistte en iyi süreyi kimseye bırakmaz.
Ağzından bal damlıyor :D Paranın gözü kör olsun Allah'ın izniyle bu hayali yaparız biz de bir gün.
Dediğim gibi konu kilitlenebilir :D
Aracın resmi varmı?Ekleyebilirmisin
bir ara mini bakıyordun abi sen, düşünürsen pist için hazır şekilde satılıkta şu an :) zaman kriterleri de tutuyor :D düşünürsen görüşelim yardımcı olurum
http://www.techturkey.com/forum/otomobiller/156130-05-mini-cooper-s-34-bt-8201-a.html
konuyu tamamen okuyamadım ama kendi yorumum 207rc olabilir fiyatlarına göre gayet makul araçlar yol tutuşları başarılı frenleri orjinal için gayet iyi, motoru da nispeten önü açık..
megane da başarılı ama sadece görüntüsü ve imajı için ben tercih etmezdim gündelik de kullanılacaksa..
106 mantıklı bir seçenek tamamen pist için gözden çıkarılacak bir araba çok uygun maliyetlere yapılabilir hatta m45 gibi bir ufak bir supercharger ile bolt on çok da zevkli olabilir atmosferik yükleyip canını almaktansa :) zaten parça bolluğu ve fiyatları büyük artı..
Aracın resmi varmı?Ekleyebilirmisin
Şaka mısın?
JDMazda_GTR
06-06-2013, 13:03
Aracın resmi varmı?Ekleyebilirmisin
Önceki sayfada var resimleri siyah ve beyaz
Bu da 30milyarlık GTR :D
http://img854.imageshack.us/img854/5494/60889389045250560063431.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/4966/22625416838032607483235.jpg
Bu da bonus :)
i6yMgoDDJmA
Şaka mısın?
Değilim tabi resimler bende açılmıyor
Bu araç üzerine araştırma yapıp döneceğim :D Türkiyede parça tedariği nedir? motor kaç yıl üretilmiştir. Neyle aynı motor vs gibi. Yürüyeninde sıkıntı çıkaracak parça varmı vs.
Ben bir Peugeot'cu olarak 106 önermedim hem bana fanatik denilmesin diye ama 106 öneren çıktığına göre söyleyebilirim. 15bin liraya 106 alıp üstüne 15bin harcasanız iyi bir pist aracı elde edebilirsiniz.
He tavsiye edermiyim. Ciddi konuşuyorum tavsiye etmem. Şu an ben pist için 106 hazırlamaya başladım. Açıkçası rakip çıkmasını istemiyorum. :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 13:23
Bu araç üzerine araştırma yapıp döneceğim :D Türkiyede parça tedariği nedir? motor kaç yıl üretilmiştir. Neyle aynı motor vs gibi. Yürüyeninde sıkıntı çıkaracak parça varmı vs.
Hepsinin cevabı var.Sen araştır sonra dön bana abi.Hepsini anlatayım sana:icon_tup:
2000 senesinde 0 beyaz 106 alıp 2006 da sattık. Ben 6 sene boyunca defalarca spin attım 106 ile. Belki ben araç ile bağdaşamadım ama o araç yol tutmuyor arkadaşlar. Şimdi birileri çıkıp zamanında lambodan bile iyi yol tutmuş diyecek biliyorum. Ben o test yapılırken 106 kullanıyordum kendim inanmadım :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 13:28
Ben bir Peugeot'cu olarak 106 önermedim hem bana fanatik denilmesin diye ama 106 öneren çıktığına göre söyleyebilirim. 15bin liraya 106 alıp üstüne 15bin harcasanız iyi bir pist aracı elde edebilirsiniz.
He tavsiye edermiyim. Ciddi konuşuyorum tavsiye etmem. Şu an ben pist için 106 hazırlamaya başladım. Açıkçası rakip çıkmasını istemiyorum. :D
Rakip geliyor bak söylüyorum şimdiden :D Para harcama çok fazla :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 13:30
Özelden soranlar var aracın ***** site linki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-323-gtr-1.8turbo-fulltime4wd-111329402/detay/
Bulut Y.
06-06-2013, 13:35
2000 senesinde 0 beyaz 106 alıp 2006 da sattık. Ben 6 sene boyunca defalarca spin attım 106 ile. Belki ben araç ile bağdaşamadım ama o araç yol tutmuyor arkadaşlar. Şimdi birileri çıkıp zamanında lambodan bile iyi yol tutmuş diyecek biliyorum. Ben o test yapılırken 106 kullanıyordum kendim inanmadım :D
Abi sen fazla germişindir gençliğin verdiği hevesle :D
el elin ... ni gere gere s... miş hesabı değilmi :D
Bulut Y.
06-06-2013, 13:38
Buda farklı bir bakış açısı tabi ki :D
Ben anlamadim gtr denen aracta yuruyen ne var neyin alt yapisini kullaniyor, baska aracin ondan iyi sure yapmamasi icin neden ne:D
106 icin ise sure yapilabilir ama aracin sinirli bir kullanimi olur surucuyude zorlar bana kalirsa,benzer guclerde megan rs gibi sure yapamaz bence. (kit car gibi uygulama yapilmadigini varsayiyorum):)
Devo satılıkta. Aramalara yeni bir soluk eklenecek gibi :D
Arkadaş ekonomiye can verdik ya la :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 13:49
Ben anlamadim gtr denen aracta yuruyen ne var neyin alt yapisini kullaniyor, baska aracin ondan iyi sure yapmamasi icin neden ne:D
106 icin ise sure yapilabilir ama aracin sinirli bir kullanimi olur surucuyude zorlar bana kalirsa,benzer guclerde megan rs gibi sure yapamaz bence. (kit car gibi uygulama yapilmadigini varsayiyorum):)
Ralli homologasyon kuralları nedeniyle dünyada 2500ad üretilmiş 1840cc turbo motorlu 189hp-235nm fabrika verisi var.Fulltime4wd Lsd.Stock motor 400hp+gücü destekliyor.Miatalarda bu motorun atmosferiği var mesela.Ford escort gtler aynı motora sahiptir.En iyi süre mevzusu işin esprisi ama düzgün eller de çok güzel güçler ve süreler elde edileceği kesin.Kullandığı altyapı zamanın Mazda-Ford teknolojisi
Mesela bu dayımızın vites atışları tırt olmasına rağmen 10küsür süre yapmış.9lara indiği bir video vardı bulamadım onu.2011 yılında yapılmış.Şu anda yapılanlara bakınca bu yaptığı modlamayı kimse beğenmez.En azından ben bu parçaları kullanmam
Video açıklamasına bunları yazmış.
late night antics with fire extinguishers full of petrol in an incinerator and some early morning ignition system testing ( on a closed private road :p) followed by a some 1/4 mile racing with the last run ending in engine failure when a gudgeon pin destroyed its self and the other 3 were cracked and split , all 4 belfab h beam conrods were bent.
can ran a master power t64 on 39 psi boost on 100octane on a highly developed 1840cc engine that produced over 400wkw
cbI04KEaFmE&list
Bulut Y.
06-06-2013, 14:02
Direksiyon kıvrık debriyaj atarsam teker bilyası kırılır mı ? :D
JDMazda_GTR
06-06-2013, 14:03
Direksiyon kıvrık debriyaj atarsam teker bilyası kırılır mı ? :D
Öyle yaparsan piston aşağı iner :D
devolation
06-06-2013, 14:14
devo satılıkta. Aramalara yeni bir soluk eklenecek gibi :d
evet ontakim yuruyen kaporta parca zebİl gİbİ komple sanzumanin en krali 800-1 lİra.. (typer da sadece baski balata fiyati) suan yurutmek icin en makul aractir mantik olarak oparalarda...
Turbo sistemi orginal calibra turbo oldugu icin kirma sorunuda yoktur
(ROOLINGLERDE VE İstanbulparkta 20 dakika soluksuz gaz basarak kendini kanitladigini dusunuyorum)
aklinza gelen tum sorulari cvplayabilirim
Gunes G.
06-06-2013, 17:18
Tovbe estafurullah, peki Ali'nin su an cebinde kac parasi kaldi :D
Iste Ali'nin parasi ne kadar kaldi sorusu en can alici nokta :) Para birsekilde bulunur istedikten sonra aslinda ama Ali onden ceker araca para harcamak ister mi onu bilmiyorum ^^
tuner faruk
06-06-2013, 17:36
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-acil-satilik-beyaz-inci-190hp-126541809/detay
Bence bu araçta düşünülebilir pist için hazırlanacağından kazası pekte önemli değil bütçeye göre harcanacak parayla çokta güzel bir pist aracı olur :)
BurakCengizhanoğlu
06-06-2013, 17:37
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-acil-satilik-beyaz-inci-190hp-126541809/detay
Bence bu araçta düşünülebilir pist için hazırlanacağından kazası pekte önemli değil bütçeye göre harcanacak parayla çokta güzel bir pist aracı olur :)
190 hp nasıl olmuş ki
Iste Ali'nin parasi ne kadar kaldi sorusu en can alici nokta :) Para birsekilde bulunur istedikten sonra aslinda ama Ali onden ceker araca para harcamak ister mi onu bilmiyorum ^^
Hahah cok iyi guldum ama degerlendirmen gercekten cok dogru. Bence Ali onden cekere para harcamasin :D
190 hp nasıl olmuş ki
ayarlayında deneyek fiesta st merak ettım nasıl gıdıyormus :)
BurakCengizhanoğlu
06-06-2013, 17:56
ayarlayında deneyek fiesta st merak ettım nasıl gıdıyormus :)
Gerçi tabi hava filtresinden 15 beygir alsa eksozdanda 25 oluyor özür dilerim 190 hp olur :D
gökh@n_gr
06-06-2013, 18:09
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-takasli-sahibinden-siyah-206-rc-206-arsiiiii-126291695/detay
aakdeniz
06-06-2013, 18:25
Iste Ali'nin parasi ne kadar kaldi sorusu en can alici nokta :) Para birsekilde bulunur istedikten sonra aslinda ama Ali onden ceker araca para harcamak ister mi onu bilmiyorum ^^
Ali parasinin uc bolu ikisiyle... Noluyo lan, ilkokulda hissettim yine kendimi. Ali sunu aldi bunu aldi derler, herkes donup bana bakardi:)
Ali parasini onden cekis bir araca harcamak istemiyor. En fazla oem disk, racing balata, racing fren hidroligi ve slick lastik almayi dusunuyor. Ali daha sonra bunlarin bile gereksiz harcama oldugunu dusunuyor ve aracinin mevcut haliyle yapabildigi en iyi sureyi yapip onden cekis defterini kapatmak istiyor.
ouuvvv 206rc eğer sıkıntısı yoksa tam proje aracı. hem hafif hem güçlü.
2000 senesinde 0 beyaz 106 alıp 2006 da sattık. Ben 6 sene boyunca defalarca spin attım 106 ile. Belki ben araç ile bağdaşamadım ama o araç yol tutmuyor arkadaşlar. Şimdi birileri çıkıp zamanında lambodan bile iyi yol tutmuş diyecek biliyorum. Ben o test yapılırken 106 kullanıyordum kendim inanmadım :D
106 karakteristiği gereği grip seven bir araba değildir, araba ile çok boğuşmadan sıkmadan kullanırsan cok iyi zaman yapar, spin atmayı engellemek için arka torpidon çubuğu ve 1-2 ayrintı ile tutunan bir araç olur.
Spin seviyorsan 206 gti dene, yoksa kesin ve net söylüyorum senin aracın Ford focus sporttrend 2.0 motor pistte sıkıntı yaratmaz ve senin istediğin kullanım tarzına tek uygun araç,
Parçası ucuz bol. St,Rs tip teşkilat olur vs
aporttrendi güçlendirmek sorun. yoksa zamk gibi yapışıyor yola. şöyle 200hp olaydı tadından yenmezdi.
Clio V6 Onboard POV - GoPro - Circuit du Laquais - Drift - Juillet 2012 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=9zFfASPTM6k)
Ah çektim.
video çok iyiymiş yaaa. elemanın direksiyon çok iyi. bu arada v6 lar normalde bu kadar iyi yol tutuyormudur acaba? araba inanılmaz düzgün gidiyor. ayrıca ses ve hızlanması da gerçekten çok iyi.
Low-Rider
06-06-2013, 21:19
aporttrendi güçlendirmek sorun. yoksa zamk gibi yapışıyor yola. şöyle 200hp olaydı tadından yenmezdi.
Abi 10 sene öncesinde değiliz 1haftada turbo sc ne varsa yapılıyor istediğin parça geliyor zaten yurtdışından, bence sporttrend mantıklı
Hiç bir arabayıde beğenmedin hee ne alacan :D
BurakCengizhanoğlu
06-06-2013, 21:21
video çok iyiymiş yaaa. elemanın direksiyon çok iyi. bu arada v6 lar normalde bu kadar iyi yol tutuyormudur acaba? araba inanılmaz düzgün gidiyor. ayrıca ses ve hızlanması da gerçekten çok iyi.
V6lar hakkında bilgim yok ancak aşık oldum :(
aporttrendi güçlendirmek sorun. yoksa zamk gibi yapışıyor yola. şöyle 200hp olaydı tadından yenmezdi.
İçini komple döktükten sonra güç sorun olmayacak ama üzerindeki motor pist için çok verimli güçlendirmek için rahat, rollinge saldırgan olmaz ama, kapak işleme, egzantirik, headers, komple beyin benzin ile can yakar.
Net söylüyorum tek sorun sunroof olmayanı varsa pazarlık yapmaya başlayın, o paralara başka bir seçenek zaten yok.
ouuvvv 206rc eğer sıkıntısı yoksa tam proje aracı. hem hafif hem güçlü.
Düzgün toplandı ise motorunda sorun yoksa. Kompresyon ölçütürüp rot ayarına bakmak lazım. Sizin orada bir bakın isterseniz.
cabrioleter
06-06-2013, 21:30
video çok iyiymiş yaaa. elemanın direksiyon çok iyi. bu arada v6 lar normalde bu kadar iyi yol tutuyormudur acaba? araba inanılmaz düzgün gidiyor. ayrıca ses ve hızlanması da gerçekten çok iyi.
ortadan motorun ağırlık dağılımı bu aracı bu kadar iyi kılıyor..
Bilmem düşünülebilir mi fikir olsun diye koyuyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-toyota-1.8-t-sport-hb-2002-sahibinden-112035061/teknik-detaylar/
İbrahim Erdem
06-06-2013, 21:46
video çok iyiymiş yaaa. elemanın direksiyon çok iyi. bu arada v6 lar normalde bu kadar iyi yol tutuyormudur acaba? araba inanılmaz düzgün gidiyor. ayrıca ses ve hızlanması da gerçekten çok iyi.
Valla v6 larda ciddi bir şekilde arkayı bırakma sorunu var.top gear testinde viraja biraz sert dalınca arkası önüne geliyordu sürekli.
19 Mayıs pistten sonra aklıma geldi hatta konu açıp üzerinde konuşsak mı acaba diye düşünmedim değil..
Mesela kendimden misal vereyim araç pistte ciddi hırpalanıyor insan haliyle kıyamıyor hem yeni hem pist için çok uygun değil..
Öte yandan hem pist hem yol aracı arada kalmaktan başka bişey olmuyor.. ayrım yapmak en ideali..
Sadece pist aracı kısmı bana mantıklı geliyor ama düşük bütçeyle şöyle içi teknik detayıyla birlikte soyulmuş ne var ne yok hafifletilmiş içine roll-bar eklentileri sadece hafif spor koltuk..
İyi hazırlanmış yürüyen aksam gerekli motor modifikasyonu bla bla..
Önemli detaylar ;
yedek parçası çok kolay bulunabilen ve yedek parça fiyatları tavan olmayan bir araç
İlk aşamada benim aklıma 206 RC ile Clio RS ler geldi fiyatları çok çok uygun parçaları çok çok kolay modifikasyona açık parçası temin edilebilecek araçlar
Sonradan yol tutuşunun standartta çok çok iyi olduğunu bildiğim Fiesta ST ler geldi muazzam seviyede tutuşa sahiplerdir..
Sonradan acaba 106 falan mı hazırlanabilir gibi düşünceler devam etti
Düşüncesi güzel şahsen aklımın köşesinde duruyor beklemede yapılabilir..
Pist için araç almak lükse kaçıyor baya ama uygun fiyatlı araç alıp piste adapte etmek daha mantıklı gibi. Saxo VTS alınabilir, megane coach f7R alınıp sökülüp coil vs yapılabilir ...
İbrahim Erdem
06-06-2013, 21:56
Ah şu pistlerin sayısı artsa da aracın arkasına çekicide taşıyıp plakasız araçla pistte tur atabilsem. Hem istediğim aracı ithal ederim hem de maliyeti az olur.
Kadett_gsi
06-06-2013, 21:59
Astra Coupe Bertone Turbo olabilir bence , ufak modifiyelerle 240hp @dynamics lere leh Turbosu ile 280 hplere çıkabilir , frenleri tatmin edici seviyede modifiye edilebilir ve sedan olmasıda bence pistte avantaj teşkil ediyor
peki sırf pist vs işleri için yapılacak ortak bir araç yapalım desem. yani ortaklı alınacak daha yüksek bütçeli birşey. araç gerekirse dragta koşar.,pistte vs. böyle fikre sıcak bakan olurmu
peki sırf pist vs işleri için yapılacak ortak bir araç yapalım desem. yani ortaklı alınacak daha yüksek bütçeli birşey. araç gerekirse dragta koşar.,pistte vs. böyle fikre sıcak bakan olurmu
siz bu pist aracını alınca gündelik kullanacağınız başka bir aracınız daha olacak mı?
Sitede ortak araç alınırsa şimdiden başlıkları görür gibiyim :)
2 tane araç olacaksa alın bitene rocco hem gider gelirsiniz hem gazlarsınız, burağın opc ile zamanını gördüm sonuçta üzerinde jokey oluca zaman kendiliğinden geliyor
benim araç sıkıntım yok. sadece yarışlar için kullanılacak bir araç olacak bu. bende kalmasınada gerek yok
BMW M3 / Rally cars for sale (http://www.rally24.com/engines/bmw-m3-34188.html)
üstad bide şöle bişey var.. boş kasa bir E30 alıp şunu takıp ( ki fiyatı 2000 euroya M3 motor veriyolar) istediğini bütçe aralığında olabiliroysun.
şahsi fikrim, sadece pist için araba kovala :icon_tup:
saygılar
Rıdvan :D
ilerleyen zamanlar.için proje yapımına varım. ancak bu sezon için koşacak araç istediğimden kendim proje yapmak istemiyorum
pist için alıcagim arac guzel bir restarasyondan gecmiş bir bravo hgt, tipo sedicivole yada uno turbo olurdu parcası ucuz rollbarları ekledıgınde tadından yenmeyecek bır hal alırdı bence parcası ucuz carpısan araba gıbı bınmekten yanayım pıstte
abi sorması ayıp neden mazdayı düşünmüyosun hafif güçlü ve 4 çeker drag bile kovalarsın belki ?
düşünmiyor değilim. en favori seçimlerim arasunda hatta. ama önce araç parça tedariği ve fiyatlarına bakmak lazm. vesselam hiç nilmediğiö araç.
dün eski gc8imi alayım dedim baskısı sıkıntılı. en basitinden 600tl. düşünün. yani ha deyip araç almak değil. paramızın alabileceğü en sıkıntısız aracıda arıyorum
Tholl-ga
07-06-2013, 09:03
abi müsait olduğunda beni ara bende senlik bi araç var :D
kimse calibra turbo demedi sanirim :D
ne dolanıp duruyon tarkan al bi rexs koy üstüne k24 kes biç olsun frenkeştayn çok piste gazla sora koy garajına bak keyfine ,çok mu oldu :D
kimse calibra turbo demedi sanirim :D
Calibra turboda baktım. Ancak hepsi turşu, turşu olmayanlarda 25 bin tl lerde. Yani gc8 yine daha öne çıkıyoır.
Ehtiyar crx k24 i kaldıramaz be yav :D Proje yapılır ama uzun sürer, belki sonraki sezon için yapılabşlir.
Calibra turboda baktım. Ancak hepsi turşu, turşu olmayanlarda 25 bin tl lerde. Yani gc8 yine daha öne çıkıyoır.
Ehtiyar crx k24 i kaldıramaz be yav :D Proje yapılır ama uzun sürer, belki sonraki sezon için yapılabşlir.
hazırı var istersen okan satıyo bi ara istersen
chatlaxs
07-06-2013, 13:08
gümrükten çıktı sahibindene düşmüştü bi ara akıbetini bilen varsa
B. OTO 2001 FORD PUMA (YARIŞ OTOSU ) H.SIZ BAKIRKÖY TAS. İŞL. MÜD. 12.720,40 1.273,00 07.11.2012
http://www.tasis.gov.tr/yeni/neotas/resimus/bakga07112012/98.jpg
http://www.tasis.gov.tr/yeni/neotas/resimus/bakga07112012/a98.jpg
http://www.tasis.gov.tr/yeni/neotas/resimus/bakga07112012/b98.jpg
http://www.tasis.gov.tr/yeni/neotas/resimus/bakga07112012/c98.jpg
JDMazda_GTR
07-06-2013, 13:12
düşünmiyor değilim. en favori seçimlerim arasunda hatta. ama önce araç parça tedariği ve fiyatlarına bakmak lazm. vesselam hiç nilmediğiö araç.
dün eski gc8imi alayım dedim baskısı sıkıntılı. en basitinden 600tl. düşünün. yani ha deyip araç almak değil. paramızın alabileceğü en sıkıntısız aracıda arıyorum
600tlye stage 5 baskı balata kit yapıyon benım arabaya :D Abı miata lantis escort hatta kıa nerdeyse aynı bir cok parcası.aftermartket urunler zaten var.vipec,ms pnp ecular var.dunyada onde gelen markalar zaten parca uretımı yapıyor.en basıtı real street performance sıtesınden almıstım ben o zaman malzemeleri.parça hem ucuz hem de bol.yeter ki cebınde para olsun.sen 15 lıra ver bana bak ben neler yapıyom :D ebaye mazda gtr gtx mazda bpt-d ne istersen yaz çıkar bak fiyatlarına vs.
fwd gtr
40-nMVGupXk
cbI04KEaFmE&list
hkazwc4quDY&list
rotary power gtr :D
dKewZqNAL0U
Bu da yol tutuşu.Eh fena değil işte :D
EFyYRtqyTwA
JDMazda_GTR
07-06-2013, 13:15
Ayrıca zamanının ralli aracı bu.Efsane ralli pilotları az koşturmadı bununla :D
k24 swap eg vardı abi satılık onu alıp yürüyeninde/freninde degişikle iyi bi pist aracı olur kanaatindeyim
tuner faruk
07-06-2013, 17:10
abi müsait olduğunda beni ara bende senlik bi araç var :D
Bu önerinin değerlendirilmesi yararına olur Tarkan abi :D
Boost Up
07-06-2013, 17:24
Alfa gtv iş görür mü 6 silindir turbo:D
Cimmeria
07-06-2013, 17:37
Mazda harici bence şunlar değerlendirebilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-fiat-palio-kitcar-ralli-araci-110322030/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-auto-hikmet-ten-1996-model-2.0-ithal-ralli-araci-126561040/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-fiat-palio-kit-car-yaris-otomobili-125611805/detay
k24 swap eg vardı abi satılık onu alıp yürüyeninde/freninde degişikle iyi bi pist aracı olur kanaatindeyim
Evet mukemmel bir agirlik dagilima sahip olabilir, pist icin ideal:rolleyes::eek::cool:
Evet mukemmel bir agirlik dagilima sahip olabilir, pist icin ideal:rolleyes::eek::cool:
arka koltukları atıp rollcage koyup. lastikleride semi slick taktım mı bide sanzumanı biraz kısalttıgın zaman çok iyi bşey cıkar bence ortaya.
torkta olur araçta hacimden dolayı skıntı olmaz diye dusunuyorum
k24 lü eg nin ağırlık dağılımı %90 a %10 olabilir
k24 swap eg vardı abi satılık onu alıp yürüyeninde/freninde degişikle iyi bi pist aracı olur kanaatindeyim
Bahsettiğiniz bendeki galiba başka bildiğim kadarı bendekinden başka k24 swap (Ademin bazooka hariç :D ) yok :) Şu anki durumu bile yol tutuş açısından çok başarılı ki üzerinde koni coil + 205/45/16 standart lastik var yere yapışık gidiyoruz viraj kabiliyeti çok keyifli :) Yürüyeni üzerinde değişiklere yeni başladım bitirince işlerimden zaman bulup piste çıkarmayı düşünüyorum. Zevkime ve kafama göre yaptığım için pek acelem yok inşallah 2 ay içerisinde her şeyi tamamlamış olacağım :icon_tup:
omer_yildir
08-06-2013, 06:26
rallycarforsale.com buradan satilik pist araçlarına bakabilirsiniz. Belki fikir verir.
323 gtr cok saglam ve piste cok uygun bir araç. on ve arka butun kollari ayarli. 2500 adet homologe oldugundan dolayi alt takimi rallideki araclarla ayni. düz 323 lerle alakasi yok. motoruda hekezin bildigi BP T motor. cok fazla parcasi var. orjinal şekilde 400 bg kadar yolu var.
gc8+sti yürüyen gt30 tarzı turbo devam
Sierra Rs
08-06-2013, 08:18
Ben olsam bunu alırdım Ford'un en modifiyeye yatkın motorlarından biri olan Zetec-E içinde fabrikasyon olarak mevcut. C20let veya C20x2 pistonlarıyla 2.1 Lt elde edebilir üzerine turbo yada atmosferik ile yükleyebilirsin. Ağırlığında koltuk vs koyup arka koltukları sökersen ultraleggera tarzı jantlarla max 900 kg olur. Bu araçların şasesi 2001 modele kadar üretilen Fiesta'larla birebir aynıdır. 4 adet koni amortisör ve yay ile bile çok ciddi yol tutuşu olabiliyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-orjinal-alman-ford-fiesta-1.8i-16v-mk3-sport-99455786/detay#
k24 lü eg nin ağırlık dağılımı %90 a %10 olabilir
:D:D onu iyice basican birde 95 e kadar cikarican:rolleyes:
Bahsettiğiniz bendeki galiba başka bildiğim kadarı bendekinden başka k24 swap (Ademin bazooka hariç :D ) yok :) Şu anki durumu bile yol tutuş açısından çok başarılı ki üzerinde koni coil + 205/45/16 standart lastik var yere yapışık gidiyoruz viraj kabiliyeti çok keyifli :) Yürüyeni üzerinde değişiklere yeni başladım bitirince işlerimden zaman bulup piste çıkarmayı düşünüyorum. Zevkime ve kafama göre yaptığım için pek acelem yok inşallah 2 ay içerisinde her şeyi tamamlamış olacağım :icon_tup:
olabilir vallahi tam hatırlamıyorum :)
düşünürseniz benim aracımda satılık..ingiltere forumlarını araştırırsanız önü açık bir motor olacağını göreceksiniz. zaten yol tutuşun üstüne söylenecek pek bişey yok..fiyatta da yardımcı olurum.. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-takasli-104.000-de-fiesta-sport-mk5-119117892/detay/
ahmetbaha-drs
08-06-2013, 14:39
Audi 80 Quattro'larda zevkli olabilir bence.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-1.8t-180hp-80-quattro-competition-124790942/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-1994-audi-80-quattro-competition-113209569/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-saf-kan-guzellik...orjinal-126448409/detay nasıl olur acaba?
bence önden çeker ve torku yüksek araçlara yönelmelisiniz. Megane rs, golf r, r56 yada 2 litre ve üzeri dizel araçlar deneyebilirsiniz
bence de en güzeli bu olur,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-1.8t-180hp-80-quattro-competition-124790942/detay#
Valla bana göre rs olmalı. ya megane ya da clio rs. Özellikle clio rs alınıp azcık gıdıklamayla güzel süreler elde edilebilinir :) Benm de hayalimde sahip olduğum rsi'yı rs'e benzetmek var bakalım :)
sansar34
09-06-2013, 08:00
audi 80 bencede guzel olur kendını kanıtlamıs bır marka ve model gayet guzel bır arac bıde awd tadından yenmez :D :P
volume81
09-06-2013, 08:14
bence FWD değilde RWD veya AWD seçmeniz gerekiyor
yüksek torklu ve güçlerdeki FWD araçlar pistte pek zevk vermez gibime geliyor saçma sapan sarmalar vs
RWD veya AWD ise aksine çok daha zevkli olacaktır :)
AcA_1988
09-06-2013, 09:57
POYCAR FORD SİERRA TURBO (http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=121809397&rnd=4455)
Ben olsam bunu alırdım Ford'un en modifiyeye yatkın motorlarından biri olan Zetec-E içinde fabrikasyon olarak mevcut. C20let veya C20x2 pistonlarıyla 2.1 Lt elde edebilir üzerine turbo yada atmosferik ile yükleyebilirsin. Ağırlığında koltuk vs koyup arka koltukları sökersen ultraleggera tarzı jantlarla max 900 kg olur. Bu araçların şasesi 2001 modele kadar üretilen Fiesta'larla birebir aynıdır. 4 adet koni amortisör ve yay ile bile çok ciddi yol tutuşu olabiliyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-orjinal-alman-ford-fiesta-1.8i-16v-mk3-sport-99455786/detay#
Klimalı olaymış iyimişti. Üzüldüm bak şimdi :(
Sunroof var ancak klima şart bana.
aracımı bu tür organizasyonlar için modifiye ettim iş sebebi ile artık lkatılmam pek mümkün olmuyor, yürüyenle (camber,caster,toe) ve motorla ilgili hertürlü ayarlama yapabileceğiniz bir araçtır. Satılık olduğu için bunuda düşünebilirsiniz ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-audi-a4-turbo-quattro-550-hp-plus-91248683/detay/
Hakan Girginer
09-06-2013, 17:10
Ben şunu öneriyorum:
http://cdn2.carsdata.net/pics/Ferrari/ferrari-f1-03.jpg
aracımı bu tür organizasyonlar için modifiye ettim iş sebebi ile artık lkatılmam pek mümkün olmuyor, yürüyenle (camber,caster,toe) ve motorla ilgili hertürlü ayarlama yapabileceğiniz bir araçtır. Satılık olduğu için bunuda düşünebilirsiniz ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-audi-a4-turbo-quattro-550-hp-plus-91248683/detay/
Çok beğendim.Bahsedilen bütçenin üstünde ama çok keyifli olacaktır bu dolulukta bir araç.
Bayrampaşalı
09-06-2013, 17:48
serkan abi yayınlama bunu içim gidiyo benden başkası yazılmasın :)
Painkiller
09-06-2013, 18:03
aracımı bu tür organizasyonlar için modifiye ettim iş sebebi ile artık lkatılmam pek mümkün olmuyor, yürüyenle (camber,caster,toe) ve motorla ilgili hertürlü ayarlama yapabileceğiniz bir araçtır. Satılık olduğu için bunuda düşünebilirsiniz ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-modifiye-araclar-otomobil-audi-a4-turbo-quattro-550-hp-plus-91248683/detay/
Bu gerçekten çok iyiymiş, sizi de tebrik ederim.
sansar34
09-06-2013, 19:00
aynen ya neymıs o audi oyle gayet guzel olur
Ben şunu öneriyorum:
[IMG]http://cdn2.carsdata.net/pics/Ferrari/ferrari-f1-03.jpg[IMG]
Bence mesajların altında 'beğen' butonu olmalı, nitekim alışkanlık beğene basmak istiyorum :D
Audi bence nokta atışı seçim :icon_tup:
Ben şunu öneriyorum:
http://cdn2.carsdata.net/pics/Ferrari/ferrari-f1-03.jpg
aslında para olsa 90ların f1 makinelerinden almak lazım atmosferik çok zevkli olur kanımca:)
şuna fitim ben :D
http://classicf1.com/wp-content/uploads/2013/04/B192-e1364909975444.jpg
semi onu sordurduk bilader rewimdeki gibi değil tramerde 6 adet hasarı çıktı :)
F1e kadar yazilmadik araba kalmadi ki :)
Zaten icini konple sokup, coil vs. yaris aracina cevirince geriye sadece farkli kupalar kalacak gibi birsey olacak, yani cok iyi hazirlayip uzerine iyi biri oturunca primera gt bile cilgim yol tutar hale geliyor, eski pist videolarini filan takip edin.
Merak ettigim sizin kafanizdaki almak istediginiz araba nedir?
Low-Rider
09-06-2013, 21:28
ee tago reiz neye karar verdin söylenmeyen araba kalmadı ülke sınırlarında olan :)
http://www.techturkey.com/forum/otomobiller/157156-2000-audi-s3-18t-quattro.html
1.8 t önü de açık hem. :cool:
kardeşim gc8 lerin alayı elwndi. şanzıman problemini özmek çok para. birde gc8 motoru kapalı kutu. tekldiğinde 6 tl yazar. elendi
207rc hala listede. ancak eşektronik sorunları ve özellikle yüklenmiş versyonların çek hataları akıl karıştırıcı.
clio cup çok önerildi ama hiç link veya rakam gelmedi. white rs onlardan daha uygun bir seçenek gibi.
megane rs ler bariz trackday sonrası prim yapmış. 28-29 isteyenler fiyatı 35 e çekmişler.
cooper hiç bakmadım.
155q4, calibra.turbo, fiat coupe turboların alayı turşu
çalışmalara devam :)
hondafit
09-06-2013, 22:16
Tago abi merhaba
calibra yazmışsın benim hergün içim gide gide baktığım bi calibra var hergün görüyorum çok temiz duruyor fiyatda mantıklı gibi evime yakın yerde duruyor araba bir incele istersen
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-boylesi-zor-bulunur-91-calibra-kazasiz-cok-temiz-125688763/detay
Low-Rider
09-06-2013, 22:17
207'yi ne kadar yükleyeceğinle alakalı, yazılım filtre egzos ic devam edersen sıkıntı çıkmaz sadece önceden problem yaşatıp revize görmüş parçaları değiştirmen gerekebilir
Diğer yorumlarına da katılıyorum :)
Tago abi merhaba
calibra yazmışsın benim hergün içim gide gide baktığım bi calibra var hergün görüyorum çok temiz duruyor fiyatda mantıklı gibi evime yakın yerde duruyor araba bir incele istersen
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-boylesi-zor-bulunur-91-calibra-kazasiz-cok-temiz-125688763/detay
C20xe iki ceker calibra
Guzel gibi
bu paraya c20xe almam. let olsa düşünüürdü :)
Abi sana bi clio cup verelim. sequential sadev şanzımanlı:) ya da şu an sahibinden.comda 4700kmdeki plakalı 1.9 polo var cup çıkması. Kw süspansiyonunu tekrar takarsın taş gibi araba:)
Abi sana bi clio cup verelim. sequential sadev şanzımanlı:) ya da şu an sahibinden.comda 4700kmdeki plakalı 1.9 polo var cup çıkması. Kw süspansiyonunu tekrar takarsın taş gibi araba:)
clio plakalı mı ? yada alınabiliyor mu ? Fiyatı nedir ?
ver can :) kaça gelcek bize. birde en iyi cup kaç sn de dönüo parkı?
calibra için emre yerlici'nin bi sözü vardır: Çok güçlü bir otomobil değildi, hatta Stiq ile
konuştuğumda bana otomobil hakkında: “No engine” (motoru yok) demişti. Türkiye’ye geldi, ben otomobile bindim ve kırmızı ışıkta 1.-2.-3. vites derken sükutu hayale uğradım.Co-pilot’um İlham Dökümcü’ye dönüp:” Bu otomobil bu kadar gidiyor.” dedim, o da: “ Saçmalama, el frenini çekik unutmuşsundur kontrol et.” dedi. Ama otomobilin performansı gerçekten oydu.
:: RalliSpor :: (http://www.rallispor.com/ayinkonugu.asp?season=2010&haberId=7)
:D
Forddan sasma o zaman,2001 sport trend asiri besleme sikintili, 2.5st pahali+vergi, diosan mantikli olanlar sirf sure icin deil surus zevki go kart kullanimi icin fiesta st +na yukleme 190 ps omer rs in araci yada focus 2 dizel alip coil buyuk turbo ile 200hp gibi oldukca keyifli olur parcalarida oldukca bol.
gokhan07
09-06-2013, 23:52
kardeşim gc8 lerin alayı elwndi. şanzıman problemini özmek çok para. birde gc8 motoru kapalı kutu. tekldiğinde 6 tl yazar. elendi
207rc hala listede. ancak eşektronik sorunları ve özellikle yüklenmiş versyonların çek hataları akıl karıştırıcı.
clio cup çok önerildi ama hiç link veya rakam gelmedi. white rs onlardan daha uygun bir seçenek gibi.
megane rs ler bariz trackday sonrası prim yapmış. 28-29 isteyenler fiyatı 35 e çekmişler.
cooper hiç bakmadım.
155q4, calibra.turbo, fiat coupe turboların alayı turşu
çalışmalara devam :)
abi fiat coupe turbo düşünürsen bir tane var gümrükten alındı komple motor yapıldı düşünürsen sıkıntısı problemi varmı sahibinden bilgi alabilirim
ford escort 1.8 clx alınıp kutu içi filitre ve güzel bi düz boru + son çıkış yapılır ise yürüyenede el atıldımı zevkli bir alet olabilir.
aslında para olsa 90ların f1 makinelerinden almak lazım atmosferik çok zevkli olur kanımca:)
şuna fitim ben :D
http://classicf1.com/wp-content/uploads/2013/04/B192-e1364909975444.jpg
Ben de buna.. Nurburgring, Senna, John Player Special..
http://1.bp.blogspot.com/-clX42JAAiZA/TlQegXfFATI/AAAAAAAAA_o/lHiEAa_XV7E/s1600/85porgp85-pr-senna%25281%2529.jpg
Abi sana bi clio cup verelim. sequential sadev şanzımanlı:) ya da şu an sahibinden.comda 4700kmdeki plakalı 1.9 polo var cup çıkması. Kw süspansiyonunu tekrar takarsın taş gibi araba:)
Aynen, Polo Cup TDi + coilover (kw, h&r vs) + egzoz yazılım cooler methanol, gerekirse turbo ile mis gibi pist döner. 1 haftada da hepsi hazırlanır yaklaşık olarak..
:) MRS nin önüne geçebilecek bir aracın maliyeti yaklaşık olarak 3 katı :)
o sebeten Megane RS pistte koşturulcak araçtır rakamlarda uygun
fiesta st yi listeye almamışsınız sanırım. Yurtdışı sc kitleri de var yol tutuş olarak iyi olduğu söyleniyır.
Hadi beyler polo cup, clio cup var deniyor ne link var ne bişi :D
Hadi beyler polo cup, clio cup var deniyor ne link var ne bişi :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden-polo-cup-sportline-2005-tdi-4700-km-124403512/detay
Hımmm peki bunu alacağımıza 30 bin tl lere 300 hp setuplı pd motorlu araç alınamıyormu zaten?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-2005-model-skoda-fabia-1.9-tdi-rs-174-bg-6-ileri-127657203/detay
bu hangi arabaydı beyler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-yaris-tutkunlari-icin-mukemmel-bir-arac-107124063/detay
bu araç hakkında bilgisi olanıda ön saflara alayım
Fabia rs de gorunenden cok daha fazla hasar var. Yapilmis masrafi az gibi gosterilmeye calisilmis ama şasi iyi kaymis. Alincakca dikkatli bakmak lazim basa bela olabilir. Fiesta st ler cok iyi yol tutar frenlerde iyidir. Pistte motordan cok yurur onemli
yigitblr
10-06-2013, 09:54
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-c20let-devo-astra-gsi-127411072/detay
Erdem K.
10-06-2013, 09:59
Tarkan abi, izmirde Eren Bey'in sattığı sarı dizel fabia rs'i düşünmez misin?
speed_emre
10-06-2013, 10:13
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ss-motors-dan-2005-clio-3.0-v6-sport-bayi-20.756-km-127664864/detay
ben anladım tarkan abıye boyle bırsey lazım :D
yusufvozkan
10-06-2013, 10:14
Ortadan motorlu MGF sürpriz bir araba olabilir.
Tarkan abi, izmirde Eren Bey'in sattığı sarı dizel fabia rs'i düşünmez misin?
oda var listede. O yüzden yüklü pd almak daha mantıklı geliyor polo cup tan.
Onurkk06
10-06-2013, 10:30
Ben rover 220 demiştim hatta amasyada mavi aracın linkini koymuştum kaynadı galiba 300 bg tam bir pist aracı :)
Hedef süre çok önemli.Örneğin körfezi 50-51 ile dönmek için ne megane ne cooper ne fiesta ne de diğerleri yeterli olacaktır.Kafaya oynamak için bahsettiğiniz bütçe bu açıdan yetersiz kalabilir. Hedef yine körfez için 53-55 ise fiesta st alıp mountune 200 GR kit ie modlamak hem günlük kullanıp hem de her yarışta gazlanacak bir araç sahibi olmak için mantıklı olabilir.Rocco,mini gibi araçlarla tatlı rekabete girilir ve her yarış heyecanlı geçer.Bu bahsettiğim tarzda bir fiestanın size maliyeti coilover dahil 25-26 Bindir.
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/09/Ford-Transit-Supervan.jpg
Ben rover 220 demiştim hatta amasyada mavi aracın linkini koymuştum kaynadı galiba 300 bg tam bir pist aracı :)
Amasyadaki araba kuzenimin eski aracı. O hale kuzenim getirdi. Çok emek ve para harcadı. Yazılan specler doğrudur. O paralara gerçekten alınabilir bi araba.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-tomcat-hava-yollari-saygiyla-sunar-plus300-hp-121858897/detay
hakan308
10-06-2013, 11:33
http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/09/Ford-Transit-Supervan.jpg
Blur oyanayanlar iyi bilir ;)
Ben bu listede en çok fiyat performans ve piste koşma adına mazda 323gtr ı beğendim kesinlikle sırf bu iş içinse direkt gider alırım bu linki verilen beyaz aracı hatta köşede kenarda param olsa gidip almıştım şimdi :) Harici günlükte kullanırım adam akıllı hem donanımlı hem güvenli hem frene bastığında düzgün duracak günlük kullanımda torku ile yakıtı bir çoğuna göre az olsun derseniz hala megane rs in önüne geçen bir araç yok o paralara.
ver can :) kaça gelcek bize. birde en iyi cup kaç sn de dönüo parkı?
Ancak yazabiliyorum. avatarımdaki clio ile ilk yarışım İstanbul Parktaydı. 2dk27sn yapıyordum. Araç standart clio cup. salise kısmını hatırlayamıyorum 2 sene oldu :) daha araca alışamamışken. Diğer cliom ile istanbul parkta hiç yarışmadım. Şu an satılık olarak bir kaç tane clio var ama ilan ile ulaşılabilecek araçlar değiller. İstersen irtibata geçirebilirim. 2 tanesi İzmirde. TPŞ'de pek kullanılmıyor işin gerçeği artık. Bir ara çok modaydı TPŞ'de. Hondalar nal toplarken cliolar bmw'lerin arkasından podyum görürdü sürekli. Şimdi hondalar hızlandı. Bazısı porsche aldı. Yeni moda porsche:) Clio sahipleri farklı araçlar aldı. Ancak ileriye dönük tırmanma'da kat 5 olarak yarışır.
Birkaç mesaj gelmiş buradan da soran olmuş.
Cliolar plakasız ve plaka çıkarılamıyor. 15.000€ civarı fiyatlar çekiyorlar. Ben daha ucuza satmıştım her ikisinide. Daha düşük fiyatlara da bulunabiliyor.
Polo Cup için ise diyebileceğim;
Cup amortisörü 4 ayaklı bir masadan farksız yapıyor. Frenleri mükemmel. Kimisi için dezavantaj kimisi için avantaj araçta abs var. Şanzımanı uzun baya bi. standart 160 hp olmalı.
15.000 Euro gözlerimin yuvadan çıkmasına yetti :D plakasız ve trafikte kullanılamayan birer araç için :D
Çok beğendim.Bahsedilen bütçenin üstünde ama çok keyifli olacaktır bu dolulukta bir araç.
ilgilene arkadaşa biraz daha birseyler yapacağım tabiki, beğendiğinize sevindim. Selamlar.
serkan abi yayınlama bunu içim gidiyo benden başkası yazılmasın :)
bayrampaşalı sende elini çabuk tut :))
Bu gerçekten çok iyiymiş, sizi de tebrik ederim.
teşekkürler..
63owen63
10-06-2013, 16:22
Mk4 gti golf yada a3 konusuldu mu daha once ? Okudum goremedim.1.8t de hem mekanik olarak sağlıklı bilinen onu acik parcalara ilasimi kolay bi secenek.hatta rejimle Zımba gibi de olur.pist icin cok kozmetik aranmayacagi icin boyali vs cok cuzi rakamlara bile alinabilir
Bir ara corsalar vardı tpş'de yarışan onların akibeti nedir ? Belki ucuza alınabilir.
O corsalarin bir yaris maliyeti 10bin tl civari:) hala yarisiyorlar
O bahsettiğiniz Corsa'lar sıradan değiller. Super1600 o araçlar. :) İkinci elleri bile deli para. :)
Yiğit Ş.
10-06-2013, 20:57
ralli araçları artık plaka alıp trafiğe çıkabiliyor diye biliyorum.
Ancak yazabiliyorum. avatarımdaki clio ile ilk yarışım İstanbul Parktaydı. 2dk27sn yapıyordum. Araç standart clio cup. salise kısmını hatırlayamıyorum 2 sene oldu :) daha araca alışamamışken. Diğer cliom ile istanbul parkta hiç yarışmadım. Şu an satılık olarak bir kaç tane clio var ama ilan ile ulaşılabilecek araçlar değiller. İstersen irtibata geçirebilirim. 2 tanesi İzmirde. TPŞ'de pek kullanılmıyor işin gerçeği artık. Bir ara çok modaydı TPŞ'de. Hondalar nal toplarken cliolar bmw'lerin arkasından podyum görürdü sürekli. Şimdi hondalar hızlandı. Bazısı porsche aldı. Yeni moda porsche:) Clio sahipleri farklı araçlar aldı. Ancak ileriye dönük tırmanma'da kat 5 olarak yarışır.
Birkaç mesaj gelmiş buradan da soran olmuş.
Cliolar plakasız ve plaka çıkarılamıyor. 15.000€ civarı fiyatlar çekiyorlar. Ben daha ucuza satmıştım her ikisinide. Daha düşük fiyatlara da bulunabiliyor.
Polo Cup için ise diyebileceğim;
Cup amortisörü 4 ayaklı bir masadan farksız yapıyor. Frenleri mükemmel. Kimisi için dezavantaj kimisi için avantaj araçta abs var. Şanzımanı uzun baya bi. standart 160 hp olmalı.
Üzerindeki şanjıman, frenler ve amortisörler ayrıca kaç para yaz istersen,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-sahibinden-2005-model-skoda-fabia-1.9-tdi-rs-174-bg-6-ileri-127657203/detay
bu hangi arabaydı beyler
Bu arac bana aitti 0 alindi ve 3 ay once istanbula sattim. Gorunen oki alan okuz 3 ayda pert etmis sonra vermis bi galeriye. Aracin orj km si 220.000 dir bilginize ben o km de sattim serefsiz evlatlari birde dusurup koymuslar. Aracin gecmisi lazim olan varsa pm atsin ama bu galden sonra gecmisi pek onemli degil artik. Canim sıkıldı simdi gece gece.
turbo&quattro
11-06-2013, 00:01
Onceki sayfalarda paylasilan a4 quattro ile gece rollinglere katil, piste cik, yanla, hafta sonu gezmesi yap vs kisacasi all in one :)
Onceki sayfalarda paylasilan a4 quattro ile gece rollinglere katil, piste cik, yanla, hafta sonu gezmesi yap vs kisacasi all in one :)
4 kapı olduğundan aile aracı gibi gez,4 çeksin karda kışta gez,otobanda şakala,uzun yolda konvoyların arkasında takılıp kalma..Aklımı öyle bir çeldiki askere gitmeden alsamda ben vatan kollarken ailem kullansa gelince ben devralsam mı diye düşünmeden edemiyorum..:) Mesut elini çabuk tut almayacaksanda benim arabayı al bende audiye geçeyim hadi oyalama bizi hızlanalım :D
Üzerindeki şanjıman, frenler ve amortisörler ayrıca kaç para yaz istersen,
Frenlere binlerce lira harcayanda var orjinal kalipere pagid tarzı balata getirende. Şanzıman 10bin € civarı olmalı sadev marka. Amartisörler eibach cup amortisörü. Yanlız bu parçaların hiçbirisi yolda kullanmaya uygun parçalar değiller.
Ralli araçları zaten plakalı oluyor. Plakasız olanlar pist araçları. Onların bazılarına çıkıyor. Mesela cliolara asla çıkarılamaz. Ancak pololara çıkarılabiliyor. Type-R'lar aynı şekilde. Benim sattığım iki clio'nun şase numaraları şu şekildeydi; 02-331 ve 02-334.
Renault için güzel bir competition parça sitesi...
K-Tec Racing - Premier Renault Tuning incl Sport Models (http://www.k-tecracing.com/)
Edit; illa plakalı olacaksa şahsen RS alıp devam ederdim.
Rsi kasaya rs motor+ mincik :) neye malolur bilmiyorum ama güzel olur herhalde.
GokhanE.
11-06-2013, 10:36
brava hgt daha uygun olabilir.
Bu gidişle piste tomayla cikacak gibi duruyosunuz :) taksime cikilsa her turlu yedeğide bulunur :D
Bu gidişle piste tomayla cikacak gibi duruyosunuz :) taksime cikilsa her turlu yedeğide bulunur :D
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
1.8t quattro'lara extra alternatif..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-18t-quattro-303-hp-126547316/detay
Tamda düşündüğüm gibi clio'nun uzerindeki sanjiman zaten araba parasi niye pahali geldi anlamadim, pist arabasi yapilacaksa zaten 10000tl ye bitmezki,
Tt hafiflerse cok basarili olur ama kw vr3- pss9, haldex contoler vs. derken onun parasi zaten hayli hayli pahali gelecektir ama pistten sonra gece yemeğe bile gider :)
Bencede a4q tmm'dir hemde hazir yapilmisi var, piste girer, migrosa gider, çocuğu okula birakir, vs. vs. Ustelik beyin takicam, edicem diye sac bas yolmaya gerek kalmaz.
Birde sakin kullanimda yakit mevzu var.
1.8t quattro'lara extra alternatif..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-18t-quattro-303-hp-126547316/detay
Fabrika cikisi 303?sanmiyorum ama..
1.8t quattro'lara extra alternatif..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-18t-quattro-303-hp-126547316/detay
Fabrika çıkısı 303 Hp mi :o
O değilde sol ön çamurluğu boyayan ustanın alnından öpmek gerekir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-poycar-ford-sierra-turbo-121809397/detay
Sizce ??
1.8 t quattro lar fabrika çıkışı 225 lik de bu neyin kafasında acaba :D
Masterpiece
15-06-2013, 15:45
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-1990-corsa-gsi-ralli-araci-127893334/detay
Hemde izmirde araç bi bakılmasında fayda var bence
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-1990-corsa-gsi-ralli-araci-127893334/detay
Hemde izmirde araç bi bakılmasında fayda var bence
75hp belki çıkarır :D beygiri kafadan sallamış
Arkadaşlar daha önceki bir tartışmada yazıldığına göre pisti en hızlı dönmek için en yüksek BHP araca ihtiyaç var diye biliyorum ( en azından 800 bhp ve üzeri ) benmi yanlış biliyorum.
Hatta bir arkadaşımız nos ile 1500 bhp ulaştığını söylemiş böylelikle en hızlı zamanı yapabileceğini belirtmiş.
Bir suru etken var bhp disinda. Arabanin agirlik merkezinin yere yakinligi, kilosu, aracin suspansyon vs vs acilari, lastikler, sasi sertligi,bhp, tork, aktarma kaybi %si, Pilot vs vs
Low-Rider
20-06-2013, 18:17
Arkadaşlar daha önceki bir tartışmada yazıldığına göre pisti en hızlı dönmek için en yüksek BHP araca ihtiyaç var diye biliyorum ( en azından 800 bhp ve üzeri ) benmi yanlış biliyorum.
Hatta bir arkadaşımız nos ile 1500 bhp ulaştığını söylemiş böylelikle en hızlı zamanı yapabileceğini belirtmiş.
Metin Kınazoğlu abi senmisin :(
ghibli06
20-06-2013, 18:19
vallahi PES! az önce Armağan'ın videosunda da yorumdan yakaladım kendisini, amaç nedir?
Arkadaşlar daha önceki bir tartışmada yazıldığına göre pisti en hızlı dönmek için en yüksek BHP araca ihtiyaç var diye biliyorum ( en azından 800 bhp ve üzeri ) benmi yanlış biliyorum.
Hatta bir arkadaşımız nos ile 1500 bhp ulaştığını söylemiş böylelikle en hızlı zamanı yapabileceğini belirtmiş.
İstanbul parkı yaklaşık 1 dakika da dönüyormuş araç 3200hp :icon_wack
68q7XROQzVE
vallahi PES! az önce Armağan'ın videosunda da yorumdan yakaladım kendisini, amaç nedir?
Arkadaşlar diğer konuda yaptığım hatayı düzelttim ve özür diledim.
Sizleride rahatsız ettimse özür dilerim.
Yanlız bir şey dikkatimi çekti. Sizde biri hata yapsada üstüne çullansak diye pusuda bekliyorsunuz gibime geldi.
Low-Rider
20-06-2013, 21:26
Arkadaşlar diğer konuda yaptığım hatayı düzelttim ve özür diledim.
Sizleride rahatsız ettimse özür dilerim.
Yanlız bir şey dikkatimi çekti. Sizde biri hata yapsada üstüne çullansak diye pusuda bekliyorsunuz gibime geldi.
İsim soyisim nedir? Kendinizi üyelerimiz kısmında tanıtır mısınız.
Adını anımsamıyorum ama escort cosworth'ü olan abidir :)
Low-Rider
20-06-2013, 21:46
Adını anımsamıyorum ama escort cosworth'ü olan abidir :)
Bencede :)
Üyelerimiz kısmı neresidir ?
Herkesin orda adı ve soyadı yazılımı ?
Böyle ise takma ad niye kullanıyoruz ?
Bende sizlerin adını ve soyadını merak ediyorum.
kickbuttowski
20-06-2013, 22:34
Üyelerimiz kısmı neresidir ?
Herkesin orda adı ve soyadı yazılımı ?
Böyle ise takma ad niye kullanıyoruz ?
Bende sizlerin adını ve soyadını merak ediyorum.
Buraya girip konu açıyorsunuz konuda kısaca kendinizi tanıtıyorsunuz.. Adınızı soyadınızı vermek zorunda değilsiniz sadece paylaşmak istediğiniz kadarını paylaşabilirsiniz. Ama yeni gelen herkes burda kendini tanıtmak zorunda.
http://www.techturkey.com/forum/uyelerimiz/
Metin Kınazoğlu abi senmisin :(
Çok sevdiğim bir filmin en komik sahnesi gibi olmuş.
Pempe Panter filminde aslında düşmanı olan polis arkadaşı karanlık bir depoda seslenir ''Müfettiş Cluusoo '' oda tüm masum hali ile cevap verir '' Efendiiim '' ve ateşş.
Tavisye ederim (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-orijinal-fiesta-s-104918016/detay?showViewPreferences=false)
Fiesta S, 1.6Tdci. Pistte 3.04 gibi bir süre aldı geçenlerde deneme yaptığında. Azcık oynanırsa ve iyi bir pilotajla daha iyi süreler çıkarır. Yol tutuş konusunda söz söylenmez herhalde :)
Araç temizdir ve tanıdıktadır. 22.500 gibi bir fiyata vericek aracı.
Edit: Günlk kullanım içinde ideal, hem Orjinal jantları yanında vericek ve bence daha güzel onlar :)
http://www.techturkey.com/forum/otomobiller/158633-106-gti-ralli-araci.html
bu da bi alternatif :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.