PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Integra Sorgusu



Parsia
10.Haziran.2013, 16:50
Araba temiz görünüyor fakat gidip bakmadım. Bilen vardır buradan bir sorayım istedim. Ayrıca otomatik vites sıkıntı mıdır bu arabalarda ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-orijinal-arayana-122450172/detay

MuraTeg
10.Haziran.2013, 20:07
Araba bayadır internette ne çok iyi ne çok kötü. Gidip bir ustaya göster, zaten bi servisin arabası diye hatırlıyorum. kolay kolay arıza vermez kalkış dişlisi haricinde, manueline göre daha zevkli bence. s4 olayı çok değiştiriyor :)
Bence düşünülebilir..

Parsia
11.Haziran.2013, 01:08
Araba bayadır internette ne çok iyi ne çok kötü. Gidip bir ustaya göster, zaten bi servisin arabası diye hatırlıyorum. kolay kolay arıza vermez kalkış dişlisi haricinde, manueline göre daha zevkli bence. s4 olayı çok değiştiriyor :)
Bence düşünülebilir..

fiyatı uygun. bayadır internetteyse bir sıkıntısı vardır herhalde. baktırsak daha iyi olacak dediğiniz gibi. teşekkür ederim.

ENGean
11.Haziran.2013, 03:30
bnce uzun suredır nette olmasının nedenı otomatık olmasından kaynaklanıyo.benim düşüncem.

MuraTeg
11.Haziran.2013, 10:01
bnce uzun suredır nette olmasının nedenı otomatık olmasından kaynaklanıyo.benim düşüncem.

Aynen oda var :icon_tup:

ENGean
16.Haziran.2013, 14:55
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-vizyondayiz-casperr-125082225/detay/

bilgisi olan varmı arkadaslar, özellikle motor durumu hakkında

MuraTeg
16.Haziran.2013, 14:58
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-vizyondayiz-casperr-125082225/detay/

bilgisi olan varmı arkadaslar, özellikle motor durumu hakkında

Gökhanın arabası, iç kozmetiği biraz emek ister motor durumunu bilmiyorum. ön tampon ve far düzenininde ayarlanması lazım. iyi bir pazarlıkla alınabilir belki motoru da iyiyse....

srkns
17.Haziran.2013, 08:35
tertemiz, masrafsız binebileceğiniz düzgün teg arıyorsanız buyrun;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-masrafsiz-teg-126358047/detay

MuraTeg
17.Haziran.2013, 08:36
tertemiz, masrafsız binebileceğiniz düzgün teg arıyorsanız buyrun;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-masrafsiz-teg-126358047/detay

katılmaktayım, Mehmet abi çok düzgün yaptı. Motor sunroof stoplar torpıdo aksamı sahane oldu. Bu fıyata kacmaz ;)

ENGean
18.Haziran.2013, 18:36
mehmet abiyle ayrıntılı şekilde konustum baya, onun aracına ciddi niyetliyim bakalım. hayırlısı ise olur.

srkns
20.Haziran.2013, 15:27
mehmet abiyle ayrıntılı şekilde konustum baya, onun aracına ciddi niyetliyim bakalım. hayırlısı ise olur.

Hayırlısı olsun :icon_tup:

fatihtemizer
22.Haziran.2013, 12:48
hayırlı olsun engın :)

reddewill
23.Haziran.2013, 18:03
arkadaslar arac hakkında bılgısı olan varmı:? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-ks-teg-936-integra-128036433/detay

orkuteren
23.Haziran.2013, 19:02
integra forum sitesinde ve facebookda sorgulandı düzgün olduğu söylendi ama kafama takılan 3. fotoda lastiğin o kadar açılması olağan mı ?

reddewill
23.Haziran.2013, 19:06
bence orda bışey yok dıreksıyon tam sol ondan olabılır

MuraTeg
23.Haziran.2013, 19:38
Resim açısından da kaynaklanmış olabilir abi, araba genel itibariyle temiz. Kaportası yeni, sunroofu elen geçti yürürüde iyi gayet. Tek sıkıntısı iç kozmetiği, koltukları taban tavan vsvs temizlenip elden geçmesi lazım..

reddewill
23.Haziran.2013, 19:45
eski sahibi üye diye hatırlırıyorum tanıyan varmı

MuraTeg
23.Haziran.2013, 20:44
Akın buraya üye değil, sanmıyorum. Zaten ilan sahibi mustafa ile çok yakın arkadaşlar, Akın'ın yerıne koymustur ilanı..

güneşbalkan
30.Haziran.2013, 19:18
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sinifinin-en-hizli-araci-1.8-honda-integra-doch-vtec-165-hp-129996598/detay


bu integra için ne dersiniz ? ya da direk bilgisi olan var mı?