Orijinalini görmek için tıklayınız : Volvo Hakkındaki Fikir ve Deneyimleriniz
sedat2626
24-06-2013, 16:55
20 - 25 bin Lira arası param var vti bmw volvo arasında gidip geliyorum sürekli düzgün vti bmw bulmanın zorlugu beni volvo ya dogru yöneltti bu fiyat aralıgında volvonun tutulan modeli ne dir ne tavsiye ederseniz ? 2.0 t 1.9 t4 arasındakı farklar nedır ne gibi sıkıntıları vardır kronik sıkıntısı sorunu varmıdır volvonun hangi modeline yönelmeliyim :soru: Birazda aldıgım araba yürüsün istiyorum Alternatiflere açığım Teşekkürler :icon_tup:
Burak E.
24-06-2013, 17:00
size kalmış bir olay model secini ben olsa s40 2.0t seçerdim ve kesin soonrof olan modeli olmalı ama s40 ta en cok tutulan ve daha seri olan 2.0 t alınır otomatik şanzımanı sağlam diye biliyorum. hem motorun önü acık bir motordur internettiki yorumlar bu sekılde
sedat2626
24-06-2013, 17:02
size kalmış bir olay model secini ben olsa s40 2.0t seçerdim ve kesin soonrof olan modeli olmalı ama s40 ta en cok tutulan ve daha seri olan 2.0 t alınır otomatik şanzımanı sağlam diye biliyorum. hem motorun önü acık bir motordur internettiki yorumlar bu sekılde
Şanzımanı Manuelden yana yapıcam sıkıntı yasarmıyım peki ? :soru:
turbo&quattro
24-06-2013, 17:03
Bu butce ile 1.8t alinip binilebilir.
sedat2626
24-06-2013, 17:08
İmkanım olsa s3 ü de düşünüyorum ama s3 e gücüm yetmiyor 1.8 t pek sıcak gelmedi o yüzden s3 le kıyaslandıgında
Düşünürmüsün bilmem ama corolla 1.8 t-sport bulunabilir o bütçeyle
Konu sahibinin affına sığınarak ben de 850 t5 hakkında bilgi talep ediyorum.
sedat2626
24-06-2013, 17:42
1 tane war sahibinden de alınacak olan siyah 36 lira istiyor onada zaten totalde 5 tane war 3 ünde lpg var bilmiyorumda lpg taktıracak en son kişilerden biriyim böle bir araba alipta lpg olması cok büyük dezavantaj
MehmetCanA.
24-06-2013, 18:01
Genel olarak Volvo iyidir, hoştur, güzeldir. Mekanik parçaları ne ucuzdur ne pahalıdır. Orta karar yani. Kaporta, far vs. genel itibariyle pahalı.
Bunun dışında bildiğim kronik bi problemi yok.
1.8 S40 kullanma fırsatım olmuştu, konfor ve güven verme konusunda iyiydi. Fakat benim sürdüğüm otomatik ve 1.8 olduğu için kalkışta biraz hantal gelmişti. Fakat 100 km'den sonra gayet güzel devam ediyordu.
Sizin baktığınız 2.0t-1.9 t4 modellerinde böyle bi hantallık olucağını sanmıyorum.
bilmiorum fikrine uyarmı ama fiat grande punto t-jet ler veya bravo tjetler var motor olarak sağlam ve yüklemeyede uygundur. 4 kapı ve 2 kapılı modelleri var 2 kapılı modelleri biraz daha donanımlıdır. aradığın fiyat aralığına uygun. he ama bi volvo kesinlikle değildir.
ferhat-a
24-06-2013, 18:31
Volvo s40 2.0 T veya 1.9 T4 arasındaki farklar şu şekildedir. Volvo t4 stock motor limitleri en son haddesine gelmiş 200 hp gücünde bir araçtır. Eğer bana yeterli fazla güç istemiyorum diyorsan sürüş güvenli ve en iyi şekilde kullanabileceğin uzn ömürlü motor ve şanzuman sıkıntısız bir araç. 2.0 T ise motoruyla oynayabileceğin sıkıntısız ve sadece t5 turbosu takıp 210 215 hp civarlarında yürüteceğin bir araçtır. Önemli olan bir noktaya da değinmek isterim Volvoların piston kolları çok hassastır basınç açmak bu araçlarda bu yüzden sıkıntılı iki araç daha doğrusu tüm benzinli Volvo modelleri için geçerli olarak piston kollarını güçlendirdikten sonra istediğin kadar basınç açabileceğin sıkıntısız arabalardır. Lpg'siz fazla 2.0T ve t4 bulamayabilirsin manuel çok azdır. Ben manuel bulana kadar 3 ay aradım. Kronik arıza motor eksantrik dişlisi mekaniktir ve bozulduğu zaman sıkıntı çıkartır çalışma sesinden anlarsın baskı balatası hassastır ve debriyaj pedalı yukardan kavrar, Radio anteni bozulabilir 150 Tl civarı fiyatı var. Dikiz aynaları ısıtmalı olduğu için ayna camları düşebilir, araç hareket halindeyken camlar açıkken tıkırtı sesi gelir cam mekanizmalarından, radyatör üst hortumu çatlar ve sıkıntı çıkartır oem parça pahalıdır ama yan sanayisini veya e-bay den ucuza getirtip değiştirmen çok iyi olur. Radyatörün yan tarafları plastik pres geçme olduğu için su sızdırır eğer radyatörcün varsa alüminyum yanlar geçirtilip sıkıntısız şekilde kafan rahat kullanırsın. Triger değişimi her araçta olduğu gibi önemli.
GuneyOnur
24-06-2013, 20:29
2002 Volvo S40 1.8 Otm. Lpg kullanıcısıyız ayrıca Oto Alım & Satım işiyle uğraşıyoruz. 2011-2012-2013 model arabalara biniyorum araba degil ya Volvonun yanında Allah Korusun bir kaza olsa yani karşıki araba paramparça olur Volvo gene sağlam kalır.Genel olarak 0-100 kalkışı 1.8 olmasına rağmen biraz hantal kalıyor ama 170-180 alıp götürüyor ve gram sarsıntı yok mermi gibi dümdüz gidiyor onun haricinde uzun yolda Lpg'de 250 Krş. Yakıyor Şehiriçi 300-350 Krş. Sonuç olarak 20-25 liraya alınabilecek en iyi araba ama temiz ve bakımlısını bulursan al abi
i-vtec07
24-06-2013, 20:32
forumdan bi abimiz eski bi volvo konusuna aynen şöyle yazmıştı :D
"Volvo bir liman ben bir gemi bir daha volvo alırsam .iksinler beni" :D sanırım sorunlarından dolayı öyle yazmıştı :)
i-vtec07
24-06-2013, 20:34
hayırlı olsun şimdiden :)
b.ustaoglu
24-06-2013, 20:45
bence 156 2.0 da listede olabilir. ilk çıkan modelin ilk makyajlısı 2003 ve sonrasında tamamen makyajlanan 2004- sonrası modeller de incelenebilir. çok zevkli olduğu söyleniyor :) 160hp 2.0t s40 ta bence gayet güzel bi seçenek.
20 - 25 bin Lira arası param var vti bmw volvo arasında gidip geliyorum sürekli düzgün vti bmw bulmanın zorlugu beni volvo ya dogru yöneltti bu fiyat aralıgında volvonun tutulan modeli ne dir ne tavsiye ederseniz ? 2.0 t 1.9 t4 arasındakı farklar nedır ne gibi sıkıntıları vardır kronik sıkıntısı sorunu varmıdır volvonun hangi modeline yönelmeliyim :soru: Birazda aldıgım araba yürüsün istiyorum Alternatiflere açığım Teşekkürler :icon_tup:
sedat daha ne düşünüyorsunki? yıllardır eskişehirde millet gti vti kıvır zıvır diye yıllarca birbiriyle sidik yarıştırdı durdu dünya kadar paralar gömüldü o araçlara, sonuç? koca bir sıfır. aha gitti serhan beni dinleyip kendisine adam gibi düzgün bi s40 t4 alıp sadece komple egzos yaptı ve hepsinin içinden geçti :D yani daha düşünülcek ne var???
ha bmw volvo vti 3lüsü arasından sadece vti çöpe at diyorum bmw nin yeri ayrı volvonunki ayrı, sen ne istiyorsun o önemli, yanlıcam falan derdindeisen tabiki bmw ama yok millete saplıcam dersende tabiki volvo, atmo bi bmw nin turbo bi volvoya yetişebilmesi için baya bi ekmek yemesi lazım çünkü, karar senin
size kalmış bir olay model secini ben olsa s40 2.0t seçerdim ve kesin soonrof olan modeli olmalı ama s40 ta en cok tutulan ve daha seri olan 2.0 t alınır otomatik şanzımanı sağlam diye biliyorum. hem motorun önü acık bir motordur internettiki yorumlar bu sekılde
yanlışın var s40 lar içinde en güçlü en seri olan model s40 t4 tür
Bu butce ile 1.8t alinip binilebilir.
güzel bi alternatif...
ilkerist
24-06-2013, 21:53
Ben de ilk araç ararken vti ve bmw arasında kalmıştım kafama göre araç bulamayınca volvoya yönelip 2001 model s40 t4 almıştım,hiçbir arıza sıkıntı çıkarmadı bana,düz boru egzos yapıp keyifle bindim 1 yıl boyunca lakin aracım otomatikti,otomatik çok bas-çeke doğal olarak gelmiyor,normalde sarsıntısız kendını hıssettirmeden geçen vitesler,yordugunuzda hissedilir hale geliyor,başka bir mekanik sıkıntısı yok ise de şanzıman yağını değiştirdiğiniizde pamuk gibi oluyor yine.Ben T4'üm ile yolları ayırdıktan sonra vti aldım bu sefer,ama birgün vti ile de ayrılırsam sanırım 2001 model manuel s40 t4 kovalarım,hatta Ankara'da bir tane siyah var onu gözüme kestirdim bile :) ayrıca forumda satılık bir tane s70 t5 var yine tercih edilebilir bir araç,850'ler de t5 olarak yine tercih edilebilir,ama T4 dinamik şase sistemi,yol tutuşu vs. ile gerçekten çok keyifliydi,bir süredir pek online görünmüyor ama kelalper nickli Alper Abi'de görürse detaylı bilgi verecektir ama T4'ün yol tutuşunda benimle aynı fikirde değildi :D ayrıca semavi nickli Kadir'de konuyu görürse yazacaktır...
2.0T daha önü açık diye birşeyde yok bildiğim kadarı ile 1.9 T4 200hp 300nm torkluk gücü ve 1230kg agırlıgı ile iyi bir araç ecufast yazılım sonrası f/e ile 238hp'lik bir güç alınabileceğini söylemişti bana...
Not:Frenler biraz zayıftır...
benim bildiğim yükleyeceksen 1.9 t4 al, yüklemeyip öyle sadece yazılım yapayım diyorsan 2.0 t alacaksın.. 1.9 sadece yazılım egzoz 240-250 hp civarı veriyor..
yol tutuş konusnda da stockken biraz böyle yumuşaklar çok iyi diyemeyeceğim, ama coilover veya yay ile go kart gibi oluyor.. bizzat bir abimde var hayatımda viraja o kadar rijit giren araba görmedim o sınıfta..
Bu da kendi açtığım konu güzel bilgiler var okumanızı öneririm.
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/92526-volvo-s40-19-t4-hakkindaki-fikirleriniz.html
Muharrem C.80
24-06-2013, 23:07
SaaB 9-3 vector düşünülebilir.
sedat2626
25-06-2013, 10:33
sedat daha ne düşünüyorsunki? yıllardır eskişehirde millet gti vti kıvır zıvır diye yıllarca birbiriyle sidik yarıştırdı durdu dünya kadar paralar gömüldü o araçlara, sonuç? koca bir sıfır. aha gitti serhan beni dinleyip kendisine adam gibi düzgün bi s40 t4 alıp sadece komple egzos yaptı ve hepsinin içinden geçti :D yani daha düşünülcek ne var???
ha bmw volvo vti 3lüsü arasından sadece vti çöpe at diyorum bmw nin yeri ayrı volvonunki ayrı, sen ne istiyorsun o önemli, yanlıcam falan derdindeisen tabiki bmw ama yok millete saplıcam dersende tabiki volvo, atmo bi bmw nin turbo bi volvoya yetişebilmesi için baya bi ekmek yemesi lazım çünkü, karar senin
Volvo olucakta hangisi daha mantıklı peki ? 2.0 t pek kasmadan benı tatmin eder gibi geliyor motoru şanzımanı üzmeden sıkıntısız bineriz olmazmı :soru:
sedat2626
25-06-2013, 10:34
Volvo s40 2.0 T veya 1.9 T4 arasındaki farklar şu şekildedir. Volvo t4 stock motor limitleri en son haddesine gelmiş 200 hp gücünde bir araçtır. Eğer bana yeterli fazla güç istemiyorum diyorsan sürüş güvenli ve en iyi şekilde kullanabileceğin uzn ömürlü motor ve şanzuman sıkıntısız bir araç. 2.0 T ise motoruyla oynayabileceğin sıkıntısız ve sadece t5 turbosu takıp 210 215 hp civarlarında yürüteceğin bir araçtır. Önemli olan bir noktaya da değinmek isterim Volvoların piston kolları çok hassastır basınç açmak bu araçlarda bu yüzden sıkıntılı iki araç daha doğrusu tüm benzinli Volvo modelleri için geçerli olarak piston kollarını güçlendirdikten sonra istediğin kadar basınç açabileceğin sıkıntısız arabalardır. Lpg'siz fazla 2.0T ve t4 bulamayabilirsin manuel çok azdır. Ben manuel bulana kadar 3 ay aradım. Kronik arıza motor eksantrik dişlisi mekaniktir ve bozulduğu zaman sıkıntı çıkartır çalışma sesinden anlarsın baskı balatası hassastır ve debriyaj pedalı yukardan kavrar, Radio anteni bozulabilir 150 Tl civarı fiyatı var. Dikiz aynaları ısıtmalı olduğu için ayna camları düşebilir, araç hareket halindeyken camlar açıkken tıkırtı sesi gelir cam mekanizmalarından, radyatör üst hortumu çatlar ve sıkıntı çıkartır oem parça pahalıdır ama yan sanayisini veya e-bay den ucuza getirtip değiştirmen çok iyi olur. Radyatörün yan tarafları plastik pres geçme olduğu için su sızdırır eğer radyatörcün varsa alüminyum yanlar geçirtilip sıkıntısız şekilde kafan rahat kullanırsın. Triger değişimi her araçta olduğu gibi önemli.
Teşekkürler :icon_tup:
sedat2626
25-06-2013, 10:37
benim bildiğim yükleyeceksen 1.9 t4 al, yüklemeyip öyle sadece yazılım yapayım diyorsan 2.0 t alacaksın.. 1.9 sadece yazılım egzoz 240-250 hp civarı veriyor..
yol tutuş konusnda da stockken biraz böyle yumuşaklar çok iyi diyemeyeceğim, ama coilover veya yay ile go kart gibi oluyor.. bizzat bir abimde var hayatımda viraja o kadar rijit giren araba görmedim o sınıfta..
Bu da kendi açtığım konu güzel bilgiler var okumanızı öneririm.
http://www.techturkey.com/forum/sohbet/92526-volvo-s40-19-t4-hakkindaki-fikirleriniz.html
Teşekkürler.:icon_tup:
63owen63
25-06-2013, 10:40
1.8t öneririm ben de. Sportif bir şeyler olarak da clio rs olabilir.
Burak E.
25-06-2013, 12:01
yanlışın var s40 lar içinde en güçlü en seri olan model s40 t4 tür
2.0 T olduğunu biliyordumda T4 olduğunu bilmiyordum bilgi için teşekkür ederim :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.