Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.8t motoru indirdik ne yapicaz ???
Gecen hafta arabanin kompresorlerini olctum ve hepsinin bayagi bir dusuk oldugunu vede 4. Gozun bariz dahada dusuk oldugunu gorunce motoru soktuk piston olarak yeni forgetle toplicaz kismetse maddi olarak is biraz uzayacak ben bu arada gic olarak turbo intercool vs ne yapabilirim. K03 var heralde ustunde anlayamadim ama orj oyle olmasi gerek. Bu turboya ufak yollu dokunuslar yapolabilirmi yada k04 maliyeti sadece manifold ve turbo olarak ne olur ve buna degermi. Ve bunun gibi daha neler yapmaliyim onerilerinizi bekliyorum. Saygilar
tdipower
25-06-2013, 20:01
kesinlikle büyük turboya geçin dünyası değişir arabanın :)
Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz
Iste o ornekler lazim bana su turbo olur su manifold olur su paraya olur gibi bide bu k03suan 1.2 bardi daha acilabilirmi. Ben arabanin bu kompresyonla bile yuruyusunden gayet keyifliydim yani azda gitmiyordu ama bukadar girmisken batsakmi diye dusunuyorum gunlerdir :D
alperkirman
25-06-2013, 20:14
Iste o ornekler lazim bana su turbo olur su manifold olur su paraya olur gibi bide bu k03suan 1.2 bardi daha acilabilirmi. Ben arabanin bu kompresyonla bile yuruyusunden gayet keyifliydim yani azda gitmiyordu ama bukadar girmisken batsakmi diye dusunuyorum gunlerdir :D
açıp forgedlicem diyosun battı balık yan gider gt30rulezz :D
tdipower
25-06-2013, 20:15
Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz
bu turbolardan hazırlıyorum ben burada gayet verimli oluyor öbür türlü manifold vs. birsürü ek masraf çıkar
Kıc k03, turbin k04 hybrid bir turbo toplayabilirsiniz , maliyeti azaltmıs olursunuz
Aradigim cvplari bulmaya basladim :) bunu mutlaka arastiricam
açıp forgedlicem diyosun battı balık yan gider gt30rulezz :D
Yav ztn forgetmis araba icim gitti ama segman sikinti gibi geldi bana rektefiyeci normal sartlarda kurtarir sikinti yok diyo ama basinc acma olayi onuda dusunduruyo bukadar acilmis edilmis adam akilli olsun diye 81.5 yapalim rahat edelim dedik simdilik bunun altindan zor kalkarim ama bahara Allah kerim :)
bu turbolardan hazırlıyorum ben burada gayet verimli oluyor öbür türlü manifold vs. birsürü ek masraf çıkar
Ozelden bi msj atiyorum
hayırlısı olsun cok ama cok dıkkatımı ceken ozel bır arac umarım hep oyle kalır
motor içi yapıldıktan sonra modifiye için ayırdığınız bütçe ne kadar ? ona göre yardımcı olmaya çalışalım. Yoksa bu işin ucu yok.
motor içi yapıldıktan sonra modifiye için ayırdığınız bütçe ne kadar ? ona göre yardımcı olmaya çalışalım. Yoksa bu işin ucu yok.
Evet mevzunun farkindayim malesef suanlik bir butce yok :D bastada belirttigim gibi bu toplama isi uzun surecek gibi bu arada citirdan ne yapabilirim onu arastiriyorum. Hatta satiliklarida degerlendirebilirim bu baslikta ondan actim manifold turbo vs zmnla alip kenara koyabilirim .
Evet mevzunun farkindayim malesef suanlik bir butce yok :D bastada belirttigim gibi bu toplama isi uzun surecek gibi bu arada citirdan ne yapabilirim onu arastiriyorum. Hatta satiliklarida degerlendirebilirim bu baslikta ondan actim manifold turbo vs zmnla alip kenara koyabilirim .
bütçe kısıtlıysa k03s ve intercoolerı biraz büyültüp öne alarak yola devam edebilirsin. ilerisi içinde parça toplar müsait zamandada montaj ettirebilirsin.
By_HaNNibaLL
25-06-2013, 20:50
Yeni manifold dan ziyade bence önce motoru bitir.
Sekmanlari değiştirip eski pistonlarla devam edersen ne olur ?
Yeni piston alirsan kaç mm alman lazim ve kaç para ne basinç a kadar açabilirim vs. böyle şeyleri araştir.
cok kafan atarsa 1 turbo 1 manifold yani hazır ve sonradan değişimi olabilecek bişey bunlar.
bütçe kısıtlıysa k03s ve intercoolerı biraz büyültüp öne alarak yol
a devam edebilirsin. ilerisi içinde parça toplar müsait zamandada montaj ettirebilirsin.
Evet haklisin intercool en basarili hareket olur bu bekleyiste aradan cikar tampon sokme vs. Ilerisi icinde hazirlik olmus olur. Bu turboyla buyuk intercol sikinti olurmu ?
Yeni manifold dan ziyade bence önce motoru bitir.
Sekmanlari değiştirip eski pistonlarla devam edersen ne olur ?
Yeni piston alirsan kaç mm alman lazim ve kaç para ne basinç a kadar açabilirim vs. böyle şeyleri araştir.
cok kafan atarsa 1 turbo 1 manifold yani hazır ve sonradan değişimi olabilecek bişey bunlar.
O evreyi gectik kardesim ust kapak rektefiyede subaplar gaydlar lastikler degisiyo alttarafi baska usta ve rektefiyecilerede gostericem ondan sonra kesin karari vericez segmanmi yoksa 81.5 yeni pistonmu
dragon07
25-06-2013, 21:11
bence ilkönce bloğu adam akıllı topla yağ pompası su pompası pistonlar...
üst kapağıda port polish vs işlet topla öylece.sonra paran oldukça dıştan yaparsın :)
Evet haklisin intercool en basarili hareket olur bu bekleyiste aradan cikar tampon sokme vs. Ilerisi icinde hazirlik olmus olur. Bu turboyla buyuk intercol sikinti olurmu ?
orjinal litresini ( bir litre civarı ) büyülterek öne alıp iyi bir map le desteklenirse hiç bir sıkıntı olmaz.
yavuz364
26-06-2013, 08:35
konuda bağımsız kompresyon kaç psi çıktı bilginiz var mı ??
gaza basmadan sadece marşla ölçtüm 120 130 130 140 cıktı
alperkirman
26-06-2013, 09:00
gaza basmadan sadece marşla ölçtüm 120 130 130 140 cıktı
140altı ciddi sıkıntı diye biliyorum
şöyleki 1.8t kompresyon basıncının 160-180 arasında olması normal üstünde olması 10 üzerinden 10 :)
140ın altında olması motor yapmaya sebep
silindirler arasında %10dan fazla farkta sıkıntı
yavuz364
26-06-2013, 09:53
Yalnız kullandığınız cihaz da çok önemli aynı arabada orjinal audi göstergesi 160 gösterirken sanayideki göstergeler 110 gösterebiliyor :)
valla ztn bu ölçümden bir hafta sonra 4 hepten zortladı arkadasın birini kovalarken :) sonra açmak farzoldu 4 hepten öldü stüne gitmedim daha fazla sıkıntı çıkarmasın diye hemen açtım bukadar aınmanın sebebide nos olsa gerek boğaza yakın gözler daha iyi uzaklastıkça aşınma daha fazla olmus gibi herhangibir çizik vs yok bakalım yarın adam akıllı baktırıp karara baglıcam olayı
ahmetuzun
26-06-2013, 11:37
bence motor içi açılmısken sekmanla kapatmayın zaten km var aracta atın pıstonunuzu kolunuzu yag pompası su pompası yenıleyın makinanız saglıklı hale geldıkden sonra turbo manifold bunların montajı zor degıl 28 veya 30 koyarsınız ılerde cok daha ıyı olur
alperkirman
26-06-2013, 12:05
motor yaptıktan sonra 30şart ahmet :)
bence motor içi açılmısken sekmanla kapatmayın zaten km var aracta atın pıstonunuzu kolunuzu yag pompası su pompası yenıleyın makinanız saglıklı hale geldıkden sonra turbo manifold bunların montajı zor degıl 28 veya 30 koyarsınız ılerde cok daha ıyı olur
motora segmanı düşünmem su sebepten motor yeni yağ pompası su pompası yataklar hep yeni pistonlar markası garip ama forget piston segmanlardı sıkıntılı sanki yansanayi segman gibi forgetlerin çalışma boşluguda 0,8 mm miş benim her rekefiyecide anlamıyo bu işten sora sora ögreniyoruz yarın işin uzmanlarına getirip göstericem ondan sonra tmm karar cıkıcam
motor yaptıktan sonra 30şart ahmet :)
hep gaz hep gaz :) mrk etme ztn 28i fazla tutmadım :D
Motor kodun ne? AWT , AGU vs. vs.?
Bazı 1.8t'lerin kendi pistonları zaten forged gelir. Onlardan alabilirsin. Ama CP yada Mahle ile de kapayabilirsin.
1.8T Yürütmek zaten ucuz, sekman atıp kapatma , oem conta , oem yataklar , oem yağ pompası ve forged piston ile kapat, aklın rahat olsun.
Zaten bu setup ile kol olmadan 400-450 hp'yi rahatça kaldırırsın...
motor AQX o ihtimalide düşünüyorum aslında yoksa sadece pistonun fiyat fakı beni baya bir bekletecek ama saolsun magic murat piskolojimi bozuyo illa forget diyo bakalım
alperkirman
26-06-2013, 13:32
hep gaz hep gaz :) mrk etme ztn 28i fazla tutmadım :D
nesini tutmadın alttan geliyo tapagaz devam :D motor stok olunca bukadar en fazla :)
Nüral piston kullansanız olmaz mı acaba ?
kalitesi nasıl bunların ?
AUDI A4 PİSTON+SEGMANTAKIM 1.8 1.8T 20V (STD.050) 1995»2000 (http://www.parcatreni.com/audi-a4-piston-segmantakim-1-8-1-8t-20v-std-050-1995-2000-22016.html)
H22Power
26-06-2013, 13:48
Süper özel bir araçtı motorun durumuna üzüldüm :( Nos tan kaynaklandığını düşünüyorum
Yan taraflarında fast & furıous taki turuncu supranın decalinden vardı araçta çok hoştu
motoru tamamen stock toplayıp gt2871 eliminator turbo 550cc enjektör 255lbs walbro pompa
ve revo yazılım büyük intercooler 70mm egzoz forge diverter valve koyar paşa paşa günlük binerdim yerinizde olsam..
H22Power
26-06-2013, 13:51
http://n1306.hizliresim.com/1b/u/plwlu.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
nesini tutmadın alttan geliyo tapagaz devam :D motor stok olunca bukadar en fazla :)
Stocda haklisin tabi ben turbolamada masraf ayniyken gt30 daha mantikli diye dediydim :)
Nüral piston kullansanız olmaz mı acaba ?
kalitesi nasıl bunların ?
AUDI A4 PİSTON+SEGMANTAKIM 1.8 1.8T 20V (STD.050) 1995»2000 (http://www.parcatreni.com/audi-a4-piston-segmantakim-1-8-1-8t-20v-std-050-1995-2000-22016.html)
Abi banada bu pstonu oneriyolarda iste dedigim gibi zorlayip daha dogrusu bekleneyi goze alirsak eger forget olucak ama bu pistonuda iyicene ararstirip kullanabilirim
Süper özel bir araçtı motorun durumuna üzüldüm :( Nos tan kaynaklandığını düşünüyorum
Yan taraflarında fast & furıous taki turuncu supranın decalinden vardı araçta çok hoştu
motoru tamamen stock toplayıp gt2871 eliminator turbo 550cc enjektör 255lbs walbro pompa
ve revo yazılım büyük intercooler 70mm egzoz forge diverter valve koyar paşa paşa günlük binerdim yerinizde olsam..
Evet bu yondeki oneriler planlari degistiricek gibi pistonun fiyat farkindan interkol borular ve izirzivir masrafi cikiyor nerdeyse. Birde nos borusu selonoidi hala duruyo onuda aktif edebilirim artik :) tesekkur ederim
ENGINeer
04-11-2013, 10:37
aracınızda stok olarak bulunan turbo k03tür. bildiğim kadarıyla k04'e geçiş zahmetli monifoldun değişmesi, egsoz sisteminin genişletilmesi ve intercooler'ın büyütülmesi gerekiyor. hadi intercooler şart değil ama neticede yapmışken tam yapmalı :) eğer bu kadar masrafa girmek istemiyorsanız k03s taktırın. aşırı performans düşkünü değilseniz eğer, hiçbir müdaheleye gerek kalmadan sadece turboyu değiştirmeniz yeterli oluyor. ben de ilerleyen zamanda aynı yolu deneyeceğim.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.