PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Nexus 4



matthardy
04.Temmuz.2013, 17:07
LG Google nexus 4 kullanan varmıdır?
yaklaşık 2 haftadır inceliyorum özellikleri çok gaddar.
birde kullanıcı yorumu duymak isterim.

Nexus 4 - Google (http://www.google.com.tr/nexus/4/)


http://imageshack.us/a/img853/1537/sr1y.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/4498/0fvo.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/694/0fvo.jpg/)

http://img16.imageshack.us/img16/1787/aj31.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/16/aj31.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Silence45
04.Temmuz.2013, 18:41
Kuzenim kullanıyor, çok memnun.Zaten Google'ın telefonu olduğu için güncellemeler direk geliyor.Kısacası F/P telefonu olarak görüyorum bende.Kablosuz şarj falan çok iş görmeli bence :) 1100 civarlarında olması gerek.

KMR2-GT
04.Temmuz.2013, 19:03
Ayni telefon Ama samsung bendeki
Goruntude aynı.ne iş çözemedim :D

cabrioleter
04.Temmuz.2013, 23:57
F/p olarak en alınası telefon. 2 sene yazılım derdi kafadan yok kesin gelecek güncellemeler. özellikleri de gayet güzel. 900lü rakamlara bulunabiliyor..

Silence45
06.Temmuz.2013, 18:37
Bugün kuzenim geldi, detaylıca inceleme fırsatım oldu.Gerçekten stabil bir cihaz yapmışlar.Hemen 1-2 oyun indirip denedim onlarda akıcı çok güzel.Kamerası yeterli düzeyde.Sesi biraz az ama idare ediyor.Fiziksel tuş olmadığı için bazı uygulamalarda falan ekranda 3 tuş oluyor o biraz sinir etti ama 1000 lira civarına gerçekten alınabilirliği çok yüksek bir telefon.Çok hoşuma gitti.Bende HTC'den cayarsam alabilirim.

darkmoon
06.Temmuz.2013, 18:47
optimusun light versiyonu diye okumuşdum bazı test sitelerinde htc one ı almadan önce baya bir araştırmışdım. fiyatına oranla iyi bir tel

.::EmrE::.
06.Temmuz.2013, 19:02
Piyasadaki en şekil telefon bence şu an. Sadece görünüşü için alınır diye düşünüyorum. F/P olarak çok başarılı. Bazı oyunlarda efektler diğer telefonlara göre eksik veya kapalı idi yalnız, GPU sebebiyle sanırım. Mesela iPhone ve Nexus 4 te Dead Trigger oynarken yansımalar falan yoktu Nexusta.. Oyun hastalarına bir dipnot.

darkmoon
06.Temmuz.2013, 21:19
Verileri gayet başarılı bir tel heleki 900 tl gibi rakamlara inanılmaz iyi.. daha yeni htc one ı sordum 2 bin tl turkcell fiyat verdi bana..

http://sosyalmedya.co/wp-content/uploads/2013/06/infografik-akilli-telefon-pil-omru.jpg

mrtysn
07.Temmuz.2013, 00:42
Fiyatina gore cok mantikli ve ciddi performansli cihaz, dusunulebilir :)

matthardy
20.Temmuz.2013, 22:35
cuma günü aldım.
pili test aşamasındayım.
ama hızda çok gaddar.
saf android resmen , arayüz falan yok.
bi ekrana dokunma sesleleri kötü o kadar.
birde telefon masa üstündeyken falan sesi çok az cıkıyor

Bülent76
31.Temmuz.2013, 11:02
Nexus 4'e az önce Android 4.3 güncellemesi geldi, bilginiz olsun.

Mert-
31.Temmuz.2013, 15:10
Bende de Samsung S3 LTE var. Takas yapacağım Nexus'la , bakalım denk getirebilirsem.

MCN21
31.Temmuz.2013, 15:16
iyi güzel diorsunuz evet cihazın donanımsal özellikleri gercekten fiyatına göre cok cok iyi ama sunuda hatırlatmakta fayda var kamerası ve ses cıkıs özellikleri diger telefonlardan gerice bunlar sizin icin önemliyse baska telefonlarada bakabilirsiniz :) yoksa geri kalan özellikler icin mükemmel

vtec26
31.Temmuz.2013, 15:24
Bi arkadaş demiş " saf android " diye.Nexus tamamıyle öyle çünkü googlenin telefonu :)
eğer rom root falan uğraşırım da diyorsanız,çok ama çok eğlenceli bi telefon olur.
Ben s3 note2 kullandım,şimdi galaxy nexus kullanıyorum bunun bi küçük kardeşi . stabilite adına kesnlikle nexus daha iyi . ama samsunglarda hakikaten akıllı telefon bir çok özellik ilk aldığınızda var.Fakat şimdi benim telefonumun onlardan kalır yanı değl, daha bile üstünler :D

matthardy
03.Ağustos.2013, 09:51
2 haftadir kullaniyorum pil suan en kotü 24 ila 28 saat arasi gidiyor.
Öyleki 32 saati dahi gördüm.
Ama bazi ilginclikleri var ; misal sarja takinca bi ses etse iyi olurdu.
Samsungts clink diye ses cikardi sarj oluyor diye.
4.3 banada dun geldi.
Google'in senkronunda arka veriyi sinirlamadim icin 160mb guncellemeyi indirmis sormadan , gitti bizim net paketi.

Varmı 4.3 yükleyipte sorun yaşayan ?

mrtysn
04.Ağustos.2013, 19:22
2 haftadir kullaniyorum pil suan en kotü 24 ila 28 saat arasi gidiyor.
Öyleki 32 saati dahi gördüm.
Ama bazi ilginclikleri var ; misal sarja takinca bi ses etse iyi olurdu.
Samsungts clink diye ses cikardi sarj oluyor diye.
4.3 banada dun geldi.
Google'in senkronunda arka veriyi sinirlamadim icin 160mb guncellemeyi indirmis sormadan , gitti bizim net paketi.

Varmı 4.3 yükleyipte sorun yaşayan ?

4.3 yukleyip sorun yasayan daha hic duymadim. Bu arada feci kafayi bozdum Xperia falan diyodum da durumlari biraz toplayip Nexus'a daliyorum :D

matthardy
04.Ağustos.2013, 22:40
4.3 yukleyip sorun yasayan daha hic duymadim. Bu arada feci kafayi bozdum Xperia falan diyodum da durumlari biraz toplayip Nexus'a daliyorum :D

şuan istanbulda teknosada indirimde 1199 tl.
ama stoklarda az var haberiniz olsun.
taksim teknosada son 10 tane kalmıştı..

yüklemicektim biraz beklicektim dayanamadım :)
4.3'ü yükledim kesinlikle daha akıcı.
biraz sorun yaşayan olmuş bende herhangi birşey yok.
misal bluetotth headsette sorunlar olmuş.

kesinlikle dokunmatik daha iyi daha duyarlı.
misal 4.2.2 kamerada zamanlayıcı yoktu 4.3 ile gelmiş..

ben alırken çok araştırdım,kesinlikle tavsiye ediyorum.

Silence45
04.Ağustos.2013, 22:51
Yaklaşık 1 ay önce kliksadan 999TL + 100 WP ile satıldı.Bence kampanya bekleyin.

mrtysn
05.Ağustos.2013, 01:27
şuan istanbulda teknosada indirimde 1199 tl.
ama stoklarda az var haberiniz olsun.
taksim teknosada son 10 tane kalmıştı..

yüklemicektim biraz beklicektim dayanamadım :)
4.3'ü yükledim kesinlikle daha akıcı.
biraz sorun yaşayan olmuş bende herhangi birşey yok.
misal bluetotth headsette sorunlar olmuş.

kesinlikle dokunmatik daha iyi daha duyarlı.
misal 4.2.2 kamerada zamanlayıcı yoktu 4.3 ile gelmiş..

ben alırken çok araştırdım,kesinlikle tavsiye ediyorum.

Fiyat ve stok konusunda acelem yok tanidik bayiden alacagim bi sekilde ayarlarim bulurum :) Tesekkurler bilgilendirmeniz icin :)

Silence45
05.Ağustos.2013, 10:01
Yazımın üstünden 24 saat geçmeden Kliksa yine aynı kampanyayı yapmış.Düşünen varsa 900 liraya sıfır Nexus 4 cihaz ölene kadar kullanılır :D

tolga_kaan_
05.Ağustos.2013, 12:47
Yazımın üstünden 24 saat geçmeden Kliksa yine aynı kampanyayı yapmış.Düşünen varsa 900 liraya sıfır Nexus 4 cihaz ölene kadar kullanılır :D

Gerçekten fiyat rakipsiz, kesinlikle alınabilirliği yüksek bir cihaz.

100 TL nin puan olarak yüklenmesi de çok güzel bir uygulama. Diğer birçok alışveriş sitesi hediye çeki veriyor ve kullanımını şarta bağlıyor.

darkmoon
06.Ağustos.2013, 03:11
ekimde nexus 5 çıkıyor duyuruldu bu arada .. gene lg den çıkartıcakmış google .. lg den devam yani bu sefer g2 platformunda çıkıcakmış galiba yani baya baya bir kaliteli ve dolu olucak tel ... 2.3GHz Qualcomm Snapdragon 800 işlemci, 2 yada 3 gb ram falan olucak ciddi sağlam bir alet olucak eğerki google lg den devam ederse tabii..

Silence45
06.Ağustos.2013, 03:12
5.2" ekran s800 işlemci falan diyorlar.Ciddi sağlamda fiyatı önemli bir yerde :)

darkmoon
06.Ağustos.2013, 03:14
evet yukarda yazımı editleyip yazdım :) eğer g2 olursa ciddi apple bir rakip çıkar..

Silence45
06.Ağustos.2013, 03:16
Ben yazarken görmedim maalesef.Ancak gerçekten iyi bir cihaz çıkacak.Google bu fiyat politikasıyla devam ederse ve bilinçli kullanıcılar artarsa karşısında pek rakip kalmaz android tarafında.Ancak Nexus 4'te şikayet edilen düşük kulaklık sesi ve kalitesini düzeltirse iyi olur herhalde böyle bir cihazda yapmazlar.

darkmoon
06.Ağustos.2013, 03:27
google sıfırdan tel yapmıyor hazır platformları kullanıyor şu anki nexus 4 de optimus g nin light versiyonu zaten..optirmusdaki kronik sıkıntılar haliyle nexus 'e de yansımış olabilir..

matthardy
06.Ağustos.2013, 10:34
nexus 5 android 5 ile gelicek.
buda tahmince 1 yıldan fazla sürecek.

darkmoon
06.Ağustos.2013, 10:41
nexus 5 android 5 ile gelicek.
buda tahmince 1 yıldan fazla sürecek.

internetteki bütün yabancı sitelerde october tarihi geçiyor tabi hiç biri kesin değil neticede firmanın söylediği kesin bir tarih yok tek kesin olan lg ile yeni nexus için anlaşmış oldukları.. android 5 ile gelicek diye bir bilgi ben yabancı sitelerdede okumadım.. onu bekliyceklerini sanmam zira yeni çıkıcak nexus şayet g2 platformunda çıkarsa zaten rahat rahat android 5 güncellemesini destekler.. yada google ona göre üreticekdir kesin..

benim anlamadığım bu google motorolayı ne demeye satın aldı.. madem kendi telini başka firmaların çatısı altında üreticek.. motorolayı ne demeye satın aldın bari motorola çatısı altında apple gibi sıfırdan hardware ve software olarak kendi telini üret..

eraslanb
06.Ağustos.2013, 17:51
internetteki bütün yabancı sitelerde october tarihi geçiyor tabi hiç biri kesin değil neticede firmanın söylediği kesin bir tarih yok tek kesin olan lg ile yeni nexus için anlaşmış oldukları.. android 5 ile gelicek diye bir bilgi ben yabancı sitelerdede okumadım.. onu bekliyceklerini sanmam zira yeni çıkıcak nexus şayet g2 platformunda çıkarsa zaten rahat rahat android 5 güncellemesini destekler.. yada google ona göre üreticekdir kesin..

benim anlamadığım bu google motorolayı ne demeye satın aldı.. madem kendi telini başka firmaların çatısı altında üreticek.. motorolayı ne demeye satın aldın bari motorola çatısı altında apple gibi sıfırdan hardware ve software olarak kendi telini üret..

oradan üretecek ama almasının asıl sebebi patentler diye biliyorum

matthardy
10.Ağustos.2013, 12:36
neden nexus 4 alınır sorusunun cevabı işte burda ;)
4.3 versiyondan sonra bu kadar dayanır oldu.
dayansın diye birşey yapmadım normal günlük kullanım.
saat başı sosyal medya kontrolu.
çalışır bir whatsapp.
günde ortalama 5-10 çağrı.
işte sonuç : 40 saat :)

http://img843.imageshack.us/img843/4063/js0.png (http://imageshack.us/photo/my-images/843/js0.png/)

Silence45
10.Ağustos.2013, 12:46
Parlaklık ne durumda abi?
Görünüşe göre çok iyi.Hele ki 900Tl gibi bir fiyata gerçekten çok çok iyi.

matthardy
10.Ağustos.2013, 21:54
Parlaklık ne durumda abi?
Görünüşe göre çok iyi.Hele ki 900Tl gibi bir fiyata gerçekten çok çok iyi.

parlaklık otomatıkte.
otodan cıkartıp en kısıkta kullansam sanırım 1 - 2 saat daha alır

matthardy
28.Ağustos.2013, 00:52
gene güncelleme geldi nedir bilen varmı ?

Bülent76
28.Ağustos.2013, 08:51
gene güncelleme geldi nedir bilen varmı ?

Dün geleni söylüyorsunuz değil mi? Ben de birşey anlamadım, 4.3 güncellemesi yazıyordu, o zaten bir ay kadar önce gelmişti zaten :)

Mert-
28.Ağustos.2013, 08:59
Ya arkadaşlar galeride kendimiz albüm oluşturamıyormuyuz?

matthardy
28.Ağustos.2013, 11:25
Dün geleni söylüyorsunuz değil mi? Ben de birşey anlamadım, 4.3 güncellemesi yazıyordu, o zaten bir ay kadar önce gelmişti zaten :)

aynen gene 4.3 yazıyordu :)
sanırım google keep'e yeni birkaç bişey geldi.
zaten güncelleme 1.8mb idi.
çok ufaktı yani.
sanırım oem programlara bişeyler eklendi.

Bülent76
28.Ağustos.2013, 11:40
aynen gene 4.3 yazıyordu :)
sanırım google keep'e yeni birkaç bişey geldi.
zaten güncelleme 1.8mb idi.
çok ufaktı yani.
sanırım oem programlara bişeyler eklendi.

Bu arada telefondan inanılmaz memnunum, Nexus 5'i iple çekiyorum diyebilirim :)

matthardy
11.Eylül.2013, 13:30
son güncellemeden sonra benim pil süresi max 28-30 saate düştü.
bunu yaşıyan varmı ?

güncelleme gelmeden önce 40 saate çok rahat dayıyordum

RottingChrist
28.Mart.2014, 09:15
yeni konu açmadan buradan sorayım dedim. 5 kullanan var mı aranızda?

Bülent76
28.Mart.2014, 15:29
yeni konu açmadan buradan sorayım dedim. 5 kullanan var mı aranızda?

İki gün önce aldım. Bundan önce de Nexus 4 kullanıyordum, yere düşüp bozulmasından sonra aldım 5'i. Çok hızlı, akıcı ve şık bir telefon.

ufuchs
02.Nisan.2014, 08:46
şuan nexus 4 kullanıyorum.
Gayet memnunum. Bu zamana kadar iphone undan samsung s serilerine kadar hepsini kulandım.
fiyat performans acısıdan en tatmın oldugum cıhaz nexus 4 oldu.
Tasarımı çok iyi bi kere. Ekran açma kapama tusunun yan tarafta olmasından baska bı sıkıntısı da yok bana göre.
Nexus 5 2 gun once aldım. Ama nexus 4 teki gibi tasarım bu sefer etkılemedı benı. Kutusundan dahı cıkarmadım öyle duruyor. Satıcam sanırım