Orijinalini görmek için tıklayınız : Fn2 Typer için atmosferik besleme önerileri.
yigithan3561
17-07-2013, 00:20
Öncelikle tüm forum sakinlerine selamlar.
Forumda yeni sayılırım ve birkaç tavsiye isteyeceğim.
Forum üyelerinden Anti nikli Hikmet kardeşimizin fn2 typer nı aldım.(DJ FN2)
Araçta atmosferik olarak; İskender usta headers, 70 lik boru, warex.
İnjen hava filtre kiti.
RRC emme ve FlasPro var.
Bunların dışında atmosferik olarak ne gibi yükleme yapabilirim. Ayrıca aklımda sc de var.Forumda fn2 ye sc takılması konusun biraz araştırdım ama sanki temini,fiyatı,takılması sıkıntılı gibi. En önemlisi sc li fn2 sahibi bulamıyorum. Belirttiğim konularda öneri ve yardımlarınızı bekliyorum saygılar.
Burhan Type R
17-07-2013, 13:20
atmosferik olarak yapılan yapılmış egzantrik yay şapka alabilirsin ayar güncellenır aracın daha iyi gider. sc o orjnallıkdeki araca yazık eder fn2 2.el olarak zaten zayıf araç onu yparsan evlat olur o sana
Serhat Y.
17-07-2013, 13:39
http://www.techturkey.com/forum/modifiye-parcalari/159248-civic-k20-parcalari.html#post6924914
şuanki mevcut setup ına ilanlardaki dolu silindir kapağını taktığın zaman araç 265 hp. civarında olur iyi bir yazılım güncellemesi ile.
Yiğithan kardeşim özellikle Yunanistan'da çok fazla sc'li fn2 uygulaması var araştırdığım kadarıyla
Genelde Rotrex'in komple hazır kitlerini kullanıyorlar diye biliyorum, Türkiye'ye gümrük harici girişi 12-15 bin tl civarını bulabilir duruma göre.
Aracın şu anki atmosferik base modifiyesi üzerine takıp 0.7 bar ile motorda ~400 tekerde 330-350 hp civarı verir tahminim.
N/a olarak kesınlıkle ılk yapılması gereken aslında yapılmamıs ust kapagınızın bence bır PPR Kaan tarafından yapılmalı ondan sonra guzel bır beyın ayarıyla cok guzel gucler cıkacaktır en son yapmıs oldugu 41 TC ep3 gıbı mesela cok guzel gucler cıkardı.. Atmosferıkte bence dusunmenız gerekn ılk ısım dıyebılırım
UK-Type-R
17-07-2013, 18:41
Sc olayı bolt on olduğu için çok büyük sıkıntı olmaz rotrex zaten kendi yağlama sistemiyle ve yağıyla çalışıyor çok güzel güçleride elde ettiler 0.5 barda ortalama 0-200 u 14 sn civarına çektiler
tabi yapacağınız sc uygulaması beraberinde çekiş sorunlarınıda getirecektir stage 3 ve üzeri bir baskı balata , kilitli difransiyel , kalkışta daha iyi güç aktarmak için coilover vs vs
deeperblack
17-07-2013, 19:20
Ayıracağım bütçeye göre değişir atmosferik olarak fiyat/performans oranı tatmin edici olmayacaktır. S/C fiyatına göre çok keyifli hale getirir aracı ama sadece kitle olayın biteceğini sanma. Güzel bir fren kiti ve LSD olmadan sc yapman çok mantıklı olmayacaktır buda totalde 20.000 tl üzerinde bir rakam anlamına geliyor.
Ayıracağım bütçeye göre değişir atmosferik olarak fiyat/performans oranı tatmin edici olmayacaktır. S/C fiyatına göre çok keyifli hale getirir aracı ama sadece kitle olayın biteceğini sanma. Güzel bir fren kiti ve LSD olmadan sc yapman çok mantıklı olmayacaktır buda totalde 20.000 tl üzerinde bir rakam anlamına geliyor.
Müdür doğru yazmışsın. Ben bu rakamları göze almadığım için %70 tayyarcı trendine uyarak cupraya geçiş yaptım :)
Müdür doğru yazmışsın. Ben bu rakamları göze almadığım için %70 tayyarcı trendine uyarak cupraya geçiş yaptım :)
Hikmet typer mı cupramı dicem bende çok bakmıştım cupralara fn2 almadan önce.
yigithan3561
17-07-2013, 23:54
Yiğithan kardeşim özellikle Yunanistan'da çok fazla sc'li fn2 uygulaması var araştırdığım kadarıyla
Genelde Rotrex'in komple hazır kitlerini kullanıyorlar diye biliyorum, Türkiye'ye gümrük harici girişi 12-15 bin tl civarını bulabilir duruma göre.
Aracın şu anki atmosferik base modifiyesi üzerine takıp 0.7 bar ile motorda ~400 tekerde 330-350 hp civarı verir tahminim.
Sc den vazgeçilmiştir :)
Atmosferik olarak bir adım daha ileri gitmeyi düşünürsen yukarıda arkadaşında söylediği gibi kapağını PPR kaan abiye gönder sana gerekli işlemleri yapar custom cams işlemide yapmaya başlamış sonuçlar memnun edicektir seni.
fn2 kasayı yürütmek istiyorsan
k20a2 motor +14cr+ port polish + itb +stage 3 ekzantrik + yağ benzin pompaları + headers filtre egzoz + kıl tüy şeylerleri bir arada yaparsan yakıtla beraber tahmini olarak 290whp alırsın.
Buda TR'deki en hızlı atm. honda yapar 2000cc de...
UK-Type-R
18-07-2013, 05:37
Bu araçtaki en büyük dert ağırlık eğer para harcarım ikinci aracım var diyorsan
Arka koltuk iptal , ön koltuklar sparco 5 kg yarış koltukları , stepme iptali olarak gidebilirsin ardından jantlardada hafifletme öneririm König mg kullanıyorum 1 boya yakın farkediyor :)
yigithan3561
18-07-2013, 15:02
Orijinal jantları çok hoşuma gidiyor.Bu yüzden jant orj kalacak ki zaten elimdeki diğer jantları forumda satılığa koydum. İlk iş kapak taşlama gibi görünüyor sanırım.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.