Orijinalini görmek için tıklayınız : CA18DET safc2 ayarlari
Muvaffak
13-06-2008, 11:25
ca18det sahipleri arasinda safc nin hotwire sensor ayarlarini bilen varmi?
hotwire/
#sensor cal. = in 01 out 01 yaziyor dogrumudur?
#sensor type =in 05 out 05 ti yabanci forumlarda 07 in 07 out yaziyor diye degistirdim ama digeri hakkinda bilgim yok.. yardimci olabilicek biri varsa buraya yazarsa sevinirim..
ben akşam bnmkine bakana kadar minikler yazar
sensor type 07 07 olucak
otekinde de 01 01 olucak ok yukarı olucak
orjinal maf'a 7-7
z32 maf'a 2-7
Mufy egt takmadan ayar yapma :)
Muvaffak
13-06-2008, 19:59
tesekkur ettim tamamdirr :)
egt daha gelmedi haftaya gelicek insalla su an kabasini aliyorum zaten ince ayarlari yapamam yapmam yani :)
4500 ile 5500rpm arasindaki patlatma ayarsizlikla alakasi olabilir mi sizce ?
cok az gazi azaltip tekrar yuklendigimde bir sorun yok + o sorun olan devirde su an %+9 olarak ayarladim daha iyi oldu gibi patlatma azaldi gibi bana 9 fazla geldi ondan daha fazla arttirmadim.. yarin gene kontrol edilicek bakalim
VteC_MaNiaC
13-06-2008, 20:45
tesekkur ettim tamamdirr :)
egt daha gelmedi haftaya gelicek insalla su an kabasini aliyorum zaten ince ayarlari yapamam yapmam yani :)
4500 ile 5500rpm arasindaki patlatma ayarsizlikla alakasi olabilir mi sizce ?
cok az gazi azaltip tekrar yuklendigimde bir sorun yok + o sorun olan devirde su an %+9 olarak ayarladim daha iyi oldu gibi patlatma azaldi gibi bana 9 fazla geldi ondan daha fazla arttirmadim.. yarin gene kontrol edilicek bakalim
patlatması bitmeden benide gezdirmeni istiorum :)
bende patlama çok yüklenince vites geçislerinde oluyor sadece, onun disinda bi sorun yok.
tesekkur ettim tamamdirr :)
egt daha gelmedi haftaya gelicek insalla su an kabasini aliyorum zaten ince ayarlari yapamam yapmam yani :)
4500 ile 5500rpm arasindaki patlatma ayarsizlikla alakasi olabilir mi sizce ?
cok az gazi azaltip tekrar yuklendigimde bir sorun yok + o sorun olan devirde su an %+9 olarak ayarladim daha iyi oldu gibi patlatma azaldi gibi bana 9 fazla geldi ondan daha fazla arttirmadim.. yarin gene kontrol edilicek bakalim
tam gazda 4500de afr ne civarda peki?
bende patlama çok yüklenince vites geçislerinde oluyor sadece, onun disinda bi sorun yok.
missfire hocusu :D
naptın muffy? avans nasıl? haber et çözünce.
bujilerin gap aralıklarını kontrol et
dip gazda 4000 lerde patlamaya baslıyorsa yada yüklendiğinde bujilere bi bak derim. Benim arabayı alırkende yapıyordu aynı sorunu baya fiyattan düşürmüştüm bujileri değişince düzeldi :D
Eray Yümsel
16-06-2008, 14:08
benzin yetersız gelıo olabılıtr
missfire hep yapar yada 4500 gibi maximum boostun yüzünden olabilir 2 şekilde deneyebilirsin afr oksa aç benzini ilk dewam ediyorsa aynı oranda kıs ama dewam etme kesilirse afr bağülamak lazım
yav bendede kesiklik yapıo 5000 gibi afr 11-11,5 ateşlememi acaba
yav bendede kesiklik yapıo 5000 gibi afr 11-11,5 ateşlememi acaba
EGT ne civarda bilmiyorum ama biraz fakire alip deneyebilirsin..
yav bendede kesiklik yapıo 5000 gibi afr 11-11,5 ateşlememi acaba
basınc ne durumda buyuk ihtimal bujilerinden olabilir aynı sorun bendede vardı bujilerle duzeldi.
bende de şuan o sorun var,
3000 d/d ve üzerinde yığılma yapıyo, araba bazen çalışmıyor. bujileri yeni alıp bi takıyom tek marş sorunsuz çalıma...
benm sorunum enjektörlerde sanırım, fazla işiyor büyük ihtimalle? çözemedim yauww,
benim marş sorunsuz hks buji var sadece 4500-5000 gibi ufak tekleme yapıp devam edio öksürük gibi daha önce yapmıyordu avans stock değerde biraz zengin araba ama rölantide afr 15,5 arada ful fakir olup stop eder gibi olup düzelio sürekli
bende de şuan o sorun var,
3000 d/d ve üzerinde yığılma yapıyo, araba bazen çalışmıyor. bujileri yeni alıp bi takıyom tek marş sorunsuz çalıma...
benm sorunum enjektörlerde sanırım, fazla işiyor büyük ihtimalle? çözemedim yauww,
çıkan bujiler nasıl rengi vs? zenginmi çalışıyo motor ?
olmadı enjektorleri söküp bi test ettirin işemesi nasıl bakalım
Muvaffak
22-06-2008, 21:55
tam gazda 4500de afr ne civarda peki?
tam gazda 12.5 12 bazen...
safc deki sensor type ayarim yanlismis onu duzelltim simdi patlama oldugu yerde drek fakire dusuyor benzini ona gore arttirdim simdi 13.12.5 yaptim normal gozukuyor
ama bazen oluyor bazen olmuyor anlamadim 3 gundur bakamiyorum yarin dan sonra tekrar incelicem bakalim durum nedir
çıkan bujiler nasıl rengi vs? zenginmi çalışıyo motor ?
olmadı enjektorleri söküp bi test ettirin işemesi nasıl bakalım
bujiler siyah ve bazen ıslak (benzin bulaşmş)
ayarlarına bidaha bakmak lazım.
Muvaffak
22-06-2008, 22:02
+ atesleme nasil kontrol ediliyor? yani bobinlerin olcumu gibi birsey yapiliyor mu ?
yeni buji alicam denedigim bujiler cikma bujiler
ya safc ayarlarimdan yada ateslemede yada sacma gelicek ama elektrik tesisatimda sorun var gibime geliyor (elektrik tesisati dedim cunku gecen gun motor calisir durumda iken olesine saga sola bakiyordum kacak kirik dokuk varmi diye oyalaniyordum yani sonra alarmin sireninin oldugu yerde bi kablo var ucu egzosa gelmis aldigimdan beri o oyle yani hic bir yere bagli da degil garip garip duruo du ona dokundum fln derken rolanti bozuldu stop etcek gibi oldu sonra tekrar rolanti yukseldi anlamadim o an dedim kesin sorun bu :D ama sonra da 4500rpm de duzenli olarak boyle bir sorun yapmaz diye dusundum bilmiyorum ama aniden boyle bir sorun cikti kafami o karistiriyor :s )
ilk isim bujileri degistirmek..sonrasina bakalim ne cikar
muvaffak umarım bobinlerden kaynaklı sorun olmaz :)
aldığımın ertesi günü 2 tanesi gitti. 1 tkm çıkma aldım 450 ytl
geçen hafta servisi aradım. 4 tane sıfır orj. bobin 714.ytl :):icon_wack
Muvaffak
22-06-2008, 22:14
muvaffak umarım bobinlerden kaynaklı sorun olmaz :)
aldığımın ertesi günü 2 tanesi gitti. 1 tkm çıkma aldım 450 ytl
geçen hafta servisi aradım. 4 tane sıfır orj. bobin 714.ytl :):icon_wack
ooww gecmis olsun valla bilmiorum ama yavas yavas gaza bastigimda hic bir sorun yok birden full throttle yaptigimda oluyor..
bobinlerin daha iyisi fln varmi baska model fln hic arastirdin mi ? degistirmem gerekirse orjinal almam yani ebayde gordum ca18det icin baska bobinler ama nekadar iyidir bilmiorum
thunderbirdkaan
23-06-2008, 00:47
muvaffak arabanın benzın pompası basıncını benzın regulatorunu vakum hortumunu regulatore baglı olan vedıger vakum hortumlarını kontrol et bobınlerın kontrolu ıcın arabanın manual kıtapcıgınd kac volt olucagına daır bi ölçü var oşekılde kontrol edebılırsın ıyı durumda olup olmadıgını ve bırde eksoza yakın olan o kabloyu baska bı ca18det ile karsılastır nereye takılıyo neyın nesı dıye bı bak bakalım kolay gelsın kardesım inşallah hal olur
Muvaffak
23-06-2008, 11:27
muvaffak arabanın benzın pompası basıncını benzın regulatorunu vakum hortumunu regulatore baglı olan vedıger vakum hortumlarını kontrol et bobınlerın kontrolu ıcın arabanın manual kıtapcıgınd kac volt olucagına daır bi ölçü var oşekılde kontrol edebılırsın ıyı durumda olup olmadıgını ve bırde eksoza yakın olan o kabloyu baska bı ca18det ile karsılastır nereye takılıyo neyın nesı dıye bı bak bakalım kolay gelsın kardesım inşallah hal olur
bu arada anlamadim ama senin dedigine geliyoruz galiba basinc saatimda vakum yok rolantideyken basinc saatim 0 i gosteriyor sonra iniyor ama neye gore iniyor anlamadim ilk marsa bastigimda kalio 0 da sonra kafasina gore normale donuyor az once saate giden hortumlari soktum taktim bisey degismedi bidaha yaptim duzeldi heralde tesaduf ama bilmiorum 3 tane hortumun girdigi bir yer var kulenin asasinda duruo onda mi sorun var aceba:soru:
tesekkurler ab sagolasin
benzin filtren ne durumda
muvaffak, bobinler için alternatif splitfire var. ebayda 499-$dan başlıyo fiyatları. biraz kazık :)
regulator ve pompadan olabileceğini 1-2 arkdaş daha söylemişti. bende walbro pompa ve hks regulator var? anlayamadım_?
benzer sorun osman abide de varmış? noluyoruz yaaa :D
Muvaffak
25-06-2008, 21:51
benzin filtren ne durumda
benzin filtrem iyi durumda diye dusunuorum ama icini acmak lazim ;D bayadir degistirmedik 1-2 gun icinde onu da bir degistirelim bakalim
muvaffak, bobinler için alternatif splitfire var. ebayda 499-$dan başlıyo fiyatları. biraz kazık :)
regulator ve pompadan olabileceğini 1-2 arkdaş daha söylemişti. bende walbro pompa ve hks regulator var? anlayamadım_?
benzer sorun osman abide de varmış? noluyoruz yaaa :D
dun hks bujileri soktum daha eski denso bujileri koyarken bobinlere dikakt ettimde ustundeki orjinal boya gibi bisey var kenarlari kotuydu yani boya cikmis ciplak metal duruyor eski sahibi de hatta onceden galiba silikon tarzi bisey surmus aceba kacirdigi icin mi oluyor benim sorunum 2 tane bobin zaten cok yakin duruyor bide yakin oldugu taraf ciplak demir seklinde :S surulen birsey varmi gercekten yoksa drek degistirmem mi gerek? bu soruyu genele soruyorum gerci :D
etrafındaki plastik (kırmızı olan) soyulmuş anladığım kadarı ile doğru mu?
eğer öyleyse herhangi birşeyle yalıtabilirsin. yok o değilse bilmiyorum :D
ama bujileri değiştirdiğinde sorun çözülmüştür diye tahmin ediyorum.
yusufvozkan
05-07-2008, 08:21
valla aynı sorun bendede var aranıyor kısmına yazmıştım zten büjileri avansı benzini herşeyi kontrol ettik en son bobin çıktı boost geldikten sora pat pat arada kesiyo yapıyo
thunderbirdkaan
08-07-2008, 21:51
arkadaslar sr20det lerde power transıstor dıye bı parcavar ca lardada sıstem aynı ama ca 18de nerde durur bılmıyorum sr20det s14 lerda bu parca amortısor kulesınde duruyo sofor tarafında turbonun yanında oluyo bunun fıslerıne ve bu parcayı kontrol edın bobınızı bozan patırdama yaptıran da o oluyo buyuk ıhtımal kablo tesısatınızı muhakkak kontrol edın sase almazsa sınyal almazsa bobın yıne yanıyo bunları ölçün kontrol edın cok basıt bırtane kontrol aletı alın sınyal veren cınsten uclarınızı kontrol edın 5 adet uc gırıyo 4 tane cıkıyo power transıstorden gırıs fısındekı tam ortadakı şase ucu dıgerlerı bobıne dırek gıden tetıklemelerdır bunları ılk once fıslerde temas etmeme gıbı bısı varmı onu kontrol edın daha sonra bunlardan atlama yapan varmı onu da kontrol edın bırde sınyallerı olcun bunu yaprkende saglamasını yapın bırınde eksık varsa ıste o uç sorun yapıyo ust devırlerde yada alt devırlerde 600 ve 1200 olarak tam hatırlamıyorum ölçü cınsını ama galıba mılıamper olarak dı ölçüm sonucları arkadaslar tamır elkıtabında yazıyo bıarakdasımız vermıs sıtede bulabılırsınız s13 s14 için var bu kıtaplarda butun parcalarımızın nasıl kontrol edılecegı ve kac ohm verdıgı yazıyo tektek ölçün 10 ytl kontrol aletıde butun elektronıkcılerde var enjektorlere kadar olcebılırsını bobınıde olcebılırsınız..şaselerıde kontrol edın arkadaslar bobınlerımızın tesısatın bırtanede saseye baglanan uc var.tam şase almıyo olabılır oksıt olabılır 3 .cü ucta beyınden gelıyo bunda sorun ola ıhtımalı cok az gaz kelebegı voltajlarını aac valve valfının ayarlarının dogru olduguna emın olun sonra ayarlarınız safc yada dıger unıtlerden yapın kolay gelsın
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.