Orijinalini görmek için tıklayınız : İmpreza RWD Hakkında
Bu gece kafama iyice takıldı bu soru. 00 model gc8'in aktarmasını full arkaya vermek için ne gibi yollar var? En önemli soru ise aktarmayı önden alıp arkaya verdiğimizde orjinal şanzıman için konuşursak güç kaybı yaşanırmı? Birde aktarma tamamen arkadaykende kırılgan ve narin olan gc8 şanzımanı gene kırılırmı?
Rear Wheel Drive Conversion Spool for WRX 5 Speed - Pfitzner Performance Gearbox (http://www.ppgearbox.com.au/page.asp?productid=72)
_driver_
25-07-2013, 05:44
http://www.techturkey.com/forum/yol-tutus-amp-aktarma-ve-frenler/151010-4x4u-rwd-yapmak-2.html
daha önce böyle bi konu vardı belki işinize yarayabilir
bu parçayı getiren varmı tr ye? Yada kendimiz üretebiliyormuyuz
edit: aynı şeyi sormuşum :D
tamamdır parça ihtiyacım giderildi :D Pazartesi %35 - %65 oranla idare edicem bir süre :D
tamamdır parça ihtiyacım giderildi :D Pazartesi %35 - %65 oranla idare edicem bir süre :D
dccdnin sabit oranlısı gibi bişey mi ??
onur_guler88
26-07-2013, 13:29
şanzımandaki yükü azaltır çünkü araba daha çok sarar rwd olduğunda. Awd olduğunda daha fazla yükte olacağından yük direk dişlilerde oluyor. 2. vites dişlisi daha güvende olur gibi düşünüyorum. Ancak ne kadar güce dayanır denemek lazım
hiç parça için uğraşma merkez difi kaynat ön akslarıda cıkar bi dene kırılmassa kullan kırılırsa sti ye geçmen lazım ön aksları cıkarmassan kasar
yada 5 ileri supra şanzo takanlar var başka bi şanzoda takabilirsin ama biraz iş
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.