PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : tabladan indirme



TT_BOY
27.Nisan.2006, 18:27
arkadaşlar bu tabladan indirme olayına ne diyorsunuz ? bildiklereinizi duyduklarınızı yazarsanız sevinirim ...

miniks
27.Nisan.2006, 20:28
saglık olan bı ıslem. yay kesmektense. bızzat kullanmıs bırı olarak soluorum ama yaptrıdıgın yerın onemı buyuk.

CaDDe_BoSTaN
27.Nisan.2006, 21:25
bence cok saglıklı bı uygulama degıl

Oz`
27.Nisan.2006, 23:49
yay al tabladan kesme olmassa coilover al ama yay kesme tablayla oynama

Low-Rider
28.Nisan.2006, 00:00
Tam olarak nasıl yapılıyo bu olay?tabla denen parça nası bişi:)

miniks
28.Nisan.2006, 10:24
tabla yay ı alttan tutan kısım. ozgun lem bız yay da almıstık sonra tabla da ypmıstık. bısı olmadı. ama bıraz kopuo du galıba hehehehe....

Oz`
28.Nisan.2006, 11:13
sende koni vardı onun rebound u felan ona göre ayarlanmış

Jehuty
28.Nisan.2006, 16:09
Bendeki amortisörde öyle bir uygulama yapıldı bir problem yaşamadım hatta tekrar ordan düşürttürmeyi düşünüyorum

TT_BOY
28.Nisan.2006, 16:44
maslak ta kime yaptırabiliriz bunu ?arabanın üstünde 5lik simoni var yay olarak.
1-2 cm indirsek tabladan bişi olurmu standart **örtisör ile ?

Oz`
28.Nisan.2006, 17:07
patlama riski yükselir + sekmesi artabilir + yoltutuşun kötüleşebilir
nam yapıyor ama sizin kararınız

TT_BOY
28.Nisan.2006, 17:26
sağol OZ. :) kararsız kaldım ama şimdi

TT_BOY
28.Nisan.2006, 17:27
MİNİKS sizde bi sorun olmuşmuydu yol tutuşta fln?

HkN
28.Nisan.2006, 20:26
nam yapıyor .. ama sorun olduğunu duymadım...

miniks
30.Nisan.2006, 21:17
ben konılere yptırmıstım ama onların bak rebaund u ona goreymıs oz bılıo bızımkısını

TT_BOY
01.Mayıs.2006, 17:47
standartını ellemiyelim mi diyosun yani..

miniks
01.Mayıs.2006, 19:48
yep aynen ole mruk

TT_BOY
03.Mayıs.2006, 17:32
evallah minik bakalım denicez :P