Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : boost cut



kelalper
01-08-2013, 20:06
Arkadaşlar bişey sorucam benim araba kafayı yedi. Bazen fazla basıncı dışarı atamıyor ve boost cut a giriyor 1.4-1.5 bar gibi. O zamanda acaip sinir oluyorum araba sollarken falan yapıo çıldırtıo. Bazende sorun yokmuş gibi 1.1 basıyor devam ediyor. Hadi boost cut 1.2 falan olsa anliicam da 1.5 e kadar neden bekliyor onu çözemedim.

3rk4n
01-08-2013, 20:26
Alper abi bujiler ne durumda kac km deler.

kelalper
01-08-2013, 22:01
bujiler NGK irridium BRK7 temizler.

CLIORS
01-08-2013, 22:11
1.55 bar MAP ın okuyabileceği maks değer olduğu için.

Zero
02-08-2013, 00:15
Alper abi bunu yaptiginda enjeksiyon hatasi yaziyor mu?Bendede yapiyordu bir ara sonra yazilim uzerinde ufak bir oynamayla hallettik.Cok ilginctir ayni yazilim debriyaj volan degismeden once yapmazken degisimden sonra yapmaya baslamisti sizce bnun anlami neydi?

kelalper
02-08-2013, 08:01
enjeksiyon hatası vermiyo.
Alper Ok de neden kafasına göre yapıo onu çözemedim. Wastegate e baktık sıkışma falan yok.

tuncayakyz
02-08-2013, 08:40
sendeki araç nedir bilmiyorum ama öncelikle fabrikasyon boost cut özelliği varmı yokmu bilmek lazım var ise kaç bar'da boost cut'a giriyor eğer hiç böyle bir özellik yoksa kullandığın map sensörü kaç barlık bunu bilmek lazım eğer map sensörün ile sıkıntın varsa FCD kullan...

kelalper
02-08-2013, 08:54
yukarıda detaylı yazıyor 1.4 ile 1.5 bar gibi boost cut yapıo. ama sorun o değil. 1.4 bar zaten istemioruz. bazen yapıyor bazen yapmıyor. Problem orada. Yazılımı değiştirmiyorum hiç. Fastchip te de yazıo Ecufastte de yapıo.

adrenalinustasi
02-08-2013, 14:45
boost controller kullanıyormusun ? yoksa beyinden mi ayarlanıyor basınç ?

kelalper
02-08-2013, 16:20
boost controller yok. Ayar beyinden yapılıyor.

XSi
02-08-2013, 21:48
solenoid düzgün çalışmıyor sanırım.. yada hortumlarında kılcal çatlak var..

bir şekilde basınç kontrol sistemi işini düzgün yapamıyor, basınç fırlıyor sanki

President
03-08-2013, 00:39
Boost'u nereden okuyorsunuz? ekstra boost vakum saati var mı? Map saçmalıyor ara ara yanlış okuyor olabilir mi?

tdipower
03-08-2013, 01:05
selenoid arızalı bence içindeki diyaframda ufak bir yırtık olsa bile böyle saçmayalabilir

kelalper
03-08-2013, 12:00
iki farklı yerden okuyorum biri bilgisayar üzerinde diğeri basınç saati üzerinde. İkisinde de peak değer kaydediyor. Hortumlarda sorun olsa sürekli yapar. Bu kafasına göre. Evden çıkıyorum antremana giderken basıyorum diyelim yapmıyor. Çıkıp eve gelirken yapıyor.Ya da tersi. Hadi dedim yüksek viteste basarsam basınç fırlıo yapıo o da değil. 80 le 3 te giderken bastığımda da yapıo. Bi de gaz kelebeğini kapattığı için araba direk duvara çarpmış gibi yığılıo. Sollama yaparken yaptı en son bodrum dönüşü. Ayağımı gazdan çekip bi daha bastım bu sefer yapmadı toparlayıp geçtim. Vitese dokunmadım debriyaja dokunmadım. Ne zaman yapacağını bilememek can sıkıo.

XSi
03-08-2013, 12:30
iki farklı yerden okuyorum biri bilgisayar üzerinde diğeri basınç saati üzerinde. İkisinde de peak değer kaydediyor. Hortumlarda sorun olsa sürekli yapar. Bu kafasına göre. Evden çıkıyorum antremana giderken basıyorum diyelim yapmıyor. Çıkıp eve gelirken yapıyor.Ya da tersi. Hadi dedim yüksek viteste basarsam basınç fırlıo yapıo o da değil. 80 le 3 te giderken bastığımda da yapıo. Bi de gaz kelebeğini kapattığı için araba direk duvara çarpmış gibi yığılıo. Sollama yaparken yaptı en son bodrum dönüşü. Ayağımı gazdan çekip bi daha bastım bu sefer yapmadı toparlayıp geçtim. Vitese dokunmadım debriyaja dokunmadım. Ne zaman yapacağını bilememek can sıkıo.

solenoidin giriş ve çıkış hortumlarını birbirine bağlayıp bi süre öyle kullanıp deneyebilirsin.. (basınç düşük olacak haliule, wastegate std ayarı neyse o olacak)

eğer basınç bu halde peak yapmazsa hortumlar sağlam ve solenoid ara sıra arıza yapıyor demektir.

eğer bu halde yapıyorsa hortumlar, onlarda sağlamsa wastegate tekrar kontrol edilmeli..

adrenalinustasi
12-08-2013, 09:46
Araç arıza veriyormuydu?
Birde yakın zamanda debriyaj ilgili bir problem yada tadilat oldumu?