Orijinalini görmek için tıklayınız : 1,6 yı 2.0 yapmak
motorum 1.6cc. aracımı belki 2.0 haline çeviricem. blok aynı.
1. kol, piston haricinde tam olarak neler gerekir?
2. 1.6 converterlı 2.0 beyni alıp taksam sorun olurmu?
teşekkürler
strok farklıysa krankta gerekicek bu değişim için kapak elemanları gibi bi kaç parçanın daha değişmesi gerekli ayrıca 2lt olanı kullanmak daha mantıklı
motor ne bu arada fx mi?
ecu eeğer harnesslar birbirine uyuyosa kullanılabilir
yapılmış örneklerde nasıl bir yol izlemişler araştırma imkanınız oldumu?
servisten bana dedilerki, silindir kapağı, egzantrik, siboblar vs, bide kol piston yeterli..
ben genede emin olamadım. acaba başka şeylerde lazım olurmu diye. motor fx evet.
ecu yu koreden getirticem. 2.0 ecu sunun 1.6'ya uyması için converter alıcaksın dedi. sanırım harnessların uyması için
servisten bana dedilerki, silindir kapağı, egzantrik, siboblar vs, bide kol piston yeterli..
ben genede emin olamadım. acaba başka şeylerde lazım olurmu diye. motor fx evet.
ecu yu koreden getirticem. 2.0 ecu sunun 1.6'ya uyması için converter alıcaksın dedi. sanırım harnessların uyması için
şanzıman debriyaj vs ne yapıcaksınız? 1.6 olanlamı devam ediceksiniz?
ayrıca silindir kapağı dolu olarak eğer sıfır alınıcaksa ciddi yüklü olabilir fiyat açısından iyi bi araştırma lazım
yalnız benim bulduğum 2l ile 1.6l bloklarda(motor kodlarını tam bilmiyorum elinizde varsa verirseniz iyi olur) hem bore hem de stroke farklı bloklarda yükseklik vs de farklı olabilir iyi bi araştırma yapın yinede bence
vtecburhan
17-06-2008, 18:57
Boşver Hiç Girme Agrımayan Kafanı Agrıtma Sen En ıyısı :D:D:D:D
şanzıman debriyaj vs ne yapıcaksınız? 1.6 olanlamı devam ediceksiniz?
ayrıca silindir kapağı dolu olarak eğer sıfır alınıcaksa ciddi yüklü olabilir fiyat açısından iyi bi araştırma lazım
yalnız benim bulduğum 2l ile 1.6l bloklarda(motor kodlarını tam bilmiyorum elinizde varsa verirseniz iyi olur) hem bore hem de stroke farklı bloklarda yükseklik vs de farklı olabilir iyi bi araştırma yapın yinede bence
bende sormuştum, servisin dediğine göre, şanzıman ve debriyaj aynıymış.
silindir kapağı 1000 ytl ile 1500 ytl arasında olabilir. yağrın alıcam fiyatları.
motor kodlarını araştırıcam. teşekkür ederim
bende sormuştum, servisin dediğine göre, şanzıman ve debriyaj aynıymış.
silindir kapağı 1000 ytl ile 1500 ytl arasında olabilir. yağrın alıcam fiyatları.
motor kodlarını araştırıcam. teşekkür ederim
ben biraz önce baktığımda baya bi farklılık var dı bore strokta eğer motor kodu alabilrseniz hem forumlara falanda bakabilrz daha önce böyle bi uygulama yapılmışmı falan diye
kol pistonla nasil 2litre olacak hala anlamadim ben..
kol pistonla nasil 2litre olacak hala anlamadim ben..
kol pistonla değil, kol piston hariç neler gerekir dedim :)
kol pistonla değil, kol piston hariç neler gerekir dedim :)
bende servisin dedigine takildim,
kol ve piston demis garip..
B.Aktepe
18-06-2008, 09:59
orjinal bloğunu 2.0lt ile stroker yapmayı denesen. daha az masraf çıkarır. motor bloğu ruhsat işlemleri ile uğraşmamış olursun.
2.0 düşük hp onların masrafa girme bence görüntüye ağırlık ver
4g63 :D 2,0 motor kodu ...
uyandırıyım ufaktan :D
4g63 :D 2,0 motor kodu ...
uyandırıyım ufaktan :D
evo motoru değilmi bu?
evo motoru değilmi bu?
evt aynen öle :)
yeni konu açmadan eski konumdan devam edeyim dedim
bi çıkmacıda komple dolu 2.0 cc üst kapak 1000 ytl, krank 700 ytl fiyat aldım. tabi pazarlık yapılacak.
kol piston forged yaptırıcam, emiş, conta sibop *** püsürleri sıfır alıcam servisten
şanzıman nasıl oturtulur? 2.0 volanı alınsa yeterli olurmu?
şuanki 1.6 beyni ile sorun yaşarmıyım?
bide rektefiyede sorun olurmu acaba?
Tayfun-E30
10-09-2008, 03:41
amaç ne 2.0 yapmakta?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.