PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2005 Honda Civic Motor Kodu?



STeaM
24-06-2008, 15:30
Arkadaşlar yeni bir proje başlangıcı içerisindeyim,
2005 Honda Civic 1.6

bu aracın motor kodu nedir bilen varmı?

(alt bilgi topluorum şimdilik.)

teşekkürler.

temsili resim;

http://img214.imageshack.us/img214/2378/60lc.jpg

cem
24-06-2008, 15:35
D16v1 .

STeaM
24-06-2008, 15:37
teşekkürler cem.

cem
24-06-2008, 15:41
Yazmayı unuttum eğer japon ise d16w7 'dir.
Türkiye'de japonda var d16w7 fakat genel olarak d16v1 var.

adıge
24-06-2008, 16:01
ithal ls (japon) d16w7
yerli ls & es d16v1

Absinthé
24-06-2008, 16:11
Yazmayı unuttum eğer japon ise d16w7 'dir.
Türkiye'de japonda var d16w7 fakat genel olarak d16v1 var.


ithal ls (japon) d16w7
yerli ls & es d16v1



Japon ve yerli olanın , tork yada beygir açısından farkları var mı ?

cem
24-06-2008, 16:24
Japon ve yerli olanın , tork yada beygir açısından farkları var mı ?

Hayır yok.Sıkıştırmaları farklı.

adıge
24-06-2008, 16:39
Japon ls'lerin torkunun, yerlilerden 10nm daha fazla olduğu efsanesi dolaşıyor forumlarda. Olabilme ihtimalide var aslında; sıkıştırma daha fazla, üst kapak farklı... Ama rakamların farklı olduğuna dair bi kaynak yok kulaktan dolma, Honda Türkiye'de farklı 2 veri açıklamadı hiç bir zaman. Bence aynı değerler iki motordada.

Schumi
24-06-2008, 22:33
Japon ls'lerin torkunun, yerlilerden 10nm daha fazla olduğu efsanesi dolaşıyor forumlarda. Olabilme ihtimalide var aslında; sıkıştırma daha fazla, üst kapak farklı... Ama rakamların farklı olduğuna dair bi kaynak yok kulaktan dolma, Honda Türkiye'de farklı 2 veri açıklamadı hiç bir zaman. Bence aynı değerler iki motordada.
Bence iki motorun verileri farklı. Ancak kafa karıştırmama ve sürekli japon istenmesin diye tek veri verildi.

tool
24-06-2008, 22:46
turbolayacak olsam oncelikle emme manifoldu alirdim ;)

SerkanKurt
25-06-2008, 07:41
turbolayacak olsam oncelikle emme manifoldu alirdim ;)

emme manifoldu değiştiğinde filtre sesindeki değişiklik belirgin oluyormu ? Opellerin Gsi larında emme manifoldu değşiince çünkü muazzem bir ses farklılığı duymuştum onun İçin merak ettim açıkcası :confused:

STeaM
25-06-2008, 08:04
turbolayacak olsam oncelikle emme manifoldu alirdim ;)

bu motor kodunda pek bişey bulamadım
ne varsa araştırıyorum. usa da ne diye geçer bu?

Oz`
25-06-2008, 08:13
ruhsatına bak motor kodu başiındaki ilk 5 rakam

STeaM
25-06-2008, 08:19
ruhsatı bulsak bakacazda ruhsat kayıp, yenilenecek o işlemleri yaptırıyo arkdaş.

adıge
25-06-2008, 10:09
bu motor kodunda pek bişey bulamadım
ne varsa araştırıyorum. usa da ne diye geçer bu?

Usa'deki d17'lerin destroked versiyonu 2 motorda.

tool
25-06-2008, 10:12
emme manifoldu değiştiğinde filtre sesindeki değişiklik belirgin oluyormu ? Opellerin Gsi larında emme manifoldu değşiince çünkü muazzem bir ses farklılığı duymuştum onun İçin merak ettim açıkcası :confused:

denersem haber veririm ;)

Diyadin
25-06-2008, 10:24
ruhsatta d16v1 yazar yerli üretimse...

yurtdışında bende çok araştırdım neler yapılabilir diye fakat; genelde ya k20 swap yada ufakta olsa turbo yapılıyor atmosferik olarak fazla bişey yapılamaz diye düşünüyorum...

Göki,ZD
25-06-2008, 10:56
Japon ls'lerin torkunun, yerlilerden 10nm daha fazla olduğu efsanesi dolaşıyor forumlarda. Olabilme ihtimalide var aslında; sıkıştırma daha fazla, üst kapak farklı... Ama rakamların farklı olduğuna dair bi kaynak yok kulaktan dolma, Honda Türkiye'de farklı 2 veri açıklamadı hiç bir zaman. Bence aynı değerler iki motordada.


Bence iki motorun verileri farklı. Ancak kafa karıştırmama ve sürekli japon istenmesin diye tek veri verildi.


bu motor kodunda pek bişey bulamadım
ne varsa araştırıyorum. usa da ne diye geçer bu?

test edildi onaylandı frk var :) baya bi fark var hemde
toplam 5 tane ile denedik japon vers. tr vers. drag 3 roll 5 boy gibi net farklar vardı.bide japon vers. tek renk gri
boyanmadıgı takdirde klasik kapı kolları boyasız oluyor. biz kötü diye boyatıcakken birisinin uyarısı ile örendik japon vers. kapı kolları siyah diye :)

plakalarıda verimmi :D

STeaM
25-06-2008, 11:13
amaç atmosferik birşeyler yapmak değil zaten,
ufak çaplı bi turbo uygulaması,

ancak; fmic, turbo manifoldu tool'un önerisi gibi emme manifoldu gibi ürünleri bulmakta sıkıntı yaşıyorum. (bunlarıda yaptırırız ama astar yüz ve zaman maliyetleri)

onun dışında turbo, benzin regulatoru, benzin pompası, safc, wasgate, orta boru, son susturucu, gibi parçaları bulmak ve yaptırmak zaten kolay.

kemalvtec
25-06-2008, 11:17
bas nosu blok saglam nede olsa :D

Göki,ZD
25-06-2008, 11:17
yapan arkadaşlar var hatta buğra tarafından video suda çekilmişti

vp plakalı görkem die bi arkadaş hangi parçaları kullandı die bilgi alabilirsin.

dorumu verdim linki bilmiyorum
http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/4e53c22d1fe4b7e2bec2cc13f6e2ab2f80d264371249822b05 de7e3ed7b91b54892a8817114b6a8515880

olmadı youtube adı

Honda Civic Turbo -34 VP 6988-

adıge
25-06-2008, 11:18
test edildi onaylandı frk var :) baya bi fark var hemde
toplam 5 tane ile denedik japon vers. tr vers. drag 3 roll 5 boy gibi net farklar vardı.bide japon vers. tek renk gri
boyanmadıgı takdirde klasik kapı kolları boyasız oluyor. biz kötü diye boyatıcakken birisinin uyarısı ile örendik japon vers. kapı kolları siyah diye :)

plakalarıda verimmi :D
doğrudur,
ağırlık farkıda var ama, japon ls'ler en boştur donanım olarak.

STeaM
25-06-2008, 11:20
yapan arkadaşlar var hatta buğra tarafından video suda çekilmişti

vp plakalı görkem die bi arkadaş hangi parçaları kullandı die bilgi alabilirsin.

görkem sattı arabayı, eğer bizim görkemden bahsediyorsanız? (LSD bulunan gri araç)
nos u alpcan bağlattı seyrantepedeki ustaya.

Göki,ZD
25-06-2008, 11:21
görkem sattı arabayı, eğer bizim görkemden bahsediyorsanız? (LSD bulunan gri araç)
nos u alpcan bağlattı seyrantepedeki ustaya.


söktü sattı evet kürekçi görkem

adıge
25-06-2008, 11:24
amaç atmosferik birşeyler yapmak değil zaten,
ufak çaplı bi turbo uygulaması,

ancak; fmic, turbo manifoldu tool'un önerisi gibi emme manifoldu gibi ürünleri bulmakta sıkıntı yaşıyorum. (bunlarıda yaptırırız ama astar yüz ve zaman maliyetleri)

onun dışında turbo, benzin regulatoru, benzin pompası, safc, wasgate, orta boru, son susturucu, gibi parçaları bulmak ve yaptırmak zaten kolay.

sıkıntı yok aslında, biraz araştırırsan her türlü bilgiye ulaşabilirsin.
mesela d16y8 emme manifoldu ufak değişikliklerle oluyor, d17'lerin turbo manifoldları direk oluyor... fazla çeşit yok o kadar.

adıge
25-06-2008, 11:28
bas nosu blok saglam nede olsa :D
plastik emme manifoldunun nosla sıkıntı çıkartma olasılığı çok daha fazla.
zaten nos basıp manifoldu patlatan vardı ankarada.

levent
25-06-2008, 11:29
sıkıntı yok aslında, biraz araştırırsan her türlü bilgiye ulaşabilirsin.
mesela d16y8 emme manifoldu ufak değişikliklerle oluyor, d17'lerin turbo manifoldları direk oluyor... fazla çeşit yok o kadar.

ben yazıcaktım aynı şeyi tam olarak, d17 lerin turbo manifoldları d16 lara oluyor diye okumuştum biçok yerde.

Göki,ZD
25-06-2008, 11:31
plastik emme manifoldunun nosla sıkıntı çıkartma olasılığı çok daha fazla.
zaten nos basıp manifoldu patlatan vardı ankarada.

kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

100 bastı bide :)

Schumi
25-06-2008, 11:35
bu motor kodunda pek bişey bulamadım
ne varsa araştırıyorum. usa da ne diye geçer bu?
usa da d17 diye geçiyo. ve sanırım motorlar dıştan bakınca bire bir aynı. tr de 1.6 motordan üstü vergi sorunu çıktığından bir arkadaşın dediği gibi destroked versiyon bu motorlar.

Diyadin
25-06-2008, 11:35
kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

100 bastı bide :)

şanzıman hep sorun zaten !!! :)

adıge
25-06-2008, 11:40
kemal baya bi bastı bi sorun yaşamadık ufak tefek şanzıman sorunları oldu o kadar

100 bastı bide :)

tabiki kimse sorun yaşasın istemem,
ama plastik malzeme, aluminyum döküme göre daha kırılgan malesef, hele ki nosla beraber ani soğumalarda iyi dayandığını düşünüyorum, hemde 100lük...

cem
25-06-2008, 11:59
toplam 5 tane ile denedik japon vers. tr vers. drag 3 roll 5 boy gibi net farklar vardı.bide japon vers. tek renk gri
boyanmadıgı takdirde klasik kapı kolları boyasız oluyor. biz kötü diye boyatıcakken birisinin uyarısı ile örendik japon vers. kapı kolları siyah diye :)

plakalarıda verimmi :D

Motorlarda ne gibi farklar var ?
ARaçların agırlıkları aynımı ?

3-5 boy tahmini en az 20 hp yapar bana göre ? Kaç beygir bu d16w7'ler o zaman ?

Bana kulaktan bilgi degilde bakın işte üst kapak farklı bu da şu kadar güç elde edilmesini
sağlamış gibi bir kaynak gösterirseniz seve seve inanırım.

Her arabanın durumu farklıdır , kullanım durumu farklıdır debriyaj durumu vs vs farklıdır
bi araba sunu gecti diye hemen fark var denilemez.

Bana 1 yazı gösterin güvenilir bi kaynak d16w7 ler güçlü diye inanayım.Yok japonlar
saklıyomuşta gelmesini istemiyormuş falan :) Hadi Türkiye'de saklıyolar o zaman japonlar ingiltereye falanda söylemişler bu iş yayılmasın diye :)

STeaM
25-06-2008, 12:38
ozaman d17 lerin birçok ekipmanı uyumlu olacaktır?

Schumi
25-06-2008, 13:04
ozaman d17 lerin birçok ekipmanı uyumlu olacaktır?
Evt. Bildiğim kadarı ile dıştan bakınca gerek boyut gerekse manifoldların bağlantı noktaları ve uzunlukları bile biribirine uyumlu. O yüzden neredeyse herşey uyumlu olucaktır.

STeaM
25-06-2008, 13:09
http://i135.photobucket.com/albums/q151/billyhoang/tm-h-03/IMG_0343.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q151/billyhoang/tm-h-03/IMG_0347.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q151/billyhoang/tm-h-03/IMG_0363.jpg

dökümden turbo manifold, sağlam ve dayanıklı duruyor?

FcX
25-06-2008, 13:13
Wikipedia'dan alıntı;

D16W7

* Vtec-E
* Found in:
o 2005-2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Singapore)
+ Displacement:1590 cm3
+ Compression : 10.9:1
+ Power : (*160) hp (130 kW) @ 7800 rpm & 108 ft·lbf @ 7900 rpm
+ Valvetrain : SOHC
+ Redline 8600RPM
+ Limit 8900RPM
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
+ ECU Code: PM12

* Also found in 2001-2005 Honda Civic (Europe)
o Same as above, except:
o Power: 110hp (81kW) @ 5600 rpm & 152 Nm @ 4300 rpm
o Redline 6100rpm
o Limit 6200rpm

Schumi
25-06-2008, 13:18
Yani 160 hp veren 8600 devir çeviren bu motorun kısıtlanmış 6100 kesicili 110 hp halidir mi diyorsunuz VTEC-E denmiş. Buradakiler i-Vtec birde. Bu pazarlama mantıkları beni öldürecek :)

adıge
25-06-2008, 13:23
Wikipedia'dan alıntı;

D16W7

* Vtec-E
* Found in:
o 2005-2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Singapore)
+ Displacement:1590 cm3
+ Compression : 10.9:1
+ Power : (*160) hp (130 kW) @ 7800 rpm & 108 ft·lbf @ 7900 rpm
+ Valvetrain : SOHC
+ Redline 8600RPM
+ Limit 8900RPM
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
+ ECU Code: PM12


böyle yanlış bir bilginin wikipedia da olması garip,

Car Specifications: Honda Civic VTi-L 1.6 (A) 2004 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=161&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D

Car Specifications: Honda Civic 1.6 VTI 2007 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=1028&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D0

Car Specifications: Honda Civic 1.8 VTI-S 2007 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=794&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D

Göki,ZD
25-06-2008, 14:18
Motorlarda ne gibi farklar var ?
ARaçların agırlıkları aynımı ?

3-5 boy tahmini en az 20 hp yapar bana göre ? Kaç beygir bu d16w7'ler o zaman ?

Bana kulaktan bilgi degilde bakın işte üst kapak farklı bu da şu kadar güç elde edilmesini
sağlamış gibi bir kaynak gösterirseniz seve seve inanırım.

Her arabanın durumu farklıdır , kullanım durumu farklıdır debriyaj durumu vs vs farklıdır
bi araba sunu gecti diye hemen fark var denilemez.

Bana 1 yazı gösterin güvenilir bi kaynak d16w7 ler güçlü diye inanayım.Yok japonlar
saklıyomuşta gelmesini istemiyormuş falan :) Hadi Türkiye'de saklıyolar o zaman japonlar ingiltereye falanda söylemişler bu iş yayılmasın diye :)

cem sana honda hakkında bilgim olsa seve seve sölerim ama honda hiç ilgimi çekmedi 106 dan fırsat kalmadı :)

kaynak varmı bilemem eminimde yoktur büyük ihtimal fark oldugunu gösteren ama gördüğüme istinaden sölüyorum bariz bi fark vardı 10cm değil boylar vardı açık şekilde.

bi veri farkı yok dersende bişe demem o zaman araba haddinden fazla iyi gidiyordu filtre egsoz olarak buda şans derim iyi arabaymış diye :)
yanlışta anlama bizim arabamız iyi gidiyordu muhabbeti olarak algılama sakın :icon_tup:

Berk007
25-06-2008, 14:42
Yani 160 hp veren 8600 devir çeviren bu motorun kısıtlanmış 6100 kesicili 110 hp halidir mi diyorsunuz VTEC-E denmiş. Buradakiler i-Vtec birde. Bu pazarlama mantıkları beni öldürecek :)
i-vtec değil.. sadece vtec.

turbo manifoldunu bilmem ama d17ler için yapılmış headersı takan bir arkadaşım motor kulaklarını traşlatmıştı diye biliyorum.

serda-R
25-06-2008, 16:19
i-vtec değil.. sadece vtec.

turbo manifoldunu bilmem ama d17ler için yapılmış headersı takan bir arkadaşım motor kulaklarını traşlatmıştı diye biliyorum.




ewet otto racer headers 4-1 d17 kodu versiyonunun vtec2 me uyguladım(d16v1 'e ) ve traşlamak gerekti...berkçim o arkadaşın ben olmayayım sakın....:D:D:D ;)

STeaM
25-06-2008, 17:44
bakalım turbo manifoldu olacakmı :)

Berk007
25-06-2008, 19:53
ewet otto racer headers 4-1 d17 kodu versiyonunun vtec2 me uyguladım(d16v1 'e ) ve traşlamak gerekti...berkçim o arkadaşın ben olmayayım sakın....:D:D:D ;)evet evet sensin o sensin o :D :rolleyes:


bakalım turbo manifoldu olacakmı :)konuyu takipteyim bende :) haberdar edersen sevinirim :cool:

Schumi
26-06-2008, 00:04
Traşlatılan yer neresi acaba ?

serda-R
26-06-2008, 09:37
bakalım turbo manifoldu olacakmı :)


peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?

tool
26-06-2008, 09:47
böyle yanlış bir bilginin wikipedia da olması garip,

Car Specifications: Honda Civic VTi-L 1.6 (A) 2004 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=161&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D

Car Specifications: Honda Civic 1.6 VTI 2007 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=1028&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D0

Car Specifications: Honda Civic 1.8 VTI-S 2007 Singapore
http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?pid=794&cb=%2Fpdb%2Flcm.php%3Fm%3D13%26aso%3D

FCX'in yaptigi alintida dikkat edersen fuel control icin "obd one kenobi" yazilmis, yazanin kafasi karismis :D



peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?

atmosferik olarak mutlu etmez ;)

STeaM
26-06-2008, 09:51
peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?

çok kompike bişey yapmıyacağız, fuel rail, vs "şimdilik" gerek yok. hatta emme manifoldunuda şuan için düşünmesek olur. çünkü mevcut piston ve kol ile basıcaz e fazlada basamayacağımıza göre şuan için okadar sağlam bi yakıt sistemi gerekmeyecek.
turboyu büyütüp basıncı arttırdığımızda yakıt ihtiyacı da artacağı için onlara ihtiyaç olacak.

tool
26-06-2008, 09:56
çok kompike bişey yapmıyacağız, fuel rail, vs "şimdilik" gerek yok. hatta emme manifoldunuda şuan için düşünmesek olur. çünkü mevcut piston ve kol ile basıcaz e fazlada basamayacağımıza göre şuan için okadar sağlam bi yakıt sistemi gerekmeyecek.
turboyu büyütüp basıncı arttırdığımızda yakıt ihtiyacı da artacağı için onlara ihtiyaç olacak.

enjektor pompa regulator olmadan basinc isine bulasmayin derim;
ustundeki enjektorler ile td04+5psi sonrasi yok gibi ;)

STeaM
26-06-2008, 10:36
enjektor pompa regulator olmadan basinc isine bulasmayin derim;
ustundeki enjektorler ile td04+5psi sonrasi yok gibi ;)

ben manifold ve fuel rail için erken diyorum.

370cc-440cc arası enjektör
hks fuel regulator
walbro fuel pump bunlar şart :)

Schumi
26-06-2008, 11:13
İtiraf ediyorum 2 pejomuda almadan önce 7inci jenerasyon yani bu civiclerin 2004 makyajlılarından alıp turbo yapmayı çok düşündüm :D Görkem in aracı çok güzeldi. Ama ***** sebepler beni bu araçtan soğuttu. Hala çok güzel gözüküyor gözümde. Gerçi bitanesini pert etmiştim ama hala severim :)

STeaM
26-06-2008, 11:20
görkemin aracın gerçekten maşallahı vardı. eee evli barklı olunca varzgeçiyo insan bazı şeylerden :)

bakalım arkdaşımın araca umarım güzel bişeyler yaparız.

adıge
26-06-2008, 11:23
ben manifold ve fuel rail için erken diyorum.

370cc-440cc arası enjektör
hks fuel regulator
walbro fuel pump bunlar şart :)

7th civiclerin benzin sistemleri geri dönüşsüz. Kesin olarak benzini arttırmak için enjektör büyütmeniz lazım. intank regülatör var, fuel railde basınç sensörü var regülatörü ona göre tetikliyor.

Schumi
26-06-2008, 11:33
görkemin aracın gerçekten maşallahı vardı. eee evli barklı olunca varzgeçiyo insan bazı şeylerden :)

bakalım arkdaşımın araca umarım güzel bişeyler yaparız.
Evli barkı olan Görkem mi benmi :) ? Hayır o ben isem ***** sebep derken benim sürüş tarzım agresiftir biraz. Bu kasaların yol tutuşu frenleri rijitliğini beğenmediğimden almadım :) Yoksa evlide olsam swap bile yaparım :D Sanki aldığım araba çok uslu :D

STeaM
26-06-2008, 12:36
yok ben görkemden bahsettim evli olarak.

kemalvtec
26-06-2008, 19:02
arkadaşlar bende 2005 japon civic vardı gri kapı kollu yani d16w7 motor kodu olan japon yapımı olan araç bu araçla safc haeders komple egzoz sistemi olan araçlara 3 boy ve 5 boy atıodum bende ise filtre ve 51mm düz boru son susturucu otto vardı geçilen araçları aslında plaka plaka verirdim ama zaten piyasadaki olan dger araçları biliosunuz görkem VP serhat BH denedigim arkadaşlar bunlar dı göki arkadaşımızın şanzıman sorun yapıo demeside yapmıyo aslında geri vtesimde sorun vardı 100 bygir nos bastım hiç bi sorun yaşamadım en iyisi aslında filtre egzoz bnmek bu araca gerçekten tatmin olucaksınız turbo yapıpta ayda 1 conta degiştirmekten iyidir bence ama mal sizin kafanıza göre tabii:D

kemalvtec
26-06-2008, 19:03
ha birde 18 jantlarla yapıodum roll ü ben :D

STP
26-06-2008, 19:21
amaç atmosferik birşeyler yapmak değil zaten,
ufak çaplı bi turbo uygulaması,

ancak; fmic, turbo manifoldu tool'un önerisi gibi emme manifoldu gibi ürünleri bulmakta sıkıntı yaşıyorum. (bunlarıda yaptırırız ama astar yüz ve zaman maliyetleri)

onun dışında turbo, benzin regulatoru, benzin pompası, safc, wasgate, orta boru, son susturucu, gibi parçaları bulmak ve yaptırmak zaten kolay.,

sunu bulamıyosan sezaı hıc baslama sen bu ıse :icon13:

STeaM
26-06-2008, 20:29
,

sunu bulamıyosan sezaı hıc baslama sen bu ıse :icon13:

peki selçuk.

STeaM
26-06-2008, 20:31
arkadaşlar bende 2005 japon civic vardı gri kapı kollu yani d16w7 motor kodu olan japon yapımı olan araç bu araçla safc haeders komple egzoz sistemi olan araçlara 3 boy ve 5 boy atıodum bende ise filtre ve 51mm düz boru son susturucu otto vardı geçilen araçları aslında plaka plaka verirdim ama zaten piyasadaki olan dger araçları biliosunuz görkem VP serhat BH denedigim arkadaşlar bunlar dı göki arkadaşımızın şanzıman sorun yapıo demeside yapmıyo aslında geri vtesimde sorun vardı 100 bygir nos bastım hiç bi sorun yaşamadım en iyisi aslında filtre egzoz bnmek bu araca gerçekten tatmin olucaksınız turbo yapıpta ayda 1 conta degiştirmekten iyidir bence ama mal sizin kafanıza göre tabii:D

ayda haftada bir conta yakanlar ya arabalarnı düzgün kullanmıyodur yada düzgün yaptırmadıklarındandır ;)
amaç turbo yapmak conta yakmak değil :)

kemalvtec
30-06-2008, 00:04
ayda haftada bir conta yakanlar ya arabalarnı düzgün kullanmıyodur yada düzgün yaptırmadıklarındandır ;)
amaç turbo yapmak conta yakmak değil :)

arkadaşım turbo uygulaması sorunsuz bişey olsa zaten ben uygulardım benim gbi bir adamda uygulamadıysa siz hiç uygulamayın bence görkem bile ben onu stok halde geçtigim için yaptı bana karşı turboyu ben grkem den biliorum ayda bir conta yaptırdıgnı ve nıf 11 hakan abiden en iisi filtre egzoz binmek tabi japon hondaya yapılırsa gerisi yalan yani ve ben haeders bile koymadım denedigim kişilerde safc haeders komple egzoz sistemi falan filan varken ben bu kişileri yne sölüorum arada 3 5 boy olarak filtre egzozla geçtim yani siz dşünün artık kolay gelsiin ne diyim mal sizin

kemalvtec
30-06-2008, 00:06
ki hakan abi ayda yılda bir arabayı çıkaran ve işi bişen bir adam olarak oda conta yakıosa biz hertürlü yakarız

Schumi
30-06-2008, 00:14
arkadaşım turbo uygulaması sorunsuz bişey olsa zaten ben uygulardım benim gbi bir adamda uygulamadıysa siz hiç uygulamayın bence görkem bile ben onu stok halde geçtigim için yaptı bana karşı turboyu ben grkem den biliorum ayda bir conta yaptırdıgnı ve nıf 11 hakan abiden en iisi filtre egzoz binmek tabi japon hondaya yapılırsa gerisi yalan yani ve ben haeders bile koymadım denedigim kişilerde safc haeders komple egzoz sistemi falan filan varken ben bu kişileri yne sölüorum arada 3 5 boy olarak filtre egzozla geçtim yani siz dşünün artık kolay gelsiin ne diyim mal sizin
Sanırım draglara katılmıştın. 206 ile kalkan araçmıydın yoksa diğer vtec2 mi ?

kemalvtec
30-06-2008, 00:37
Evet 206 la kalkan aractım ve ılk drag ımdı

tool
30-06-2008, 10:24
ki hakan abi ayda yılda bir arabayı çıkaran ve işi bişen bir adam olarak oda conta yakıosa biz hertürlü yakarız

işi bilen kişi neden conta yakar peki?
ankarada turbo gezen 2tane var ama conta sorunu yasamadilar ;)

STeaM
30-06-2008, 10:33
düzgün yapılan, düzgün kullanılan araç, ekipman, alet edavat hiç bir zaman (üretim hatası hariç) bozulmaz.

yağına suyuna baktığun müddetce hiçbir araç arıza yapmaz. mutlaka başka sorunları vardır araçların.

Schumi
01-07-2008, 00:38
Evet 206 la kalkan aractım ve ılk drag ımdı
O gün birinci olan senin aracınmıydı diğer vtec2 mi? Baya bi zaman geçti hatırlamıyorum :)