Orijinalini görmek için tıklayınız : dıstrubutor sıstemı elektronık ateslemeye cevırmek
arkadaslar benım aracta dıstrubutor var bıldıgımız anam babam usulu atesleme ben bunu elektronık ateslemeye cevırmek ıstıyorum ama enjeksıyonludakı gıbı degıl yıne dıstrubutor usulu elektronık atesleme mesela mustangın klasıklerınde amerıkan klasıklerındekı gıbı arac 72 ford granada coupe fordun orjınal markası msd dura sparktan bıraz arastırdım ama genelde mustang ıcın var bu sıstemden benım soyle bı beklentım var elektronık ateslemeye zaten gececek msd markasının bazı modellerınde atesleme beynınde swıtchler var ordan ıstedıgınız devıırde kesıcı koyabılıyosunuz bı kere bu ozellık en basta olacak 2. olarakta eskı sısteme gore alabıldıgım kadar performans duzen alabılmek ıcın ıstıyorum bıldıgınız bu sekılde bı sıstem var mı? tavsıyelerınız
tdipower
03-09-2013, 19:53
fordların edis sistemini kullanabilirsin edis modul+krank okuyucu+36-1 krank dişlisi ve ford bobin ile kurarsın sistemi
yavuz364
03-09-2013, 20:02
komple beyin takmak çok daha sağlıklı olur, hem yakıt düşer hem güç artar.
Aşağıda bi mercedes 280E nin EFI dönüşümünü görebilirsiniz..
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.630450223636919.1073741826.181765468505399&type=1
pekı bu sıstemde kesıcıyı ayarlama sansımız var mı?
yok bu sekılde bı donusum yapamam
En sagliklisi ve mantiklisi edis e gecis yapmaktir aslinda .Yine distributor ile devam edeyim diyorsan mustang distributorunden bir fayda goremessin.Senin motorunun oem elektronik atesleme distributoru ve motorcraft atesleme modulu var hurdacilarda rahatlikla bulursun ozellikle modulun motorcraft olmasina dikkat et sonrasinda bir tanede msd 8207 bobin alirsin ateslemen ciddi manada kendini toparlar.
Ford un pinto ve cologne v6 serisi guclu atesleme ister her bobinle duzgun calismaz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.