Orijinalini görmek için tıklayınız : lpg motor ısıgı yaktırdı
yola gıdıcem dıye lpg taktırdım 50 6o km yaptıktan sonra motor lambası yandı sabah yola cıkıcam nedden yanmış olabılır
LPG'de yanar abi.
Benzinde sönmesi lazım.
gokhankenar
10-09-2013, 00:55
LPG niz ne marka atikermi ?
zavolli marka bı sıkıntı yoktu bıanda yaktı
gokhankenar
10-09-2013, 01:04
zavolli marka bı sıkıntı yoktu bıanda yaktı
İlginç. Bende atiker var ara sıra yanıp sönüyor atikerde normal bir olay bu. Aynı benim arabadan bi arkadaşımda var onda zavolli var onda hiç yanmıyor ışık. Normalde ışık yandıktan sonra benzine alınca bi süre sonra sönmesi lazım o ışığın. Hemen sönmez ama bi süre sonra ;)
valla sonmedı yrn bı sevıse gostercm oyle cıkcam yola
Yakıt arızası tarzı bir şey çıkacak muhtemelen.
Yine de göster abi için rahat çıkarsın yola.
Lpgnin ayarini duzgun yapamamislar, makineye baglatin, fuel system too lean hatasini gorursunuz. Adam gibi yapilmis hicbir montajda check engine yanmaz...
Ayardan dolayi. Oyle direk "lpg'dendir, benzinde gecer" demek yanlis, hicbir sekilde yakmamasi gerek. Ayarini kisik yapmis olabilirler gaza bastiginda motora yeterince gaz girmeyip fakir kalinca lamba yakabilir, ayari kontrol ettirin
LPG ilk montajdan sonra sistem elemanları alışsın die yapılan ayar bi müddet sonra bir kez daha yapılması lazım.. ilk ayardan kaynaklı zengin yada fakir karışım lambda hatısıdır büyük ihtimal..
2. Bir ayara gerek asla olmaz. Adam gibi cikar yola ayarlarsin, musteri bir daha ancak cay icmeye yada filtre degisimine gelir.
2 yil oldu zavolli kullaniyorum hic isik yakmadi montaj hatasi olabilir
Bendede oluyor 5. vitese takıyorum fazla gaz vermeden bi süre gidiyim hemen lamba yanıyor,
Açık hava filtresi var bide araçta
1-2 sıkıyorum düzeliyor :D
tamamen ayar hatası, hatta montaj hatası dahi olabilir, piyasadaki en dandik kit bile düzgün ayar yapıldığı taktirde lamba falan yaktırmaz...
yanlış nozzle seçimi (zavolli nozzle dır die düşündüm tam bildiğimden değil), yakıt rayı sonrası hortumların farklı uzunlukta olması, çok uzun olması, regülatör ile yakıt rayı arası mesafenin fazla olması, hatalı regülatör seçimi..
bunlar genel bilinen montaj hataları..
ayar denilen şey aslında %99 yapılan , motor beyninin verdiği tepkilere göre lpg beyninin kendini ayarladığı , otomatik yapılan, manuel müdahale çoğu zaman yapılmayan bir işlem.. mekanik montaj hatalıysa istenildiği kadar denensin elektronik ayar sıkıntılı oluyor..
mekanik montaj düzgünse tam mükemmel olmasada oldukça stabil ekonomik bir hale dönüşüyor LPG..
İlk kontrol edilecek mekanik montaj
Fakir karışım verdi büyük ihtimal güzel bir ayar ile sorun çözülür.
BATAK-RC
13-09-2013, 00:27
aynısı benim başımda şuan bilgisayara bağladığımda fakir kalmış zengin yaptık :)
ışık baya bi söndü km'e göre 10 lira daha gazım varken dip gaz da lpg'den atmaya başladı üstüne gaz aldım sonra düzeldi şuan atmıyo ama ışık tekrar yandı basınçta bi sorun oldu bu seferde sanırım
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.