Orijinalini görmek için tıklayınız : Time Trial Slick Yardım???
cagalazade
27-06-2008, 08:02
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum...:beuj:
13 Temmuzda İzmit Körfez Pistinde Time Trial organizasyonu yapılacak ve yeni aracımla ilk kez orada olacağım. Lastiklerim konusunda kafamda soru işaretleri var...
Şu an Goodyear Hydragrip Yüksek Performans Lastiği var aracımda, yaptığım araştırmada ıslak zemin mukavemetinin daha iyi olduğunu öğrendim ama pistte ne gibi bir reaksiyon verir bilmiyorum...:soru: Daha önce kullanan veya yarışan-yarışacak arkadaşlar varsa fikirlerinizi paylaşır mısınız?
Bir takım slick lastik var elimde ama orada lastik değişimi vs gibi işlerle uğraşmak istemiyorum. Hemde slicklerle çıkıldığında otomatik olarak bir üst sınıfta yarışıyor araçlar. Sizce üzerindeki lastiklerle mi devam etmeliyim yoksa slicklere bulaşayım mı???
1 takım potenza adrenalin alıp yarış derim
kanka duygu ve düşüncelerimi biliyosun..:)
Serkan_UR
27-06-2008, 09:33
Bence Slick olayına girme arabayı çok zorluor normal kullandığın şekli ile girmen daha iyi diye dşünüorum en azından her zaman kullandığın haliyle performansı daha önemli bence:)Ama asıl olumsuz olan arbayı çok kasması..Karar senin tabiki ama gerek yok bence:)
1 takım potenza adrenalin alıp yarış derim
14" jantları var. Adrenalin için en az 15" lere geçmesi lazım. Saxo 2 jantı bulsak yapıcaktık onu ama :)
Juggernaut
27-06-2008, 19:14
Üzerindeki lastiklerin fiyatı nedir bilmiyorum ama slickten pahalıysa ben slick takardım.Yeni güzel bir lastik alıyosun dünya para veriyosun körfeze iki kere çıktın mı lastiğin yarı ömrü gidiyor yazık bence.O yüzden slick daha mantıklı.
Goodyear Hydragrip olan bir arac ile cıktım piste; iii fena degil ama limit degil.
potenza adrenalin 14'' yapabilicegin en mantıklı sey olur. başka slik arama.
lassa slik ile yol tutus gelebilir ama arabada performans kaybı, hala varsa 4 tane eski desen 14'' f1 daha iyi si yok boşuna arama
cagalazade
29-06-2008, 23:05
teşekkürler G TT I ...
var mı başka deneyimini paylaşmak isteyen arkadaşlar?
orjınal lastıgın ıyıyse orjınalle kalk;)
aracı tanımak istiyorsan üzerindekilerle çıkman çok daha mantıklı olacaktır. bir kaç pist denesinden sonra slickleri tercih edebilirsin
ilk defa piste çıkıyorsan normal lastiklerinle cık ve kendini fazla zorlama pist ile yol birbirinden alakasızdır ...
slicklerle abs ile vede piste ilk defa cıkıyorsan sonuç üzücü olabilir once normal lastiklerinle bi dön pisti sonrasında limitlerini bulduğunda yani normal lastikler ile yapabildiğin en iyi zamnı cıkardığında sorunsuz şekilde slickleri takarsın ....
time trial drag gibi deildir benden ufak bi tavsiye sana ...
cagalazade
01-07-2008, 09:18
kanka duygu ve düşüncelerimi biliyosun..:)
:D:D sen zaten 1,4 de sağlam rakip olmadığı için garanti birincisin kanka... kupanı piste cıkmadan önce vereceğiz :D:D
bu arada unutmadan, iyi dereceydi geçen sefer ki ;)
:D:D sen zaten 1,4 de sağlam rakip olmadığı için garanti birincisin kanka... kupanı piste cıkmadan önce vereceğiz :D:D
bu arada unutmadan, iyi dereceydi geçen sefer ki ;)
geçen seferki org süperdi..bu seferde aynı guzellikte olacağına eminim 13 temmuzu iple çekiyorum..bu sfer daha iyi bir derece yapıcam inş..:)
benden sana ufak bı tavsıye daha bence tıme trıal cok zararlı ben sahıt oldum şanzuman ındıren cok oldu dıkkat et yanı sureklı 1.2 1.2 yazıktır arabaya zorlama
gökana + olarak şase yamultmak isteyenler için birebir :D
+ olarak slickle çıkma bencede
benden sana ufak bı tavsıye daha bence tıme trıal cok zararlı ben sahıt oldum şanzuman ındıren cok oldu dıkkat et yanı sureklı 1.2 1.2 yazıktır arabaya zorlama
1-2 1-2 yokki gökhan. 1'i sadece ilk kalkışta kullanıyorsun. 2-3-4-3-2 en fazla yani :) Ayrıca zararlı kısmına hiç katılmıyorum. Drag bence arabayı daha çok hırpalıyor. Arka arkaya sıfırdan kalkışlar felan. Sonuçta biz bu arabaları yollardada gazlarken kullanıyoruz. Daha güvenli olan pistte gazlamışız bunda ne zarar var araba için. İllaki araba bir miktar yoruluyor ama drag kadar değil. ;)
gökana + olarak şase yamultmak isteyenler için birebir :D
+ olarak slickle çıkma bencede
Körfez pistinnin karşısında oturup haftada 5 gün mesai saatleri içerisinde orada gazlıyorsan sanırım 1 senede yamulur :D:D:D
Bence slickleri takmalısın...Sonuçta rakiplerin takacak mı bilmiyorum ama onlar takarsa sen takmazsan üzülürsün sonra... ;)
cagalazade
01-07-2008, 17:09
slick takıldıgı zaman, araç bir üst sınıfa dahil oluyor avantaj sağladığı için slickler... sanırım takmayacağım bu yorumlardan sonra...
bu arada, organizasyona katılmak isteyen olursa yardımcı olabilirim arkadaşlar aklınızda bulunsun...
O tür bir ayrım varsa o zaman problem yok senin kararın... ;)
valla suayıp kardeşim:) ben ızmırdekıne gore yorumladım cunku 3 e 4e atcak yer yoktu:)
valla suayıp kardeşim:) ben ızmırdekıne gore yorumladım cunku 3 e 4e atcak yer yoktu:)
Gazlarken 1 e takmak tam olarak arabaya işkencedir zaten. Bunun pisti yolu yok :)
valla bılmıyom kanka ızmırı gordunmu ama bızım burda 3e atcak yer yoktu:):D
valla bılmıyom kanka ızmırı gordunmu ama bızım burda 3e atcak yer yoktu:):D
Çıkmam ben o piste. Ne o 1-2-1-2 :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.