Orijinalini görmek için tıklayınız : ibiza cupra 2013 downpipe
OrcunInce
14-09-2013, 15:09
Selam arkadaşlar,
Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
not: kat iptali ve orta iptali olacak.
OrcunInce
14-09-2013, 15:10
Selam arkadaşlar,
Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
not: kat iptali ve orta iptali olacak.
Başlık ibiza cupra 2013 downpipe olacaktı. Mod arkadaşlardan ricam düzeltebilirlerse sevinirim.
Yanıltıcı kullanmanın hıc bır zararı olmaz.egsoz borularını 60 kusur kullanın fazla buyutmeyin.dp nin iskender veya baska firma die duman atar atmaz mevzusu olamaz sonucta duz borudur.duman atma olayınıda ılk defa duyuyorum ole bıseyde yok.bende ilk basta yazılımsız turboback egsozla kullandım uzun sure ölen eden bi yer yok tamamen hurafe :) kolay gelsin ...
Araçlarımız eşdeğer olduğundan ben cevaplamaya çalışayım.Cuprada ne kadar farklılık var bilemiyorum.
Yanıltıcı kullanmanın doğru olmadığını biliyorum.Beyine sürekli aynı değerler gönderiliyor gerçekte olan değişken değerler değil.Zaten bunu kullanmanıza gerek yok yazılımda arıza vermesine neden olacak kodlamalar ayarlanıyor.
60 mm civarları kafidir.Ben 63.5 kullanıyorum sesi gayet güzel.
Dp nin nerede yapıldığının bir önemi yok.Dp den sonra duman atmayı her türlü yaşayacaksınız bunun şu an için kaçarı yok.Özellikle akşamları kafayı yediriyor daha belirgin olduğundan sesli tip dv de takarsanız tren gibi geziyorsunuz :) Fakat sadece alt hızlarda ortaya çıkıyor bu durum.
Yazılımsız dp kullanmak ne kadar işe yarar bilemiyorum fakat eksoz müdahalesinin yazılım olmadan kullanılması sıkıntı yaratabiliyor.(Çevremden tecrübe edenler var).Sizin çarenizde yok şu an için beyinler daha açılmadı 2013 lerin.Yazılımın beklenmesi bana göre en mantıklısı olur.
Yazılımsız dp kullanmadım alt devirler için bir yorum yapamıyorum fakat olacağını sanmıyorum.Yeterki komple boşaltmayın eksozu sadece dp yapılması en mantıklısı.
http://www.techturkey.com/forum/asiri-besleme/160252-14-tsi-180hp-duman-atma-sorunu-yasayan-varmi.html
OrcunInce
14-09-2013, 17:22
Yanıltıcı kullanmanın hıc bır zararı olmaz.egsoz borularını 60 kusur kullanın fazla buyutmeyin.dp nin iskender veya baska firma die duman atar atmaz mevzusu olamaz sonucta duz borudur.duman atma olayınıda ılk defa duyuyorum ole bıseyde yok.bende ilk basta yazılımsız turboback egsozla kullandım uzun sure ölen eden bi yer yok tamamen hurafe :) kolay gelsin ...
Serhan kesiklik olayı yaşamış diye aklıma takıldı açıkçası. Downpipe yaramadı falan dedi telefonda bana :) tabi sorun ordan mı kaynaklanıyor bilemiyor o da :)
Araçlarımız eşdeğer olduğundan ben cevaplamaya çalışayım.Cuprada ne kadar farklılık var bilemiyorum.
Yanıltıcı kullanmanın doğru olmadığını biliyorum.Beyine sürekli aynı değerler gönderiliyor gerçekte olan değişken değerler değil.Zaten bunu kullanmanıza gerek yok yazılımda arıza vermesine neden olacak kodlamalar ayarlanıyor.
60 mm civarları kafidir.Ben 63.5 kullanıyorum sesi gayet güzel.
Dp nin nerede yapıldığının bir önemi yok.Dp den sonra duman atmayı her türlü yaşayacaksınız bunun şu an için kaçarı yok.Özellikle akşamları kafayı yediriyor daha belirgin olduğundan sesli tip dv de takarsanız tren gibi geziyorsunuz :) Fakat sadece alt hızlarda ortaya çıkıyor bu durum.
Yazılımsız dp kullanmak ne kadar işe yarar bilemiyorum fakat eksoz müdahalesinin yazılım olmadan kullanılması sıkıntı yaratabiliyor.(Çevremden tecrübe edenler var).Sizin çarenizde yok şu an için beyinler daha açılmadı 2013 lerin.Yazılımın beklenmesi bana göre en mantıklısı olur.
Yazılımsız dp kullanmadım alt devirler için bir yorum yapamıyorum fakat olacağını sanmıyorum.Yeterki komple boşaltmayın eksozu sadece dp yapılması en mantıklısı.
Abi ben piste çıkarıcam ***** orda çalışıyorum, ne kadar stockta olsa biraz rahatlaması gerekli diye düşünüyoruz ukku'yla. (daha doğrusu o diyor ben yapıyorum) Sen cupra'yı dp'li kullanmadın mı, yanlış mı hatırlıyorum?
Cupra yok bende GTI var :)
Valla dediğim gibi ben yazılımsız dp yapma taraftarı değilim.Yazılım olmadan alacağınız güçte sınırlı zaten.Araç illaki rahatlayacaktır fakat performans bakımından çok beklentiniz olmasın.
Cupra yok bende GTI var :)
Valla dediğim gibi ben yazılımsız dp yapma taraftarı değilim.Yazılım olmadan alacağınız güçte sınırlı zaten.Araç illaki rahatlayacaktır fakat performans bakımından çok beklentiniz olmasın.
Bi hurafede burda iste.dp yapildigi zaman devaminda egsoz vs. Arac cok azda olsa basinc acmis oluyor.imkani yok performans almamanizin.ben kendi aracimda yazilimsiz turboback ile 1 1.5 boy hizlandim net.bizzat kendi aracim diorum dikkat edin.banada dediler eksiye dusucek die.yok ole bisi
bende yazılımsız dp ile hızlandım...
duman atma olacak ondan kaçış yok...
yanıltıcı sıkıntı oluşturmuyor yazılım yapılıncaya kadar kullanabilirsiniz...
orcun kasma beni gecemicen fasdfasdf
Downpipe'ı boşver abi.Geç ısınan bi fren hidroliği ile çelik fren hortumu alalım pistte geç fren denersin abi süren iyleşir :)
Bi hurafede burda iste.dp yapildigi zaman devaminda egsoz vs. Arac cok azda olsa basinc acmis oluyor.imkani yok performans almamanizin.ben kendi aracimda yazilimsiz turboback ile 1 1.5 boy hizlandim net.bizzat kendi aracim diorum dikkat edin.banada dediler eksiye dusucek die.yok ole bisi
Hurafe falan değil hocam ne yazdığımı tam okumamışsınız siz :)
Ben performans azalır demedim illaki araç rahatlar dedim.Fakat asıl gücü yazılımdan sonra alırsınız dedim.Yani dp den alınacak maximum gücden bahsediyorum.Tabiki aşağı yukarı 0.05 bar civarları açılıyor.Ben eksozu tamamen boşaltmanın doğru olmadığının düşünenlerdenim free flow olayından ötürü.Sciroccoda durum farklı olabilir fakat GTI ve türevi araçlar hakkında benim aldığım bilgi bu yönde.
MertSerhanÖ.
14-09-2013, 22:58
Valla ben downpipe ile 5000 km gezdim bir gram duman atmıyordu araba:beuj:
Bende ilginç bişey olmaya başladı son zamanlarda araba devirlenirken egzostan patır patır ses geliyo ondan sonra takılı kalıyo kesiyo.Bende gittim en sonunda komple orjinale çevirdim kış moduna geçtim ve yazılımı bekliyorum:o
2012 polo gti downpipe yapıldıktan sonra en az tekrar yazılım olmuş kadar hatta daha fazla farketti. Downpipe olmazsa olmaz.
Yapılan yazılım araç ıcın uyumlu olduktan sonra ben downpipe veya sadece yazılımlı haliyle aynadan bir defa duman attıgını gormedım.
Hıcbır arkadaşımda beni arkadan duman atıyor diye uyarmadı genelde arkadan geldiklerinden mutlaka uyarırlardı :) . Downpipe 63 m yazılım ecufast kullandım. itg corbon intake kullandm en ufak fark hissetmedim. Bu yuzden tavsiye etmıyorum.
Duman atmadan kasıt, detone olması mı?
Sadadece downpipe ile duman atacak kadar zengine çekiyor mu kendini araç?
2012 polo gti downpipe yapıldıktan sonra en az tekrar yazılım olmuş kadar hatta daha fazla farketti. Downpipe olmazsa olmaz.
Yapılan yazılım araç ıcın uyumlu olduktan sonra ben downpipe veya sadece yazılımlı haliyle aynadan bir defa duman attıgını gormedım.
Hıcbır arkadaşımda beni arkadan duman atıyor diye uyarmadı genelde arkadan geldiklerinden mutlaka uyarırlardı :) . Downpipe 63 m yazılım ecufast kullandım. itg corbon intake kullandm en ufak fark hissetmedim. Bu yuzden tavsiye etmıyorum.
Downpipe eksoz sistemine yapılabilinecek en mantıklı müdahale.
Komple eksoz illaki farkettirir.Fakat bana mantıklı gelmiyor o kadar paranın sadece birkaç hp ye verilmesinin. Custom eksozcularda bile komple eksoz ile sadece dp arasında 1000 lira fark var.1000 liraya çok başka şeyler yapılabilir.
İşin ilginç yanı benim tanıdığım herkesde dp + ecufast duman atıyor.Ya siz farketmediniz yada bilmeden bişeyi çözdünüz :D
Downpipe eksoz sistemine yapılabilinecek en mantıklı müdahale.
Komple eksoz illaki farkettirir.Fakat bana mantıklı gelmiyor o kadar paranın sadece birkaç hp ye verilmesinin. Custom eksozcularda bile komple eksoz ile sadece dp arasında 1000 lira fark var.1000 liraya çok başka şeyler yapılabilir.
İşin ilginç yanı benim tanıdığım herkesde dp + ecufast duman atıyor.Ya siz farketmediniz yada bilmeden bişeyi çözdünüz :D
Firma savaşına çevirmeyin olayı laf sokarak son cümlende, ben kendi aracımda başka bir yazılımla 20.000km komple egzos dp yazılımla gram dumansız kullandım, sadece son 2.000kmde başlamıştı duman atma, ama benle aynı yazılımı kullanıp yaptırdığı gibi duman atanı da gördüm. Ayrıca ecufast araçlarıyla çok roll yaptım, hiç de hepsinde duman atma yoktu.
Selam arkadaşlar,
Her ne kadar pistte eğitmen olsam da benden modifiye konusunda daha tecrübeli çok arkadaş var burada. Forumu araştırdım ancak kilit cevaplar verilmemiş hiç. Downpipe hakkında bir kaç sorum olacak..
1-2013 Cupra'nın beynine girilemediğinden arıza lambası söndürelemeyecek, yanıltıcı kullanılacak. Bu bir sorun teşkil eder mi?
2- Yazılım olsa bile softcore bir yazılım olacağından, 60 küsür mm bana yeter mi?
3- İskender'de yapılacak downpipe, duman atma sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
4- yazılımsız alt devirler ölür diyenler var, altta sc çalışıyor öyle birşey söz konusu olabilir mi?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.
not: kat iptali ve orta iptali olacak.
Sizin sorunuza gelirsek 11 modelini kendim stage2 kullandım,
1.2013 leri bilmiyorum 2011de sorun yoktu.
2.stage2de 63 kullandım ben
3.komple iskender+varexle uzun süre dumansız kullandım
4.intercooler bile büyüktü bende, sadece turbo olsa neyse ama sc olduğu için altlar istediği kadar ölsün size en ufak bi zararını hissetmiyorsunuz.
Bana göre yazılım yokken downpipe kullanmayın. Yanıltıcı tsilarda işe yaramadığını duydum ve gördüm. Maalesef bizim araçların egr valfleri hatalı olduğundan dolayı downpipe varken düşük hızlara düşüldüğünde anlık duman atmaktadır. Benim araçta komple sistem var ve arada az duman atıyor ama gram yağ eksiltme yaşamadım ve de yağ eklemedim.
Artıları
-Performans biraz verebilir
-Yüksek devirlerde daha canlı olur
-Ses istiyorsanız güzel sesi olur
Eksileri
-Turbo laga kalabilir
-Fazla yakıt tüketimi
-Bazen duman atma (Egr valfi çok ısındığında yaşandığını tespit ettim)
Eğer çok istiyorsanız size tavsiyem 60 yada 63lük downpipe yaptırmanız. Daha büyüğünü sakın yaptırmayın.
Beyler birbirinizi kırmaya gerek yok. Şu işi hobi olarak yapıyoruz :)
Tecrübe derseniz @lp2 ve benim kadar bu kıytırık arabaya para döken, hangisi daha iyi olup deneme yanılma yaparak çözüm bulan yoktur :)
Herkese keyifli sürüşler dilerim :)
Bana göre yazılım yokken downpipe kullanmayın. Yanıltıcı tsilarda işe yaramadığını duydum ve gördüm. Maalesef bizim araçların egr valfleri hatalı olduğundan dolayı downpipe varken düşük hızlara düşüldüğünde anlık duman atmaktadır. Benim araçta komple sistem var ve arada az duman atıyor ama gram yağ eksiltme yaşamadım ve de yağ eklemedim.
Artıları
-Performans biraz verebilir
-Yüksek devirlerde daha canlı olur
-Ses istiyorsanız güzel sesi olur
Eksileri
-Turbo laga kalabilir
-Fazla yakıt tüketimi
-Bazen duman atma (Egr valfi çok ısındığında yaşandığını tespit ettim)
Eğer çok istiyorsanız size tavsiyem 60 yada 63lük downpipe yaptırmanız. Daha büyüğünü sakın yaptırmayın.
Beyler birbirinizi kırmaya gerek yok. Şu işi hobi olarak yapıyoruz :)
Tecrübe derseniz @lp2 ve benim kadar bu kıytırık arabaya para döken, hangisi daha iyi olup deneme yanılma yaparak çözüm bulan yoktur :)
Herkese keyifli sürüşler dilerim :)
Eksilere katılıyorum ama cidden orta devirde sc ve tc bir arada çalışırken turbo lagı hissedebiliyor musunuz?
Eksilere katılıyorum ama cidden orta devirde sc ve tc bir arada çalışırken turbo lagı hissedebiliyor musunuz?
Yazılım yokken downpipe ile hiç kullanmadım ama downpipe koyup yazılımsız ile denediğimde 1-1,5 boy gerimde kalmıştı. Aradaki farkı bu şekilde gördüm.
Yazılım yokken downpipe ile hiç kullanmadım ama downpipe koyup yazılımsız ile denediğimde 1-1,5 boy gerimde kalmıştı. Aradaki farkı bu şekilde gördüm.
Ozaman sonuna kadar haklısın, ben kullanarak hissetmeye çalışmıştım:)
Firma savaşına çevirmeyin olayı laf sokarak son cümlende, ben kendi aracımda başka bir yazılımla 20.000km komple egzos dp yazılımla gram dumansız kullandım, sadece son 2.000kmde başlamıştı duman atma, ama benle aynı yazılımı kullanıp yaptırdığı gibi duman atanı da gördüm. Ayrıca ecufast araçlarıyla çok roll yaptım, hiç de hepsinde duman atma yoktu.
Firma savasiyla.ne alakasi var yav ne laf sokmasi :)
Ben ecufast kullaniyorum zaten tanidigim ecufastli insanlardada aynisi var dedim obur yazilimlarda durum ne bilmiyorum ama olacagini tahmin ediyorum bu bana gore daha cok dp ile baglantili bir olay yazilimdan ziyade.siz benim imzami gormemissiniz ecufasta laf atiyorum sanmissiniz heralde.
Ha derseniz neden bende olmuyo sunda olmuyo sende oluyo bilemem.isin ilginc,bilmedigim yanida bu.ecufast araclariyla cok roll yaptim duman yoktu derken gti turevi araclarmiydi roll yaptiginiz?
Arkadaslar bende revo stage 2 70 mm miltek dp komple 70 mm miltek Egsoz var bazen arkadan puf diye beyaz dumanı bırakıyor bunu zaten biliyoruz peki dumanı kesen varmı ?
Arkadaslarin cogu cevaplamis zaten sorulari..
Duman atmanin yazilimla bir alakasi yok inanç in cuprasi 2013 tu yanilmiyorsam yazilim yoktu..
Esasinda hepsinde var duman atma ama dp yaptirinca disari cikiyor yoksa katta kaliyor bence..
Bu duman mevzu cupra ve gtı'larda var sanırım.cunku ben daha hic gormedım aracımda
Bu duman mevzu cupra ve gtı'larda var sanırım.cunku ben daha hic gormedım aracımda
Bro roccolarda sıkıntı yok. Problem 180liklerde :D
Sen içini ferah tut :D
yusuf yılmaz
16-09-2013, 09:41
edit.......
OrcunInce
16-09-2013, 09:54
Hepinize cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Yarın sabah iskender'e gidiyorum. İzlenimlerimi paylaşır spekülasyonları çözüme kavuştururuz :)
Arkadaslarin cogu cevaplamis zaten sorulari..
Duman atmanin yazilimla bir alakasi yok inanç in cuprasi 2013 tu yanilmiyorsam yazilim yoktu..
Esasinda hepsinde var duman atma ama dp yaptirinca disari cikiyor yoksa katta kaliyor bence..
Bende aynen sizin gibi dusunuyorum.
Hepinize cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Yarın sabah iskender'e gidiyorum. İzlenimlerimi paylaşır spekülasyonları çözüme kavuştururuz :)
O saatte randevumu alinir kardesim senin yuzunden uyku duzenimi degistirdim :D
Downpipe eksoz sistemine yapılabilinecek en mantıklı müdahale.
Komple eksoz illaki farkettirir.Fakat bana mantıklı gelmiyor o kadar paranın sadece birkaç hp ye verilmesinin. Custom eksozcularda bile komple eksoz ile sadece dp arasında 1000 lira fark var.1000 liraya çok başka şeyler yapılabilir.
İşin ilginç yanı benim tanıdığım herkesde dp + ecufast duman atıyor.Ya siz farketmediniz yada bilmeden bişeyi çözdünüz :D
Aracımda komple egsoz değil sadece downpipe mevcuttu. Orta dahil üzerindeydi.
Ecufast stg2 yazılım vardı. 10 bin km kullandm verdgm arkadaşta 30 bn km yaptı ne yag yaktı nede duman attı. Hiçte duman attıgını görmedim.
Bu konularda oldukça titizim ve dikkat ederim. 1 defa duman atmadı aracım.
Ayrıca bu araçlarda sadece dp ile alınan guc ve ses yeterince tatminkar.
Komple egsoz gereksiz gurultu ve ekstra maliyetten başka bırsey degıl .
Aracın orjınal sesi dahi yeterince keyif veriyor.
mesela yazılım yapıldı araca dp yapılmadı tekrar dp den sonra yazılımda sadece arıza ışığını mı sondurucekler yoksa extra bi hp alımı ıcın basınç avans afr degerıyle oynanıcak mı? değecek bi güç alıcaksam yaptırmayı dusunuyorum yazılım var dp yok...
Aracımda komple egsoz değil sadece downpipe mevcuttu. Orta dahil üzerindeydi.
Ecufast stg2 yazılım vardı. 10 bin km kullandm verdgm arkadaşta 30 bn km yaptı ne yag yaktı nede duman attı. Hiçte duman attıgını görmedim.
Bu konularda oldukça titizim ve dikkat ederim. 1 defa duman atmadı aracım.
Ayrıca bu araçlarda sadece dp ile alınan guc ve ses yeterince tatminkar.
Komple egsoz gereksiz gurultu ve ekstra maliyetten başka bırsey degıl .
Aracın orjınal sesi dahi yeterince keyif veriyor.
Sizde ortada varmış. Direk çıkmadığı için sizde olmamıştır. Ben hariç herkeste ortada iptal. Bu yüzden çoğu duman atıyor. Bende ss orta ve son var. Önceki egzoz ile daha fazla duman görürdüm. Şuanki sistemle daha az duman atıyor.
Yanıltıcı ile arıza ışığı yok ayrıca downpipe var orta iptal gram duman göremedim.Umarım böyle gider ses ise tam anlamıyla ideal düzeyde.İskender abi yine döktürdü..
OrcunInce
17-09-2013, 22:14
Aynen zeki'nin de dediği gibi, gram duman yok. 6-7 saattir tepesindeyim inadına kompresyona bindirdim defalarca gram duman atmadı. Umarım ileride de böyle olur. Orta ve kat iptali yapıldı downpipe çekildi. Ses gayet güzel, altlarda hiçbir değişim gözlemlemedik. Üstlerde daha canlı bir karakteri oldu. 3500'den sonra turboyla birlikte ses kalınlaşıyor. Bu da ufak bir videosu.
Cupra 2013 downpipe - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs)
http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs
Aynen zeki'nin de dediği gibi, gram duman yok. 6-7 saattir tepesindeyim inadına kompresyona bindirdim defalarca gram duman atmadı. Umarım ileride de böyle olur. Orta ve kat iptali yapıldı downpipe çekildi. Ses gayet güzel, altlarda hiçbir değişim gözlemlemedik. Üstlerde daha canlı bir karakteri oldu. 3500'den sonra turboyla birlikte ses kalınlaşıyor. Bu da ufak bir videosu.
Cupra 2013 downpipe - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs)
http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs
Hahahha arkadan pist tacirlerinin tacizi sürüyor videoda bile :D ben arkandan o kadar izledim hiç duman görmedim hatta hani kesin atacaktı bi sorun mu var dedim bi an :) umarım böyle arıza ışıksız ve dumansız devam eder.Bende video var ama gereksiz yorumlara sebep vermemek için koymuyorum,zaten sana yaklaşayım net duyulsun derken kendi sesimden sen duyulmuyorsun :)
hadı hayırlı olsun pistte izleriz artık:D
Hayırlı olsun kardeşim,Keyifli sürüşler :)
Aynen zeki'nin de dediği gibi, gram duman yok. 6-7 saattir tepesindeyim inadına kompresyona bindirdim defalarca gram duman atmadı. Umarım ileride de böyle olur. Orta ve kat iptali yapıldı downpipe çekildi. Ses gayet güzel, altlarda hiçbir değişim gözlemlemedik. Üstlerde daha canlı bir karakteri oldu. 3500'den sonra turboyla birlikte ses kalınlaşıyor. Bu da ufak bir videosu.
Cupra 2013 downpipe - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs)
http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs
Güle güle kullan :)
İnş. istediğin gibi olmuştur :)
Aynen zeki'nin de dediği gibi, gram duman yok. 6-7 saattir tepesindeyim inadına kompresyona bindirdim defalarca gram duman atmadı. Umarım ileride de böyle olur. Orta ve kat iptali yapıldı downpipe çekildi. Ses gayet güzel, altlarda hiçbir değişim gözlemlemedik. Üstlerde daha canlı bir karakteri oldu. 3500'den sonra turboyla birlikte ses kalınlaşıyor. Bu da ufak bir videosu.
Cupra 2013 downpipe - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs)
http://www.youtube.com/watch?v=GYCIYWiHKbs
Duman olmaması çok güzel.Cupralarda durum farklı demekki.Kazasız belasız :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.