Orijinalini görmek için tıklayınız : Unichip Beyni Tune Edebilecek Yer? Yardım!
Merhaba Arkadaşlar
Mazda3 Turbo aracımız var. Araç sonrada turbolandı ve 35-40bin kmdir sıfır hata ile binmekteyiz. Şuan aracı biraz daha güçlendirmek istiyoruz.
ilk yapılan dyno ölçümünde değerler çok güzeldi. araç 156hp çıktı... Basınç 0,5 bar civarıydı...
Şuan biraz basınc arttırdık yaklaşık 0,7lerde. araç 146hp çıktı ama 4000 devire kadar yaklaşık 10hp ve 10nm tork daha güçlü, yani alt devirler güçlendi.
Araçta Unichip beyin var. Türkiye distribütörü bir arkadaşa yönlendirdi. Zaten aracı yapan arkadaştı ama oda işi bırakmış, yapma imkanım yok dedi.
Aracın tekrar tune edilmesi gerekecek. basıncımızı 0,8 civarına çekmek istiyoruz. Bunu kim yapabilir, bilen eden duyan varsa saklamasın :)
lnd_samet
16-09-2013, 09:42
yapan arkadaş kimdi acaba?
Burak diye bir arkadaştı. Ama işi bıraktı, şuan yapamayacağını söyledi... Rica ettik falan ama yoğunum vaktim olmuyor gibi konuşunca çok fazlada zorlayamadık açıkçası...
lnd_samet
16-09-2013, 09:47
hımm, Oytun ne diyorki acaba, vardı sanırım ondan diye biliyorum ben ama.
budasepete'nin ortağı olan oytun.
Ozgünle görüşeceğim ama onun listesinde göremedim. Zaten kendi aracımla alakalıda konuşacağım onunla.
Araç müsait bir zamanda zaten maslağa gidecek, direk göstereceğiz özgüne ve bir kaç yere... Önden bir arayayım olmadı.
slm ben yardımcı olabilirim Unichip için Türkiye distirbutoru olarak kiminle konuştunuz acaba bu arada?
Suan maslaktayim. İsim bittiginde sana ugrayacagim. Kaca kadar yerindesin?
Bu araç otomatikmi acaba??Geçen dün bizim dükkana(dma'ya gelmiştiniz)
Evet Otomatik Mazda3 Turbo. Arkadaşımın arabası. Eskiden benimdi... Arkadaşın iş yoğunluğundan dolayı yardımcı olmaya çalışıyoruz...
Merhaba Arkadaşlar...
Evet Mazda 3 otomatik vites DMA da Burak la görüşmüştük. Sektör değiştirdiği ve cumartesileri de çalıştığı için yoğun olduğunu bize yazılım için bir tarih veremeyeceğini söyledi. Boynu bükük ayrıldık oranda... Arabayı o turbolayıp yazılımı da o yaptığı için kendinin yapmasını istedik ama vakit ayıramam dedi... Eline sağlık zamanında çok da iyi yapılmış evladiyelik olmuş. 0,7 psı da sorunsuz kullanıyoruz. Ama arabayı kullanıp alıştıkça biraz daha fazlası hissi wastegate iki tur çevirme ihtiyacı hissettirdi. :) şu an 9,5-10 psı arasında alt devirlerde eskisine nazaran çok daha iyi ama üst devir ve son hızda eskisinden biraz daha vasatlaştı. Paşa oğlunda ikinci Dyno'da 146 çıktı 1.6 105 hp lik bir araca göre 156 hp %50 kazanç gerçekten çok başarılı ama neden 180 hp olmasın ? :) Şu an bahsettiğimiz gibi yaklaşık 10 PSI ı rahatlıkla kaldırıyor. Burak kazancı test etmek için kullandığında biraz vuruntu var dedi ama onu biz hiç hissetmedik. Dynoda da çıkmadı ama vuruntu sensörü olduğu için muhtemelen vuruntuyu kesiyor bu yüzden bir 10 hp düşük çıktı. Şu an yazılımla bu sıkıntıyı aşarsak tahminim 170 civarı olacak. Benim hedefim 180 ama motorun kaldırabileceği basıncı bilmediğimiz için kademe kademe gitmek istiyorum.
Özgün unichip dongle temin edip yardımcı olacak. Bugün için sözleşmiştik ama acil bir işi çıktı sanırım görüşemedik.
Sizin fikirleriniz nedir ? 180 Hp sizce kaldırımı tecrübe eden var mı ? Standart motor la Yurt dışın da ki sonradan turbolanan çok fazla mazda 3 yok. Genelde turkiyede olmayan 2.0 motorları turbolamışlar. Türkiye de tek diye biliyorum. Referans alacağımız bir örnek yok . Safe 0,6-0,7 PSI öneriliyor.
Motor Ford üretimi midir. Yoksa Mazda'nın kendi üretimi mi ?
Motor mazdanın kendi üretimi, lakin ortak parçalar var. Zaten Mazda3 altyapısını kullanıyordu ford ve volvo... Dizellerde motorda aynı (bir kaç ufak fark dışında)
Özgün merhaba,
Senden UniChip ile ilgili yardım bekliyoruz.
Özgün... Hayatımda kimseyi bu kadar çok aramadım :) Ne olur şu işi çözelim artık
ahmet3425
07-01-2014, 00:26
Hala çözemedik :(
abi özgüne ulaşmak gercekten zor o şehir senin bu şehir benim dolaşıp duruyor.
en son bana kendimi klonlamam gerek demişti :)
ama yaparım dediyse de er ya da gec yapacaktır özgünnn duy sesimizi...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.