Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic 1,8 hb i-shift
Ahmetfikri
25-09-2013, 00:10
Selamlar 5 yıllık 1.6ies macerasından sonra hem ailemize katılcak olan sıpanın eşyaları için yeterli genişlikte hem benim için daha yeni daha konforlu bişeyler ararken fk2ler kafamı karıştırdı görüntü mükemmeş ama motor şanzıman nasıldır ne yakar nasıl gider bakımı servisi kısacası alınırmı :)
Bildigim yaktı birazcik can sıkıyordu arkadaşım heves etti aldi 2 ay sonra sattiydi
Jeandan-R
25-09-2013, 00:25
2 seneye yakın kullandım. Motoru canlıdır, biraz ağırlık ve jant yüzünden törpüleniyor performansı. Yakıtı 1.8 gibi değil kesinlikle ben memnundum. Çok konforlu bir araç değildir, süspansiyonları serttir ama yol tutuş olarak geri gelir. I-shift alışkanlık isteyen bi şanzıman alırken kesinlikle baskı balatasına baktırın, bitik olanı can sıkar. Kalibre ettirin bazen, yazılımı herzaman en günceli olsun(senede bir yazılım geliyordu belki 2010da bitmiştir güncellemeleri). Güncel yazılımda 1'den 2'ye geçiş daha hızlıydı ama vites geçişleri yinede biraz yavaştır. Ben çok memnundum araçtan, kullanımı gayet zevkliydi. Birde durduğunuz zaman A modundan N'ye alın ki balatanızın ömrü uzun olsun, aşırı ısınma yapmasın.
Not: Yakıt ortalamam istanbul içinde karışık kullanımda 8-9 litre arasıydı. 140hp bir araç için gayet kabul edilebilir. 1.4 ej9 civicim de nerdeyse o rakamları yakıyordu.
emrah-58
25-09-2013, 01:23
şanzımanı bir can sıkabilir ,hele rampa gibi yerlede tek ayagınız frende digeri gazda kalkabilirsiniz yakıtı lpg ile ekonomiktir ,yürüyeni serttir
onursumer
25-09-2013, 07:59
2006 yılında sıfır almıstık kı o cok sorunlu dıye ısmının cıktıgı donemlerdı
4 sene sıkıntısız kullandık 1.8e gore bıraz hantal gıbı gozuksede sehır ıcınde uzun yolda cekısı performansı cok tatmın edıcı ve ayrıca yakıtı bırcok 1.6 aracla aynı yada daha az dıyebılırım
2.el alıcagın ıcın baskı balata dısında masraf cıkarabılıcegını sanmıyorum
bırcok kısı l shıft sanzımanı tanımadıgı bılmedıgı ıcın duzgun kullanamıyor malesef alısırsanız cok rahat ettıren bır sanzıman
Ahmetfikri
25-09-2013, 23:18
Oyy oy arka çamırlukta doğrultma boya var onun dışında bebek denilen arabada 25 bin lira hasar kaydı çıktı :) temizini bulmak zor bunlarında
Not: Yakıt ortalamam istanbul içinde karışık kullanımda 8-9 litre arasıydı. 140hp bir araç için gayet kabul edilebilir. 1.4 ej9 civicim de nerdeyse o rakamları yakıyordu.
Yakit olarak 8-9lt olucagini pek sanmiyorum 1.4 i vtec i shift den fazla diyorlardi bizimkisi 8.5lt yakiyor annem kullaniyor trafige filan girmiyor sakin sakin kullaniyor.
Vites gecisleri cok yavas ust posttada belirtilmis bence performans arabasi degil.Goruntu olarak guzel.
Arka tarafa binen herkes diyor arkasi cok genis,ayni sekilde bagaj hacmide iyi.
Biz fk1 1.4 i shift ile full depo sehir ici minimum 650 km yapiyoruz yakit olarak memnunuz bundan once hrv vardi ondan sonra ilac oldu.
onursumer
26-09-2013, 08:54
onur 1.8 ıshıft sehır ıcı 9ltdn fazla yakmıyor hatta 2senede hıc yakmadım bu degerlerın ustunde asagısında yakıyor ustunde yakmıyor :)
Hadi ya ben hep daha fazla yakiyor diye duydum abi.
Kasa ağır mı kaliyor hacime göre yani abi ? Yani başka açıklamasida pek yok gibi ama :D
wiesmann
27-09-2013, 08:51
arkadasımda yakıtı fazla, suspansıyonları sert (bır cukura frenle gırıp on lastıklerı patlatmıstı) sanzımanı alısılan dısında oldugu ıcın satmıstı...bence baska alternatıfler dusunulebılır ılla honda olacaksa dusuk model accord bence aıle ıcın daha ferah daha guvenlı olur gıbı
onursumer
27-09-2013, 12:54
Hadi ya ben hep daha fazla yakiyor diye duydum abi.
Kasa ağır mı kaliyor hacime göre yani abi ? Yani başka açıklamasida pek yok gibi ama :D
bence biraz oyle jazz la aynı motor sonuçta ağır geliyordur :)
çok yakıyor kismı kullanıcı ile alakalı biraz :D
Mivec_4G63
27-09-2013, 12:57
Yarı otomatiklerin dezavantajı baskı balata, ama tam otomatiklere göre avantajıda 1-2 litre az yakması. 1.6 124 BG auris 8 LT yakarken, 1.6 honda civic ep2 otomatik 10 lt sakin kullanımda yakıyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.