Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : dpf sorunu



focus musty35
06-10-2013, 21:59
2010 polo tdi 1.6 aracımda dpf arızası verdı aracı yenı aldım 100 tl lık shell nıtro aldım 80 km gıttıktn snra dpf yandı bazı forumlarda degısık yakıt bazı forumlarda dusuk devırde kullanım dıyor suan ne yapmam gerekıyor yakımn zaman ıcınde yazılım yaptırcam aracıda full bakıma verıcem yag yag fıltresı vs bu sorunu yasayan yada bılgısı olan varmı yapılması gerekenler hakkında

MEGFB
06-10-2013, 22:07
50 km hızın üzerinde kendisini temizliyor diye biliniyor azcık devirli kullan

ferroo
06-10-2013, 22:09
bendede vardı aynı aractan hıc dpf lambası yanmadı ama arkadasımda var 1.6 tdı onunda sureklı yanıp duruyo...onda sureklı tapagaz :) servıse gıttık ısıgı sondurduler yola gıdın sabıt devırde 20 dk kullanın gecer dedıler...aracta cekıs dusuklugu vb seyler yoksa sıkıntı yapmayın yada en ıyısı ıptal ettırın bence sonrada yazılım yapın :)

GTTD
06-10-2013, 22:12
Dpf ışığı yandığı zaman aracınızı 10 dk kadar 2000 devir civarına denk gelen viteste sabit 70 km veya daha yüksek hızda kullanın. Araç egzoz sıcaklığını artırıp dpf yi temizleyecek o sırada. Eğerki ışık yanarken sıkışık trafikteyseniz veya kontak kaparsanız, dpf temizlenmesi gerçekleşmez bu da uzun vadede sorun çıkarır. Yakıtla bi alaksı olduğunu sanmıyorum, sadece denk gelmiştir :)

MEGFB
06-10-2013, 22:12
dpf iptali 150 hp den yüksek hp veriyor 1.6 tdi bilginize ama duman olurmu olmaz mı bilmiyorum muayenede sıkıntı çıkar mı (emisyon değerleri)beyinden iptali mevcut diye biliyorum ama sistem egzozu biraz daha uzun kullanabilmek için yapılmış herhalde http://www.youtube.com/watch?v=6hzfuaLyI1k bu video işe yarayabilir

ferroo
06-10-2013, 22:15
ben bı gazıhanın polosunu gordum 150+ veren polo olarak...gerısı hep 140 145 fln...varsa dyno belgelı 150+koysun gorelım :)

MEGFB
06-10-2013, 22:31
ben bı gazıhanın polosunu gordum 150+ veren polo olarak...gerısı hep 140 145 fln...varsa dyno belgelı 150+koysun gorelım :)

140 145 lik pololarda dpf iptal mi gazihanın polosu diğer pololardan ayrı o som altından yapılmış

ferroo
06-10-2013, 22:36
140 145 lik pololarda dpf iptal mi gazihanın polosu diğer pololardan ayrı o som altından yapılmış

ewet ıptal en fazla gordugum deger 145 dpf ıptalıyle bırlıkte...150+gazıhanın polosundan baska gormedım yanı...

slowmotion
06-10-2013, 22:39
otobana çıkın 15 dk tapa gaz gidin, birşeyi kalmaz :) amaç partikül filtresi içindekileri ısıtarak atması

MEGFB
06-10-2013, 22:41
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151545179008578&set=vb.845103577&type=2&theater yine gazihanın yaptığı araçlardan bir tanesi 165 hp gazihana ben güveniyorum dedikleri güç konusunda

Eyup Duygun
06-10-2013, 22:42
ben bı gazıhanın polosunu gordum 150+ veren polo olarak...gerısı hep 140 145 fln...varsa dyno belgelı 150+koysun gorelım :)

amac dynoda150ıle bıtıyosa of ne 150hpmıs

Eyup Duygun
06-10-2013, 22:43
Bu arada konuyu acan ıcınde yazılım olarak iptal edilebilir kesın cozum.

Veyahut rejenerasyon yaparakda ısıtıp ıcındekılerı yakabılırsın.

AG0463
06-10-2013, 22:44
ewet ıptal en fazla gordugum deger 145 dpf ıptalıyle bırlıkte...150+gazıhanın polosundan baska gormedım yanı...

neden bi tek kendi arabası? 150+. işin içinde bişey var demek ki turbo olsun yakıt olsun ya da neyse işte..

ferroo
06-10-2013, 22:45
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151545179008578&set=vb.845103577&type=2&theater yine gazihanın yaptığı araçlardan bir tanesi 165 hp gazihana ben güveniyorum dedikleri güç konusunda

bende guvenmıyorum demedım ama bence bıraz abartılıyo 165 hp box'sız cok zor...

ferroo
06-10-2013, 22:48
neden bi tek kendi arabası? 150+. işin içinde bişey var demek ki turbo olsun yakıt olsun ya da neyse işte..

onları bız bılemeyız ben sadece sahsı fıkrımı soledım ben 1.6 tdı poloda dpf ıptalıyle yazılımla 165 hp lere ınanmıyorum en fazla cıkarabılcegı 155 butun sınırları ac 160 ondada saglıklı yurumez zaten...sahsı dusuncem

ferroo
06-10-2013, 22:50
amac dynoda150ıle bıtıyosa of ne 150hpmıs

amac o degıl dp ve yazılımla polonun en fazla tahmını kac hp cıkarabılcegı...ben sahsı dusuncemı soleyebılırım dımı :) ?

MEGFB
06-10-2013, 22:50
1.6 tdi motorları araştırmalısın abicim

ferroo
06-10-2013, 22:52
1.6 tdi motorları araştırmalısın abicim

benmi arastırmalıyım?

focus musty35
06-10-2013, 22:54
o zaman ben yarın 4 vites 4 devırde 10 15 km gazlayım sonra 3 devırde bıraz aragaz cekeyım olmadı 3 den 2 ye atayım ısınsn gecer ıns :) yorum yapan fıkır veren herkese tesekkurler hafta ıcı vakıt olursa komple egzoz yazılım dpf ıptalı yaptırıcm ıns

ferroo
06-10-2013, 22:55
aldıgın guclerı burda paylasırsan herkes ıcın faydalı olur :)

focus musty35
06-10-2013, 22:56
valla dyno olayını nasıl cozerız bılmıyrm ama en kotu arac ekspertızı yapan yerlerdekı dynoya cıkarım onlarda ne kdr dgru yanıt verır bılemıcem

MEGFB
06-10-2013, 23:04
ben araştırdım bu güçler ve daha fazlasını elde edilebilir diye görüyorum gazihan dsgleri yanlış olmasın 145hp 300nm da bırakıyor nedeni dsgnin kaldıramayacağı ve onunda açıklamasını yapmıştı dsg deki kavramayı kendi yaptığı bronz la değiştirdiğimiz zman 400nm gibi rakamları görebiliyormuşuz.gazihanın aracında neler olduğunu kendisi açıklamadan kimse bilmez ve kimse aracında duman istemeyebilir 145 150 den sonra duman atabilir çoğu müşteriside o güçlerde sınırlayabilir . araştırın dediysem bu motor hakkında daha çok bilgi ediniz anlamında. araçtan araca motor kondüsyonu +10 -10 hp gösterebilir bunu kendisi söylüyor .yeni 1.6 tdi 110 hp olarak çıkmaya başladı ilerde 130 hp 150 hp çıkarabilirler.

Eyup Duygun
06-10-2013, 23:10
amac o degıl dp ve yazılımla polonun en fazla tahmını kac hp cıkarabılcegı...ben sahsı dusuncemı soleyebılırım dımı :) ?

aynen oyle sahsıdusuncede sıkntı yok bende dıyorumkı 170hp üzeri polo olmaz o turboyla aksı vardır bılemem varsada buyursun gelsın ölceyım tarafsız yük tipi dynoda

darkmoon
06-10-2013, 23:18
dpf yi beyinden iptal etmek sanırım dpf nin rejenerasyon yapmasınıda durdurucakdır buda dpf nin dolmasına tıkanmasına ve rejenerasyon yapmamasından ötürü aracın çekişden düşmesi yakıtı fazla yakması gibi unsurlara neden olucakdır kanısındayım..

Eyup Duygun
06-10-2013, 23:20
dpf yi beyinden iptal etmek sanırım dpf nin rejenerasyon yapmasınıda durdurucakdır buda dpf nin dolmasına tıkanmasına ve rejenerasyon yapmamasından ötürü aracın çekişden düşmesi yakıtı fazla yakması gibi unsurlara neden olucakdır kanısındayım..

aynen oyle bunların hepsne sebep olur.

hayat boyu arıza yakmaz ama +sıda birde düz boru cektırırsınız buda saydıgınz olumsuzluklarıda ortadan kaldırmıs olur.secim kullanıcının

ferroo
06-10-2013, 23:29
ben araştırdım bu güçler ve daha fazlasını elde edilebilir diye görüyorum gazihan dsgleri yanlış olmasın 145hp 300nm da bırakıyor nedeni dsgnin kaldıramayacağı ve onunda açıklamasını yapmıştı dsg deki kavramayı kendi yaptığı bronz la değiştirdiğimiz zman 400nm gibi rakamları görebiliyormuşuz.gazihanın aracında neler olduğunu kendisi açıklamadan kimse bilmez ve kimse aracında duman istemeyebilir 145 150 den sonra duman atabilir çoğu müşteriside o güçlerde sınırlayabilir . araştırın dediysem bu motor hakkında daha çok bilgi ediniz anlamında. araçtan araca motor kondüsyonu +10 -10 hp gösterebilir bunu kendisi söylüyor .yeni 1.6 tdi 110 hp olarak çıkmaya başladı ilerde 130 hp 150 hp çıkarabilirler.

vw yenı 1.6 tdı cıkarrtımı 110 luk?

MEGFB
06-10-2013, 23:36
SEAT Leon Motoren (http://www.seat.de/content/de/brand/de/models/leon-neu1/engines.html) seatın sayfasından alıyorum diye vw yapmadı mı anlamı gelmesin Konfigurator < Golf < Modelle < Volkswagen Deutschland (http://www.volkswagen.de/de/models/golf_7/konfigurator.html) başka bir sorun ?

slowmotion
06-10-2013, 23:40
Yakitin icine dokulen partikul temizleyicrlerden kullanan oldumu acaba?

ferroo
06-10-2013, 23:43
yoo sorun yok :)anlıyorumm

MEGFB
06-10-2013, 23:45
yoo sorun yok :)anlıyorumm

sorun değil "?" aklına takılan soru anlamında

darkmoon
06-10-2013, 23:52
Yakitin icine dokulen partikul temizleyicrlerden kullanan oldumu acaba?

dpf teknik müdahele ile güzel temizleniyor sıkıntısı varsa halledilip revizyondan geçirilip yerine takılıyor bu işlem ben sordum 400-500 tl arasında bir şey tutuyor.. bende dpf yi söktürmeden temizlik bir revizyon düşünüyorum..

ferroo
06-10-2013, 23:57
o paralar verılmez dpf temızlıgıne en ıyısı ıptal etmek :)

darkmoon
07-10-2013, 00:17
dpf yi iptal edip düz boruda çekersen kara tren gibi geziyorsun ben s60 gördüm adam kara dumanlar ata ata yolda gidiyordu.. tüv den geçemiyceksin egzos emisyonundan geçemessin sıkıntı yani.. hani doğayı çevreyi kirletmeyi hiç katmıyorum. :)

B.Koçer
07-10-2013, 09:33
Sök at abi :)

KMR2-GT
07-10-2013, 09:42
yazılım yaptıracaksan sımdıolmasa sonra mutlaka sokeceksın cunku senı hayattan sogutacak

bence söktür muaynegeldıgınde taktırırsn.duman olayıda senın ıstegıne kalmıs bu kadar basit :)

GokhanRS
07-10-2013, 09:49
dpf yi iptal edip düz boruda çekersen kara tren gibi geziyorsun ben s60 gördüm adam kara dumanlar ata ata yolda gidiyordu.. tüv den geçemiyceksin egzos emisyonundan geçemessin sıkıntı yani.. hani doğayı çevreyi kirletmeyi hiç katmıyorum. :)

10dan fazla araç dpf iptal + düz boru yaptım. hiç birinde duman atmadı. üstelik yazılımdan dpf iptali yaparken chipte yaptık. ona rağmen duman nerdeyse hiç yoktu tapa gaz rolling anında vites değişim sırasında biraz atıyordu o kadar.

aposport
07-10-2013, 09:54
10dan fazla araç dpf iptal + düz boru yaptım. hiç birinde duman atmadı. üstelik yazılımdan dpf iptali yaparken chipte yaptık. ona rağmen duman nerdeyse hiç yoktu tapa gaz rolling anında vites değişim sırasında biraz atıyordu o kadar.

+1907 kesinlikle katılıyorum. Öyle karatren için çok agresif bir yazlım lazım...

Mehmet Gazihan
07-10-2013, 10:12
gLoJCUN8DeA

böylemi ?

61TS061
07-10-2013, 10:22
duman atan arabanın turbo basıncı daha mı çok olur?

GokhanRS
07-10-2013, 10:25
gLoJCUN8DeA

böylemi ?

evet en fazla atanı bu kadardı. ekonomi için olanlarda bunu bile atmıyordu.

Mehmet Gazihan
07-10-2013, 10:40
evet en fazla atanı bu kadardı. ekonomi için olanlarda bunu bile atmıyordu.

HM polonun 140 küsür dynamics de dynosu var, RGS ile denediğinde böyle oluyordu, siz düşünün RGS kaç hp

nKwr-iHmoH8

Yanlız ilk basıldığında yoğun bi duman var , yolda dikkat ederseniz dumanı kesiyor.

focus musty35
07-10-2013, 11:10
sımdı dpf ı ıptal etsem yazılımla bırlıkte sehır ıcı gezerken bole sıyah duman atarmı ?

Eyup Duygun
07-10-2013, 12:52
sımdı dpf ı ıptal etsem yazılımla bırlıkte sehır ıcı gezerken bole sıyah duman atarmı ?

Yapana kalmıs bırsey.Siz sıfır duman ıstıyorsanız sıfır duman olarak yapılır tune.

OMTech
07-10-2013, 15:14
dizel araç yükleniyorsa bence duman gayet normal. sonuçta bu araç benzinli değil. basınç açılır açılmasına ama yakıtta önemli. iki türlüsünüde deneyip gördük. daha stabil ivmelenme sağlıyor dumanlı yazılım. arkadakini kör edecek kadar duman basmak zaten proje arabası çıkarmak gibi birşey. aynen bu videodaki kadar oda maksimum..

focus musty35
07-10-2013, 19:04
cok yuklenmeye gerk yok zaten 135 140 a cıkarsa yazılımla cok ıyı sonuc bence eger bu guclerde sıkıntısız uzun kmlerde kullanablcksm yaptırım yoksa 125 olsun oda yeter yanı ama komple egzoz dpf ıptalı yazılım yapıam herhalde 140 cıkartr

ferroo
07-10-2013, 19:27
140 tan fazla cıkarır bence 145 degerlerde gayet kullanıslı olur :)

focus musty35
07-10-2013, 19:50
140 tan fazla cıkarır bence 145 degerlerde gayet kullanıslı olur :)

ıns sorunsuz bınelımde zaten kımseyle denıyceım flmn yok bana performanslı olsun yeter

ferroo
07-10-2013, 23:09
ıns sorunsuz bınelımde zaten kımseyle denıyceım flmn yok bana performanslı olsun yeter

en guzelı bendede vardı aynı arac stock halı bıle zevklıydı :)

focus musty35
07-10-2013, 23:53
bu dpf ne dandık bırsy 100 dır sehır ıcı kullanıyorum yanmıyordu sımdı bı 10 km yuksek devırlı gıttım geldım yanıyor

ferroo
08-10-2013, 00:24
dpf ıptalı candır :)

focus musty35
08-10-2013, 09:40
dpf ıptalı candır :)

sokturcem onu atese atcam :D