PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : T-jet - Si - Vtec2



DeNNis
05-07-2008, 14:01
T-jet & Vtec2

http://videos.streetfire.net/video/Linea-Tjet-Civic-Vtec2_169823.htm

http://videos.streetfire.net/video/Linea-Tjet-Civic-Vtec2_169824.htm

Civic Si & Vtec2

http://videos.streetfire.net/video/eg-si-civic-vtec2_169825.htm

http://videos.streetfire.net/video/civic-si-vtec2_169826.htm

imhotep
05-07-2008, 14:12
sonuçlar gayet normal:)

TYFF
05-07-2008, 20:23
güsel denemeler , sonuçlar beklediğim gibi ....

Shadow_Dancer
05-07-2008, 21:55
Maşallah t-jet'e

diger arkadaslara da tabii ki

STP
05-07-2008, 21:56
tjet e remap lazım

DeNNis
05-07-2008, 22:04
düz boru + cai de lazım :D

flexamin
06-07-2008, 00:32
maşallah maşallh allah nazardan saklasın

yusufbatırel
06-07-2008, 00:45
yanlız Vtec2 sı yanında guzel tutunmus masallah

despe
06-07-2008, 17:23
vtec II nin sahibi benim aslında bende pek beklemiyordum okadar tutunmayı si 136 hp filtre cat back 920 kg civarı. vtec II 110 hp filtre 1180 kg civarı yinede iyi yürüdük :D bide bi dez avantaj daha var ben 6700 de limitöre girerken si 8000 cevirip devam ediyor ayırmaya orada başlıyor :D ama eğlenceli bir gündü

lineayla ise 2. viteste hiç şansım yoktu çok rahat ayırdı ama 1. viteste yapılan rollda biraz yanında tutunma şansım oldu 2 ye geçince linea tekrar ayırmaa başladı :D

gecenin tek eksiği bir is ti

Maxiboost
07-07-2008, 00:02
ya şu roll olayında vites kavramı yapmayın abi 60 tan basalım diyin isteyen istediği viteste bassın :D

despe
07-07-2008, 08:07
ya şu roll olayında vites kavramı yapmayın abi 60 tan basalım diyin isteyen istediği viteste bassın :D

hehe dimi ama :D