Orijinalini görmek için tıklayınız : Ibiza Cupra Eibach Yay Bilgilendirmesi
OrcunInce
11-10-2013, 15:28
Selamlar,
Forumda cupra'sında eibach yay kullanan arkadaşlar var. Eibach Türkiye distribütör'ü de DP Tuning. Bilstein amortisöre takmak için bugün kendileriyle görüştüm. Bizim Cupra'lar için gerekli parça kodu: e10-81-010-05-22, max axe load:940kg. Firma bu ürünü Türkiye'ye hiç sokmamış, yani güncel olarak eibach kullanan arkadaşların parçaları bizim axe load'a göre üretilmemiş. Hepsi standart Ibiza yayları. Şu an Cupra'larda kullanılan yayların hepsi 840kg axe load'a sahip. Sonuç olarak araçlar gereğinden fazla düşüyor, gereğinden fazla sertleşiyor. Takmış olan ve takacak arkadaşların parça kodlarına bakmalarını tavsiye ediyorum.
yusuf yılmaz
11-10-2013, 17:05
Selamlar,
Forumda cupra'sında eibach yay kullanan arkadaşlar var. Eibach Türkiye distribütör'ü de DP Tuning. Bilstein amortisöre takmak için bugün kendileriyle görüştüm. Bizim Cupra'lar için gerekli parça kodu: e10-81-010-05-22, max axe load:940kg. Firma bu ürünü Türkiye'ye hiç sokmamış, yani güncel olarak eibach kullanan arkadaşların parçaları bizim axe load'a göre üretilmemiş. Hepsi standart Ibiza yayları. Şu an Cupra'larda kullanılan yayların hepsi 840kg axe load'a sahip. Sonuç olarak araçlar gereğinden fazla düşüyor, gereğinden fazla sertleşiyor. Takmış olan ve takacak arkadaşların parça kodlarına bakmalarını tavsiye ediyorum.
iki kombinasyonu kullandım bilstein amortisör ve üzerinde eicbach yay
ikili müthiş oluyor araba bambaşka bir kimliğe bürünüyor
size tavsiyem kW yayıda araştırmanız
Selamlar,
Forumda cupra'sında eibach yay kullanan arkadaşlar var. Eibach Türkiye distribütör'ü de DP Tuning. Bilstein amortisöre takmak için bugün kendileriyle görüştüm. Bizim Cupra'lar için gerekli parça kodu: e10-81-010-05-22, max axe load:940kg. Firma bu ürünü Türkiye'ye hiç sokmamış, yani güncel olarak eibach kullanan arkadaşların parçaları bizim axe load'a göre üretilmemiş. Hepsi standart Ibiza yayları. Şu an Cupra'larda kullanılan yayların hepsi 840kg axe load'a sahip. Sonuç olarak araçlar gereğinden fazla düşüyor, gereğinden fazla sertleşiyor. Takmış olan ve takacak arkadaşların parça kodlarına bakmalarını tavsiye ediyorum.
Yay kesip presleyen 1 cm daha fazla düşsün diye herşeyi yapan kişiler arasında aynı arabanın farklı motorunun yayını kullanmak yapılacak en masum hareket. :) Bu yazını dikkate alıcak 5 kişiden fazlası çıkmayacaktır eminim. :)
Millet fazla düşsün diye dizel arabaya benzinli yayı takıyor ben kodu uymadı diye 3 yay değiştirdim :)
Benim taktığım yay 940 kg. lık olan ama kodu farklı polo dizel için olan :) oda basmadı onleri çok ama konfor orginalden iyi oldu diyebilirim.
Yalniz baska arac icin uretilmis(tablaya uyar amortisore oturur ama) yayi kullanmak goruntu disinda komple geri goturur araci.He kasmam zaten viraj diyorsaniz bile Allah korusun gerektigi bir anda sizi yolda tutmak yerine yoldan cikarmayi tercih edebilir.Kesinlikle ama kesinlikle dogru birsey degil hem kendi hem sevdikleriniz hemde trafiktekilerin canini tehlikeye atmaktir.
Yalniz baska arac icin uretilmis(tablaya uyar amortisore oturur ama) yayi kullanmak goruntu disinda komple geri goturur araci.He kasmam zaten viraj diyorsaniz bile Allah korusun gerektigi bir anda sizi yolda tutmak yerine yoldan cikarmayi tercih edebilir.Kesinlikle ama kesinlikle dogru birsey degil hem kendi hem sevdikleriniz hemde trafiktekilerin canini tehlikeye atmaktir.
O her zaman öyle olmuyor. :) 205 e eğer slick lastik takıyorsan 306gti yayı daha iyi oluyor. Yani aslında iş biraz matematiğe bakıyor ama bu matematiği yapacak kadar süspansiyondan anlamıyorsak orjinali yada uygunu almak daha mantıklı.
O her zaman öyle olmuyor. :) 205 e eğer slick lastik takıyorsan 306gti yayı daha iyi oluyor. Yani aslında iş biraz matematiğe bakıyor ama bu matematiği yapacak kadar süspansiyondan anlamıyorsak orjinali yada uygunu almak daha mantıklı.
Belirli kombinasyonlar uyabilir mesela alfa 147 ile 156yaylari ortak kullanilabiliyor ama ben agirlik dengesi farkli bir yayi kullanmam ortak kullanim listesi disindaysa.Pressletmekten hic bahsetmiyorum bile nerde nasil yaylanir falan muamma.
Benimde tavsiyem amortisör takozlarını kısaltmanız.
Bluefish
18-10-2013, 09:50
Orçun faydalı bilgi arayana ;) coilover diyordun yaylanacaksın galiba... Sen stage'lere de başlarsın 2'nin alt yapısı hazır bile :)
Ben yetkili servisten seat sport yay getirtmiştim ibiza cuprama. Leon için seat sportlar eibach marka olarak geliyordu ibizayı tam hatırlamıyorum ama onlarda eibach olabiilir. Bu arada doğuş getiremem yayları demişti avek getirtmişti. Bence avekle görüş.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.