PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2013 Polo GTI inceleme...



Sinan Koc
17-10-2013, 12:59
E4o4H2XXkic

Antalyalogy
17-10-2013, 13:12
Çok güzel olmuş.ellerinize sağlık..

ulu_cupra
17-10-2013, 13:14
Cok eglenceli olmus :)

Onur Fatih
17-10-2013, 13:16
zevkle izledim yine çocuklar çok komikti :)

kurtbil
17-10-2013, 13:21
Göndermeli, anlatım dili rahat bir video olmuş :)

Suleyman
17-10-2013, 13:24
Keşke video süresi biraz daha uzun olsaydı :), zevkle izledim..

aLperTunga
17-10-2013, 13:37
yine akıcı bir video olmuş.zevkle izletti.

gökh@n_gr
17-10-2013, 13:38
pölo iyiydi :) keyifle takip ediyoruz :)

guwen_ar
17-10-2013, 13:43
Link alabilrmyz

Suleyman
17-10-2013, 13:44
Link alabilrmyz

Oto-Park.Com | Volkswagen Polo GTI (2013) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E4o4H2XXkic)

KOSEREN
17-10-2013, 13:45
Oto-Park.Com | Volkswagen Polo GTI (2013) - YouTube (http://youtu.be/E4o4H2XXkic)

SGTI
17-10-2013, 13:51
şu laf çok doğru 140 lık bi polo olsa aşağı yukarı aynı randımanda gider espnin bırakmayışı / asfalt kalitesi

ahmet3425
17-10-2013, 13:51
bu yağ yakma olayı nedır yahu cozememısler hala ? cozuldu denıyordu...

individual
17-10-2013, 13:55
Düz yol gazcısı arttı :)

Dumpvalfler revolar oh bas düzde :D

guwen_ar
17-10-2013, 13:56
Wala sewiyorum bu arkadaslari yine muhtesem ve eglenceli bi tanitim videosu ;)
O deilde 2013 gti larin yag yakma sorunu hala soz konusu mu ya ?

E.Bozoglu
17-10-2013, 14:06
Çok eğlenceli olmuş ellerinize sağlık

Zero
17-10-2013, 14:11
Arabayi cok guzel tarif etmissiniz bravo tam manasiyla ozet gecmissiniz.Yalniz ben ilk 1000km 3000i hic gecmeden 600-700u kademeli artarak gazlamali 2000km civari kullandim hala bir eksiltme yok orasi biraz sans mi desek bilmiyorum ki daha ilk rodaj yagi bildigim kadariyla en cok eksiltmesi gereken zaman.Ukku nun bir lafi var modernlesmis guvenligi artmis 106 diye o lafa cok katiliyorum.Birde esp biraz gec devreye giriyor izin veriyor bir sure eglenmeye siz biraz zorladiniz heralde :)

OnurÖzden
17-10-2013, 14:13
Arkadaki araç sahibinin gülüşü çok acı :D
Elinize sağlık, keyifle takip ediyoruz.

ibrahm_38
17-10-2013, 14:26
Çok keyifliydi buda, severek takip ediyoruz :)

Hasan Çapkın
17-10-2013, 15:06
çok başarılı bir anlatım olmuş

McKrop
17-10-2013, 15:47
Her zamanki gibi olmus bu adamlari seviyorum yaa gelsinler sabaha kadar muhabbet ederim :D sabaha karsi yanlamaya cikariz her kavsakta sifir cizeriz bence teklifimi degerlendiriniz :D

Görkem
17-10-2013, 15:51
evet yine eğlenceli ve bizim dilimizde bi anlatım olmuş tebrikler :) polo gti la ilgili olaraksa dsg çok başarılı bi şanzıman bile olsa hala ben GTI sınıfı bir arabanın manuel şanzımanlısı neden yoktur anlamış değilim ;)

bkaraca
17-10-2013, 16:18
Ahh keşke istanbul'da olsaydım benim aracımı da test etseydiniz :) agziniza sağlık :) baya eglendim :)

berk34
17-10-2013, 16:29
20 dakikalik videolara alismistik :) pesinden ibiza cupra gelse karsilastirmak icin cok guzel olur :)

Sinan Koc
17-10-2013, 17:31
Ahh keşke istanbul'da olsaydım benim aracımı da test etseydiniz :) agziniza sağlık :) baya eglendim :)

Swift testimiz mevcut.. Sport degil tabi ama keyifli bir arac oldugunu bilioyorum.

Merthan
17-10-2013, 17:32
Sol üstte arabaya ses veren bir modül olduğundan bahsediliyor bunun ne olduğunu bilen var mı?

iynn-RS
17-10-2013, 17:42
ph1 172 lik rs testiniz varmi ya merak ettim :D

(ph2 172 ile olan videoyu biliyorum )

emretorlak
17-10-2013, 18:09
10 dk sıkılmadan izleyebildiğim sayılı inceleme videolarındandır. Emeğinize sağlık:))

Alper_
17-10-2013, 18:24
çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

snan1910
17-10-2013, 18:26
Elinize sağlık,
Eğlenceli, aydınlatıcı ve akıcı olmuş

Yalnız arka koltukta oturulurkende kemer takmayı unutmayın lütfen.

SGTI
17-10-2013, 18:36
Sol üstte arabaya ses veren bir modül olduğundan bahsediliyor bunun ne olduğunu bilen var mı?

Evet o homurdanmanın bir kısmı kabine o şekilde veriliyor.Soketiyle çıkarılıyor ama deneyenler aşırı sessiz bir hal aldığını söylüyor

ukku
17-10-2013, 18:49
Keyifli bi degerlendirme olmus ama hatalar var.
Ornegin far yukseklik ayari yok demissiniz, var ama otomatik, o yuzden konsolda gormuyorsunuz :)
Korna konusu araca ozgu bi problem olabilir, benim arabamda tum mors alfabesi islenebiliyor :)
Direksiyona ve gaza fazla sert davraniyorsunuz, arabanin kabiliyetini tam gormek icin daha narin olmalisiniz. Esp tadinizi biraz da o yuzden kacirmis.
Son olarak arka koltukta emniyet kemeri takmiyor, bir de trafikte gazliyorsunuz. Sizin gibi topluma emsal olacak kimseler icin pek hos gorunmuyor.
Basarilarinizin devamini dilerim.

M3CSL
17-10-2013, 18:52
Aziyim. Kontra veriyim. Savasiyim. Oyle bir araba degil sozu dogru olmus..

jcw yada fiesta st rcz testi filan olsa 10numara olur:)

Low-Rider
17-10-2013, 19:50
Keyifli bir inceleme olmuş, 207rc testiniz var mı?

Merthan
17-10-2013, 20:02
Evet o homurdanmanın bir kısmı kabine o şekilde veriliyor.Soketiyle çıkarılıyor ama deneyenler aşırı sessiz bir hal aldığını söylüyor
Çupralar da da varmı peki bu olay?

Dou
17-10-2013, 20:04
Keyifli bi degerlendirme olmus ama hatalar var.
Ornegin far yukseklik ayari yok demissiniz, var ama otomatik, o yuzden konsolda gormuyorsunuz :)
Korna konusu araca ozgu bi problem olabilir, benim arabamda tum mors alfabesi islenebiliyor :)
Direksiyona ve gaza fazla sert davraniyorsunuz, arabanin kabiliyetini tam gormek icin daha narin olmalisiniz. Esp tadinizi biraz da o yuzden kacirmis.
Son olarak arka koltukta emniyet kemeri takmiyor, bir de trafikte gazliyorsunuz. Sizin gibi topluma emsal olacak kimseler icin pek hos gorunmuyor.
Basarilarinizin devamini dilerim.

Bu benimde dikkatimi çekti

Bunun dışında bilgilendirici başarılı bir test, teşekkürler.

997TT
17-10-2013, 21:54
Keyıflı anlatım ve yıne yag yakıyor,yazık ...

Low-Rider
17-10-2013, 22:01
Böylesine iddialı bir hot hatch'de esp'nin tamamen kapatılamması çok garip, ş.içi asfaltında ve bu boktan yollarda benzer ve daha fazla güçte ki tüm araçlar videoda anlatılan tepkileri yaşatıyor. Ama pist kullanımı vs daha performanslı durumlarda esp baya törpülüyor kullanımı gördüğüm kadarıyla.

Videolarda incelemelerde yol tutuşunun iyi oluşundan bahsediyorlar hep ama esp'nin tamamen kapatılamaması var olan bir zaafın elektronik olarak kontrol altına mı alınmaya çalışılmış diye düşündürüyor bana

OrcunInce
17-10-2013, 22:15
Böylesine iddialı bir hot hatch'de esp'nin tamamen kapatılamması çok garip, ş.içi asfaltında ve bu boktan yollarda benzer ve daha fazla güçte ki tüm araçlar videoda anlatılan tepkileri yaşatıyor. Ama pist kullanımı vs daha performanslı durumlarda esp baya törpülüyor kullanımı gördüğüm kadarıyla.

Videolarda incelemelerde yol tutuşunun iyi oluşundan bahsediyorlar hep ama esp'nin tamamen kapatılamaması var olan bir zaafın elektronik olarak kontrol altına mı alınmaya çalışılmış diye düşündürüyor bana

Özgür emin ol gti ve cupra sınıfının yol tutuş konusunda liderleri. Elektronik dif. kilidinin de bunda etkisi var tabii. Yeni nesil araçlarda esp kapanmıyor pek, yazılımla kapatıyor insanlar. Megane rs mesela, normalde kapatılamıyor ama o da yılına göre yol tutuş konusunda referans kabul edilebilir.

bkaraca
17-10-2013, 23:19
Bu sınıfta suzuki swift sport varken gti ve cupra lider olamaz (yol tutuş konusunda) :) bunu ben demiyorum sadece, bir çok dergi ve cupra, polo gti sahibi olup da arabama binen arkadaşlarım söylüyor.Esp tamamen kapatilabiliyor benim aracımda ve cupra ya göre acaip konforlu :)

OrcunInce
18-10-2013, 00:40
Bu sınıfta suzuki swift sport varken gti ve cupra lider olamaz (yol tutuş konusunda) :) bunu ben demiyorum sadece, bir çok dergi ve cupra, polo gti sahibi olup da arabama binen arkadaşlarım söylüyor.Esp tamamen kapatilabiliyor benim aracımda ve cupra ya göre acaip konforlu :)

Sports hatch track test: Ford Fiesta Metal v Suzuki Swift Sport v Volkswagen Polo GTI | CarAdvice (http://www.caradvice.com.au/231670/sports-hatch-track-test-ford-fiesta-metal-v-suzuki-swift-sport-v-volkswagen-polo-gti/)

okumanızı tavsiye ederim :) Suzuki keyifli bir otomobil doğru, ama o hızlanma verileri ile hiç bir zaman hızlı hot-hatch'ler ile kıyasa giremez.

+'ları atmosferik hissi güzel, esp kapanabiliyor, motor devirlenmeyi seviyor.
-'leri yumuşak oluşundan dolayı çok yatıyor, yaklaşık 9 saniyelik 0-100 hızlanması gerçekten çok yavaş olduğunu gösteriyor.

Kısa track'lere baktım süreler neler diye, 1-1.30 dakikalık pistte esp'si kapanmayan gti 3 - 5 saniye önde hep. Ki kapanabilse bu fark çok daha fazla olur.

Rabbit33
18-10-2013, 00:52
Güzel anlatım olmuş tebrikler. Yol tutuş konusunda şuan da referansları belirleyen Cooper S ve yeni Clio RS diyebilirz ..

Merthan
18-10-2013, 01:06
1 senedir kullanıyorum,benim görüşüm yol tutuş konusunda Cupra'nın yol tutuşu çok iyi değil.
Rocco daha iyi yol tutuyor. Bugune kadar sadece kendi Cupra'ma bindim ama Rocco'ya(yaylı-yaysız-coilli) defalarca kez bindim her şekilde kesinlikle daha iyi yol tutuyor.
Cupra'ya mutlaka coilover gerekli bunun dışında fazla randıman vermiyor bana
Eibach Pro-kit aldım biraz daha güven vermeye başladı ama orjinal yaylara kesinlikle virajlarda bana güven vermiyor.
Bunun dışında Cooper S örneğine kesinlikle katılıyorum. Yol tutuşta dicek tek kelime laf yok :)

Volkann
18-10-2013, 01:07
gerçekten güzel bir çekim olmuş keyifle izledim , polö ve dil çıkaran cocuk güldürdü :)

Safak
18-10-2013, 01:10
Böylesine iddialı bir hot hatch'de esp'nin tamamen kapatılamması çok garip, ş.içi asfaltında ve bu boktan yollarda benzer ve daha fazla güçte ki tüm araçlar videoda anlatılan tepkileri yaşatıyor. Ama pist kullanımı vs daha performanslı durumlarda esp baya törpülüyor kullanımı gördüğüm kadarıyla.

Videolarda incelemelerde yol tutuşunun iyi oluşundan bahsediyorlar hep ama esp'nin tamamen kapatılamaması var olan bir zaafın elektronik olarak kontrol altına mı alınmaya çalışılmış diye düşündürüyor bana

Araç ekseriyetle son derece stabil, anormal bir sürüş sergilemssen götü gelmez. Ancak geldiğinde sürüş hakimiyeti zayıf bir insan bu tip bir aracı toplayamaz. Kazaların büyük bölümü bu yüzden gerçekleşiyor. Bu sebeple ESP'nin kapanması engellenmiş bu da güvenlik puanlarını yukarı taşımış. Benzer durum artık birçok otomobilde var. Zaaf değil sürüş emniyeti.

Senin kafandaki soru şuna benzedi,
Kazalara karşı ne kadar mukavemetsiz bir araç yapılmış... birsürü airbag, 5 tane emniyet kemeri var.

yesil
18-10-2013, 01:16
Güzel anlatım olmuş tebrikler. Yol tutuş konusunda şuan da referansları belirleyen Cooper S ve yeni Clio RS diyebilirz ..

fiesta st gücü clio rs ten düşük olmasına rağmen genelde daha iyi pist süreleri çıkarıyor, fiesta hafifliğininde etkisiyle clio dan daha iyi yol tutuyor. En azından yurt dışı testlerinden gözlemlediğim kadarıyla öyle. Polo esp nin kapatılamaması ve çok müdahale etmesi sebebiyle sonlarda oluyor genelde.

Merthan
18-10-2013, 01:34
fiesta st gücü clio rs ten düşük olmasına rağmen genelde daha iyi pist süreleri çıkarıyor, fiesta hafifliğininde etkisiyle clio dan daha iyi yol tutuyor. En azından yurt dışı testlerinden gözlemlediğim kadarıyla öyle. Polo esp nin kapatılamaması ve çok müdahale etmesi sebebiyle sonlarda oluyor genelde.
Fiesta St'nin Clio Rs'den daha iyi yol tuttuğuna ve daha iyi pist süreleri çıkardığına eminmisin?
Tıpkı Megane Rs gibi önden çekerli arabalarda kendi klasmanında en iyi yol tutan en iyi pist süreleri yapan Clio Rs değil mi ben mi yanlış biliyorum?

cgnozdmr
18-10-2013, 02:11
Çok eğlenceli ve akıcı olmuş tebrikler keyifle izledim :)

Zero
18-10-2013, 02:24
Böylesine iddialı bir hot hatch'de esp'nin tamamen kapatılamması çok garip, ş.içi asfaltında ve bu boktan yollarda benzer ve daha fazla güçte ki tüm araçlar videoda anlatılan tepkileri yaşatıyor. Ama pist kullanımı vs daha performanslı durumlarda esp baya törpülüyor kullanımı gördüğüm kadarıyla.

Videolarda incelemelerde yol tutuşunun iyi oluşundan bahsediyorlar hep ama esp'nin tamamen kapatılamaması var olan bir zaafın elektronik olarak kontrol altına mı alınmaya çalışılmış diye düşündürüyor bana

Bu dusunceyle Ukku nun videosunu izlersen aslinda yanlis bir yaklasim oldugunu anlarsin.Esp abartmadigin surece izin veriyor genelde.

Zero
18-10-2013, 02:26
Fiesta St'nin Clio Rs'den daha iyi yol tuttuğuna ve daha iyi pist süreleri çıkardığına eminmisin?
Tıpkı Megane Rs gibi önden çekerli arabalarda kendi klasmanında en iyi yol tutan en iyi pist süreleri yapan Clio Rs değil mi ben mi yanlış biliyorum?

Fiesta st nin clio rs le kiyaslanacak hic bir yani olamaz.Murat beyin videosu izlendiginde az cok fikir verir zaten.

yesil
18-10-2013, 02:29
Fiesta St'nin Clio Rs'den daha iyi yol tuttuğuna ve daha iyi pist süreleri çıkardığına eminmisin?
Tıpkı Megane Rs gibi önden çekerli arabalarda kendi klasmanında en iyi yol tutan en iyi pist süreleri yapan Clio Rs değil mi ben mi yanlış biliyorum?

birçok testte fiesta ile daha iyi süreler çıkarttıklarını gördüm. senin dediğin eski kasadır, yeni kasa çok beğenilmiyor, fiesta tüm testlerde birinci seçiliyor. top gear testindede clio en iyi süreyi çıkarmıştı mesela düzlüğü bol bir pist olduğundan

kelalper
18-10-2013, 08:40
esp yavaş pistlerde avantaj arkadaşlar eğer gaz pedalının kademelerini yeteri kadar iyi kullanamıyorsanız (ki genel olarak öyle). İstanbul parkta evet dezavantaja dönebilir. Nedeni dar dönüşlü virajlarda esp kapalıyken diff kilidi yoksa viraj içerisinde ve çıkışında gaza çok fazla oturduğunuz zaman özellikle aşırı beslemeli arabalarda yüksek torktan dolayı ön tekerlekler tutuş kaybedip ivmelenmeniz düşüyor. esp burada devreye girip torku düşürüp lastiklerin tutunarak dönmesini sağlıyor. Megane da da aynı şekilde. Normalde 50 den sonra devreye giriyor kapatsanda. Şehir içinde evet deli ediyor güç kaybediosun arabanın hırçınlığı azalıyor ama körfeze çıktığında da kapatıp haldır huldur gaza oturduğun zamanda her yavaş viraj çıkışında traction kaybını lastikler öterek belli ediyor. Kendine göre avantaj ve dezavantajları var.

bkaraca
18-10-2013, 08:52
Sports hatch track test: Ford Fiesta Metal v Suzuki Swift Sport v Volkswagen Polo GTI |*CarAdvice (http://www.caradvice.com.au/231670/sports-hatch-track-test-ford-fiesta-metal-v-suzuki-swift-sport-v-volkswagen-polo-gti/)

okumanızı tavsiye ederim :) Suzuki keyifli bir otomobil doğru, ama o hızlanma verileri ile hiç bir zaman hızlı hot-hatch'ler ile kıyasa giremez.

+'ları atmosferik hissi güzel, esp kapanabiliyor, motor devirlenmeyi seviyor.
-'leri yumuşak oluşundan dolayı çok yatıyor, yaklaşık 9 saniyelik 0-100 hızlanması gerçekten çok yavaş olduğunu gösteriyor.

Kısa track'lere baktım süreler neler diye, 1-1.30 dakikalık pistte esp'si kapanmayan gti 3 - 5 saniye önde hep. Ki kapanabilse bu fark çok daha fazla olur.

öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim, zaten hızlı bir hot-hach değil lakin iddiası da bu konuda değil.İmkanınız varsa deneyin demek isterdim fakat Türkiye'de şuan için 3 tane mevcut. Atmosferik olarak 160hp civarında olabilseydi bence o kilosuyla baya bi iş çıkarabilirdi. Verdiğiniz linkteki test'i okudum teşekkürler.

997TT
18-10-2013, 09:39
Gecen ay Fiesta St-Clio Rs-polo gti-208 gti ve sanirim swift di testi vardi. Firsta ve clio rs neredeyse ayni yol tutuyordu.
Polo daki esp abatmadiginiz zaman zaten avantaj getiricek. Birde iyi tutunan asfaltida isin icine katinca,kesinlikle olumlu etki yapar.

Low-Rider
18-10-2013, 10:41
Araç ekseriyetle son derece stabil, anormal bir sürüş sergilemssen götü gelmez. Ancak geldiğinde sürüş hakimiyeti zayıf bir insan bu tip bir aracı toplayamaz. Kazaların büyük bölümü bu yüzden gerçekleşiyor. Bu sebeple ESP'nin kapanması engellenmiş bu da güvenlik puanlarını yukarı taşımış. Benzer durum artık birçok otomobilde var. Zaaf değil sürüş emniyeti.

Senin kafandaki soru şuna benzedi,
Kazalara karşı ne kadar mukavemetsiz bir araç yapılmış... birsürü airbag, 5 tane emniyet kemeri var.

Cevap veren tüm arkadaşlara teşekkürler, aklımda ki soru işaretleri yanıtlanmış oldu.

OrcunInce
18-10-2013, 12:45
Fiesta St'nin Clio Rs'den daha iyi yol tuttuğuna ve daha iyi pist süreleri çıkardığına eminmisin?
Tıpkı Megane Rs gibi önden çekerli arabalarda kendi klasmanında en iyi yol tutan en iyi pist süreleri yapan Clio Rs değil mi ben mi yanlış biliyorum?

Yeni kasa Fiesta ST, yeni kasa Clio RS'in tüm testlerde üstünden atlayıp içinden geçmiş durumda. Daha iyi inceleyin derim :)

997TT
18-10-2013, 12:58
O kadarda abartilicak fark yok. Hangi testde buyuk fark var,okumak isterim...

HCN
19-10-2013, 16:58
O kadarda abartilicak fark yok. Hangi testde buyuk fark var,okumak isterim...

Katılıyorum, yapılan tüm testlerde fiesta st'nin çok iyi bir araba olduğuna dair şeyler yazılmış, ama yeni nesil clio rs'i ezer geçer tarzı yorumlar yok, hatta eski nesil clio rs'in "birazcık" gerisinde kalmış diyenler de var sürüş dinamikleri açısından. Sonuçta sınıfına bomba gibi girdi, ama eze eze lider de diyemeyiz.

Merthan
19-10-2013, 17:01
Katılıyorum, yapılan tüm testlerde fiesta st'nin çok iyi bir araba olduğuna dair şeyler yazılmış, ama yeni nesil clio rs'i ezer geçer tarzı yorumlar yok, hatta eski nesil clio rs'in "birazcık" gerisinde kalmış diyenler de var sürüş dinamikleri açısından. Sonuçta sınıfına bomba gibi girdi, ama eze eze lider de diyemeyiz.
Kesinlikle katılıyorum. En azından üstünden zıplayacak kadar fark olmadığı anlaşılıyor.

M3CSL
19-10-2013, 18:44
Fiesta biraz daha iyi evet. Ozellikle sasisinin surucuyle kurdugu iletisim ve direksiyonun ustun ozellikleri en iyi oldugu taraflari.
Yeni clionun daha cok gelistirlmesi konusunda yorumlar vardi. Wheelbslase in uzatilmasida agresifligi azalttigi kesin.

Sinan Koc
19-10-2013, 19:22
Clio otomatik ve turbo yaparak bence büyük hata yaptı, sürüşteki o saflığı yok etti. Ama clio'da esp tamamen kapatılabiliyorken fiestada az da olsa müdahale oluyor.

zafa38
20-10-2013, 13:10
Testteki ufak unutulan bir eksiklik var bence.(benim fikrime göre)
ESP 2 kademeli olarak varolmakta, agresif sürüşte ve her gazlamada TCS deactive kapatmak artık bu araçlarda standart gibi bişi oldu.
ESP nin tutmasından agresifliği düşürdüğünden bahsedilmiş. Eger gazlamada ve sportif suruste TCS deactive edilseydi bu sürüşden daha keyif alınabilirdi. Bu araçlarda artık TCS devredısı bırakılmadan sürüşten zevk almak imkansız. Ben her marşa bastıgımda direk ESP yi (TCS) iptal ederim bunu yapmak bu araç kullanıcıları için standart olmalı...
Tabi makas atarken gaza yüklendiğinizde kafayı kontrol edebilme kabiliyetiniz olmalı aksi taktirde sıkıntı yasanabilir stage 2 araçlar için...
Teste gelince agzınıza saglık güzel bir özet inceleme olmuş Teşekkürler...

Umut
22-10-2013, 17:17
Ben de mart ayından beri polo GTI kullanıyorum yaklaşık 20000 km yaptım gerek uzun yol gerek şehiriçi baya gezdim :))
İyi yönlerinden bahsetmicem fakat 2-3 tane gözüme batan eksi yönünden bahsedicem aynalar biraz küçük, torpidonun ışığının olmaması, cam tavansızlarda nasıl bilmiyorum ama benim aracımda tavan açma butonu ve etrafındaki okuma lambalarının düğmelerinin alttan aydınlatmalı olmaması kullanışlılık açısından eksi yönleri.

uTku^
23-10-2013, 07:45
otoparkın bütün incelemeleri böyle ve çook samimi.aracı genel olarak tanıtmaktan ziyade artılar eksiler ayrıntılar birçok şeyden bahsediyor.güzel video

devolation
23-10-2013, 12:53
o degilde tv kanallarinda birsuru oto programi var birinde bu arkadaslara yer ayrilsa eminim baya izlenme orani olur
bide bu islerden bi gelir elde ediyolarmi merak ettm

kurtbil
23-10-2013, 14:20
Ben de mart ayından beri polo GTI kullanıyorum yaklaşık 20000 km yaptım gerek uzun yol gerek şehiriçi baya gezdim :))
İyi yönlerinden bahsetmicem fakat 2-3 tane gözüme batan eksi yönünden bahsedicem aynalar biraz küçük, torpidonun ışığının olmaması, cam tavansızlarda nasıl bilmiyorum ama benim aracımda tavan açma butonu ve etrafındaki okuma lambalarının düğmelerinin alttan aydınlatmalı olmaması kullanışlılık açısından eksi yönleri.

Torpidoda aydınlatmama olması konusunda hem fikirim. Aynaların küçüklüğünden ziyade keşke elle kapatmak zorunda kalmasaydık :) Cam tavanı açıp kaparken hiç dikkat etmemişim aydınlatma konusuna. Heralde elim alıştı ezberden gidiyorum :)

Mehmetmert
23-10-2013, 14:32
Testteki ufak unutulan bir eksiklik var bence.(benim fikrime göre)
ESP 2 kademeli olarak varolmakta, agresif sürüşte ve her gazlamada TCS deactive kapatmak artık bu araçlarda standart gibi bişi oldu.
ESP nin tutmasından agresifliği düşürdüğünden bahsedilmiş. Eger gazlamada ve sportif suruste TCS deactive edilseydi bu sürüşden daha keyif alınabilirdi. Bu araçlarda artık TCS devredısı bırakılmadan sürüşten zevk almak imkansız. Ben her marşa bastıgımda direk ESP yi (TCS) iptal ederim bunu yapmak bu araç kullanıcıları için standart olmalı...
Tabi makas atarken gaza yüklendiğinizde kafayı kontrol edebilme kabiliyetiniz olmalı aksi taktirde sıkıntı yasanabilir stage 2 araçlar için...
Teste gelince agzınıza saglık güzel bir özet inceleme olmuş Teşekkürler...

ESP'yi tamamen kapatmak istiyorsanız kodlama yapmanız gerekir.
03 ABS modülünün kodlarını değiştirirsiniz.
Bir kere bastığınızda TCS kapanır
Düğmeye basılı tuttuğunuzda ise komple sistem kapanır,ESC Kapalı yazısıda sürekli yol bilgisayarında gözükür...
Mesaşa bunun gibi arkadaşımın FR aracına kodladım.Normalde biliyorsunuz kapanmıyor ama kodlama ile kapanabiliyor
http://imageshack.us/a/img59/2277/leonesc.png

ukku
24-10-2013, 11:01
ESP'yi tamamen kapatmak istiyorsanız kodlama yapmanız gerekir.
03 ABS modülünün kodlarını değiştirirsiniz.
Bir kere bastığınızda TCS kapanır
Düğmeye basılı tuttuğunuzda ise komple sistem kapanır,ESC Kapalı yazısıda sürekli yol bilgisayarında gözükür...
Mesaşa bunun gibi arkadaşımın FR aracına kodladım.Normalde biliyorsunuz kapanmıyor ama kodlama ile kapanabiliyor
http://imageshack.us/a/img59/2277/leonesc.png


Bahsettiğiniz değişiklik Polo ve Ibiza'da olmuyor, ABS beyinleri farklı.
O yüzden ESP kapanamıyor.

zafa38
24-10-2013, 13:09
ESP'yi tamamen kapatmak istiyorsanız kodlama yapmanız gerekir.
03 ABS modülünün kodlarını değiştirirsiniz.
Bir kere bastığınızda TCS kapanır
Düğmeye basılı tuttuğunuzda ise komple sistem kapanır,ESC Kapalı yazısıda sürekli yol bilgisayarında gözükür...
Mesaşa bunun gibi arkadaşımın FR aracına kodladım.Normalde biliyorsunuz kapanmıyor ama kodlama ile kapanabiliyor
http://imageshack.us/a/img59/2277/leonesc.png

Aynı şeyden bahsediyoruz zaten kod ile kapatılabiliyor fakat dediğiniz gibi çift düğme olmuyor BMW lerdeki gibi.
Ayrıyeten ben ESP komple kapatma taraftarı değilim TCS kapansa yeter ön çeker otomobiller için...

ukku
24-10-2013, 14:08
Aynı şeyden bahsediyoruz zaten kod ile kapatılabiliyor

Nasıl bi kodla nasıl bişey oluyor?
Ibiza ya da poloda denediniz mi?

redbaron
24-10-2013, 14:30
Test baya zevkli olmuş sıkılmadan izledim

Zero
24-10-2013, 14:50
Nasıl bi kodla nasıl bişey oluyor?
Ibiza ya da poloda denediniz mi?


Bu soru bizim için kilit nokta şu an esp nin törpülediği gerçek abartırsanız fazlasına izin vermiyor.Ama sistem gerçekten çok verimli çalışıyor yinede elle iptal edebilsek harika olurdu?

CLIORS
24-10-2013, 14:52
Nasıl bi kodla nasıl bişey oluyor?
Ibiza ya da poloda denediniz mi?

Al gel Utku, ben RStuner le çözerim işinizi :D

Mehmetmert
24-10-2013, 14:58
Bahsettiğiniz değişiklik Polo ve Ibiza'da olmuyor, ABS beyinleri farklı.
O yüzden ESP kapanamıyor.

Merhabalar...
2009-2011 yılları arasında üretilmiş esp60 modülü olan scirocco-golf-polo gti-Passat-leon-ibiza...vs Vag grubu modellerinin ESP'si kapatılamıyor,modüller bunu desteklemiyor.
Şu ana kadar kodlarına baktığımda sadece 2010 model GolfR'da bulunan ESP modeli destekliyor...

2012'nin başında gelen bazı modeller hariç 2012-2013 ve şu anda ürkiyeye giriş yapan Şasi numarasında E yazan(Yasa değiştiği için araba 2014 ama ruhsatta 2013) araçlarda ESP modülü kapatılmasını destekliyor.
Siz bana isterseniz 03ABS Modülünün kodunu gönderin bende size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım...

Ayrıca ekstra bir düğme falan gerekmiyor,şu anda siz Bir kere dokunduğunuzda ASR kapanıyor,bir kere doğunduğunuzda ise ASR açılıyor.Kodlama yapıldıktan sonra düğmeye bir kere basarsanız ASR kapanır,basılı tutarsanız ESC(Yani tüm sistem kapanır)...

Lakin 2014 bazı gelenlerde ise kapatılamıyor,biraz daha zaman gerekiyor.Kendi aracım golf7'nin espsini iptal edemedim mesela ben...

Mesela şu aşşağıdaki 2010 model ESP'li golf6'nın orjinal kodları
143B400D112600FB281002ED881E0040310000
Buda ESP'nin tamamen kapatılabildiği kodları
143B400D112680FB281002ED881E0140310000

Daha doğrusu açmam gerekirse:
-byte6-bit 7 ve byte 14 bit0 ile uğraşarak hallediyoruz...

Buda Golf7'nin kodları,kapatmasını bulamadım daha...
01FA62A1242709750380060441C62580462490C06082A4F300 400064C002

ukku
24-10-2013, 15:21
Daha önce yazdım, yine yazayım;

VAG-COM'dan yapılan kodlama değişikliği ile Golf6 ve Scirocco'da esp kapanabilir hale geliyor ancak Polo ve Ibiza'da gelmiyor. Çünkü ABS beyinleri farklı.
Polo ya da Ibiza'da yapabilmiş olan varsa buyursun :)

OrcunInce
24-10-2013, 17:37
Merhabalar...
2009-2011 yılları arasında üretilmiş esp60 modülü olan scirocco-golf-polo gti-Passat-leon-ibiza...vs Vag grubu modellerinin ESP'si kapatılamıyor,modüller bunu desteklemiyor.
Şu ana kadar kodlarına baktığımda sadece 2010 model GolfR'da bulunan ESP modeli destekliyor...

2012'nin başında gelen bazı modeller hariç 2012-2013 ve şu anda ürkiyeye giriş yapan Şasi numarasında E yazan(Yasa değiştiği için araba 2014 ama ruhsatta 2013) araçlarda ESP modülü kapatılmasını destekliyor.
Siz bana isterseniz 03ABS Modülünün kodunu gönderin bende size elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım...

Ayrıca ekstra bir düğme falan gerekmiyor,şu anda siz Bir kere dokunduğunuzda ASR kapanıyor,bir kere doğunduğunuzda ise ASR açılıyor.Kodlama yapıldıktan sonra düğmeye bir kere basarsanız ASR kapanır,basılı tutarsanız ESC(Yani tüm sistem kapanır)...

Lakin 2014 bazı gelenlerde ise kapatılamıyor,biraz daha zaman gerekiyor.Kendi aracım golf7'nin espsini iptal edemedim mesela ben...

Mesela şu aşşağıdaki 2010 model ESP'li golf6'nın orjinal kodları
143B400D112600FB281002ED881E0040310000
Buda ESP'nin tamamen kapatılabildiği kodları
143B400D112680FB281002ED881E0140310000

Daha doğrusu açmam gerekirse:
-byte6-bit 7 ve byte 14 bit0 ile uğraşarak hallediyoruz...

Buda Golf7'nin kodları,kapatmasını bulamadım daha...
01FA62A1242709750380060441C62580462490C06082A4F300 400064C002

Bu dediklerin golf, scirocco için geçerli, bizim araçlar için değil.