Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.2 dizel accord mu 2.4 benzinli excutıve mi
blackk35alp
21-10-2013, 12:20
uzun zamandır araştırıyorum arkadaşlar detaylı bilgi almak amaçlı böyle bir konu açmak istedim.2.4 Accord kullanıcı olarak vergısı harıc daha önce herşeyinden çok memnundum. yeni araç projemde 2.2 Accord dizeli sizce değerlendirmelimiyim.?ilave olarak benzinliye yaptıklarımızın haricinde ecu yazılım uygulamasını yapan kim var nasıl bir sonuç alırız. dizellerin benzinliye göreservis bakımlarının ağır olduğunu söylüyorlar.
olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum .şimdiden teşekkürler
Evet dizelin bakımları benzılıye gore bıraz agır
ama cok guzel verımlı bır motoru var
turbo degısımı eksoz ve yazılım ıle cıddı gucler cıkar 2.2 accord dan zaten duz vıtes hepsı
cok zevklı bır arac olur
temız duzgun dusuk km bulursan bence kacırma
blackk35alp
21-10-2013, 12:36
araştırıyorum .acele etmek de ıstemıyorum.boyle bır seye nıyetlenıp 2.2 yapan bırılerı warmı acaba forumda.tamam bızde 2.4 yaptık ta dızel le ne yapabılırız acaba?
malıyetı ne kadar tutar bunların hepsı onemlı bızım ıcın.?
sadece yazılım + partıkul fıltre ıptalı olarak bız yaptık
ılk geldıgı ıle aracın en son halının arasında ınanılmaz bır fark vardı
ben gercekten performans olarak cok begendım
araştırıyorum .acele etmek de ıstemıyorum.boyle bır seye nıyetlenıp 2.2 yapan bırılerı warmı acaba forumda.tamam bızde 2.4 yaptık ta dızel le ne yapabılırız acaba?
malıyetı ne kadar tutar bunların hepsı onemlı bızım ıcın.?
Bence 2.4 yap yine, ancak bu defa manuel şanzıman uydur. Tek olursun.
HardCore
21-10-2013, 13:04
Dizel accordları öve öve bitiremiyorlar manuel oluşuda cabası, 2.4 e göre gayet mantıklı kanımca otomatik şanzıman hep 1-0 yenik gözümde
150bin altında km yapmışı yok ilanlarda.. Alanlar amma gezmiş maaşallah :)
2.4 accorda Manuel şanzıman takılabilirse çok keyifli olur,çünkü üzerindeki ünite gücü çok törpülüyor
timucintt
21-10-2013, 14:39
2.4 alın manuele çevirin + red top kapak + hondata beiyn :D :D
darkmoon
21-10-2013, 14:56
2.2 dizele ben bir ara kafayı çok takmışdım bundan 2 sene önce o zaman bile 200 bin km lerden aşağısı çok azdı..
motoru harika bir motor on numara yakıtı seçiyormuş yalnız o zaman araştırırken ustalar öyle demişdi sabit kaliteli yerden almak gerekiyormuş.. onun dışında güç desen güç tork desen tork ekonomi desen ekonomi hepsi bir arada çok güzel bir araç..
sadece2005-2006 1 sene ithal edilmiş türkiyeye.. kupon bir seri pek satanıda yok alanı çok memnun.. o yüzden satılıkda az vardır..
tek sıkıntısı bence temizini bulmak aşırı zor.. dediğim gibi benim bakdığım zamanlarda bile 200 bin ortalamalardaydı araçalrın km leri.. şimdi varsa 100-110 onunda km sinden ben şüphe ederim çünkü hem ykaıt ekonomisi hem performans güç bir arada oldumu alan gezer o araçla..
blackk35alp
21-10-2013, 15:20
Kafam allak bullak 2.4 manuel yapmak inanılmaz ezıyetli arastırdık.2.2 km cok yuksek hay allahım
PiscocuK
21-10-2013, 16:54
Ben 2.2 dizellerin kesinlikle o km de olacaklarina ihtimal vermiyorum 2 3 yasindaki herhangi bir dizel bile 100.000 kmleri zorlarken.
Siz 2.4 araciniza ne yapmistiniz? Paylasirsaniz bizim icinde fikir olur
Kafam allak bullak 2.4 manuel yapmak inanılmaz ezıyetli arastırdık.2.2 km cok yuksek hay allahım
Maliyet tam olarak ne kadar çıkıyor acaba?
Jeandan-R
22-10-2013, 00:51
İngilizler aynı motorlu civiclerde yazılım ve ufak bir kaç şeyle 40hp'yi alıyorlardı. 200 sınırında bi dünya dizel civic vardı. Dizelden hoşlanıyorsanız düz şanzıman parasına bunları rahat rahat yaparsınız.
blackk35alp
22-10-2013, 08:44
Ben 2.2 dizellerin kesinlikle o km de olacaklarina ihtimal vermiyorum 2 3 yasindaki herhangi bir dizel bile 100.000 kmleri zorlarken.
Siz 2.4 araciniza ne yapmistiniz? Paylasirsaniz bizim icinde fikir olur
kendi aracımda (2.4 ) 51 lik düz boru çift hks, aem v1 dry floww ve headers uygulaması yapmıştık yuruyenı ıcın eıcbah yay 2011 Accord oem jantlarını koymuştum çok da memnundum otomotık olmasına rağmen.
manuele çevirmek için şanzıman yazılım gösterge panelı pedal tertıbatı vs 4500 falan tutuyordu sene 2011 de ama tr de yapan olmadığı ıcın cesaret edememıstık. ama seytan ya bu hiç bos durmuyor işte:) 2.2 de tek korkum yazılım ve turbo oynaması ile kapkara duman atmayalım otobanda:) düşünsene saplaya saplaya gidiyorsun ama kapkara duman ne acı:(
darkmoon
22-10-2013, 12:35
2.2 de bence tek korkun km olsun şu anki 2.2 ler bence 300-400 binden aşağı değildir.. dediğim gibi ben 2010 yılında bakınıyordum o zaman 200 binden aşağı yokdu tek tük 180-160 km lerde olanlar vardı..
PiscocuK
22-10-2013, 13:27
kendi aracımda (2.4 ) 51 lik düz boru çift hks, aem v1 dry floww ve headers uygulaması yapmıştık yuruyenı ıcın eıcbah yay 2011 Accord oem jantlarını koymuştum çok da memnundum otomotık olmasına rağmen.
manuele çevirmek için şanzıman yazılım gösterge panelı pedal tertıbatı vs 4500 falan tutuyordu sene 2011 de ama tr de yapan olmadığı ıcın cesaret edememıstık. ama seytan ya bu hiç bos durmuyor işte:) 2.2 de tek korkum yazılım ve turbo oynaması ile kapkara duman atmayalım otobanda:) düşünsene saplaya saplaya gidiyorsun ama kapkara duman ne acı:(
önümüzdeki yaza doğru bende güzel bir filtre kiti ve kat iptali düşünüyorum..eksoz olayı biraz uzak şuan için.belki ara borularla orayı rahatlatabilirim.body kit ve jant yay kombinasyonuyla sonlandırmayı düşünüyorum
sizin yaptığınız işlemlerden sonra hissedilir bir fark olmuşmuydu?
51lik boru o arabaya cok ufak degil mi ya ?
blackk35alp
25-10-2013, 19:57
51lik boru o arabaya cok ufak degil mi ya ?
çift çıkış olduğunu unutma
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.