Orijinalini görmek için tıklayınız : 27.10.2013 Pist Günleri 2008 Honda Civic HB C Seansı
Pistteki en yavaş araç bendim herhalde. İdare edin :icon_tup:
A ve C seansına katıldım. A seansı alıştırma gibi oldu. Bİr sonraki seans daha verimli oldu diyebilirim. Sanaldan sonra gerçeği ilaç gibi geldi :)
Elimden geldiğinde hızlı tur atanlara yol vermeye çalıştım. Umarım kimseyi rahatsız etmemişimdir.
27.10.2013 İstanbul Park Pist Etkinliği TTM C Seansı Turları - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=kj0iylH3BO4)
kj0iylH3BO4
Octavia RS
29-10-2013, 13:59
Abi eline sağlık.Aracada,pilotada maşallah :) Az önce ilk koyduğunda amuda kalkarak izliyodum :P :P A seansının videosu varmı?
Abi eline sağlık.Az önce ilk koyduğunda amuda kalkarak izliyodum :P :P A seansının videosu varmı?
Eyvallah . Youtube de editleyince biraz vakit aldı . A seansını da yükleyeceğim. Sizin araçla beraberdik. Maşallah çok iyi gidiyordu .
Octavia RS
29-10-2013, 14:02
Eyvallah . Youtube de editleyince biraz vakit aldı . A seansını da yükleyeceğim. Sizin araçla beraberdik. Maşallah çok iyi gidiyordu .
Eyvallah abicim sağol,babamın çektiği videoda da sizin civic gözüküyo kısada olsa :)
ahh bu i-shift adamı katil eder :) guzel donmussun bence tebrikler
Klavyeden pistlere Tebrikler abi :) ahaha maşşlllah
Masallah guzel plotaj....:) i-shift cok yavasmis ama...:(
kelalper
29-10-2013, 18:53
Sadece şanzıman yüzünden 30 saniye dayanabildim. Yoksa iyi kullanmışsın ilk 30 saniye için. Şanzıman seyrederken çıldırttı beni. Çok çok kötü.
Vites geçiş süresi gerçekten adamı katil eder cinsten :D
Ama pilotaj güzel.. :)
ahh bu i-shift adamı katil eder :) guzel donmussun bence tebrikler
Klavyeden pistlere Tebrikler abi :) ahaha maşşlllah
Masallah guzel plotaj....:) i-shift cok yavasmis ama...:(
Sadece şanzıman yüzünden 30 saniye dayanabildim. Yoksa iyi kullanmışsın ilk 30 saniye için. Şanzıman seyrederken çıldırttı beni. Çok çok kötü.
Vites geçiş süresi gerçekten adamı katil eder cinsten :D
Ama pilotaj güzel.. :)
Arkadaşlar öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim . Dediğiniz gibi vites geçişlerî bu kadar kötü olan bir araba görmedim . Tırmanma bölümlerinde vites değiştirmeye insan korkuyor :). İlk deneyim için yine de zevkliydi . Umarım bir sonraki etkinlikte daha iyi bir araçla gelme imkanım olur .
Bu arada piste gelmeden önce sanal olarak pratik yapmanın çok faydası var . Tavsiye ederim :)
Sanal olarak nerden donuyorsunuz yahu ?
Octavia RS
29-10-2013, 20:05
Sanal olarak nerden donuyorsunuz yahu ?
Abi,abi hangi oyunda oynuyo bilmiyorum ama BMW M3 Challenge var.İstanbul Park yamasını indirince süper oluyo,isterseniz irtibata geçerim sizinle.Acayip zevki bi oyun :)
sinanbaysal
29-10-2013, 20:17
Vites gecıslerı nfs 2 de paketler acılmadan oynadıgım gunlerı hatırlattı bana :D
Sanal olarak nerden donuyorsunuz yahu ?
Abi,abi hangi oyunda oynuyo bilmiyorum ama BMW M3 Challenge var.İstanbul Park yamasını indirince süper oluyo,isterseniz irtibata geçerim sizinle.Acayip zevki bi oyun :)
Netkar pro da sanal olarak pratik yapabilirsiniz
TTM NKP İstanbul Park Pist Günleri Etkinliği - YouTube (http://youtu.be/9-e-hGdvWTQ)
9-e-hGdvWTQ
Vites geçişlerinde çok kötü cidden bizdede 1.4 i-shift var 2011 model,rezalet gerçekten.
Güzel,keyifli geçmiş gibi onun dışında tebrikler.
Sizin araç 1.8 sanirim.
Vites geçişlerinde çok kötü cidden bizdede 1.4 i-shift var 2011 model,rezalet gerçekten.
Güzel,keyifli geçmiş gibi onun dışında tebrikler.
Sizin araç 1.8 sanirim.
Teşekkürler .Evet araç 1.8
63owen63
30-10-2013, 08:15
Ne çektik bee Hüsnüü , bkz i-shift : ) Arkadaşlar i-shift video da görünenden daha yavaş bile diyebilirim, bir ara 3 den 4 e atarken bir arkadaşa çağrı bırakmayı bile düşünmedim degil :P
Kardeşim A seansına göre ciddi hızlanmışsın. Çıktıgımız seans biraz warm up olmuş senin icin. Viraj hızların ve apexlere giriş limitlerine bakınca birlikte çıktıgımız seansa göre bazı virajlardaki vitesin, hızın, hatta giriş çıkışlardaki gaz verme anın bile iyileşmiş.Mesela şu düzlüge çıkmadan ki zigzaglar öncesindeki iniş ve sağa eğimli viraj da ve sonrasındaki fotoğrafçıların durdugu son virajlara daha iyi çizgilerle girmişsin. Yanlış ölçmediysem tam 3 dk civarı döndün, 4.09 la başladıgın turda. Diğer videolardan hiç takribi bir süre çıkarımı yaptın mı ?
Ne çektik bee Hüsnüü , bkz i-shift : ) Arkadaşlar i-shift video da görünenden daha yavaş bile diyebilirim, bir ara 3 den 4 e atarken bir arkadaşa çağrı bırakmayı bile düşünmedim degil :P
Kardeşim A seansına göre ciddi hızlanmışsın. Çıktıgımız seans biraz warm up olmuş senin icin. Viraj hızların ve apexlere giriş limitlerine bakınca birlikte çıktıgımız seansa göre bazı virajlardaki vitesin, hızın, hatta giriş çıkışlardaki gaz verme anın bile iyileşmiş.Mesela şu düzlüge çıkmadan ki zigzaglar öncesindeki iniş ve sağa eğimli viraj da ve sonrasındaki fotoğrafçıların durdugu son virajlara daha iyi çizgilerle girmişsin. Yanlış ölçmediysem tam 3 dk civarı döndün, 4.09 la başladıgın turda. Diğer videolardan hiç takribi bir süre çıkarımı yaptın mı ?
Kardeşim açıkçası hiç ne kadar süre yapmışım diye düşünmedim. Tecrübe edindik diyelim. Ama dediğin gibi ilk seansa göre özellikle fren noktalarında daha iyiydim . Eğer videodan bakarsak herhalde 2:56 gibi bir süre atmışa benziyorum. ( Artık videodan ne kadar süre bakırılırsa ) Ama aracın fren ve lastik durumunu biliyorsun. İnşallah bir sonraki etkinlikte hep beraber daha bilinçli bir şekilde hazırlanıp geliriz. :icon_tup:
Bu arada videoya tekrar baktım da 4.08 de başlayan tur bu seanstaki en kötü turum .Diğer turlar daha iyi . Start düzlüğü sonrasında Typer çizgiyi kaçırmasına rağmen yol vermedi. Bende gaz kesmek zorunda kaldım. Zaten benden hızlıydı. Farklı çizgiden gitseydi en azından gaz kesmemiş olurdum :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.