Orijinalini görmek için tıklayınız : Peugeot 307 vs Subaru İmpreza 1.6
arkadaşlar kalkışta ve rolingde hangisi alır ?
2005 Peugeot 307 1.6 :
http://www.berdilek.com.tr/images/peugeot307.jpg
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş, üstten çift eksantrikli,çok noktadan elektronik enjeksiyonlu, 16 supaplı ve 4silindirli motor
Motor Gücü: 110 HP
Max.Tork: 147 Nm
Ağırlık: 1193kg
Çekiş: Önden
2004 Subaru İmpreza 1.6 :
http://image1.sahibinden.com/photos/278/3481672_163827_pubn278.jpg
Motor: Önde enlemesine yerleştirilmiş, 4 silindirli boxer motor
MotorGücü: 95 HP
Max.Tork: 143Nm
Ağırlık: 1250 kg
Çekiş: Dört Çeker
subaruda 4 çekerin avantajı var ama pug hafif daha güçlü motora sahip.
verilere göre pug gibi görünüyor.ama gidişlerini bilmiyorum bilen biri yazacaktır kesin bişi.
0 dan kalktıklarında pug un şansı yok rollingde ise belli olmaz pug un şanzımanı uzun bildiğim kadarıyla ama gidiş konusunda pek tatminkar olduğu soylenmez.Subaru alır gibime gelio..
pug alir denendi roll,drag her sekilde aliyor...
Subaru 4ceker olsa da o agırlıga o güc cok az...
307 daha sanslı gibi...
BigHunter
10-07-2008, 21:44
pug alir denendi roll,drag her sekilde aliyor...
Denenmiş :icon_tup:
Banada verilere göre 307 gibi geliyor ;)
scream3057
10-07-2008, 21:46
düşük beygir gücünde dört çekerin dez avantaj oluşturacağını düşünüyorum...307 avantajlı görünüyor ;) ...
rollda 1.5-2 boy dragta yarim boy fark oluyor ;)
Bu kadar düşük güçte 2 aracın da pek fazla tutunma problemi yaşayacağını düşünmüyorum bence 307 alır.
aynen geçen gece arkadaşda vardı subaru , denedik rollda 2 boy farkla alıyo 307 , selim abininde dediği gibi düşük beygirde 4 çeker dezavantaj oluyo..
rover200
14-07-2008, 10:03
bence dee ölee peugeot 307 geçtii.. doğrudur yanii önden çekişli olması seri kalkmasına neden oluyor
sinan 307 kaç valve? subaru kaç valve?
Subaru konusunda bir alıntı yapmak istiyorum, Subieguy daha önce bizim forumda şöyle bir yorum yapmıştı:
"Sitemizde dahi 1.5R ve 2.0R modellerine , turbo ağabeyleri ile kıyaslayarak bir küçümseme, bir burun kıvırma seziyorum. Bu araçlar, sürekli AWD özellikleri ve viraj dinamikleri ile bence çok çok zevkli ve iyi bir sürücü ile , özellikle düşük tutunmalı satıhlarda (ıslak, kar, buz vs) virajlı yollarda çok güzel sürüş zevki veren, ve WRX'i korka korka %50 kullanacağıma %100 hakkını vereceğim R kullanmayı şahsen tercih edeceğim güzellikte araçlar. Tabii turbo kullanmanın zevki ve o gücü hissetmenin farkı çok bariz, ama atmosferik Subaru'lar da hala sürücü odaklı üretilmeye devam ediyor, Justy'den Legacy'ye sürücüsüne güzel hisler veriyor..."
arkadaslar bır kez daha anladımkı bu devırde japona guvenmek lzm..fransızdan araba olmaz
arkadaslar bır kez daha anladımkı bu devırde japona guvenmek lzm..fransızdan araba olmaz
ne alaka???
impreza 1.6 vs pug 307 karsilastirmasindan bu sonucumu cikardin...
:beuj::icon_wack
rover200
17-07-2008, 23:16
307 aldı zaten subaru'yu ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.