Orijinalini görmek için tıklayınız : GT-R mı? m6 mı ?
Sizce hangisi daha iyi.siz olsanız hangisini seçerdiniz ?nedenleriyle yazarsanız sevinirim
Şimdiden teşekkür ederim.
ecz_murat
31-10-2013, 20:37
Gazlamk modlamak için hiç tartışmasız gtr.geri kalan her klasmanda m6
Jam da Joker
31-10-2013, 20:47
Ben hiçbir alanda M6 demezdim..
Tasarım olarak, performans olarak, yol tutuş olarak, ses olarak, teknolojik olarak, şanzuman olarak, aftermarket parça bolluğu olarak, muhtemelen yakıt tüketimi ve vergi avantajı olarakta R35.
Sanırım birtek konfor olarak M6 denebilir, birde belki iç aksam malzeme kalitesi olabilir.
Kesinlikle gtr bence.
Sahsi fikrim ; m6 tasarim olarak gtr in yanindan gecemez.sadece eklemek istedigim bu.
Ustteki posta tamamiyle katiliyorum :)
BurakCengizhanoğlu
31-10-2013, 20:53
2 side bir vti değil.
sağol abi aslında gtr daha çok istiyorum (hız konusunda).
GTR Acik ara farkla alir oyu bencede gtr.
2 side bir vti değil.
uvvv bu çok sert oldu .)
Bende kesinlikle yeni m6 diyorum. Çok daha üstün bir araba.
Aşağıdaki video tabiki baz alınamaz 2 aracın yürürü adına ama sadece skyline olduğu için ben skyline'ı seçerdim fakat yeni m6'da felaket :)
EHd6rBIS4QY
BMW M6 vs Nissan GTR R35 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=EHd6rBIS4QY)
Böyle bir tercih yapacak olsam kesinlikle GTR derdim herhalde..
Gtr herseyiyle cok guzel ama m6 kadar ozel degil
Suan ulkemizde 50den fazla gtr vardir heralde peki ya f1x m6 ?
Asil aci gercek m6 gtr in 2 kati pahali
ClioRs182
31-10-2013, 21:11
yeni m6 çok tehlikeli alet oldu ya Ben Üstüne basarak M6 diyorum. Tasarım Performans Kalite Konfor=M6
Stok M6, Stok gtr ı geçiyor. Ben M6 almış olsam hemen 2 tane spor koltuk alırım araç direk 100 kg hafifliyor.
Bir intercooler, hava filtresi, egzoz + yazılımla 650 hp sokak canavarı oluyor. şanzumanıda hiçe atılcak bir şanzuman değil.
Stok M6, Stok gtr ı geçiyor. Ben M6 almış olsam hemen 2 tane spor koltuk alırım araç direk 100 kg hafifliyor.
Bir intercooler, hava filtresi, egzoz + yazılımla 650 hp sokak canavarı oluyor. şanzumanıda hiçe atılcak bir şanzuman değil.
dediğiniz gibi araç sokak canavarı olur :D:icon_tup:
Siz olsanız hangisini seçersiniz demişsiniz ben olsam GT-R seçerdim.
GT-R pistte canavar gibi,performans ve yol tutuş olarak hakkaten farklı bir araba. Ayrıyetten tasarım olarak harika geliyor bana özellikle arkadan görünümü.
Yol otomobili olarak GT2 RS'den sonra iyi süreleri yapan araba GTR(Nürburgring),hemen arkasından Corvette ZR1 geliyor.
M6 çok şık ve kaliteli bir araba. Şahsen Panamera almam M6 GranCoupe alırdım.
Ama en başta sölediğiniz gibi size göre demişsiniz o yüzden ben GT-R diyorum fakat Sertaç kardeşimizin de dediği gibi fiyatlar arasında ciddi fark var yani onunda belirtmek isterim.
Siz olsanız hangisini seçersiniz demişsiniz ben olsam GT-R seçerdim.
GT-R pistte canavar gibi,performans ve yol tutuş olarak hakkaten farklı bir araba. Ayrıyetten tasarım olarak harika geliyor bana özellikle arkadan görünümü.
Yol otomobili olarak GT2 RS'den sonra iyi süreleri yapan araba GTR(Nürburgring),hemen arkasından Corvette ZR1 geliyor.
M6 çok şık ve kaliteli bir araba. Şahsen Panamera almam M6 GranCoupe alırdım.
Ama en başta sölediğiniz gibi size göre demişsiniz o yüzden ben GT-R diyorum fakat Sertaç kardeşimizin de dediği gibi fiyatlar arasında ciddi fark var yani onunda belirtmek isterim.
11 4 S. Özgültekin Nissan GTR R35 02:22.82 07/07/13 Kuru 29 °C Dört
18 11 H. Kuriş BMW M3 (e36) 02:28.01 01/08/13 Kuru 24 °C Arkadan
E36 ile arasında 6 sn var reis :) Neyse geyik bir yana GTR dan olsa olsa roll arabası olur. M6 daha iyi piste tutunur diye düşünüyorm.
Bahsettiğiniz GTR da stok değildir üzerine en az 60K $ harcanmış bir m6 dır.
halilcakir
31-10-2013, 21:27
Her ikisinede bindim bende GTR diyorum.
Sen neler bekliyorsun yazarsan daha net fikir verebilirim.
11 4 S. Özgültekin Nissan GTR R35 02:22.82 07/07/13 Kuru 29 °C Dört
18 11 H. Kuriş BMW M3 (e36) 02:28.01 01/08/13 Kuru 24 °C Arkadan
E36 ile arasında 6 sn var reis :) Neyse geyik bir yana GTR dan olsa olsa roll arabası olur. M6 daha iyi piste tutunur diye düşünüyorm.
Bahsettiğiniz GTR da stok değildir üzerine en az 60K $ harcanmış bir m6 dır.
Olgar abi pistte alinan sureleri baz aliyorsak
2:26 donen m3 bu araclardan daha iyi
2:20 donen evo ise nirvana.
Ki o gun Bora abi ile ayni seansta olan beyaz gtr 2:14 2:15 donuyordu.
OrcunInce
31-10-2013, 21:37
Pist için bencede GTR. Bir de agresif tarzı var tabii :D
Olgar abi pistte alinan sureleri baz aliyorsak
2:26 donen m3 bu araclardan daha iyi
2:20 donen evo ise nirvana.
Ki o gun Bora abi ile ayni seansta olan beyaz gtr 2:14 2:15 donuyordu.
Geyik yaptım ya geyiği bırakalım dedim hatta sonra:)
Maxiboost
31-10-2013, 21:38
Track pack buralara ugramamis sanirsam :) GTR Track pack tercih ederdim.
Her ikisinede bindim bende GTR diyorum.
Sen neler bekliyorsun yazarsan daha net fikir verebilirim.
Sokaktan veya caddeden geçerken kendini gösteren bir araç yani :D
11 4 S. Özgültekin Nissan GTR R35 02:22.82 07/07/13 Kuru 29 °C Dört
18 11 H. Kuriş BMW M3 (e36) 02:28.01 01/08/13 Kuru 24 °C Arkadan
E36 ile arasında 6 sn var reis :) Neyse geyik bir yana GTR dan olsa olsa roll arabası olur. M6 daha iyi piste tutunur diye düşünüyorm.
Bahsettiğiniz GTR da stok değildir üzerine en az 60K $ harcanmış bir m6 dır.
Nordschleife Germany (20600 m)
Lap Times:
1- Radical SR8LM
2- Radical SR8
3- Porsche 918 Spyder
4- Gumbert Apollo Sport
5- Dodge Viper SRT-10 ACR
6- Lexus LFA Nürburgring Package
7- Donkervoort D8 RS
8- Porsche 911 GT2 RS
9- Radical SR3 Turbo
10- Nissan GT-R - 7:19.10
11...
12...
...
136- BMW M6 - 8:07.76
137- Megane Rs Trophy
Bu veriler dünyanın en iyi pisti diye tabir edilen bütün Firmaların performans araçlarını test ettikleri Nürburgring pistinin süreleri.
Ben sadece bundan bahsetmiştim reis :)
halilcakir
31-10-2013, 21:45
GTR daha farkli oldugu icin daha dikkat ceker yada siyah M6 buyuk bir bmw den farksiz dikkat cekmesi konusunda oyle soyleyim.
Su lansman rengi olsa farkli olurmuydu bilmiyorum.
Ama temel kriter buysa egzotik italyanlardan biri secilmeli. Onlar kadar dikkat ceken ve tarz sahibi olan alman veya japon yok.
Maxiboost
31-10-2013, 21:46
Nordschleife Germany (20600 m)
Lap Times:
1- Radical SR8LM
2- Radical SR8
3- Porsche 918 Spyder
4- Gumbert Apollo Sport
5- Dodge Viper SRT-10 ACR
6- Lexus LFA Nürburgring Package
7- Donkervoort D8 RS
8- Porsche 911 GT2 RS
9- Radical SR3 Turbo
10- Nissan GT-R - 7:19.10
11...
12...
...
136- BMW M6 - 8:07.76
137- Megane Rs Trophy
Bu veriler dünyanın en iyi pisti diye tabir edilen bütün Firmaların performans araçlarını test ettikleri Nürburgring pistinin süreleri.
Ben sadece bundan bahsetmiştim reis :)
Eski m6 dir o e63 galiba. Yinede yaklasamaz gtr a nurburgringte :) track pack ne zaman cikicak bakalm. Test eden bazi firmalarin bugune kadar test ettigi en hizli kalkan, en cabuk duran ve donuslerde en cok g kuvveti olusturan arac oldu track pack. 0-60mph 2.7sn full stock :D beygir hala 545
GTR daha farkli oldugu icin daha dikkat ceker yada siyah M6 buyuk bir bmw den farksiz dikkat cekmesi konusunda oyle soyleyim.
Su lansman rengi olsa farkli olurmuydu bilmiyorum.
Ama temel kriter buysa egzotik italyanlardan biri secilmeli. Onlar kadar dikkat ceken ve tarz sahibi olan alman veya japon yok.
:icon_tup: italyan olarak lambo?ferrari gerçi ikisininde fiyatları ortada ama oldukça dikkat çekici :D
Kesinlikle GT-R alırdım iki kere düşünmezdim performans açısından daha komple bir araba m6'ya göre. Yol tutuş konusunda da nurburgring referansı yeterli diye düşünüyorum. Yeni m6 eskiye gore gelisime acık, sadece dyno ustundeki rakamlara bakarsanız o da muthis birşeye dönüşür ama safkan performansta GT-R tek geçer.
11 4 S. Özgültekin Nissan GTR R35 02:22.82 07/07/13 Kuru 29 °C Dört
18 11 H. Kuriş BMW M3 (e36) 02:28.01 01/08/13 Kuru 24 °C Arkadan
E36 ile arasında 6 sn var reis :) Neyse geyik bir yana GTR dan olsa olsa roll arabası olur. M6 daha iyi piste tutunur diye düşünüyorm.
Bahsettiğiniz GTR da stok değildir üzerine en az 60K $ harcanmış bir m6 dır.
Bence tam tersi. Guzel setuplı bir M6 rollingde kimsenin gozunun yasına bakmaz dort cekerdeki aktarma kaybını da yasamayacaktır, ama pistte duzgun pilotajlı GT-R harikalar yaratır.
halilcakir
31-10-2013, 21:52
Aventador
nokta
:)
Saka bir yana sifir M6 fiyatina 2. el 458 bulunabilir galiba yada lp570 falanda bulunabilir.
Sahibindende bile ilanlar var saniyorum.
Turuncu bir lp570 de oldukca dikkat ceker bana gore.
olivera7
31-10-2013, 21:52
Nordschleife Germany (20600 m)
Lap Times:
1- Radical SR8LM
2- Radical SR8
3- Porsche 918 Spyder
4- Gumbert Apollo Sport
5- Dodge Viper SRT-10 ACR
6- Lexus LFA Nürburgring Package
7- Donkervoort D8 RS
8- Porsche 911 GT2 RS
9- Radical SR3 Turbo
10- Nissan GT-R - 7:19.10
11...
12...
...
136- BMW M6 - 8:07.76
137- Megane Rs Trophy
Bu veriler dünyanın en iyi pisti diye tabir edilen bütün Firmaların performans araçlarını test ettikleri Nürburgring pistinin süreleri.
Ben sadece bundan bahsetmiştim reis :)
o değilde 918 spyder nedir öyle ya sıralamayı alt üst etmiş hakkaten porsche iyi iş çıkarmış :)
benm fikrimi sorarsanız iç dizayn ve kalitesi , konfor olarak m6 diğer anlamda yol tutuş frenaj vs (yani pist için ne gerekiyorsa) o anlamda gtr önde olucaktır . aslında biraz arabayı ne amaçla alıncağı önemli
Aventador
nokta
:)
Saka bir yana sifir M6 fiyatina 2. el 458 bulunabilir galiba yada lp570 falanda bulunabilir.
Sahibindende bile ilanlar var saniyorum.
Turuncu bir lp570 de oldukca dikkat ceker bana gore.
:icon_tup: aventador olarak sahibindende sadece 6 tane satılık var sarı aventador 1.500 km'de €735.000 :D pardon yalnış görmüşüm sarı ilgimi çekince gözlerim fiyatları karıştırdı :D
halilcakir
31-10-2013, 22:02
:icon_tup: aventador olarak sahibindende sadece 6 tane satılık var en düşük fiyat sarı aventador 1.500 km'de €735.000 :D
:)
Benim fikrim senin isteklerini en iyi bir italyan karsilayacaktir.
Sifir M6 almaktansa 2. el garantisi devam eden seceresi duzgun distributor cikisli bir italyan alman.
Lambo veya ferrari butce hangisine yeterse
Neden sadece bu iki araba ve dikkat çekmekteki amaç park halindeyken mi ? Bana göre bir arabayla olmıycak işler çıkarmaktır dikkat çekmek .
ChtArdARSL
31-10-2013, 22:11
Stok M6, Stok gtr ı geçiyor. Ben M6 almış olsam hemen 2 tane spor koltuk alırım araç direk 100 kg hafifliyor.
Bir intercooler, hava filtresi, egzoz + yazılımla 650 hp sokak canavarı oluyor. şanzumanıda hiçe atılcak bir şanzuman değil.
Senın sorunun ceapı Olgar abı gem gtr vardı sımdıde m5 sıparıs gectı ama kendı bmw hayranıdır objektif olmaya bılıur :D
Neden sadece bu iki araba ve dikkat çekmekteki amaç park halindeyken mi ? Bana göre bir arabayla olmıycak işler çıkarmaktır dikkat çekmek .
Nasıl daha fazla ağırlık azaltırız derdindeki "fit" rakiplerine üstünlük sağlayan agırlık olarak digerleriyle mukayese edersek "obez" olan GT-R olmayacak iş yapıyor bence :)
Nasıl daha fazla ağırlık azaltırız derdindeki "fit" rakiplerine üstünlük sağlayan agırlık olarak digerleriyle mukayese edersek "obez" olan GT-R olmayacak iş yapıyor bence :)
O işi bi fq400 de yapabilir gibi :) Kendi arabamdan örnek vereyim de kimse yanlış anlamasın bi s13 le m6 geçebilmektir dikkat çekmek ;)
esmerhan
31-10-2013, 22:24
gtr'n yanında m6 *** yemışş
Neden sadece bu iki araba ve dikkat çekmekteki amaç park halindeyken mi ? Bana göre bir arabayla olmıycak işler çıkarmaktır dikkat çekmek .
hem park halinde hemde caddede
Tasarim , performans olarak sanirim gtr dusunurdum :) zaten nedense bmw ye isinamiyorum :) hem m6 diaaridan yine bilmeyen icin 6 serisi gibi ama gtr hep gtr:)
Paraya sıkıntı yoksa ve yurt dışı işi yapabiliyosan seçenekler o kadar çoğalıyo ki türkiyede tek bile olabilirsin mesela bi SSC Tuatara 6.9 v8 twin turboyla ;) (çok fena uçtum :) )
Şimdi dılarıdan bakan olarak yazıyorsunuz genelde güzel hoş. GTR sahibi olan bir insan olarak. Sürekli tıkırtı yapar; bir müddet sonra 1. ve 2. vitesden ses gelmeye başlar.
Aracın içerisinde cızırtılar başlar. Arabaya şöyle en az 20.000$ harcamadan ahım şahım tatminkar hale gelmez.
Km de 1 tl yakar, benzinlikle ortak olursunuz. Koltukları gayet rahatsız olup bel ve *** ağrısı yapar. Arka koltuklar çok dardır.
Geri vitese taktığınızda vuruntu yapar. Bakımı pahalıdır. Müzik sistemi pat diye alaksız yerde cortlar beyni yanar.
M6 hem daha güçlü hem çok rahat hemde daha az yakar. Ve gerçekten çok daha tatminkar.
Şeklide daha güzel bence.
GTR bildiğin amerikan özentisi japon şeklinde bir araba. Nerde o R34 ler. Alakası bile yok. Camaro SS daha şekilli duruyor gtr dan.
:)
Benim fikrim senin isteklerini en iyi bir italyan karsilayacaktir.
Sifir M6 almaktansa 2. el garantisi devam eden seceresi duzgun distributor cikisli bir italyan alman.
Lambo veya ferrari butce hangisine yeterse
lambo alırsanda aventador iyidir onlarda fiyat olarak biraz uçuk,ferraride'de berlinetta gayet çekici geliyor bana ama fiyat olarak sanki ferrari olur gibi geliyor :D
O değilde sanki adam trollüyor forumu lan. Merhab akonusu bile açmadan M6 mı GTR mı ne kardeş ya :)
Hele sen kimsin bi anlat bakalım.
Avendatorlar F12 ler falan bir anda havada uçuştu.
Paraya sıkıntı yoksa ve yurt dışı işi yapabiliyosan seçenekler o kadar çoğalıyo ki türkiyede tek bile olabilirsin mesela bi SSC Tuatara 6.9 v8 twin turboyla ;) (çok fena uçtum :) )
çok fena uçtuk hemde :D
O değilde sanki adam trollüyor forumu lan. Merhab akonusu bile açmadan M6 mı GTR mı ne kardeş ya :)
Hele sen kimsin bi anlat bakalım.
Avendatorlar F12 ler falan bir anda havada uçuştu.
yok ya trollemiyorum.ben açtıydım ama merhaba konusu sanırım gözükmedi. birde zaten avendator f12 filande sadece konusu geçti diye baktım.bir ağaoğlu değilki babamız :) dediğim gibi 2 araç yani.yalnış yaptıysak af ola. eskişehirliyim adım ahmet.istanbulda okuyorum.formunuzu gezerken gördüm üye oldum.
Yeni m6 yi kimse pek bilmiyo sanirim ne kadar teknolojik ve ustun bir alet oldugunu
hemende gtr vti secenegini gorupte atlayanlar gibi:D
m6 daha iyi bir araba ama amac onemli, pist odakliysa gtr diger kriterler m6
Yenı M6'ım olmadı ancak Mk1 ve Mk3 GTR kullandım.
Oncelıkle ıkı ayrı arac.Secımı ne bekledıgınızı bılerek yapın.
Mk3 harıcı Gtr tavsıye etmem.
Butcenızı bılmıyorum ancak yenı M6 bakıyorsanız180-200 euro var.Mk2 turbo herseye cozum olucaktır....
olivera7
31-10-2013, 22:59
Şimdi dılarıdan bakan olarak yazıyorsunuz genelde güzel hoş. GTR sahibi olan bir insan olarak. Sürekli tıkırtı yapar; bir müddet sonra 1. ve 2. vitesden ses gelmeye başlar.
Aracın içerisinde cızırtılar başlar. Arabaya şöyle en az 20.000$ harcamadan ahım şahım tatminkar hale gelmez.
Km de 1 tl yakar, benzinlikle ortak olursunuz. Koltukları gayet rahatsız olup bel ve *** ağrısı yapar. Arka koltuklar çok dardır.
Geri vitese taktığınızda vuruntu yapar. Bakımı pahalıdır. Müzik sistemi pat diye alaksız yerde cortlar beyni yanar.
M6 hem daha güçlü hem çok rahat hemde daha az yakar. Ve gerçekten çok daha tatminkar.
Şeklide daha güzel bence.
GTR bildiğin amerikan özentisi japon şeklinde bir araba. Nerde o R34 ler. Alakası bile yok. Camaro SS daha şekilli duruyor gtr dan.
:icon_tup::icon_tup: insanlara bunlari anlatmak cok zor tamam gtr cok guzel ve kullanimi zevkli ama bir okadar da rahatsiz edici yonleri var 1 ay icinde 5 10 kere kullanmis biri olarak dusuncelerinize katiliyorm yakit konusunada ozellikle katiliyorm inanilmaz yakiyo :D
Eski m6 dir o e63 galiba. Yinede yaklasamaz gtr a nurburgringte :) track pack ne zaman cikicak bakalm. Test eden bazi firmalarin bugune kadar test ettigi en hizli kalkan, en cabuk duran ve donuslerde en cok g kuvveti olusturan arac oldu track pack. 0-60mph 2.7sn full stock :D beygir hala 545
Kesinlikle yaklaşamaz. Felaket bir süre yapmış yani :) track pack'i bi araştıralım bakalıım.
Yenı M6'ım olmadı ancak Mk1 ve Mk3 GTR kullandım.
Oncelıkle ıkı ayrı arac.Secımı ne bekledıgınızı bılerek yapın.
Mk3 harıcı Gtr tavsıye etmem.
Butcenızı bılmıyorum ancak yenı M6 bakıyorsanız180-200 euro var.Mk2 turbo herseye cozum olucaktır....
bütçe o kadar uçuk değil ama biraz zorlamayla m6 alabiliriz.beklentim biraz gösteriş biraz coolluk :)
kişiye göre değişir.amaç yarış otomobili ise ben olsam tamamen safkan GTR alır m6 ile arasında ki fark ilede makine mi modlar keyfime bakardım,
ha benim param bankada fazlalık yapıyor parayla ilgili sorunum yok ben tiki takılmak istiyorum diyor isen bencede bi italyan tercih etmelisin , halada paran varsa onlarlada alıp başını yürürsün ;)
arz talep meselesi ;)
yani m6 daha ekonomik diyorsunuz Caesar abi
kişiye göre değişir.amaç yarış otomobili ise ben olsam tamamen safkan GTR alır m6 ile arasında ki fark ilede makine mi modlar keyfime bakardım,
ha benim param bankada fazlalık yapıyor parayla ilgili sorunum yok ben tiki takılmak istiyorum diyor isen bencede bi italyan tercih etmelisin , halada paran varsa onlarlada alıp başını yürürsün ;)
arz talep meselesi ;)
dediğim gibi bütçe italyanlara yetmez :)
Tamamen Beklentiye baglı
Eger bu ikisi varsa secenek olarak GTR cok daha kendını gösteren bir araç
Ancak benım tercıhım F430 olurdu
Ferrari Ferraridir :)
bütçe o kadar uçuk değil ama biraz zorlamayla m6 alabiliriz.beklentim biraz gösteriş biraz coolluk :)
Turbo s düşünmezmisiniz ? GT-R performansı M6'nın gösterişi diyorsanız güzel seçenek olur :icon_tup:
Aslında önemli olan araca para verip almak değil, aldıkdan sonraki şeyleri, yıllık yapıcağın km,servis bakımı ,lastiği ,kaskosu vergisi , yakıtını , sıfır alırsan 2.eldeki kaybını ,yıllık olarak göz önünde bulundurmalısın.
Sağlam bir m6 videosu düşerse belki gtr fikri değişebilir insanların.
Turboğuz54
31-10-2013, 23:37
Stok zaten m6 geçiyor sizde yüklicem 1000 hp yapcam filan demiyosanız m6 derim kesinlikle tabi bu benim fikrim :D
hakotech
31-10-2013, 23:59
Corvette zr06 :)
Yenimi çıktı bu model kardeşim? Amacım bozmak falan değil yanlış anlama şaka yapıyorum :) zo6 yada zr1 modeli güzel fakat bahsi gecen araclar kadar yol tutusu saglam değil malesef..
Yenimi çıktı bu model kardeşim? Amacım bozmak falan değil yanlış anlama şaka yapıyorum :) zo6 yada zr1 modeli güzel fakat bahsi gecen araclar kadar yol tutusu saglam değil malesef..
Abi iphone ya corvette yazıyorum forvette çıkıyor sanziman yazıyorum şanzuman çıkıyor "got" yazsam İngilizce "sok" çıkıyor böyle teknoloji olmaz olsun. Bide corvette siyah olsun
hakotech
01-11-2013, 00:06
Abi iphone ya corvette yazıyorum forvette çıkıyor sanziman yazıyorum şanzuman çıkıyor "got" yazsam İngilizce "sok" çıkıyor böyle teknoloji olmaz olsun. Bide corvette siyah olsun
Hahahahaha :))) güldüm valla kardeşim.. :) benimde nacizane fikrim ne m6 nede gtr..hem sekil hemde hızlı olayım deniliyosa ya aston martin..ya porsche yada ferraridir..
track packli olsun citiar olsun benim olsun.
Senin ilacin m5 git m5 al hem gazlarsin hem pist kasarsin hemde gtr kadar cok bakima para harcamazsin ikisini standart baz alirsak gtr cok yakiyo denmis biri turbo bori atmosferik ha bide m6 da gtrdan asagi kalir bi yani yok yani o yuzden bence yakit dusuncesi varsa hic girme bu islere
Senin ilacin m5 git m5 al hem gazlarsin hem pist kasarsin hemde gtr kadar cok bakima para harcamazsin ikisini standart baz alirsak gtr cok yakiyo denmis biri turbo bori atmosferik ha bide m6 da gtrdan asagi kalir bi yani yok yani o yuzden bence yakit dusuncesi varsa hic girme bu islere
Yeni M6'dan bahsediyor kendisi,4400cc çift turbo motor.
Fabrika verisi ortalama 9.9L/100 km.
GTR alırdım. Geçilsede geçsede
Amaç karizmadan yanaysa ben de Porsche bakmanızı tavsiye edebilirim.
Yeni M6'dan bahsediyor kendisi,4400cc çift turbo motor.
Fabrika verisi ortalama 9.9L/100 km.
Ha pardon ozaman gtr yaris arabasi m6 caddede gezme arabasi diyelim ozaman gtr bi ruh tasiyo ustunde m6 ???
Onurkk06
01-11-2013, 01:28
Sonuçta keyif arabası olmayacakmı bu 200 300 bin euro verip de o ondan 10 kuruş fazla yakıyor diye almayacakmısınız iyice inceler araştırır hangisi kafama yatarsa onu alırdım ben olsam m6 daki rahatlığı gtr da bulamayacağın bi gerçek ama gtr da safkan superspor ilgi çekme açısından gtr daha ilgi çeker
Firat.M3
01-11-2013, 02:07
tabiki m6. tasarruftan falan bahseden arkadaşlar olmuş da, v10 m6'dan bahsedilmiyor. pist dışında gtr ne alınacak ne de gezilecek araba değil. M6 ile hem piste girersin hem yemeğe gidersin hem iş görüşmesine. zaten bmw'nin mevzusu bu.
brs_odbs
01-11-2013, 02:11
GT-R alırdım kesinlikle .
İkisinden birinin arasında kalmış olsam, konu açmadan önce, deneyerek karar verme yoluna giderdim. Eğer masraflar vs. konusunda sorularım var ise, gtr 35 sahibi olmuş bir kişiyle(ki bu kişileri bulmak forum ortamında gayet kolay) bmw içinse borusana gider danışırdım. Dahası başkalarının araçlar hakkında ne düşündüğüne dğeil, benim araçtan ne beklediğime karar verirdim. Seçim daha kolay olur bu şekilde.
HondatugraL
01-11-2013, 02:38
3 e 5 e bakmam GTR dan şaşmam :D
ProdriveSTI
01-11-2013, 02:49
GTR alırım.İmkan varsa Lexus LFA getirtirim.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/clash-of-the-titans-bmw-f13-m6-vs-2014-nissan-gt-r-video-59347-7.png
turbo&quattro
01-11-2013, 03:03
Murat sen iyice uctun lFA fln :D
M6 hatta m6 gran coupe alirdim heralde.
_driver_
01-11-2013, 03:07
M6 :icon_tup:
emrekuzdere
01-11-2013, 03:28
İki araç arasında ki fiyat farkını umursamayacak kadar iyi maddiyatın varsa M6, ama bence o kadar farka göz yummak hiç mantıklı değil. Her türlü Gtr alırdım :)
Bence de Gtr.
Kesinlikle takıntım var bu makinaya karşı, zaten mezuniyetten sonra alacağım ilk araçtır. Eskişehirliymişsiniz, alın bir Gtr'da, bizi de gezdirin:) işin esprisi bir yana Gtr gerçekten sert bir otomobil, gündelik kullanım olarak zor. Zaten kullanıcılarda belirtmiş, yakıt fazla, bakımı zor, mk3 öncesinde şanzıman sıkıntısı olmaktaymış, içerde tıkırtı fazla. Ama nedense bana hep safkan otomobil gelmiştir, en azından m6'ya nazaran. Yeni m6 çok hızlı evet ama Gtr'dan bile ağır. Sanki daha çok hızlı bir Gran Turismo havasında.
Bmw'ye karşı bir antipatim var senelerdir kullanıcısı olsamda. Tabi ki siz daha çok mekanlarda boy gösterecek bir otomobil istiyorsanız, m6 yada bir 997 Turbo daha ilgi çekici olur. Ama geride kalan her konuda GTR derim. Benim nacizane fikrim budur.
kelalper
01-11-2013, 06:18
LFA türkiyeye gelsin de kim yapacak bakımını. Kime götürsen uzaylı diye ingiliz anahtarını kafana atar.
hakotech
01-11-2013, 06:19
LFA türkiyeye gelsin de kim yapacak bakımını. Kime götürsen uzaylı diye ingiliz anahtarını kafana atar.
abi ne arabalar yapılıyo onuda yaparlar maslakta,yada götür bi toyota bayine yapsınlar lexus nede olsa toyota değilmi? :D
ClioRs182
01-11-2013, 06:56
m6 durusuyla bile kendını gösteren araç Gtr eskidi artık :) http://imageshack.us/a/img197/6848/xnbr.jpg
Ne kullandım,ne içine bindim. Maksimum 5 m yanına yaklaştım :D Gtr güzel hoş ama İnsan o kadar para verince huzur arar arabasında :D
BMW alırdım
KingoAtmo
01-11-2013, 07:18
piste rolling de GTR, gecelerde cadde de M6,
manitalar anlamaz gtr den
gtr
ne istediğinize bağlı bir otomobilden ben konfor ses vs anlamam hiç işim olmamıştır performans isteniyorsa gtr alırdım m6ya nazaran m6 nın önü şu an için gtra göre kapalı performans açısından direk enjeksiyon vs daha fazla uğraştıracak bir motor
m6 nın çok çok az yakacağını sanmıyorum sounçta performans için alınıyor gtr akar:D
gtr iyidir hoştur.lfa olsa daha hoşolurdu ayrı mesele :D
halilcakir
01-11-2013, 09:02
M6 nın yakmadığı konusu garip. Ben mi yanlış görüyorum acaba 19lt yakıyordu M6:)
İkisi tamamen farklı arabalar. M6 gt GTR ise superspor öncelikle bunu düşünmek gerek
SekoLive
01-11-2013, 09:03
yakıt piysa v.s. bilmem ama GTR daha dikkat cekici kendi zevkimce m6dan daha güzel.
Konuya herkes performans pist drag koymus gorende her dakika gazlaniyor sanar
Nordschleife de gtr ile avetador arasinda 6 saniye fark var gtr hizli cikiyor
Gtr cok daha guzel bi araba mi demek ?
Sahsen param olsa m6 yoksa gtr (yoksa derken de ucuz degil sonucta)
M6 nın yakmadığı konusu garip. Ben mi yanlış görüyorum acaba 19lt yakıyordu M6:)
Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri
Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri
CO2 hesabina gore sehir ici 13-14 litre yakar ki super bi deger
Ayni trafik muhtemelen tfsi motorda 12den az yakmaz...
merttepe
01-11-2013, 09:46
Yeni M6 dan bahsediyoruz. Çift turbo olan. Araç yakmıyor evet. Ekonomi modu bile mevcut 9.9 LT / 100 değerleri
You can read the brochure - Tokyo Drift - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=zQxr4sUfE4g)
O değerlerde gezebileceğine inanıyormusunuz.
Bazı araçların ağır yapılmasının nedeni yol tutuşunu arttırmak, elektronik olarak yol tutuşunu arttırmak için yapılan müdaheler bir nebze performanstan kısıyor, Fiziksel olarak aracın stabilitesi ağırlık ile de dengelenebiliyor. Yani Gtr çok ağır M6 çok ağır derken, o ağırlıkların maliyet/mühendislik/performans aralığında oranlanıp yapıldığını düşünmeliyiz.
Gtr kesinlikle ekonomi düşünülmeden yapılmış bir araç. M serisi günlük kullanım da düşünülerek yapılmıştır. Ancak kağıt üzerindeki hesaplar bir 1.6lt araçtaki sapmasından çok daha fazla olacaktır.
Bmw nin birçok motor parçasını ve tasarımını Yamaha yapıyor, know how dan bahsetmiyorum bile. Yeni m motorlar bir gtr motoru kadar sağlam değil. Şanzımanlar ve aktarma ise yakın birbirine.
Arkadaşın karşılaştırdığı araçlar performans olarak yakın olsada, tasarlanma amaçları başta çok farklı başlayıp orta noktada buluşan araçlardır.
Demek sitediğim gtr konfor ve lüksten uzak, supercarlara kafa tutabilecek bir spor araba konsepti ile ortaya çıkmış, ve modifiyeye açık bırakılmış bir araçtır.
M serileri standart konforlu ve sürüş zevki yüksek otomobillerin farbrikada modifiye edilmiş ve sorunsuz günlük kullanılabilecek ve konfordan ödün vermeyecek bir otomobil olarak tasarlanmıştır.
Sizin amacınız bu tasarım kriterlerinin en başına gidip bir tercih yapmak olacaktır.
GTR tercih ederdim ben kesinlikle :)
halilcakir
01-11-2013, 10:25
Ben kağıt üstü değerlerden bahsetmiyorum arkadaşlar.Yeni M6 nın gözümle gördüğüm değerinden bahsediyorum :)
Sırayla ben iki arabayı kendimce kıyaslayim
En başta M6 GTR dan baya pahalı
Ama bariz şekilde konfor,lüks,motor teknolojisi ve genel yapım kalitesi olarak GTR dan üstün.
Bunun yanında 640d ile M6 yanyana durduklarında biri diğerinin bodykitlisi gibi birşey.Porş bmw mercedes gibi almanlarda en gıcık olduğum durumlardan biri.Çeşitli body kit varyasyonlarıyla spor modeller çıkması.
Mesela GTR GTRdır başka bir alt modelinin body kitli modeli gibi durmaz.
M6 ciddi patinaj yapıyor özellikle soğuk lastikle nerdeyse bir corvette kadar.
Şanzıman olarakda GTR ile kıyaslanmaz.Ama M6 nın motorunun torkuda GTR ile kıyaslanmaz.
GTR kendini bakım konusunda ferrari sanıyor,M6 daha periyodik bakıma girmedi girdiği zaman onuda söylerim ne kadar tutuyor.
Ama yani konu sahibi arkadaş zaten temel kriteri bana baksınlar arabayla gezerken dediği için çözüm basitti.Egzotik italyan :)
You can read the brochure - Tokyo Drift - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=zQxr4sUfE4g)
O değerlerde gezemeyeceğine inanıyormusunuz.
Bazı araçların ağır yapılmasının nedeni yol tutuşunu arttırmak, elektronik olarak yol tutuşunu arttırmak için yapılan müdaheler bir nebze performanstan kısıyor, Fiziksel olarak aracın stabilitesi ağırlık ile de dengelenebiliyor. Yani Gtr çok ağır M6 çok ağır derken, o ağırlıkların maliyet/mühendislik/performans aralığında oranlanıp yapıldığını düşünmeliyiz.
Gtr kesinlikle ekonomi düşünülmeden yapılmış bir araç. M serisi günlük kullanım da düşünülerek yapılmıştır. Ancak kağıt üzerindeki hesaplar bir 1.6lt araçtaki sapmasından çok daha fazla olacaktır.
Bmw nin birçok motor parçasını ve tasarımını Yamaha yapıyor, know how dan bahsetmiyorum bile. Yeni m motorlar bir gtr motoru kadar sağlam değil. Şanzımanlar ve aktarma ise yakın birbirine.
Arkadaşın karşılaştırdığı araçlar performans olarak yakın olsada, tasarlanma amaçları başta çok farklı başlayıp orta noktada buluşan araçlardır.
Demek sitediğim gtr konfor ve lüksten uzak, supercarlara kafa tutabilecek bir spor araba konsepti ile ortaya çıkmış, ve modifiyeye açık bırakılmış bir araçtır.
M serileri standart konforlu ve sürüş zevki yüksek otomobillerin farbrikada modifiye edilmiş ve sorunsuz günlük kullanılabilecek ve konfordan ödün vermeyecek bir otomobil olarak tasarlanmıştır.
Sizin amacınız bu tasarım kriterlerinin en başına gidip bir tercih yapmak olacaktır.
Merhaba. Yamaha'nın toyota'ya pek çok arge desteği verdiğini biliyorum LFA'dan tutunda lotuslarda kullanılan scli toyota motorlarına kadar. BMW'ye hangi projelerde destek verdi ve hangi parçalarda katkıda bulurdu detaylı kaynak ya da anlatabilirimisiniz?
önceki atmosferik m6 olsaydı gt-r derdim ama güncel m6 için m6 diyorum
merttepe
01-11-2013, 11:50
Merhaba. Yamaha'nın toyota'ya pek çok arge desteği verdiğini biliyorum LFA'dan tutunda lotuslarda kullanılan scli toyota motorlarına kadar. BMW'ye hangi projelerde destek verdi ve hangi parçalarda katkıda bulurdu detaylı kaynak ya da anlatabilirimisiniz?
İnan bunları anlatmak çok isterim ama yazmamam daha doğru olur :) bu biraz ben konuşursam yer yerindne oynara benzedi :D şaka bir yana
İnternet üzerinden bunları anlatmam doğru olmaz.
Kaynak konusunu şöyle özetleyeyim;
Toyota ile birebir çalışıyorum. (marine üzerine).
Toyota küçük küçük yan kuruluşlara sahip, projelerini ver argelerini bu yan kuruluşlarından sağlıyor. Yani toyota motorunu kendi geliştirmiyor. Daha sonra biten arge projeleri seri üretime hazır hale getiriliyor, bu da bildiğimiz toyotanın yaptığı iş.
Toyota ile ilgili bilgileri bu sayede öğreniyorum.
Yamaha yarış takımının baş mühendisi ile de birtakım projelerde çalışmaktayız. Yarış motorlarını yapan ve geliştiren kişi. Yamaha ile ilgili bilgileride bu kişiden almaktayım.
Çalışmış olduğum italyan supercar firması motorlarının kapaklarını yamahadan aldı mesela. 5 subaplı kapaklar yamahanın patentli tasarımıdır. ;)
Bmw nin motorlarının bazı M modelleride dahilmiş şimdi sordum doğruladım, yamahanın. Dizeller ise isuzudan geliyor du..
Toyota ve BMW nin dizellerde çalıştığını okuduğumu anımsıyorum. Hani şu 1.6 116 hp dizeller.:)
İnan bunları anlatmak çok isterim ama yazmamam daha doğru olur :) bu biraz ben konuşursam yer yerindne oynara benzedi :D şaka bir yana
İnternet üzerinden bunları anlatmam doğru olmaz.
Kaynak konusunu şöyle özetleyeyim;
Toyota ile birebir çalışıyorum. (marine üzerine).
Toyota küçük küçük yan kuruluşlara sahip, projelerini ver argelerini bu yan kuruluşlarından sağlıyor. Yani toyota motorunu kendi geliştirmiyor. Daha sonra biten arge projeleri seri üretime hazır hale getiriliyor, bu da bildiğimiz toyotanın yaptığı iş.
Toyota ile ilgili bilgileri bu sayede öğreniyorum.
Yamaha yarış takımının baş mühendisi ile de birtakım projelerde çalışmaktayız. Yarış motorlarını yapan ve geliştiren kişi. Yamaha ile ilgili bilgileride bu kişiden almaktayım.
Çalışmış olduğum italyan supercar firması motorlarının kapaklarını yamahadan aldı mesela. 5 subaplı kapaklar yamahanın patentli tasarımıdır. ;)
Bmw nin motorlarının bazı M modelleride dahilmiş şimdi sordum doğruladım, yamahanın. Dizeller ise isuzudan geliyor du..
meraktan soruyorum toyota marine'demisiniz? :)
f355 de ki 5 subap tasarım yamahanın mı şimdi owww :D
toyotanın şirket tarzını çok beğeniyorum cnc işleme merkezleri,takım tezgahlarına kadar kendi yapan bir şirket topluluğuna sahip.
daha öncede ki atmosferik m motorlarında yamaha imzası varmyıdı yoksa güncel ve gelecek olan turbo besleme m motorlar için mi geçerli yamaha'nın ar-ge desteği ?
Kafa karıştırmak gibi olmasın ama AUDİ RS7ye de bir göz atardım 0-100 3.7sn
omerfaruk_ua
01-11-2013, 12:15
Fiyat farkından dolayı GT-R diyorum. Sonuçta M6 ya gelene kadar 911turbo lar, scuderia lar alınır.
Önce sen ne istiyorsun pistte en üstlere oynayıp geceleri rolle çıkmakmı yoksa zevkine piste çıkıp biraz
yanlamak akşamına sahilde keyifli bir tur atmakmı?
İkisinide kullanmış biri olarak söylüyorum GT-R M6'nın konforunun yanına yaklaşamaz iç tasarımdan
ve kalitesinden bahsetmiyorum bile. M6 daha soft hızlı ama istifini bozmayan bir araç GT-R hardcore bir
araba içeri aldığı yol sesinden rahatsız olup koltuk ve döşeme altllarına izolasyon yaptıran arkadaşım var
Konfor kaygın yoksa ben de GTR derim :)
Pist süreleri de saçma olmuş, iyi bir sürücü ile GTR E36 M3e ciddi fark atar.
bence de GT-R herkezin gönlünde yatan aslan
yemin ederim hayatımda ne gt-r ne de yeni m6'yı gördüm.
Paran hangisine yetiyorsa ve gözüne senin hangisi göz kırpıyorsa
alacağın araba o dur.
m6 parası çıkıyorsa lamboyu çek kapıya.
Bence de Gtr.
Kesinlikle takıntım var bu makinaya karşı, zaten mezuniyetten sonra alacağım ilk araçtır. Eskişehirliymişsiniz, alın bir Gtr'da, bizi de gezdirin:) işin esprisi bir yana Gtr gerçekten sert bir otomobil, gündelik kullanım olarak zor. Zaten kullanıcılarda belirtmiş, yakıt fazla, bakımı zor, mk3 öncesinde şanzıman sıkıntısı olmaktaymış, içerde tıkırtı fazla. Ama nedense bana hep safkan otomobil gelmiştir, en azından m6'ya nazaran. Yeni m6 çok hızlı evet ama Gtr'dan bile ağır. Sanki daha çok hızlı bir Gran Turismo havasında.
Bmw'ye karşı bir antipatim var senelerdir kullanıcısı olsamda. Tabi ki siz daha çok mekanlarda boy gösterecek bir otomobil istiyorsanız, m6 yada bir 997 Turbo daha ilgi çekici olur. Ama geride kalan her konuda GTR derim. Benim nacizane fikrim budur.
bmw kullanıcısınız ne gibi eksikleri var ne gibi artıları var? :) gtr akılıma yattı ama şu arabanın içersindeki tıkırtıları filan biraz bir uzaklaştırdı ama galeride gördüğüm kırmızı gtr ama hala akılımda :)
godzilla candır :D :icon_tup:
M6 tercih ederdim. GT-R gündelik kullanımda daha az konfor sunan bir araç üretim amacı nedeniyle. M6 nın zevki daha çok çıkartılabilir. Kalitesi ve konforuda cabası. M serileri her zaman sürüş zevki ile ön plana çıkmıştır. Pist sürelerine çok takılmamak gerek bence. Ancak arada ki fiyat farkıyla GT-R yüklenebilir hatta pistte amatörce yarış tutukunuz var ise bunu tatmin edebilirsiniz. Başka alternatiflerin yanında şunu da unutmayın hangisini alırsanız aklınız diğerinde kalmayacak araçlar bunlar. GT-R mükemmel bir mühendisliği var ancak M6 da harikadır. GT-R ın M6 ile de kıyaslanması ne kadar iyi olduğunu gösteriyor M6 nın. 991 carrera ilgi çekmek için iyi bir alternatif. RS serileri yazılmış çizilmiş. Bu tip araçlarda düşünülebilir. Hatta M4 bile beklenebilir. İyice kafa karıştırdım. :D Hayırlısı olsun...
merttepe
01-11-2013, 14:13
meraktan soruyorum toyota marine'demisiniz? :)
f355 de ki 5 subap tasarım yamahanın mı şimdi owww :D
toyotanın şirket tarzını çok beğeniyorum cnc işleme merkezleri,takım tezgahlarına kadar kendi yapan bir şirket topluluğuna sahip.
daha öncede ki atmosferik m motorlarında yamaha imzası varmyıdı yoksa güncel ve gelecek olan turbo besleme m motorlar için mi geçerli yamaha'nın ar-ge desteği ?
Toyota japonyada tekne üretiyor. ama üretimi durdurma kararı almıştı, taa ki olimpiyatları kazanana kadar. şu an tekrar aktif ettiler.
Fakat firma öyle disiplinliki, kendi stratejileir olan çevrecilikten ödün vermiyorlar. yani tekneyi geri dönüşümlü malzemeden üretmek istiyorlar. Şu ana kadar italyan bir firmanın tasarımları ve projeleri ile aluminyumdan üretiyorlardı ve en lüks rakibinin 2 katı fiyatına mal oluyordu. böylece satamıyorlardı. Şu an o üretim durdu. farklı tasarım ve proje arayışına girdiler. Bu projelerin takibini yapan yan kurluş ve arge firmaları. Şu an yeni bir tasarım ve geri dönüşümlü çok farklı bir malzeme sağladık, fakat malzemeyi geliştirmemiz gerekiyor. Tasarımlarımı kabul ettiler, malzeme şu an için problem. Toyota yeni motorlarınıda geliştirdi. Yeni aktarma organı testleri de tamamlandı. tek problem malzeme. Ben toyota'nın teknelerini çiziyorum. Toyota'nın o yan kuruluş dediğim argesinin içindeyim.
Atmosferik M lerde yamaha varmı bilmiyorum sormam lazım. Yeni nesil turboların neredeyse hepsinde yamaha var.
Kafa karıştırmak gibi olmasın ama AUDİ RS7ye de bir göz atardım 0-100 3.7sn
rs7 sanırım buna uçak diyebilirim :)m6'ya göre daha uygun :icon_tup:
Toyota japonyada tekne üretiyor. ama üretimi durdurma kararı almıştı, taa ki olimpiyatları kazanana kadar. şu an tekrar aktif ettiler.
Fakat firma öyle disiplinliki, kendi stratejileir olan çevrecilikten ödün vermiyorlar. yani tekneyi geri dönüşümlü malzemeden üretmek istiyorlar. Şu ana kadar italyan bir firmanın tasarımları ve projeleri ile aluminyumdan üretiyorlardı ve en lüks rakibinin 2 katı fiyatına mal oluyordu. böylece satamıyorlardı. Şu an o üretim durdu. farklı tasarım ve proje arayışına girdiler. Bu projelerin takibini yapan yan kurluş ve arge firmaları. Şu an yeni bir tasarım ve geri dönüşümlü çok farklı bir malzeme sağladık, fakat malzemeyi geliştirmemiz gerekiyor. Tasarımlarımı kabul ettiler, malzeme şu an için problem. Toyota yeni motorlarınıda geliştirdi. Yeni aktarma organı testleri de tamamlandı. tek problem malzeme. Ben toyota'nın teknelerini çiziyorum. Toyota'nın o yan kuruluş dediğim argesinin içindeyim.
Atmosferik M lerde yamaha varmı bilmiyorum sormam lazım. Yeni nesil turboların neredeyse hepsinde yamaha var.
Kingsin reiz :D
biraz kurcaladım da şuan land cruiserlarda olan turbo dizel common rail v8 leri kullanıyorlar ve iki tane var teknede deli gider kesin. :) normalde o tekneler fiber glass ya da kompozit maddelerden yapılırdı bunların geri dönüşümü yokmu ?
Önce sen ne istiyorsun pistte en üstlere oynayıp geceleri rolle çıkmakmı yoksa zevkine piste çıkıp biraz
yanlamak akşamına sahilde keyifli bir tur atmakmı?
İkisinide kullanmış biri olarak söylüyorum GT-R M6'nın konforunun yanına yaklaşamaz iç tasarımdan
ve kalitesinden bahsetmiyorum bile. M6 daha soft hızlı ama istifini bozmayan bir araç GT-R hardcore bir
araba içeri aldığı yol sesinden rahatsız olup koltuk ve döşeme altllarına izolasyon yaptıran arkadaşım var
peki bu izolasyonlar fayda sağladımı?
merttepe
01-11-2013, 15:12
Kingsin reiz :D
biraz kurcaladım da şuan land cruiserlarda olan turbo dizel common rail v8 leri kullanıyorlar ve iki tane var teknede deli gider kesin. :) normalde o tekneler fiber glass ya da kompozit maddelerden yapılırdı bunların geri dönüşümü yokmu ?
4 silindir ve 6 silindir olarak iki yeni motor daha yaptı toyota, daha piyasaya çıkmadı. (marine için)
Fiberglass ve kompozitin geri dönüşümü malesef mümkün olmuyor. Aluminyumdan ürettikleri teknede tabiki %100 geri dönüşümlü değil, ancak yapabildikleri en yüksek oranda geri dönüşümlü olması tercihleri. Toyota aluminyum teknenin kabini kompozit mesela.
coolvtec
01-11-2013, 16:14
m6 aklıma bile gelmezdi ....
blumenberg
01-11-2013, 16:36
kimisine göre öncelik hız ve rekabettir, kimisine göre de + bilmem kaçlı hızlarda elinde viski bardağı ile stabil gidebilmektir.. Bmw AG sadece hızlı araba yapmakla kalmaz, konforunu, saf sürüş zevkini ve yakıtını da düşünerek iş çıkartır.. Yeni BMW M6 harikalar yaratan alman mühdendisliğine sahip bir otomobil, tabiki önceliğim m6 olurdu..
Maxiboost
01-11-2013, 17:02
Ulan yuksek hizda ne viski meraklisi ciktiniz arkadas :) benim cliodan farksizmis gtr..
makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?
madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.
kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.
kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?
madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.
kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.
kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
Baska ne yazilabilirki fikrine saglik
makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?
madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.
kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.
kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.
Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?
Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.
Alman araclarına yatkın olan m6 diyor, japon araclarına yatkın olanlar GT-R diyor..
bende GT-R diyorum.. güzel bi konu ama, takipteyim..
karsılastırma yapılırken, kim daha fazla yakıyor muhabbeti komik oluyor yalnız :)
Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.
Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?
Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.
dem vurduğun nokta gündelik sürüşte sorunlu diye. sorun demek problem demek. 2. mesajınızda yazdıklarınız sorun demek değil. mesela benim için sorun değil bu bahsettiğiniz unsurlar. sorun demek, wv de dgs problemi, yağ yakma sorunu gibi unsurlar problemdir. yayı sert, konforu düşük diye problemli olmaz bir araba. misal ferrari çok rahatsız bir araba ama benim için sorunlu değil. anlatabildim umarım...
aracın bende olmasına gelince ben sahibi değilim ve bilmediğim arabayla ilgili konuşmuyorum. 2 yazı okudum diye de sorunlu demiyorum. türkiyenin en büyük otomobil forum sitesinde, tt gallardodan tutun, gırtlak 2jzler mevcutsa ve bu forumda bile gtr sahibi kişiler veya onların birebir yakınları sorunlu demiyorsa, bence kimse 2 satır yazı okudu diye sorunlu ilan edilemez.
benden alıntı yaptınız diye cevap verdim. normalde forum üzerinden kimseyle x bir konuda tartışmayı sevmem.
Maxiboost
01-11-2013, 20:54
Alıntı yapmaya bile üşenmen çok rencide etti ve güldürde.
Öncelikle bu tip otomobillerin durumu ***** herkes sahip olamıyor ancak okunan testler ya da izlenen videolar ile konuşuyor zaten çoğu kişi. Bu konuda GT-R sahibi 1 kişi var sanıyorum en fazla 2-3 olsun hadi senide katayım işin içine 4 olsun (bu konuya girip yorum yazdığına göre sende de bir GT-R olduğunu düşünerek, attığın posta dayanarak). Geriye kalanlar ise kafadan sallıyor öyle mi?
Sorunlu dediğim kısma ise açıkılık getireyim baz aldığım konu sürüş konforu. Bunun içinde yalıtımdan tutun amortisör ve yay konforuna, koltuklara, sürüş pozisyonuna kadar bir sürü madde sıralanabilir. Ben bunlardan dem vuruyordum. Neyse senin de sahip/tecrübe olmadığın otomobiller hakkında yapacağın yorumları bir gün aynaya bakarak okuman dileklerimle.
Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.
GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre
M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.
Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık :)
dem vurduğun nokta gündelik sürüşte sorunlu diye. sorun demek problem demek. 2. mesajınızda yazdıklarınız sorun demek değil. mesela benim için sorun değil bu bahsettiğiniz unsurlar. sorun demek, wv de dgs problemi, yağ yakma sorunu gibi unsurlar problemdir. yayı sert, konforu düşük diye problemli olmaz bir araba. misal ferrari çok rahatsız bir araba ama benim için sorunlu değil. anlatabildim umarım...
aracın bende olmasına gelince ben sahibi değilim ve bilmediğim arabayla ilgili konuşmuyorum. 2 yazı okudum diye de sorunlu demiyorum. türkiyenin en büyük otomobil forum sitesinde, tt gallardodan tutun, gırtlak 2jzler mevcutsa ve bu forumda bile gtr sahibi kişiler veya onların birebir yakınları sorunlu demiyorsa, bence kimse 2 satır yazı okudu diye sorunlu ilan edilemez.
benden alıntı yaptınız diye cevap verdim. normalde forum üzerinden kimseyle x bir konuda tartışmayı sevmem.
O zaman seçtiğim kelimeden bir yanlış anlaşılma olmuş. Düzeltiyorum hemen. Tartışmak derken gerilmenize gerek yok. Bir küfür ya da hakaret yok tarafıma ya da size karşı. Kendi düşünceniz sonuçta. Bende normalde cevap yazmam ancak istisna oldu kusura bakmayın sert tavır ile yazmadım.
O zaman seçtiğim kelimeden bir yanlış anlaşılma olmuş. Düzeltiyorum hemen. Tartışmak derken gerilmenize gerek yok. Bir küfür ya da hakaret yok tarafıma ya da size karşı. Kendi düşünceniz sonuçta. Bende normalde cevap yazmam ancak istisna oldu kusura bakmayın sert tavır ile yazmadım.
estafurullah. ben önceden önlem almak adına direk tartışmayı sevmem yazdım. kusura bakılcak birşey yok :)
Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.
GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre
M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.
Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık :)
Soru biraz havada kalmış durumda bunun farkında bir çok kişi. Sonra bir kaç sen ne istiyorsun? vs gibi sorular geldi ve konu sahibinin cevabı gösteriş vs oldu. Ben kişisel görüşümü yazdım okuduklarım dahilinde yoksa bilirkişi raporu gibi değerlendirmemek gerek. Dediklerinize katılıyorum...
Sizin amaclara yonelik olan M6. Yeni M6'yi gordum kullanmadim ama GTR'i kullanma firsatim oldu. Bu noktada biraz da tercihler devreye giriyo ne istediginiz ne beklediginizle alakali. Ben de muhtemelen GTR derdim.
kmik olan performans karşılaştırmaları :)
dragta m6 alıyor. uzunda kimin alacağı zaten tartışmasız.
track perf. desek daha m6 birkere nodsch. çıkmış. aralarında topu topu 20 sn var. oda hatırlarsanız gtr da bukadar senede zamanını 40 sn geliştirdi.
yani neyin tartışması bu perf. da?
timucintt
01-11-2013, 22:28
ikiside *** gibi... bir 997 gt3 RS değiller....
Hangi amaç için üretilmiş ve nasıl sonuçlar alınmış bir araç için bunları yazdığının farkında mısın? m6 ile GT-R kendi alanında mukayise edilemez. Yanından bile geçemez zaten.
GT-R Time Triallere katılan. Sportif sürüş tarzi olan kişiler için üretilmiş bir araç. Bu tip insanlar içinde o içeri aldığı söylenen sesin miktarı (muhtemelen bir çoğunuzun arabasından azdır o yol sesi) amortisörlerin sertliği gayet yeterli. STI içinde aynı şeyler söylenir yok ailenle biniceksen wrx. Sti çok sert falan. Uzun süre elimin altında sti vardı hiçte sert değil bana göre
M6 ise hızlı ve konforlu araç isteyenler için üretilmiş bir araç. Yol tutuştan, sportiflikten taviz verebilir sahipleri o yakındığın özellikler için ki zaten o tavizler verildiği için seni tatmin ediyor.
Zaten soruyu bu amaçla sorsalar cevap çok açık :)
GTR FAN:d SIMDI eskisi gibi tas gibi spor araba yapiyim nasil olsa aliyolar mantigi pek kALmadi, 458 i yaparken bile en konforlu ferrolardan biri oluyor, yani teknoloji gelistikce cok sert ARABA YApmadanda yol tutusu yakalayabiliyorlar
hee burada gtr halen sertse ya hedef kitlesi cok dardir sadece pistte arac kullananlara hitap eder lotuslar gibi yada konforu olmasi gerekenin altindADIR baska aciklamasi yok:D
pist vs diyenler sonucta bu araba bi gt3 rs keyfi vermiyor yoksa veriyormu:eek::rolleyes:
Jeremy Clarkson's 'Powered Up' belgeselini izleyin. Karun Chandhok GTR ile viraj testi var. Youtube'de bulamadım telif hakları nedeni ile.
Maxiboost
01-11-2013, 23:39
GTR FAN:d SIMDI eskisi gibi tas gibi spor araba yapiyim nasil olsa aliyolar mantigi pek kALmadi, 458 i yaparken bile en konforlu ferrolardan biri oluyor, yani teknoloji gelistikce cok sert ARABA YApmadanda yol tutusu yakalayabiliyorlar
hee burada gtr halen sertse ya hedef kitlesi cok dardir sadece pistte arac kullananlara hitap eder lotuslar gibi yada konforu olmasi gerekenin altindADIR baska aciklamasi yok:D
pist vs diyenler sonucta bu araba bi gt3 rs keyfi vermiyor yoksa veriyormu:eek::rolleyes:
Fanlik degil la :D yigidi oldur hakkini yeme. Sure yapamaz diyolardi hala delgec afedersin :D ya kisisel seyler hep. En konforlu ferro diyosun. Ferraro ve konfor ney la diyorum ben. Ya da gt3 rs keyfi diyosun ama hep sahsi seyler. Fiyat etiketine gore sunduklari arasinda ucurum var gtr in. Herkesin sahsi fikri ha sure tartisalim diyorsaniz buyrun :D
GTR ıda karamürsel sepeti yaptınız ya görende helikopterle bakkala gidiyorsunuz sanar aq
Fanlik degil la :D yigidi oldur hakkini yeme. Sure yapamaz diyolardi hala delgec afedersin :D ya kisisel seyler hep. En konforlu ferro diyosun. Ferraro ve konfor ney la diyorum ben. Ya da gt3 rs keyfi diyosun ama hep sahsi seyler. Fiyat etiketine gore sunduklari arasinda ucurum var gtr in. Herkesin sahsi fikri ha sure tartisalim diyorsaniz buyrun :D
Tuketiciler birazda konfor istiyor daha dogrusu araclarin gunluk kullanimada uygun olmasini istiyor artik tech haric:D:D tech bu konuda efsane:D
gtr fiyatina gore cok iyi kimse birsey diyemez zaten. ama fiyatina gore:D
suredede iyi ama saibe var saibe:D:D:D
Klasik Fast & Furious ve NFS ile büyümüş türk gençliği olarak insanların gtr demelerini anlayabiliyorum :)
peki bu izolasyonlar fayda sağladımı?
Evet fark etmis ama cok rahatsiz bir araba aklinda bulunsun
GTR ıda karamürsel sepeti yaptınız ya görende helikopterle bakkala gidiyorsunuz sanar aq
Valla ben de dayanamasam buna benzer bir yorum yapardım sanırım.
Her iki araca da sahip olmuş/binmiş/test etmiş üyelerin yorumları ortadayken, yapılan bazı yorumlar ilginç. Yani laf olsun diye değil gerçekten ilginç.
Oysa ki az müsade etseler; hem GTR, hem de M6 konusunda herhangi bir testte duyup okuyamayacağımız bilgileri öğreneceğiz. Konu bu yönüyle enteresan, takip etmekteyiz.
makine olarak karışılaştırılmış ama eski kasa 6 ile aynı anda çıkmadı mı gtr ?
madem öyle yeni çıkacak gtr ile şuan güncel olan m6 yı değerlendirmek lazım.
kaldıki bence aynı klasman arabalarda değil. m6 standart bir 6 kasaya m body uygulanmış gibi. gtr öyle değil. şahsına münhasır bir araba. çizgisel olarak hiçbir araçla benzerliği bile yok.
kimileride gündelik kullanmda sorunlu demişte, kaçınız sahibi oldunuz sorun yaşadınız merak ediyorum ? japon, alman vs mühendisleri senelerce arge yapıyorlar, çok detaylı çalışmalar yapıyorlar ve türkiyeden adamın biri çıkıp diyorki ( faruk eczanesi tarzında ) gtr ler gündelik kullanımlarda sorunlu.. komik..
Ben 5 gun kullandim m6yda test ettim GTR M6ya gore 10 kat daha rahatsiz
KrbQ78Ap6dc
neden GTR :D:D
Buna para yetiyorsa daha fazla konuşmayalım kalbi kırılıyor porşenin..
http://carlook.net/data/db_photos/porsche/911_gt3_rs_4.0/997/porsche_911_gt3_rs_4.0_997_coupe2d-4550.jpg
Jeremy Clarkson's 'Powered Up' belgeselini izleyin. Karun Chandhok GTR ile viraj testi var. Youtube'de bulamadım telif hakları nedeni ile.
abi ben buldum :)
Jeremy Clarkson - Powered Up by alfonscc - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/jeremy-clarkson-powered-up_part-1_2342595.htm)
Mutlu Değerli
02-11-2013, 02:45
bi söz var
GT-aRt.
rahatlık istiyorsanız yada tüketim dizel 6 serisi alın bence:D
f&f gençliği olunca anca gtr sevebiliyoruz napalım yapabilecek bişey yok gafamız buna basıyor braynla torettoyla büyüdük ya
töbe yarabbi
almayın la gtr falan boklayın piyasası düşsün biz alırız
imza toretto gençlik spor klubü
almayın la gtr falan boklayın piyasası düşsün biz alırız
imza toretto gençlik spor klubü
ohaa klüp'ünüde mi kurdunuz ahahaha
Maxiboost
02-11-2013, 09:00
Klasik Fast & Furious ve NFS ile büyümüş türk gençliği olarak insanların gtr demelerini anlayabiliyorum :)
E birde GT-R sahibi olarak tabi :D
MCSL laa birak allasen :D insanlar konfor arasalar bu arac ne bu kadar satilir ne de git gide hizlanir :) track pack tecrubem olmadi ama sanirim o biraz sehir ici uzun kullanimda skinti yapabilir :D
2014 GT-R track pack:
2014 Nissan GT-R Track Edition First Test - Motor Trend (http://m.motortrend.com/roadtests/coupes/1304_2014_nissan_gt_r_track_edition_first_test/)
Ulan yuksek hizda ne viski meraklisi ciktiniz arkadas :) benim cliodan farksizmis gtr..
ahahah vallaha ya gtrı ıtın gtune soktular:D
yanı bmw denmıyor dıye ıkna cabası neden :D
abi ben buldum :)
Jeremy Clarkson - Powered Up by alfonscc - Car Videos on StreetFire (http://www.streetfire.net/video/jeremy-clarkson-powered-up_part-1_2342595.htm)
Senden kaçmazdı zaten Levent. Çok teşekkürler :)
Bu linkin 3. kısmında bahsettiğim GTR viraj testi var.
Lambo Lp 570: 160km/h
Porsche gt2 Rs: 165km/h ile spin atıyor
GTR: 174km/h ile dönüyor.
Senden kaçmazdı zaten Levent. Çok teşekkürler :)
Bu linkin 3. kısmında bahsettiğim GTR viraj testi var.
Lambo Lp 570: 160km/h
Porsche gt2 Rs: 165km/h ile spin atıyor
GTR: 174km/h ile dönüyor.
Yaaa gtr ne terminator etme gitme arabami o?
Mustang alalim:D
Ben 5 gun kullandim m6yda test ettim GTR M6ya gore 10 kat daha rahatsiz
ee yani ?
10 krktr
Senden kaçmazdı zaten Levent. Çok teşekkürler :)
Bu linkin 3. kısmında bahsettiğim GTR viraj testi var.
Lambo Lp 570: 160km/h
Porsche gt2 Rs: 165km/h ile spin atıyor
GTR: 174km/h ile dönüyor.
Adas videoyu izleyemedim ama gtr i tanitmak icinse kesin semi slik filan vardir:D he yoksa ist parkta 2,15 donebilen(simdilik) araba acik farklami geciyor virajda digerlerini?:D o zmn 2.10 alti gelmeli bu kadar fark varsa duzlugude iyi sonucta.
Su japoncularin gtr i da olmasa naparlardi acaba:D:D pardon supra vardi:):)
Senden kaçmazdı zaten Levent. Çok teşekkürler :)
Bu linkin 3. kısmında bahsettiğim GTR viraj testi var.
Lambo Lp 570: 160km/h
Porsche gt2 Rs: 165km/h ile spin atıyor
GTR: 174km/h ile dönüyor.
yok canım diğerleri ayağını çekmiş, porsche da el freni çekmiş o yüzden spin atmış
marka fanatikliğini bırakırsanız kesinlikle gtr aftermarket modlar olsun parça vs. olun. Dragtimes ta neden arabaların çoğu GTR ? bu size bi fikir versin
Adas videoyu izleyemedim ama gtr i tanitmak icinse kesin semi slik filan vardir:D he yoksa ist parkta 2,15 donebilen(simdilik) araba acik farklami geciyor virajda digerlerini?:D o zmn 2.10 alti gelmeli bu kadar fark varsa duzlugude iyi sonucta.
Su japoncularin gtr i da olmasa naparlardi acaba:D:D pardon supra vardi:):)
Adaş, izle mutlaka komple çok keyifli bi belgesel. Reklam olduğunu hiç sanmam çünkü sonunda sevdiği aracı gösteriyor :)
2 sene önce izlemiştim ama hala aklımda o viraj testi. Gtr'ın neden avantajlı olduğunun göstergesi.
İstanbul park için bişey diyemem. Limitlerde gitme meselesi. Prof birileri illa çok daha iyi sonuçlar yapar :)
Veee japonlarda araba çok :D
yok canım diğerleri ayağını çekmiş, porsche da el freni çekmiş o yüzden spin atmış
Vay apaçi f1 pilotu hahahhhahaha :D
Maxiboost
02-11-2013, 17:13
Cikletten gtr cikti kagidi hisirdiyor beyler aman diyim...
Cikletten gtr cikti kagidi hisirdiyor beyler aman diyim...
auhahuauhahuauha:hahaha::hahaha: cikleti bile 5 para etmez.
---------------------------------------------------------------------------- g t r ---------------------------------------------------------------------
GTR ın motoru gayet saglam.
Mk3 cok cok ıyı bır arac,mk4 emınım daha ıyıdır.
Sonucda verılen paraya bakın ve karsılıgını sorgulayın.
Ayrıca Mk1 gtr hem cabuk dokuldugu gıbı ılk alanlar nasıl bakılıcagını bılmıyordu.Ozellıkle cok hassas allignment ayarları var.
bmwberkan
02-11-2013, 19:03
yaw git o paralara bi lambo al ferrari al uğraşma :D
GTR ın motoru gayet saglam.
Mk3 cok cok ıyı bır arac,mk4 emınım daha ıyıdır.
Sonucda verılen paraya bakın ve karsılıgını sorgulayın.
Ayrıca Mk1 gtr hem cabuk dokuldugu gıbı ılk alanlar nasıl bakılıcagını bılmıyordu.Ozellıkle cok hassas allignment ayarları var.
mk1 gtr alınıp rahat rahat binilemezmidir ? binme dediğim roll track koşturmaca filan abi.
Mk1 hayatta almam.
Hele TC de kılerı asla...
Mk1 hayatta almam.
Hele TC de kılerı asla...
mk1 gtr piyasasını öldürdüğünüz için teşekkür ederiz :D
artık bir adım daha yakınız. :)
Eray Arslan
02-11-2013, 20:26
M6 bana göre fazla lüks işi. Ama GTR tamamen zevke göre kişiselleştirilebilecek bir otomobil. GTR'a bindim gayet rahat ve adrenalin dolu bir otomobil. Benimde seçimim tabiki GTR :)
Sahin mi alsak dogan mi derken gtr ve m6 karsilastirmasinda buldum kendimi moralim bozuldu :D
Tek kelimeyle GT-R hastasıyım o skyline'ın :)
Su soruyu su forumda sorarsan buyuk kitle gt-r der bende dahil
Bi kiza sorsan m6 mi gt-r mi diye hangisi bmw der.
Kisaca beklentilerine bagli.
HondatugraL
28-11-2013, 01:16
Adas videoyu izleyemedim ama gtr i tanitmak icinse kesin semi slik filan vardir:D he yoksa ist parkta 2,15 donebilen(simdilik) araba acik farklami geciyor virajda digerlerini?:D o zmn 2.10 alti gelmeli bu kadar fark varsa duzlugude iyi sonucta.
Su japoncularin gtr i da olmasa naparlardi acaba:D:D pardon supra vardi:):)
Bizde araç bol usta, ufak hacimle oynaşanlarada araba var yuksek hacımle oynaşanlarada :)
Firat.M3
28-11-2013, 02:32
F10 M5'e niyetleniyordum, 1000-1500 km'de 1lt yağ eksilttiğini öğrendim. Bilgisi olan var mıdır ? Atmosferik gibi yüksek sıkıştırmalı olmayan turbo bir araç neden bu kadar eksiltsin ? İnanmak istemiyorum, hevesim baltalandı valla.
M5 eksiltiyorsa M6'da eksiltiyor demektir. Cinnet sebebi olur. GTR'da o paraların verileceği araba değil. Geriye porsche kalıyor. E onun da ikinci eli çok zor.
hasta eder bu işler adamı..
hakotech
28-11-2013, 04:31
F10 M5'e niyetleniyordum, 1000-1500 km'de 1lt yağ eksilttiğini öğrendim. Bilgisi olan var mıdır ? Atmosferik gibi yüksek sıkıştırmalı olmayan turbo bir araç neden bu kadar eksiltsin ? İnanmak istemiyorum, hevesim baltalandı valla.
M5 eksiltiyorsa M6'da eksiltiyor demektir. Cinnet sebebi olur. GTR'da o paraların verileceği araba değil. Geriye porsche kalıyor. E onun da ikinci eli çok zor.
hasta eder bu işler adamı..
porsche iyidirrrrrr gel sende tosbagaci ol :)
Gtr bu paralara gayet ideal.
Yag eksiltme problem degil,normal diyelim ;)
997.1 TT guzel ve saglam ancak Mk2 daha basarili.
vtecturbo
28-11-2013, 09:40
Mk1 hayatta almam.
Hele TC de kılerı asla...
bu bılgi iyi oldu gercekten....
R35 ne kadar 4x4 ve aşırı besleme olsa da sahsen atmosferik v10 tadı ve rwd keyfini değişmem...
Mantık R35 kalp M6 diyor kısacası :)
GTR her klasmanda daha iyi diye düşünüyorum. (pist-mod vs.)
Kar kış çamur demeden de kullanılır bence :)
Dikkat çekme olayına gelirsek, açıkcası yeni m6'yı sadece fuarda ve bir kaç galeride gördüm. Anlayan ve meraklısı olan için çok etkileyici ama,
GT-R gördüğümde ve çevrem de gördüğünde; "ulan bu nasıl Nissan, inanılmaz!" tepkisini alıyorum. :)
Şöyle düşünün, Japonların Porsche'si.. Teknolojik ve sesi çok etkileyici.
arada da 100.000 € fark var sanırım minimum :D
Bence M6'yı bir kıza sorsan, bunun normal BMW'den ne farkı var der :D (bir mesajda yazılmış bu, ondan yazdım :) )
CanberkD
28-11-2013, 16:37
GTR her klasmanda daha iyi diye düşünüyorum. (pist-mod vs.)
Kar kış çamur demeden de kullanılır bence :)
Dikkat çekme olayına gelirsek, açıkcası yeni m6'yı sadece fuarda ve bir kaç galeride gördüm. Anlayan ve meraklısı olan için çok etkileyici ama,
GT-R gördüğümde ve çevrem de gördüğünde; "ulan bu nasıl Nissan, inanılmaz!" tepkisini alıyorum. :)
Şöyle düşünün, Japonların Porsche'si.. Teknolojik ve sesi çok etkileyici.
arada da 100.000 € fark var sanırım minimum :D
Bence M6'yı bir kıza sorsan, bunun normal BMW'den ne farkı var der :D (bir mesajda yazılmış bu, ondan yazdım :) )
Bold olan kisim aynen basima geldi :)
1m li arkadaslayiz; kizlar onun arabasina 116 m paket benimkine de 630 m paket diyince yerle bir olduk :D
gtrli bir arkadasta benzin almak icin benzinlige yanasiyor, pompaci fotograf cektirmek istiyor arac tipi farkli falan, markasini soruyor arkadas nissan diyince "hee nissan mi ya bosver o zaman" diye geri donmus:D
blackjack
08-05-2014, 01:39
hort olacak ama..
arada 100 bin euro fark varsa kesinlikle gtr veya sizi tatmin edecek porsche derim ben..
bmw ler hep birbirine benziyor ve biri gelir body-kitle m6 ya benzetir insanlar aradaki farkı pek anlamaz..
gtr kendi gözlerimle gördüm şaheser bir tasarım bence..o aradaki 100 k euroya neler neler yapılır ne kadar gezilir bakımı yapılır vsvs..
m6 daha gündelik bir araç sanki porsche tarzı (dergiler de porsche için bu konu üzerinde çok yorum var yoksa şahsen binmedim)
2 side bir vti değil.
Katılıyorum:D:D:D
Bir kız neyin var diyor gtr diyosun bönbön bakiyor one ki diyor nissan diyosun hee micrami diyor.bir kiz neyin var diyor bmw diyorsun tüm ortam sessizliğe bürünüyor..ama arkadas almadiysa gtr alsin :D
blackjack
14-05-2014, 08:03
Bu kız olayını mantıksız buluyorum..gtr beğenmeyecek kız zannetmiyorumki dünyada vardır..o zenginlik seviyesindeki biride zaten kız konusunda hiç eksiklik çekeceğini sanmam..evo da bu şekilde kimse anlamaz ama kızlar beğenecek diye evo yerine gidipte m paket 320ci almazdım
Bold olan kisim aynen basima geldi :)
1m li arkadaslayiz; kizlar onun arabasina 116 m paket benimkine de 630 m paket diyince yerle bir olduk :D
gtrli bir arkadasta benzin almak icin benzinlige yanasiyor, pompaci fotograf cektirmek istiyor arac tipi farkli falan, markasini soruyor arkadas nissan diyince "hee nissan mi ya bosver o zaman" diye geri donmus:D
Az birsey gaza bassaydin camlar catlasaydi ? Oyle ses mi olur arkadas ya :D
Suleyman
14-05-2014, 10:13
kız beğenecek diye araba mı alınır a.k, gt-r tabii.
2 side bir vti değil.
:p gelme gtr nin yanına vtec le gidersin eve etekle :hahaha:
gazlamaksa performansa sa gtr, onun dışında M6
impreza wrx sti aldık amele olduk insanlar böyle bakıyor. arka spoileri sanayide yaptırdık geziyoruz sanıyolarlar kimseye derdimi anlatamadım otomobilden anlayan %5 lik bi kısım olayın farkında gerisi seni amele olarak tanımlıyor. bmw m6 dedin mi herkes esas duruşa geçiyor.
gt-r de muhteşem bi araç ama ben m6 yı tercih ederdim muhtemelen
Yılarca s2000 e söylenmeyen sey kalmadı şimdi yerini gtr aldı:)))) fazla söze gerek yok.
Cok farklı ıkı otomobıl...
Sandık motor kavramını biz BMW ///M ler ile öğrendik sahibinden sayfasında 3 ilandan biri sandık motorlu. BMW saygı duyar karı kız tavlar ona göre araba alanlar alsın zaten, GTr ayrı BMW ayrı ama çok M var bi o kadarda kasap kullanıcısı var piyasada.
Karsılaştırma amaçlı söylemedim tabiki farklı araçlar. Karalama kampanyasından kaderleri aynı demek istedim :))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.