Orijinalini görmek için tıklayınız : focus tdci turbo pal
bektas_talay
31-10-2013, 21:48
merhabalar , 3-4 gün önce emme palini büyyüttük 3mm büyüdüğünü söylediler
0.5 mm de tolerans bıraktıklarını söyledi tornada
şimdi tam torka bindiği devirde yani turbo dolduğunda hafif bi ıslık var bu sorun olurmu ? turbo balansını düzgünce yaptılar ben hep başında durdum
araçta downpipe ve yazılım vardı 135 hp 350 nm çıkmıştı
cumartesi yine aynı dynoda ölçüme çıkıcam fark oldu fakat dynoyu görmeden bişey diyemiyorum,
sorum bu ıslık zarar verirmi ? cam kapalıyken duymuyorum fakat camı açtığımda kaldırımdan veya duvardan yankısını duyuyorum
ve şuan kendi filtre ve kazanını kullanıyorum açık hava filtresi yapsak cold air şeklinde yararı olurmu ?
1.5 dci larda standarttan var ıslık sesi.. performans olarak bir terslik hissetmiyorsan sıkıntı olmaz bence.
Pal buyutunce islik sesi normal diye duydum dogrumdur bilmiyorum
bu işlem sana kaca maal oldu acaba :)bende dusunuyorumda...performansında degısıklık nasıl oldu ?
bektas_talay
01-11-2013, 08:54
bu işlem sana kaca maal oldu acaba :)bende dusunuyorumda...performansında degısıklık nasıl oldu ?
Sökme takma maliyeti 100 tl dışarıda + 25 tl yeni pullar orj ford fakat ben kendim söktüm 25 tl pul ödedim sadece , pal ise yaptırdığın yere göre değişir ben onada para vermedim arkadaşımın yeri diye , oda taş çatlasın 150 tl tutar :) toplamda 300 tl gibi birşey fakat yeniden remap şart
yurtdışında şöyle şeyler de varmış :)
Citroen C4 1.6 HDI Dyno 235hp by TRWperformance - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=cnN1wc-dlz8)
Yakıt tüketiminiz stok a göre nasıl?
bektas_talay
01-11-2013, 12:27
yurtdışında şöyle şeyler de varmış :)
Citroen C4 1.6 HDI Dyno 235hp by TRWperformance - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=cnN1wc-dlz8)
Dersteyim izleyemedim çıkınca hemen izliycem
Yakıt tüketiminiz stok a göre nasıl?
0.5 litre artış gösterdi yada göstermedi diyebilirim ama verdiği güç için değer
hayırlı olsun güzel uygulama
Onur Fatih
01-11-2013, 14:20
dyno sonucunu merak ediyorum enjektörler noldu?
bızım araclardakı gt 1544v ye bıraz kırılgan fazla basınca gelmıyo dıyolar dogrumudur bılen varmı?
bektas_talay
01-11-2013, 22:40
bızım araclardakı gt 1544v ye bıraz kırılgan fazla basınca gelmıyo dıyolar dogrumudur bılen varmı?
Aynısı banada söylendi , moralim bozuldu..
Bu turbo cortlarsa --->> 1749 montajına başlarım :)
Ayrıca enjektör 7 delik olan enjektör işe değişecek
Parça kodu 0445110256
gtb2056vk lazım 1.6 hdi/tdci a :)
BurakCengizhanoğlu
01-11-2013, 22:46
Ya o ıslık sıfır euro5 fluence de var bizim :D
tdipower
01-11-2013, 22:47
ıslık değilde emiş sesinin biraz artması normal
1749 ada kırılgan dıyolar ne kadar dogru bılmıyorum ama 1752 ıcın hep olumlu seyler duydum :)
bektas_talay
01-11-2013, 23:08
bizim turbo değişken geometrili yani westgate uçak türbini gibi vanalı tip olsa daya dayayabildiğin kadar bu kadar hassas olmaz :)
1752 tr de bulunurmu bilmiyorum ama 2056vk evet çok olumlu ve kullanılan bi turbo tipi , onu germany ebay dan ucuza getiririm :) hatta flanşı kendim yapabilirim.
bakalım şimdilik durgunum :)
bızım araclara gt 2056 oluyormu flansla?olursada remapla tahmını ne kadar guclere cıkar?
bektas_talay
01-11-2013, 23:17
bızım araclara gt 2056 oluyormu flansla?olursada remapla tahmını ne kadar guclere cıkar?
şöyle , flanş ile olmuyor tabi sıfırdan araca uyan turbo manifoltu yapıcam flanşlı. gördüğüm kadarıyla bunu güzelce oturtabilirim
Turbolader Turbo BMW E46 3-er 330d 330xd E53 X5 135KW 184PS M57D M57D30 GARRETT | eBay (http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Turbo-BMW-E46-3-er-330d-330xd-E53-X5-135KW-184PS-M57D-M57D30-GARRETT/190926388691?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%2 6asc%3D18208%26meid%3D2403726256708254548%26pid%3D 100005%26prg%3D8341%26rk%3D4%26rkt%3D5%26sd%3D2212 13212822%26)
gumrukte takılmazmı bu :) belirli bir fiyat sonrası gumrukte sorun oluyor dıye duymustum...olursa eger cok guzel degerler cıkartır bence...
bızım araclara gt 2056 oluyormu flansla?olursada remapla tahmını ne kadar guclere cıkar?
180 - 200 civarı olur diye tahmin ediyorum :)
gümrüğe de takılır ancak vergilerini ödeyip çekersiniz..
onun vergısıde kendı fıyatını gecer zaten:)
tdipower
01-11-2013, 23:31
2056 arıyorsanız var bende 2256 da var veya 1852 veya 2052 de olabilir hangisini isterseniz temin ederim :) o link verdiğiniz turbo kendisi kadar kargosu tutar gümrükte çok sıkıntı çekersiniz haberiniz olsun ayrıca geldiğinde vakumlu actuator e çevirmeniz gerekir
2056 sıfırmı?sıfırsa fıyat alabılırmıyım?
bektas_talay
02-11-2013, 19:03
Bugün remap yapıldı , yazılım vardı
135 hp 337 tork du eskisi bu yazılım üstüne pal büyüdü
139 hp 308 tork çıktı bekir abi tekrar bi remap yaptı güç bandını dengeledi
146 hp 304 tork çıktı tabi enjektör çok yetersiz kaldığı için bu kadar çıkarabildi
1 ay sonra enjektör gelince konu açar paylaşırım , turbo işine girmeye niyetim yok gibi şuanlık yeterli , enjektör ile hayli hayli yeter diye düşünüyorum ,
Turboyuda enjektörü getirdiğim gibi dayımın bavulunda getiririm , almanyada yaşayan akrabalar var
focus anadolu yakasındam deneseyka :D
Bugün remap yapıldı , yazılım vardı
135 hp 337 tork du eskisi bu yazılım üstüne pal büyüdü
139 hp 308 tork çıktı bekir abi tekrar bi remap yaptı güç bandını dengeledi
146 hp 304 tork çıktı tabi enjektör çok yetersiz kaldığı için bu kadar çıkarabildi
1 ay sonra enjektör gelince konu açar paylaşırım , turbo işine girmeye niyetim yok gibi şuanlık yeterli , enjektör ile hayli hayli yeter diye düşünüyorum ,
Turboyuda enjektörü getirdiğim gibi dayımın bavulunda getiririm , almanyada yaşayan akrabalar var
Kazasiz belasiz bininde gucler bana az gelmisti focusun motorunu daha guclu biliyordum benim multijet pasaoglunda 142 hp 390 torq cikarmisti dp+yazilim daha sonra bir turbo yaptim guc dustu 135 hp 320 torq cikmisti geri orjinale dondum :D sonra 2 turbo daha yaptim onlarda olcturmedim gazlarken kirildilar , ama tahminim 150-160 arasi cikarmistir ... turbonuzda bir sikintiniz yoksa 10-15 hp icin keske actirmasaydiniz hic :( hybrid ler pek ayar tutmuyor
Bugün remap yapıldı , yazılım vardı
135 hp 337 tork du eskisi bu yazılım üstüne pal büyüdü
139 hp 308 tork çıktı bekir abi tekrar bi remap yaptı güç bandını dengeledi
146 hp 304 tork çıktı tabi enjektör çok yetersiz kaldığı için bu kadar çıkarabildi
1 ay sonra enjektör gelince konu açar paylaşırım , turbo işine girmeye niyetim yok gibi şuanlık yeterli , enjektör ile hayli hayli yeter diye düşünüyorum ,
Turboyuda enjektörü getirdiğim gibi dayımın bavulunda getiririm , almanyada yaşayan akrabalar var
kazasız belasız kullan masallah kardesım tork bıraz dusuk sanırım enjektorlerden dolayı yenılerı gelınce tekrar dyno beklıyoruz :)
Onur Fatih
02-11-2013, 21:39
kazasız belasız kullan masallah kardesım tork bıraz dusuk sanırım enjektorlerden dolayı yenılerı gelınce tekrar dyno beklıyoruz :)
ben yazılımla 135 de kalıyor dediğimde alay etmiştin değil mi :)
Bu arada focus enjektorunu bilmiyorumda bosch servislerde tamir falan olmuyomu daha ucuz yoldan cozum icin
[QUOTE=Onur Fatih;7128537]ben yazılımla 135 de kalıyor dediğimde alay etmiştin değil mi :)[/QUOT
estagfurullah alay degılde komıgıme gelmıstı diyelim :)bende dynoya gırıcem bakalım ne vercek...
Onur Fatih
02-11-2013, 21:57
[QUOTE=Onur Fatih;7128537]ben yazılımla 135 de kalıyor dediğimde alay etmiştin değil mi :)[/QUOT
estagfurullah alay degılde komıgıme gelmıstı diyelim :)bende dynoya gırıcem bakalım ne vercek...
erhan abinin dynosunda ölçtürebilirsin
[QUOTE=ferroo;7128578]
erhan abinin dynosunda ölçtürebilirsin
zaten ole yapıcam ıns :)degerleri burda paylasırım...su foto yuklemeyıde bı beceremedım
bektas_talay
02-11-2013, 23:00
Az önce 184 lük 520d ile denedim caddede 0 dan kalktık 120 ye kadar 1 boy öndeyim.
İntercooler ve enjektörden sonra görüşelim lütfeeen denemek istyenler :D
Orjinal turbom sağlamdı , pal büyütüldü fakat önlem alınarak yapıldı 0.5mm tolerans bırakıldı
Ayrıca meth kit takılcak turboyu korumak için , ve ben kontrollü basıyorum soğutmasını biliyorum , aracı soğutmadan 2-3 kere üst üste arabayı sıkıştırıp zorlamıyorum
Onur Fatih
02-11-2013, 23:00
[QUOTE=Onur Fatih;7128587]
zaten ole yapıcam ıns :)degerleri burda paylasırım...su foto yuklemeyıde bı beceremedım
imageshackten upload et üyelik al bir de ordan
upload ettikten sonra direct link var onu kopyala forumdan msj yazdığımız yerde dağ ve güneş resmi olan ufak bi simge var insert image diyor. ona aç http yi silip imageshacten kopyaladğın linki yapıştır
resim tam boy çıkar ekrana :
Yakinsan bana oncesi sonrasi olarak deneyelim sanada fikir olur pendikteyim ben
tamam sagolasın deıdgın gıbı yapıcam :)
Onur Fatih
02-11-2013, 23:05
Az önce 184 lük 520d ile denedim caddede 0 dan kalktık 120 ye kadar 1 boy öndeyim.
İntercooler ve enjektörden sonra görüşelim lütfeeen denemek istyenler :D
Orjinal turbom sağlamdı , pal büyütüldü fakat önlem alınarak yapıldı 0.5mm tolerans bırakıldı
Ayrıca meth kit takılcak turboyu korumak için , ve ben kontrollü basıyorum soğutmasını biliyorum , aracı soğutmadan 2-3 kere üst üste arabayı sıkıştırıp zorlamıyorum
piste çıksan dönemicekmisin bu halde
bektas_talay
03-11-2013, 00:07
piste çıksan dönemicekmisin bu halde
şuanda zorlamak istemiyorum çıkmam bu haliyle , 17 sine yetişirse giricem piste
kaac km dır yazılımlı kullanıyosun?
bektas_talay
03-11-2013, 07:34
kaac km dır yazılımlı kullanıyosun?
25.000 km dir , 10.000 de bir yağ 5 binde bir orjinal hava filtresi ile değişim yaparım hep
Portekizliler gt1749vb takarak, stok motordan ortalama 180hp civarı güç alıyor. Hibrid turbo ile en az 155-160 arası olmasını beklerdim..
bektas_talay
07-11-2013, 22:31
Portekizliler gt1749vb takarak, stok motordan ortalama 180hp civarı güç alıyor. Hibrid turbo ile en az 155-160 arası olmasını beklerdim..
147 çıktı , orjinal turbo ile 165 hp çıkıyor box+yazılım ile ben şimdi birde bu enjektörün büyüğünü takıcam + yine box + hybrid+methanol merakla bekleniyor sonuç
duruma göre mishimoto intercooler
keşke egzos palinide büyütseydiniz o zaman cok şey değişirdi
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.