Orijinalini görmek için tıklayınız : Karbüratör ve Benzın regulatoru
ferhatgunes
03-11-2013, 22:09
Arkadaslar iyigunler merhaba.Karburatorlu bı araca ayarlanabılır benzın regulatoru takmam lazm.pompanın cıkısına regulator taksam pompayı yakıcam. Baglantı nasıl olmalı sızce? Ben biraz sacmada olsa bi sistem dusundum ama ?
Diyorumki pompanın cıkısına T rekor takayım
T rekorun biliyorsunuz 3 ucu var;
1. uc pompanın cıkısı
2. uca regulator baglayıp regulatorun dıger ucunu depoya gerıdonus
3. ucu karburatore
Regulator;https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYaHY1e61mo2IBbAb6h1bd2op514J-LPLzSQPtuNIKZfGozj3n8Q
alihan_27
03-11-2013, 22:28
pompa neden yanacak?
ferhatgunes
04-11-2013, 16:19
pompanın cıkısına regulator takılınca regulator le pompa arasında olusacak basınc nolcak?
alihan_27
04-11-2013, 16:50
pompanın cıkısına regulator takılınca regulator le pompa arasında olusacak basınc nolcak?
Regülatör yeterli miktarda yakıt debisini aktarabiliyorsa, regülatör ve pompa arasında basınç oluşmaz.
Senin dediğin şekilde pompa ve regülatör arasına T koyup benzin geri dönüşü yaparsan, regülatör çalışma basıncına ulaşmaz ve tüm yakıt geri dönüşten depoya gelir.
Ayrıca ayarlanabilirde olsa genelde regülatörler 3 bar basınç altında, çok kaliteli diyafram-yay ikilisine sahip değilse kararsız kalıyorlar. 3 bar ve üstünde kullanacaksan, karbüratörü nasıl çalıştıracaksın bilmiyorum.
boosted_pug
04-11-2013, 19:02
Resmini koyduğunuz regülatör efi araçlar için karbüratörlü araçlarda iş yapmaz ebaydan carburator fuel regulator die aratırsanız karbüratr için üretilmiş yakıt regülatörü bulabilirsiniz
Sizin bahsettiğiniz şekilde yaparsanız yakıt akışı en az dirençli yolu seçicektir T ye ayırdığınız yerden regülatöre giden hatta direnç olucağı için tüm basınç karbüratöre gidicektir bunuda karbüratör ile nasıl halledersiniz bilmiyorum
ferhatgunes
04-11-2013, 20:10
Resmini koyduğunuz regülatör efi araçlar için karbüratörlü araçlarda iş yapmaz ebaydan carburator fuel regulator die aratırsanız karbüratr için üretilmiş yakıt regülatörü bulabilirsiniz
Sizin bahsettiğiniz şekilde yaparsanız yakıt akışı en az dirençli yolu seçicektir T ye ayırdığınız yerden regülatöre giden hatta direnç olucağı için tüm basınç karbüratöre gidicektir bunuda karbüratör ile nasıl halledersiniz bilmiyorum
abi gel artık da enjektorlerı gerı takayım (hilmi)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.