Orijinalini görmek için tıklayınız : Vtec Enjektör
ulasstoprak
12-07-2008, 11:05
vtec enjektörleinin kaç cc oldugunu biliormusunuz..?
180-210 cc miydi öle bişey di..
sportinger
12-07-2008, 11:16
240 cc olmasın...
org
i es 180
si 210
vti 240
ulasstoprak
12-07-2008, 13:40
org
i es 180
si 210
vti 240
ve gene imdadıma yetiştin .. :)
peki benim arabanınkiler kaçlıktır bilgin varmı araştırdım 180 lik gibi gözüküyo ama ..?
Eray Yümsel
12-07-2008, 14:16
400 430cc diye hatırlıorum yanlış hatırlamıyorsam
millet vti turbolarken ejektörü boşuna alıyo ozaman :)
sportinger
12-07-2008, 15:06
d15b ler 240cc stok...
240 cc orjinal Vtec enjektoru
ve gene imdadıma yetiştin .. :)
peki benim arabanınkiler kaçlıktır bilgin varmı araştırdım 180 lik gibi gözüküyo ama ..?
yazdığım sanırım silinmiş anlamadım nedenini bi abukluk yoktu
ulaş sanırım emmeyi büyüttüğün için enjektör büyükmek istiyosun bluebox ya da safcyle düzenleyebilirsin enjektörlerin yetecektir büyük ihtimal
jdm d15b de 240cc bence ayara ihtiyacın var sadece
si ınkiler kaç peki??
210cc ...??
peki Sİ ye bunlardan taksak herhangi bir + gorurumuyz ?
boosted_pug
13-07-2008, 01:06
brs kardeşim eğer arabanda egzantrik felan yoksa çok yakmaktan fezla bi işe yaramıcaktır en fazla üst devirlerin bi miktar canlanır
ulaş kardeşim bence enjektör ve safc gibi bi cihaz almaktansa adjastable fuel pressure regulator işini görücektir yakıtın basıncını 3bardan 4 bara çıkartman 210cc yi 240cc gibi çalıştırır daha az masrafa etmiş olursun
sportinger
13-07-2008, 11:04
peki Sİ ye bunlardan taksak herhangi bir + gorurumuyz ?
yok standart beyinle gene 210 luk gibi işer...
boosted_pug
13-07-2008, 11:52
yok standart beyinle gene 210 luk gibi işer...
standart beğinle niye 210luk gibi işlesin ?
alakası yok o zaman ben turboyu beyınsız ayarsız baladıgımda araba normal bı sekılde calısıyodu kendı orjınal enjektörleriyle sonra 550 cc enjektorlerı bagladıgımda araba cok asırı zengın ve calısmıyo gıbıydı eger beyın si yi 220 gibi işet seydi 550 cc lik enjektörlerde norma çalşırdı dimi biraz uzun oldu ama sanırım anlatabıldim :)
boosted_pug
14-07-2008, 18:24
alakası yok o zaman ben turboyu beyınsız ayarsız baladıgımda araba normal bı sekılde calısıyodu kendı orjınal enjektörleriyle sonra 550 cc enjektorlerı bagladıgımda araba cok asırı zengın ve calısmıyo gıbıydı eger beyın si yi 220 gibi işet seydi 550 cc lik enjektörlerde norma çalşırdı dimi biraz uzun oldu ama sanırım anlatabıldim :)
kesinlikle haklısın beyin sadece enjektörü doğru zamanda açıyo kapatıyo okadar yani büyük takarsan daha fazla işer
sportinger
14-07-2008, 18:34
düzelteyim stok beyinle daha fazla işeme olur büyük enjektörle.
ulasstoprak
14-07-2008, 18:44
yani beyin şart diosunuz ....(vafc -vs...) hepinize teşekkürler... şimdi bi vafc ve özgün lazım sanrım :)
boosted_pug
15-07-2008, 00:00
yani beyin şart diosunuz ....(vafc -vs...) hepinize teşekkürler... şimdi bi vafc ve özgün lazım sanrım :)
kardeş istersen önce bi regulatörü dene fiyatı ebayda 60 ytl felan hepsinden daha ucuz ve eğer çok fazla bi yakıt istemiyosan yani 210 luk 230 luk gibi çalışsın dersen bence en uygunu ama sen bilirsin
ulasstoprak
15-07-2008, 09:27
kardeş istersen önce bi regulatörü dene fiyatı ebayda 60 ytl felan hepsinden daha ucuz ve eğer çok fazla bi yakıt istemiyosan yani 210 luk 230 luk gibi çalışsın dersen bence en uygunu ama sen bilirsin
olabilir bana bu ürünün tam özelliklerini ve marka tercihi falan özelden atarmısın..
alakası yok o zaman ben turboyu beyınsız ayarsız baladıgımda araba normal bı sekılde calısıyodu kendı orjınal enjektörleriyle sonra 550 cc enjektorlerı bagladıgımda araba cok asırı zengın ve calısmıyo gıbıydı eger beyın si yi 220 gibi işet seydi 550 cc lik enjektörlerde norma çalşırdı dimi biraz uzun oldu ama sanırım anlatabıldim :)
oksijen sensoru denen bişi var ne işe yarıyor saanıyorsunuz :)
honda enjektörleri ,
http://www.accordinglydone.com/data/injectors.php
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.