PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3 Multijet Chip Hakkında



barakuda26
06-11-2013, 22:02
105 binde multijet palioya chip yaptırmak ne kadar mantıklı arkadaşlar herhangi bi sorun yaratırmı sağında solunda orta halli bi yazılım nasıl olur sizce

Birkan61
06-11-2013, 22:10
93,000 km'deki Grande Punto Multijet'e yaptırdık, sıkıntı yok sahibi gayet keyifli kullanıyor :)

Chip var diye bokunu çıkarmadığın sürece faydasını bile görürsün eksisinden çok

En fazla dip gazda dumanın artar olacağı o :)

Turbo bakımını falanda ihmal etme

barakuda26
06-11-2013, 22:20
bakımlar zamanında ihmal edilmiyo zaten, fakat ilerki km'lerde chipten kaynaklı bi sorun cıkmasından korkuyorum.onun dışında orta halli bi yazılım istiyorum zaten. siz tork ve hp olarak ne aldınız puntodan ?

ferroo
06-11-2013, 22:21
90 lıkmı punto?

Birkan61
06-11-2013, 22:30
Hayır 75'lik punto..

93 beygir alındı.. Bu araçlar alt devirlerde bayağı ölü, onlar için çok iyi oldu özellikle

edit : yazmayı unuttum tork yalan olmasın 220 - 230 olması lazım

barakuda26
06-11-2013, 22:38
alt devirde gerçekten turbosu falan geç devreye giriyor geç topluyo. aynı motordan corsadada var o öyle değil alt devirler daha canlı.

Birkan61
06-11-2013, 22:41
Hatırladığım kadarıyla punto multijetin devir bandı 1750 devirden başlıyodu. Benim 3 multijet grande puntom oldu :)

2000 devirden aşağı girmedi hiç biri adam gibi..

genelde 2100 2200 devirde hissettim hep.

Bende 90'lık vardı en son, turbosu bitik gibiydi ondan hiç yazılım yapmadım kısa bi süre sonrada sattım zaten

Alican
06-11-2013, 22:43
İmkanın var ise düşünmeden yaptır, aracın doğası değişecektir. Bu arada senin aracın mk2 değilmiydi benmi yanlış hatırlıyorum seni.

barakuda26
06-11-2013, 22:54
Birkan Genç: aynen öyle aynı devir bantlarında adam gibi turbo vermeye başlıyo torkunu :)

Alican: 3 senedir mk3 multijet kullanıyorum.öncesinde mk1 palioya bindim 7 sene :)

Alican
06-11-2013, 22:56
Birkan Genç: aynen öyle aynı devir bantlarında adam gibi turbo vermeye başlıyo torkunu :)

Alican: 3 senedir mk3 multijet kullanıyorum.öncesinde mk1 palioya bindim 7 sene :)

Nick yabancı gelmiyor team paliodan :)

barakuda26
06-11-2013, 22:58
Nick yabancı gelmiyor team paliodan :)


2006'dan beri daimi üyesiyimdir fakat son 2 senedir falan çok aktif olmuyorum, sizinde isminiz yabancı gelmedi bana, paliodan devam ediyoruz :)

Alican
06-11-2013, 23:02
bendede gri mk1 vardı Team Palio: Abarth Palio's GNCL 13.03.2010 sf 18 (http://www.teampalio.com/forum/forum_posts.asp?TID=13514&KW=zender&PN=1)

barakuda26
06-11-2013, 23:05
evet biliyorum aracı, mk1 candır herzaman :)

yakuza
07-11-2013, 08:22
105 binde multijet palioya chip yaptırmak ne kadar mantıklı arkadaşlar herhangi bi sorun yaratırmı sağında solunda orta halli bi yazılım nasıl olur sizce

barıs merhaba tp den hattori_hanzo ben 3 yıldır chipli kullandım her türlü zorladımda sıkıntı yasamadık satana kadar sadece yağ bakımını 1000-2000 km erkene alırsan daha randımanlı olur

barakuda26
07-11-2013, 09:00
barıs merhaba tp den hattori_hanzo ben 3 yıldır chipli kullandım her türlü zorladımda sıkıntı yasamadık satana kadar sadece yağ bakımını 1000-2000 km erkene alırsan daha randımanlı olur

merhabalar abi. o zaman sıkıntı yaratmıcak gibi görünüyo, artık bi sorun çıkarsada chipten bilmicez :) sen nereye yaptırmıştın hp tork durumu ne oldu senin araçta?

yakuza
08-11-2013, 11:01
ben sadece yazılımla 92 hp torkta 215 mi 235 mi öyle bi tork görmüştüm sadece yazılımla kutu içi filtre downpipe 51 egzos+basınçlada 120 hp gücü yakalamıştım noktayıda orda koydum üstüne bişey yapmadım çok keyifli olmuştu yazılımdan sonra gerçekten daha fazla keyif almak istersen basınç açmanı tavsiye ederim yazılımın üstüne sanki stock araca yazılım yapılmış gibi oluyor

barakuda26
08-11-2013, 20:25
chip dışında başka bi işlem düşünmüyorum şimdilik, şimdikinden biraz daha keyifli olsun, basmayıncada ekonomi olsun yeterli benim için