Orijinalini görmek için tıklayınız : GF8 Impreza Mapping
Benim arabaya standart dışı bir ecu aldım. Ecu'da değil aslında, mevcut ecu'nun map edilmesini sağlayan bir daughter board.
Kabaca özellikleri :
MAF/MAFless çalıştırılabiliyor
User Switchable Maps (Full, not offsets)
Closed Loop Knock Control
Closed Loop Idle
Injector overrun cut off
Software fully windows integrated, modern, object oriented, multi-threaded, live updates.
Factory drive quality out of the box.
Comprehensive closed loop knock control.
3D boost mapping - no boost controller required.
Can be remapped to incorporate further modifications.
Full OEM Diagnostic control codes.
Standard hot and cold start compensations.
Closed loop narrowband lambda control (idle and light cruise).
No additional harness
All Sensors and actuators exposed, will work with any specification
Açtım taktım ecu'ya. Standart map'ı da yolladı üreten herif, sorunsuz çalışıyor araba. Knock retard. map'ı kontrol ettim, retard etmedi knock yüzünden. Knock count'da bir kaç pull sonrası 0.
Bunu bana kim maplayabilir? Log tutulabiliyo, canlı olarak mapping yapılabiliyor. Wideband'ım yok, almam gerekir mi? Tuner'ın kendi wideband/egt'si ile yapması benim wideband masrafından yırtmam gibi bir durum söz konusu mu?
dostum ..
bu işi özgüne direk bi sor istersen o sana bu konuda yardımcı olabilir..
dier yandan afr egt bost gibi saatlerin üzerinde olması sana her zaman avantajdır...
bence almanda fayda var derim..
kickboxer
07-11-2013, 10:44
Afr kesinlikle ihtiyacın var bence.
Knock görmemenin sebebi belki sensörün offset ayarı fln olabilir.
ESL arayüzü benim hoşuma gitmişti fakat apexi aldığımda yoktu senin alıp denemen çok hoşuma gitti.
Özgün abiye bir göster sen
Ecu aldiysan arabada biseyler degisecek demektir. Bu durumda en azindan bir wideband afr gostergesi alip takmakta fayda var ilerisi icin, süs değil motorun sigortasi olarak dusunebiliriz
Endur ... :=) sanırsam evet widebandın olmasa bile ki bence olmalı
egt kesin almalısın
Çok teşekkürler cevaplarınız için.
ESL çok uygun fiyatlı bir çözüm oldu, özellikleri, failsafe mekanizmalarının devrede kalması vs çok ilgimi çekti. Taktığım gibi de çalıştı, arabanın standart map'i diye gönderdiği map ile. Şimdi de launch control anti-lag ve flat shifting gelicek bir update ile. Üreticisi Andy'de iyi bir adam, sağolsun desteğini eksik etmedi, baya kafasını ütüledim almadan evvel. GC8'i olana öneririm.
EGT ve AFR peşine düştüm, ebay'den uygun bir çözüm bulmaya çalışıcam, sonra da Oz' 'un yolunu tutucam :) Wideband'ın simulated narrow band çıkışı da ilgimi çekti, galiba benim nb sensör'ün değişme zamanı gelmiş, yakıt tüketimim çok fazla şu anda.
hocam link var mi?
Enduring Solutions Limited (http://www.enduringsolutions.com/)
Sanırım .
Şöyle de bir facebook sayfaları var, sitelerinden daha fazla bilgi içeriyor :
https://www.facebook.com/EnduringSolutionsLtd
NB alma boşuna wb al ozamanda beyine bağlarsın :)
ozan azcik paraya kıy da bi standalone al şu arabaya :D
;7141087']ozan azcik paraya kıy da bi standalone al şu arabaya :D
Niye? Cüzdanı hafifletmekten başka bir avantajı olmayacak bana :)
ESL'nin standalone'dan eksik bir yanı yok. Uyumluluk vs düşününce benim uygulamamda fazlası bile var diyebilirim :)
Şurdan bakabilirsin neler yapabiliyor :
http://www.enduringsolutions.com/Manual.pdf
Çok teşekkürler cevaplarınız için.
ESL çok uygun fiyatlı bir çözüm oldu, özellikleri, failsafe mekanizmalarının devrede kalması vs çok ilgimi çekti. Taktığım gibi de çalıştı, arabanın standart map'i diye gönderdiği map ile. Şimdi de launch control anti-lag ve flat shifting gelicek bir update ile. Üreticisi Andy'de iyi bir adam, sağolsun desteğini eksik etmedi, baya kafasını ütüledim almadan evvel. GC8'i olana öneririm.
EGT ve AFR peşine düştüm, ebay'den uygun bir çözüm bulmaya çalışıcam, sonra da Oz' 'un yolunu tutucam :) Wideband'ın simulated narrow band çıkışı da ilgimi çekti, galiba benim nb sensör'ün değişme zamanı gelmiş, yakıt tüketimim çok fazla şu anda.
bu konunun sana yardımcı olacağını düşünüyorum :)
http://www.techturkey.com/forum/do-it-yourself-diy/118635-wideband-sensorunu-oksijen-sensoru-olarak-kullanmak.html
bu konunun sana yardımcı olacağını düşünüyorum :)
http://www.techturkey.com/forum/do-it-yourself-diy/118635-wideband-sensorunu-oksijen-sensoru-olarak-kullanmak.html
Sizin açtığınız o başlık sayesinde haberim olmuştu simulated nb muhabetinden, çok teşekkürler :) Orjinal NB'den ucuza gelmiş oluyor WB almak :)
Aralık ayında bir arkadaşım getirecek Aem Uego + Auber EGT, paraya kıyabilirsem de aem x-wifi. Karar veremedim daha. Sonrasında doğru mapping'e.
Niye? Cüzdanı hafifletmekten başka bir avantajı olmayacak bana :)
ESL'nin standalone'dan eksik bir yanı yok. Uyumluluk vs düşününce benim uygulamamda fazlası bile var diyebilirim :)
Şurdan bakabilirsin neler yapabiliyor :
http://www.enduringsolutions.com/Manual.pdf
iyiymiş valla maliyeti nedir bunun
;7142558']iyiymiş valla maliyeti nedir bunun
295 pound alet, 75 pound yazılım/data kablosu. Sen çip'i al kabloyu ben veririm :)
1300 lira gibi birşeye geldi toplamda. Kablo/yazılım olmasa 1000 lira altına sığıyor.
295 pound alet, 75 pound yazılım/data kablosu. Sen çip'i al kabloyu ben veririm :)
1300 lira gibi birşeye geldi toplamda. Kablo/yazılım olmasa 1000 lira altına sığıyor.
Cok guzel aslinda. Benim anladigim gd kasa wrx ve sti beyni gibi bir hal aliyor.
Cok guzel aslinda. Benim anladigim gd kasa wrx ve sti beyni gibi bir hal aliyor.
Aynen öyle. Normalde Ecu üstündeki çip read-only. İkinici boş bir slot koymuşlar zamanında prodrive'ın yine read-only olan upgrade çipleri için ecuya. Bu aleti oraya takıyorsun, o antika eprom'um simulasyonunu yapıyor, yazılabilir hale geliyor.
Romraider'ile yeni kasalara yapılanlara benzer bir hal alıyor sonuç olarak.
Beta'dan çıkabilirse ekstra olarak anti-lag gelicek :) :
ESL ALS Demo - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8AJAUA_F89s)
Frequency_48
10-11-2013, 19:48
Konuyu takip ediyorum.
Benımde stage 1 yazılıma ihtiyacım var. azıcık nefesini açsam yeterli olacak. Bunun için bende Bunun için komple bir ecu alıp dünya para vermek istemiyorum. Alternatifler varsa mutlaka değerlendirilmeli. Al bir ecu komple değiştirmek çözüm olabilir fakat daha ekonomik ve daha önemlisi arabanın orjinaline sadık kalınması öncelikli olmalı. Biraz geniş çerçeve ile bakmalı konuya,
Benımde yapacağım 2 seçenek var.
1- Delicious tuning yaparım yazılımı diyor, ECUyu Amerikaya göndermemi istiyor.
2. Böyle bir board alırsam da uygun olabilir. Sonucu merak ediyorum.
cihazı araçtan söktüğümüzde herşey oem mi oluyor ?
ben test edim onu hemencik :D
cihazı araçtan söktüğümüzde herşey oem mi oluyor ?
Board'ı taktıktan sonra bir direnci kesmen gerekiyor ecu üstünde. Eşşek kadar bir direnç zaten, kör biri bile geri lehimleyebilir :D . Belki switch yapılırsa tuşla arabanın normal yazılımına dönme sağlanabilir.
Öte yandan ESL base map gönderiyor ECU koduna göre, ecu'da birden fazla harita barınabiliyor. Gaza basılı tutarak kontağı açıp 5 saniye bekliyosun, diğer haritaya geçiyor.
Wideband'ım gelsin müşterinim Oz' :) . İstediğin kadar test et sonra :D
Frequency_48
11-11-2013, 15:46
Yurtdışında bir sitede görmüştüm. öyle bir switch monte etmişler ecun un üzerine. aynı konu ile bağlantılı olabilir. Çift map oluyor böylece..
Konu hort olcak kusura bakmayın, sitesinde 99 modele göre olanı göremedim sanki, yok mu acaba, bi de kullanan arkadaşın deneyimleri nedir verimli mi, büyük enjektör, maf delete gibi şeyler yapabiliyo mu? Şu an 99 model için beyin arayışı içindeyim
99 üzerinde çalışıyoruz hala demişti Andy son sorduğumda, şimdilik yok bildiğim kadarıyla. Maf delete, injector scaling vs yapılabiliyor (ben yapmadım, ama yapılabiliyor :) ).
Bu meret 99 forestera oluo mudur ki?
Bu meret 99 forestera oluo mudur ki?
99'a olmuyormuş ne yazık ki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.