Orijinalini görmek için tıklayınız : Multijet Turbo
Arkadaşlar 1.3 multijet 90 bg punto aracım 212binde hiç turbo değiştirmemiş revizyon yaptırsam mı diye düşünüyorum sizin fikirleriniz nelerdir çoğu yerde eski randımanı vermediğini okudum turbomun modelini bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
aracınızın turbosu kp35 dıye bılıyorum yanlısda olabılır ama buyuk ıhtımal kp 35 yada 33...fakat 2 turboda ucuz bence revızyon yaptırma fıyatları uygun o turboların al sıfırını taktır focusun orjınal 1.6 tdci turbosu gt1544v 900 tl.senınkı daha ucuzdur tam fıyatını bılmıyorum ama 500 600 tl dıye tahmın edıyorum kı fındık kadar turbo zaten o fıyatları gecemez hıc bulasma 100 revızyon yaptıryosa 90 ı sıkıntı cıkarıyo tekrar al sıfır tak kafan rahat olsun...
fındık turbo :D
Multijet motor 215 km Orjinal Turbo... Multijetleri bu yüzden seviyorum
yanı cok kucuk turboları gecende gordumde buda turbomu dedım :)hele eksoz tarafı dahda kucuk ama o bıle ne guzel yurutuyo 1.3 leri :)
Arkadaşlar cidden ciddi misiniz servise sorduğumda 1500 tl gibi bi rakam verdiler bana 90 lıkların turbo pahalı vnt tip filan dediler ?Eğer dediğiniz gibiyse 0 çok mantıklı :D
abı o servıs fıyatı bende focus ıcın sormustum servıse banada 2300 tl rakam verdıler degısmesıyle bırlıkte ama benım turbomun orjınalı fordun parcacılarında 900 tl...takmasını ben yaparım zaten...ısınız servıse kaldıysa poff dıyorum
barakuda26
10-11-2013, 22:23
gerçekten maşallah, herhangi bi sıkıntısı yoksa değiştirmeye bile gerek yok araç randımandanmı düştüde böyle bi fikre yöneldiniz acaba? 300 bine kadar yolu var :)
tdipower
10-11-2013, 22:24
şuan parçacılardaki turboların %90 ı replika ürün
abı o servıs fıyatı bende focus ıcın sormustum servıse banada 2300 tl rakam verdıler degısmesıyle bırlıkte ama benım turbomun orjınalı fordun parcacılarında 900 tl...takmasını ben yaparım zaten...ısınız servıse kaldıysa poff dıyorum
bende servise kalmamak için araştırıyorum
gerçekten maşallah, herhangi bi sıkıntısı yoksa değiştirmeye bile gerek yok araç randımandanmı düştüde böyle bi fikre yöneldiniz acaba? 300 bine kadar yolu var :)
uzun yola çıkarken korkarak çıkıyorum acaba bi sorun çıkarıcak mı diye aracımda yazılım downpipe gibi ekstralarda mevcut olunca
şuan parçacılardaki turboların %90 ı replika ürün
ne yapmam gerek ?
kızdırma bujilerimde sıkıntı vardı aracın çalışmasında sıkıntı yoktu ancak uyarı verdi değişime götürdüm usta 3ünü değiştirdi 1 i kaynama yapmış kapak açılması lazım dedi kapak açtırırsam turbonun zamanı geldiyse onuda yaptırıyim diyorum sizin tavsiyeleriniz nedir ?
ben parcacıda gıdıp bakmıstım turbomda ALLAHA sukur bı sıkıntım yok ama merak edıp gıtmıstım dedıgınız dogru olabılır ama bana replıka gıbı gelmedı :)gıt ıstedıgın yere göster orjınalmı degılmı demıstı orjınal degılse ben sana bunu parasız verıcem demıstı sagolasın o kadarına gerek yok dedım :)kendıne olan ozguvenındemı yaptı yoksa gercekten orjınalmıydı bılemem ama bana pek replıka gıbı gelmedı :)
Boldenon
11-11-2013, 00:50
revizyon yerine bence yenisini almanız mantıklı. 700-800 civarı bir fiyatı var.
fındık turbo :D
Multijet motor 215 km Orjinal Turbo... Multijetleri bu yüzden seviyorum
şirket bünyemizde 500.000 devirmiş orjinal turbolu doblolar var 1.3 mjet . ve o arabaların nasıl şartlarda kullanıldığını görseniz 50.000 bile dayanması mucize bence.
üfleme, balans kaybı, çekiş düşüklüğü yoksa macera aramaya bence gerek yok..
barakuda26
11-11-2013, 19:12
bu turbo işi birazda şans işi o zaman. dediğiniz gibi ne şartlarda kullanılıp turbo değiştirmeyenlerde var, stop etmeden sürekli turbo dinlendirip turbo değiştirenlerde. aslında çokta üstüne düşmemek lazım bişey olucak diye bozulacağı varsa bozulur, bozulmayıncada bozulmuyo.
Boldenon
11-11-2013, 19:17
bu turbo işi birazda şans işi o zaman. dediğiniz gibi ne şartlarda kullanılıp turbo değiştirmeyenlerde var, stop etmeden sürekli turbo dinlendirip turbo değiştirenlerde. aslında çokta üstüne düşmemek lazım bişey olucak diye bozulacağı varsa bozulur, bozulmayıncada bozulmuyo.
ne kadar üstüne düşerseniz o kadar sorun oluyor sanırım. benim arkadaş çevremde de -5 derece havada bile marşa bastığı gibi dip gaz gidenler var ve hiçbir sorun duymadım turboyla ilgili. şirketteki doblalarda aynı şartlarda ki kışın günde belkide 20-30 defa stop edilip tam soğuyacakken veya soğumuşken tekrar marş basılıp dip gaz.. ama sorun yok ne hikmetse.
Arkadaşlar cidden ciddi misiniz servise sorduğumda 1500 tl gibi bi rakam verdiler bana 90 lıkların turbo pahalı vnt tip filan dediler ?Eğer dediğiniz gibiyse 0 çok mantıklı :D
90 lıkların biraz pahalı olduğu doğru. Ancak 1500 tl de değildir kanımca :)
tornado38
15-11-2013, 18:30
kardeşim kolay gelsin resmini verdiğim turbo ise eğer senin aracındaki turbo ben doğan a taktım hem çıkmaydı 150 tl revizyon parası verdim taktım 5-6 ay arcın üzerinde çalıştı sonra söktüm(audi turbosuna geçtim) hiç bir sıkıntısı yok tu hala elimde ama ben biraz tadilat yaptım westgate inyerini falan değiştirdim sıfırı 6 ay önce sorduğum da orjinal kkk marka 645tl ye vardı tavsiyem şudur eğer turbo ile ilgili ötme yağ basma ses v.s sıkıntın yoksa kapak falan söktürürsen bir baktır bakım yaptır şikayetin yoksa hiç dokunma derim karar senin
http://images.ticiz.com/331135_w640_h640_kp355435970000505.jpg.jpg
60.000 km den.. chıplı yazılmlı olarak sureklı sehır ıcı sehır dısı 100.000 km yaptım sadece turbo hortumlarını bakımdan bakıma kontrol edıyordum..hıc sıkıntı cekmedım kolay kolay sorun yasayan puntocu arkadaslarım da olmadı.sattıgım arkadasta 180.000 km de
barakuda26
16-11-2013, 14:36
70'lik multijetin turbo fiyatı eskişehir sanayisinde söylenene göre orjinal 1210 TL, peşinde 1000 TL yapıyolar oldukça tuzlu bi rakam
70'lik multijetin turbo fiyatı eskişehir sanayisinde söylenene göre orjinal 1210 TL, peşinde 1000 TL yapıyolar oldukça tuzlu bi rakam
70 lik o civarda olduğuna göre 90 lık 1500 lirayı geçiyor demek
Izmir ege turbo arda benturk multijet experttir ona bir danis kardesim:)
Konuya güzel bir hort çekeyim.2008 palio van aracım var bu aracın üstündeki turbonun modeli nedir ? Birde ben bu turboyu hybrit yapıcam ama önce dp mi yapmam lazım ? Son olarak Hybrit Turbodan sonra yazılımda değişikliğe gidilmesi gerekir mi ?
Umut melek
02-02-2017, 10:02
Konuya güzel bir hort çekeyim.2008 palio van aracım var bu aracın üstündeki turbonun modeli nedir ? Birde ben bu turboyu hybrit yapıcam ama önce dp mi yapmam lazım ? Son olarak Hybrit Turbodan sonra yazılımda değişikliğe gidilmesi gerekir mi ?
75 liklerde bildigim kadarıyla borgwarner KP35 çıkıyor yada garrett GT12. Dp yapabilirsin dpf olmadığı için cok uğraşırtrmaz diye düşünüyorum. Hybrd yapman icin bulunduğun yerdeki turbocular dan palleri degistirtmen lazım. Yada izmirde yukarda arkadas da söylemiş arda benturk var bu konuda ck başarılı öneririm. Yazılım olarak da sana kalmış. Hybrd ile ztn belli bir hp gelicek yazılım ile bunu süsleyebilirsin. Hayırlısı olsun smdiden.
75 liklerde bildigim kadarıyla borgwarner KP35 çıkıyor yada garrett GT12. Dp yapabilirsin dpf olmadığı için cok uğraşırtrmaz diye düşünüyorum. Hybrd yapman icin bulunduğun yerdeki turbocular dan palleri degistirtmen lazım. Yada izmirde yukarda arkadas da söylemiş arda benturk var bu konuda ck başarılı öneririm. Yazılım olarak da sana kalmış. Hybrd ile ztn belli bir hp gelicek yazılım ile bunu süsleyebilirsin. Hayırlısı olsun smdiden.
Teşekkür ederim aracım 70 lik diye biliyorum hybrit için zaten izmire yollamayı düşünüyorum Arda Beyi facebook dan ekledim zaten.
Basınç arttırmak için emülatör diye bir şey varmış bunun hakkında bilginiz var mı nereden temin edilir nedir ne değildir ?
Umut melek
17-05-2017, 17:52
Teşekkür ederim aracım 70 lik diye biliyorum hybrit için zaten izmire yollamayı düşünüyorum Arda Beyi facebook dan ekledim zaten.
Basınç arttırmak için emülatör diye bir şey varmış bunun hakkında bilginiz var mı nereden temin edilir nedir ne değildir ?
Sana tavsiyem kardeşim gerçekten ufak rakamlara güzel güçler ve keyifli sürüş istersen amacın kingkong kral asarım keserim değilse ki oyle olmasın direk sıfır bir turbo al tf035 , garrett gtb14vnt 17vnt gibi alt üst canlı gelcek şekilde güzel bi intercooler yazılım tmm . ne uğraştırır ne sıkıntı çıkarır çokta güzel olur
Sana tavsiyem kardeşim gerçekten ufak rakamlara güzel güçler ve keyifli sürüş istersen amacın kingkong kral asarım keserim değilse ki oyle olmasın direk sıfır bir turbo al tf035 , garrett gtb14vnt 17vnt gibi alt üst canlı gelcek şekilde güzel bi intercooler yazılım tmm . ne uğraştırır ne sıkıntı çıkarır çokta güzel olur
Manifoldda oynamaya gerek olur mu bu turbolar ile ?
takipteyim bir multijet kullanıcısı olarak aynı şekillerde bende de 70lik punto(2005) var şu an sadece yazılım var ve hibrite geçersek maliyet ne olur ne gibi şeyler yapmak gerekir bende bakınıyorum şu an
takipteyim bir multijet kullanıcısı olarak aynı şekillerde bende de 70lik punto(2005) var şu an sadece yazılım var ve hibrite geçersek maliyet ne olur ne gibi şeyler yapmak gerekir bende bakınıyorum şu an
Merhabalar bende 70 hp'lik palio kullanıcısıyım aracınızın beygir vetork değerleri nasıl? Memnun musunuz yazılımdan?
Merhabalar bende 70 hp'lik palio kullanıcısıyım aracınızın beygir vetork değerleri nasıl? Memnun musunuz yazılımdan?
Gerçekten aracın karakteri değişti diyebilirim benim aracın teknik verisi 975kg 70bg --> 90 bg lere çıkınca araç inanılmaz oldu tork 180 --> 230 civarına geldi. Evet çok memnunum az bi dumanın dışında sıkıntım yok ama insan yine de hep bir tık daha istiyor :D
Gerçekten aracın karakteri değişti diyebilirim benim aracın teknik verisi 975kg 70bg --> 90 bg lere çıkınca araç inanılmaz oldu tork 180 --> 230 civarına geldi. Evet çok memnunum az bi dumanın dışında sıkıntım yok ama insan yine de hep bir tık daha istiyor :D
Yazılımı nerde yaptırmıştınız ? 70hp günlük kullanımda fazlasıyla yetiyor aslında ama insan arada bastığında da biraz daha uzasın istiyor :)
Yazılımı nerde yaptırmıştınız ? 70hp günlük kullanımda fazlasıyla yetiyor aslında ama insan arada bastığında da biraz daha uzasın istiyor :)
Ben Ankara'da Racewerks'e yaptırdım.
Ben Ankara'da Racewerks'e yaptırdım.
Teşekkür ederim :)
calamityeas
17-08-2017, 17:33
Ben Ankara'da Racewerks'e yaptırdım.
Şu an kaç beygir peki ölçtünüz mü?
Şu an kaç beygir peki ölçtünüz mü?
Dynoya çıkıp bir ölçüm yapmadık fakat aracım grandenin bir önceki kasasıydı ve çok hafifti üstüne birde beygir gücüde 85-90 aralığına gelince + torkta artınca inanılmaz olmuştu ben çok memnundum yine alsam ilk işim yazılım olurdu.
deryaank
26-08-2017, 08:36
hybrit turboyo bilindik referanslı yerler dışında yaptırmayın. Turbo yapılacak pal e göre 650 ile 1300 tl arası değişir aşağı yukarı . İşçilik de ustanıza kalmış.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.