Orijinalini görmek için tıklayınız : Crossfire icin servis
keremaydin
11-11-2013, 20:16
Arkadaslar,
Chrysler Crossfire aracim icin Istanbul'da servis onerebilir misiniz? Resmi servise goturmek istemiyorum.
Soyle bir olay oldu. Motor kaputu amortisorum tutukluk yapiyordu. Resmi servis tam 780TL fiyat bicti. Servis ile konusmami duyan lastikcim Monroe marka amortisor alip geldi. 65 TL aldi.
Hesapli ama kaliteli bir servis ariyorum.
Bostanci ya da Maslak Oto Sanayi'nde olmasi daha iyi olur. Simdiden tesekkur ederim.
mercedes motoru zaten. yani bu markaya hizmet veren dilediğiniz bir yere gidebilirsiniz
keremaydin
11-11-2013, 20:24
mercedes motoru zaten. yani bu markaya hizmet veren dilediğiniz bir yere gidebilirsiniz
Bir de aracimin cakmak gozu ic lambalarinin bazilari yanmiyor. Bunlar icin bir elektrikci onerebilir misiniz?
İyi bir Mercedes full servis sıkıntılarınızı giderir.
Konusu varken hazırda kullanıcısını yakalamısken arac hakkında biraz bilgi alabilirmiyiz.iyi yonleri kotu yonleri yakıtı v.s hakkında
Konusu varken hazırda kullanıcısını yakalamısken arac hakkında biraz bilgi alabilirmiyiz.iyi yonleri kotu yonleri yakıtı v.s hakkında
+1 bende bunu sorucaktım memnun oluruz
yazılımlısı ile kafa kafaya yürüyorum hatta 3.viteste yarım boy a kadar cıkardıgımda oldu. stage 2 rc lemans aty78
bukotezo
13-11-2013, 10:40
Araç hakkında görüşlerinizi merakla bekliyoruz banada takas teklifi gelmişti hiç bilmediğim bir araç çekinmiştim.
Arkadaş cevap vermeyince ben biraz araştırdım dou güzel bir yazı hazırlamış araç ile ilgili.
Şanzıman ayı gibi sağlamdır ve süper konforludur, ama performansa yatkın değildir. Aynı şanzıman sl65 amg de de kullanılmaktadır torka dayanıklı olmasından ötürü. Şanzıman baya törpülüyor-sakinleştiriyor aracın genel karakteristiğini.
Motorda da dikkat edilmesi gereken krank kasnağı ve balans milidir limitlerde kullanılmışsa 120-150.000 km sonrası vites boştayken-yükte değilken ses yapmaya başlar (geliyorum ben der). Genel olarak tork bandı çok başarılıdır 3.000 devirden 4.800 devire kadar %100 315 nm tork verir, 2.600 devirden 5.000 devire kadar maksimum torkun %90'ının sunmaktadır. Günlük kullanımda çok zevkli hale gelir bu sebepten. Gömleklerde silikon kompozit malzeme kullanılmış ve sürtünme azaltılmıştır bu da daha az yakıt tüketimi anlamına gelmektedir. Ben eski aracımda (mb e320 aynı motor aynı şanzıman) istanbul içi ortalama tüketimim 10-10.5 litreydi gazlarsam da ortalama 11-11.5, bu araçla da maksimum o değerlere gelecektir. 325ci ler bile daha fazla yakıt tüketiyor bu rakamdan (test ettik onayladık kendimizce). Mesela atatürk havalimanından kozyatağına 5.7 litre ile gelmişliğim vardır 3 kişi ile sabit 90 km ile.
İleride yükleme gibi planlar varsa, üst kapak(lar), emme manifoldu değişimi ile sc koyularak C32 AMG ya da TR de satılmayan Crossfire SRT-6'da kullanılan motor birebir mekanik olarak yapılabilinir çünkü alt blok herşeyiyle aynı (bizzat parça kodu ile kıyaslayarak araştırdım kendi aracımda). M112 motorlarda üst kapakların her birinde tek eksantrik ve 2 emme 1 gömme subabı bulunuyor ama M112K motorda bulunan AMG kapakta 2 emme 2 egzoz ve kapak başına çift eksantrikli. Emme manifolduda sc'nin oturacağı şekilde tasarlandığı için onunda değişimi gerek. Silindir başına çift buji bu arada.
Platform eski kasa R170 SLK platformu zaten, ondan bahsetmeye gerek yok. 2007 Aralık ayından beri üretimi durmuştur.
Dediğim gibi, illa Crossfire deniliyorsa, alacağınız araç temiz ve düzgün kullanılmışsa en azından başa bela bir araç olmayacaktır kullandığınız süre içinde. Fakat yüksek hacimden ötürü satışta sıkıntı yaratacaktır ve o paraya çok daha iyi alternatiflerin olduğunu unutmamak gerekir. Piyasada tutulmamasının ve az satılmasının sebeplerinden biri de budur.
Sonuç olarak piyasasının dışında alınmayacak bir araç değil bence.Parasına göre şeklini şemalini gösteren bir araba,siyahı başarılı,çabuk satma veya ani ihtiyaç yoksa denenebilir.
Arkadaş cevap vermeyince ben biraz araştırdım dou güzel bir yazı hazırlamış araç ile ilgili.
Şanzıman ayı gibi sağlamdır ve süper konforludur, ama performansa yatkın değildir. Aynı şanzıman sl65 amg de de kullanılmaktadır torka dayanıklı olmasından ötürü. Şanzıman baya törpülüyor-sakinleştiriyor aracın genel karakteristiğini.
Motorda da dikkat edilmesi gereken krank kasnağı ve balans milidir limitlerde kullanılmışsa 120-150.000 km sonrası vites boştayken-yükte değilken ses yapmaya başlar (geliyorum ben der). Genel olarak tork bandı çok başarılıdır 3.000 devirden 4.800 devire kadar %100 315 nm tork verir, 2.600 devirden 5.000 devire kadar maksimum torkun %90'ının sunmaktadır. Günlük kullanımda çok zevkli hale gelir bu sebepten. Gömleklerde silikon kompozit malzeme kullanılmış ve sürtünme azaltılmıştır bu da daha az yakıt tüketimi anlamına gelmektedir. Ben eski aracımda (mb e320 aynı motor aynı şanzıman) istanbul içi ortalama tüketimim 10-10.5 litreydi gazlarsam da ortalama 11-11.5, bu araçla da maksimum o değerlere gelecektir. 325ci ler bile daha fazla yakıt tüketiyor bu rakamdan (test ettik onayladık kendimizce). Mesela atatürk havalimanından kozyatağına 5.7 litre ile gelmişliğim vardır 3 kişi ile sabit 90 km ile.
İleride yükleme gibi planlar varsa, üst kapak(lar), emme manifoldu değişimi ile sc koyularak C32 AMG ya da TR de satılmayan Crossfire SRT-6'da kullanılan motor birebir mekanik olarak yapılabilinir çünkü alt blok herşeyiyle aynı (bizzat parça kodu ile kıyaslayarak araştırdım kendi aracımda). M112 motorlarda üst kapakların her birinde tek eksantrik ve 2 emme 1 gömme subabı bulunuyor ama M112K motorda bulunan AMG kapakta 2 emme 2 egzoz ve kapak başına çift eksantrikli. Emme manifolduda sc'nin oturacağı şekilde tasarlandığı için onunda değişimi gerek. Silindir başına çift buji bu arada.
Platform eski kasa R170 SLK platformu zaten, ondan bahsetmeye gerek yok. 2007 Aralık ayından beri üretimi durmuştur.
Dediğim gibi, illa Crossfire deniliyorsa, alacağınız araç temiz ve düzgün kullanılmışsa en azından başa bela bir araç olmayacaktır kullandığınız süre içinde. Fakat yüksek hacimden ötürü satışta sıkıntı yaratacaktır ve o paraya çok daha iyi alternatiflerin olduğunu unutmamak gerekir. Piyasada tutulmamasının ve az satılmasının sebeplerinden biri de budur.
Çok araştırmaya gerek yok yazıdaki gibi e320 ile aynı motor aynı şanzıman , Keza CLK 320 ile de öyle.
Ama yazıda arkadaş e320 ile gazlayınca 11 litre yaktığını söylemiş heralde aracı lpg li :) Bizde e320 var şu an 2003 model şehir içi kesinlikle 9-10 litreler falan hayal öyle gaza oturup asılınca da yol bilgisayarı 15-16 litreleri görüyor.
Yazı alıntı forumdan.
Ben clk 320 mi gecen hafta sattım.
Dediğin gibi ortalamam 12 litre idi gazlayınca yada anlık ne yakıyor bakmadım ama ortalamam genelde 12 civarında dolaşıyordu.
keremaydin
14-11-2013, 15:31
Konusu varken hazırda kullanıcısını yakalamısken arac hakkında biraz bilgi alabilirmiyiz.iyi yonleri kotu yonleri yakıtı v.s hakkında
Araç hakkında görüşlerinizi merakla bekliyoruz banada takas teklifi gelmişti hiç bilmediğim bir araç çekinmiştim.
+1 bende bunu sorucaktım memnun oluruz
Arkadaslar, cevap gec yazdim, kusura bakmayin. Aracin elektrik sigortasi atmis, 15 liraya hallettim, servise goturmek istememistim.
Arac icin:
1. Arac'in yuzde 80'ini Mercedes parcasi. TopGear'da daha da iyilestirilmis SLK320 diyorlardi.
2.Aracin motorunun cok saglam oldugunu butun ustalar soyluyor. Kendi Crossfire'imi yaklasik 1 ay once sattim. Bu simdi hakkinda soru sordugum arac kizkardesime kendi istegi ustune dogum hediyesiydi. Yani araci cok sevdigi ve benim memnuniyetimi gordugu icin o da istemisti. Doktor oldugu icin ve hukumet doktorlara zorunlu hizmet cikardigi icin 1.5 yil Dogu ya da Guneydogu Anadolu'ya gidecek. Bu araci da o yuzden 1-2 aya satacagiz.
3.Kullanma kilavuzunda sanziman yagi degisimi istege baglidir diyordu. Bir kez degisirse omur boyu bakim gerekmez yaziyor. Crossfire'in ABD forumlarinda degisim iyi olur diyordu. Ben de butun Crossfire'larin filtre ve yagini ATF-3 yag ile degistirtim.
4.Kotu yon olarak aracin Mercedes parcalari bol, ucuz, ya da kullanacak iseniz yan sanayisi alternatifi cok bol. Ama mesela Chrysler olan daha pahali. Yegenim
Iki yasinda olan cakmak gozu dugmesini oynarken kaybetmis cakmakgozu 1 haftada geldi. Diger parcalar Mercedes satan yerlerde var.
5.Arac 5 ileri otomatik sanziman gucu aliyor olabilir.
6.Yakit tuketimi olarak ben sehiricinde sakin gunluk 10.5 litre, sportif kullanimda 13-14 litre yaktim. Bir onceki kasa Bmw 3.16'si olan arkadasim benim araci 2 gun kullanmisti tuketimin azligina cok sasirmisti. Subap kapaklari farkli oldugunda CLK320'den az yaktigini Gencler Mercedes Ozel servisinde soylemislerdi.
7.Arac genel olarak sorunsuz. Benim araci sattigim kisi 15 gun sonra arayip tesekkur etmisti.
8. Aracin garip bir prestij durumu var. Etiler Big Chefs'in onunde bir beyaz Aventador duruyordu. Bir araclik da bos yer vardi. O sirada bir 997TT ve kizkardesimin araci ile ben vardim. Vale 911 Turbo'yu goturdu benim araci kapi onune cekti. Chilai'da da direkt kapi onune aliyorlar. Bebek'te bir kez bir Ferrari sahibi bu araba ne 400 bin lira var mi demisti. Arac mekanlarda prestij olarak Ferrari, Aston, Maserati, Porsche ile ayni konumda.
9.Turkiye'de temizini bulmak biraz zor. Su anda tramersiz sadece kapisinda boya olarak sucu motoru surttugu icinTr'de tek kizkardesimin araci var. diger butun araclar km'si dusmus, kimi pertten donme, kimi diyor boyasiz aracin 6-7 kaza kaydi cikiyor 10 bin liralik. Kiminin 40 bin
Liralik hasari var adam degisensiz diyor. Arkadaslarim arastirdigi benden begenip almak istedikleri icin biliyorum.
10. Ben de Jeep marka arac da var. Bu Chrsyler ve Jeep aslinda Cadillac lincoln Amerikan arabalarinin hastaligidir. Disi iyidir ama deri koltugu direksiyonu cabuk yipranir. Arac alirken bunlara da dikkat edin.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.