Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic 1.4is egzoz boru
black_eagle1988
14-11-2013, 10:32
Arkadaşlar merhaba.Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.Civic hb 1.4 is aracım var.Susturucuları iptal edip sona kadar komple düz boru çekmek istiyorum.sonda susturucu olmayacak.Ses ve performans hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.
hicbirsey elde edemezsiniz
traktör gibi bir ses çıkar alt devir falan kalmaz eti ne budu ne 1.4 ün turbo araçlar kullanır düz boruyla çıkışı sakın denemeyin
HardCore
14-11-2013, 12:52
seste kötü olur performansta, sona izmir işi ss magnum koyabilirsiniz
black_eagle1988
14-11-2013, 15:32
tavsiyeler için teşekkürler
UmutBayturk
14-11-2013, 16:04
Cebinize boşuna masraf açmaya gerek yok..
black_eagle1988
14-11-2013, 16:16
Cebinize boşuna masraf açmaya gerek yok..
zaten düz boru ve ss magnum takacaktım.Sadece merakımdan konuyu açtım
Kat iptal 51 düz boru sonada orjinal egzos u taksak ses nasıl olur deneyen varmı.
muratburunce
15-11-2013, 08:46
Kat iptal 51 düz boru sonada orjinal egzos u taksak ses nasıl olur deneyen varmı.
hafif cızırtılı bir ses veriyor
zaten düz boru ve ss magnum takacaktım.Sadece merakımdan konuyu açtım
oda güzelmiş:) düz boru ss en iisi
mikelazi
04-12-2013, 13:05
2 tane 1.4 düşün biri herşey stok digeri 205/40r17 açık filtre komple 51mm kat. iptal düz boru son susturucu apex .1. viteste farkı koydu ve fark son hıza kadar sürekli arttı...susturucusuz kullanma boru çapına uygun bir son susturucu uygula derim.
cerkez_kral
05-12-2013, 12:16
1.4 is e yapılacak en iyi şey komple 48lik boru çektirip sonda orjinal susturucuyu bırakmak
oda güzelmiş:) düz boru ss en iisi
aynen öyle bende bırde headers var gercekten cok hos bı ses cıkıyo ortaya
canozgur106
09-12-2013, 03:55
Yorumda bulunan arkadaşlar ellerinde video varsa fikir sahibi olabilmek açısından ekleyebilirler mi ona göre kombinasyon yapalım karar aşamasındayız:)
canozgur106
11-12-2013, 01:26
videosu olan arkadaşlardan eklemelerini rica ediyoruz
simato fltre kıtı hondada hepsıne bedel bence cok tatlıda bır sesı var...hc egzoza gırmene gerek yok..
PPR engineering
11-12-2013, 21:49
boruyu dümdüz cekin oem fabrikasyon boru çapını %7 kadar küçültün susturucu olmasın sona ise kısa tüp susturucu koyun güç kesinlikle gelecektir aracınıza isterseniz öncesi sonra dyno yapın.
ontheair
11-12-2013, 21:53
boruyu dümdüz cekin oem fabrikasyon boru çapını %7 kadar küçültün susturucu olmasın sona ise kısa tüp susturucu koyun güç kesinlikle gelecektir aracınıza isterseniz öncesi sonra dyno yapın.
Bu tüm küçük hacimliler için geçerli mi? 110'luk Clio'da benzer bir formül var mı?
PPR engineering
11-12-2013, 21:54
sıkıştırma oranı ne idi clionun ??
ontheair
11-12-2013, 22:15
Sıkıştırma oranı 10.0:1
simato fltre kıtı hondada hepsıne bedel bence cok tatlıda bır sesı var...hc egzoza gırmene gerek yok..
Sana katılıyorum kardeşim bende simota kit var ve ses harikaydı sonra katalizörü ve orta susturucuyu iptal ettim düz boru yapıp replika ss magnum taktım. şimdi ise filtrenin o muhteşem sesini duyamıyorum.ss magnumu söküp orjinal susturucuyu takarsam cırlama sesini azaltabilirmiyim.
sarıyerli
10-01-2014, 09:55
bende 421 headers yalıtımlı düz boru sondada oem susturucu var kn sohrtram filtre hem filtre sesi alıyorum hem headerin cızırtısı normal kullanımda çıt ses yok ama agresife geçince 4 bin devir üstü işte o herşeye değer:icon_tup:
19gokhan90
10-01-2014, 10:42
Sana katılıyorum kardeşim bende simota kit var ve ses harikaydı sonra katalizörü ve orta susturucuyu iptal ettim düz boru yapıp replika ss magnum taktım. şimdi ise filtrenin o muhteşem sesini duyamıyorum.ss magnumu söküp orjinal susturucuyu takarsam cırlama sesini azaltabilirmiyim.
benim öyle bence güzel bi ses yok cırlaması bariz azalır ama
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.