Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Typer vs M3



chiefkadir
19-07-2008, 00:30
Typer Headers,egsoz,AEM cai(son hali :) )
M3 Cabrio 96 model 321hp imiş ikişer kişiydik ..
Video az sonra :)

Eray Yümsel
19-07-2008, 00:35
bırakta ii olsun abi s52 :)

STP
19-07-2008, 00:40
321 lık makıne arkadan ıtıs model yogunlugu ıle gecmıs olman lazım dıyorum


bırakta ii olsun abi s52 :) iyimiş demedı olm 321 hp İMİŞ dıyo :D

chiefkadir
19-07-2008, 00:46
Valla 321 lik dedi arkadaş tekrar tekrar sordum ..Geçtik neticede ama m3 geçtim diye kasılmıyorum ;) Başka bi m3 geçebilir bizi :)

İlk deneme, 1 üstten vtec mtec açık
http://videos.streetfire.net/video/m3-vs-typer_172393.htm

http://videos.streetfire.net/video/Typer-vs-Bmw-M3-Cabrio_172395.htm

M3 ne durumda bilemiyorum cabrio 96 model dışarıdan temiz bir alet gibi duruyodu,ama bence bakımları eksik vs idi..Tekrar deneyecez en kısa zamanda ;)

Eray Yümsel
19-07-2008, 00:46
haaaaaaa bu saatte bu kadar 2 gündür uyumuyom doru düzgün :D

geçmiş olması lazım tabi 200 e kadar :)

M3CSL
19-07-2008, 00:48
m3 un cabrıo olması ısı bozar en az 2 boy kafadan yavas:) ama genede alması lazım.. ust devri sever m3 60ın altında basılmaz:):) bide sağlık durumu baya önemli:)

chiefkadir
19-07-2008, 00:50
İlk denemelerin videosunu yapmadık ben tek kişi onlar 3 kişi tavan ve cam orda çok fark oldu söylemeyim,
Videolarda ibo yanımdaydı m3 ise cam tavan kapalı ve 2 kişi..

M3CSL
19-07-2008, 00:52
106da ıyı gitmıs;)
ama m3un bakıma ıhtıyacı var...

Cem.B
19-07-2008, 00:54
aynen ya 106 yüklüydü yada m3 te bişi vardı ztn m3ü recep ivedik style biri sürüo sanırım:)

Eray Yümsel
19-07-2008, 00:56
BMK Typer vs M3

http://www.youtube.com/watch?v=xB4z4SjygpU

beyin filtre falan full yüklüydü bu zamanlarında sanırım....çekende m5

Safak
19-07-2008, 00:58
M3 için gördüğüm kadarı ile kötü ellerde kullanılmış diyebilirim, bu kadar kötü yürüyorsa, bakım falan kurtarmaz o aleti :) Hazır cabrio iken mevsiklik karizmasından yararlanmak daha hayırlı olur :)

Type-R ın daha önce de 321 M3 geçtiği videolar gördüm, o konuda diyecek birşey yokta...Bu M3 cidden çok kötü yürüyor :)

Kadir başkan imkan olursa başka 321 M3 ler ile de denersen daha kararlı sonuçlar elde edebilirsin...Mümkünse birde 286 5 ileri ile dene... Onların daha emisyonsuz motorlardır, şanızman oranı aynıdır sadece 6. vites yoktur ama difr. oranı farklıdır. Type-R ile daha çekişmeli olabilir.

Maşallah Type-R'a...

STP
19-07-2008, 00:59
dedıgım gıbı sonuc normal

chiefkadir
19-07-2008, 01:01
Yanlız yorum yazan arkadaşlardan şunu rica edecem samimi olarak , lütfen m3 ü süren arkadaş için olumsuz bir yorum yazmayın aram açılmasın video yüzünden. Kendileri rica etmiştir denemişizdir.Bir daha deneriz belki geçiliriz aman rica ediyorum espride olsa bişey yazmayalım..Saolun ;)
Bir video daha var az sonra...

chiefkadir
19-07-2008, 01:04
Buda 1.viteste basıp biraz sardığım ve en yakın gittiğimiz video ..Daha seyri güzel :)
http://videos.streetfire.net/video/m3-vs-typer-1roll_172399.htm

M3CSL
19-07-2008, 01:04
2. vıteste basılan videoda vıtes kaçırma var sanırım şimdi farkettım;)

eray bmk m3 vıdeoları efsane ztn:) beyın vardı o videolarda bide m3te 286lık orda :)

STP
19-07-2008, 01:06
2. vıteste basılan videoda vıtes kaçırma var sanırım şimdi farkettım;)

eray bmk m3 vıdeoları efsane ztn:) beyın vardı o videolarda bide m3te 286lık orda :)

haa yıne laf sokma mevzusu, 286 lık ı beyın ıle ancak ole gectı dıyosun yıne karalama kampanyası ,supersın olm cıdden supersın,Fırat ın senın ıcın yazdıklarına sımdı dahada hak verıyorum... bmk nın e46 ılede vıdeosu var unutnma ;)

Eray Yümsel
19-07-2008, 01:08
2. vıteste basılan videoda vıtes kaçırma var sanırım şimdi farkettım;)

eray bmk m3 vıdeoları efsane ztn:) beyın vardı o videolarda bide m3te 286lık orda :)

typer ada beyin tak m3 ede beyin tak typer gene geçer kabul etmek lazım...

bide 286 m3 leri yabana atma çok iyi iş çıkarırlar kendileri :)

chiefkadir
19-07-2008, 01:09
M3 için gördüğüm kadarı ile kötü ellerde kullanılmış diyebilirim, bu kadar kötü yürüyorsa, bakım falan kurtarmaz o aleti :) Hazır cabrio iken mevsiklik karizmasından yararlanmak daha hayırlı olur :)

Type-R ın daha önce de 321 M3 geçtiği videolar gördüm, o konuda diyecek birşey yokta...Bu M3 cidden çok kötü yürüyor :)

Kadir başkan imkan olursa başka 321 M3 ler ile de denersen daha kararlı sonuçlar elde edebilirsin...Mümkünse birde 286 5 ileri ile dene... Onların daha emisyonsuz motorlardır, şanızman oranı aynıdır sadece 6. vites yoktur ama difr. oranı farklıdır. Type-R ile daha çekişmeli olabilir.

Maşallah Type-R'a...Bir m3 daha var ama denemek istemiyorum açıkcası,bu arabayla alakası yok..Normal coupe gerçi o bundan hafiftir ama tam apaçilerin elinde sadece benzin alıp bira ellerinde geziyolar..Zevk almayız yane ;)
Düzgün bakımlı bir coupe m3 ile neolur merak ediyorum..

DoDo_hamann
19-07-2008, 01:09
güzel yürümüş ctr yine:)
yürüyelim abi artık bizde bir ara:)Maşallah.

Eray Yümsel
19-07-2008, 01:10
Bir m3 daha var ama denemek istemiyorum açıkcası,bu arabayla alakası yok..Normal coupe gerçi o bundan hafiftir ama tam apaçilerin elinde sadece benzin alıp bira ellerinde geziyolar..Zevk almayız yane ;)
Düzgün bakımlı bir coupe m3 ile neolur merak ediyorum..

tam olarak spec ne var abi. beyin takılımı ?

takılıysa geçersin

chiefkadir
19-07-2008, 01:11
güzel yürümüş ctr yine:)
yürüyelim abi artık bizde bir ara:)Maşallah.Saol kardeş,bakarız müsait olduğun zaman ;)

chiefkadir
19-07-2008, 01:12
tam olarak spec ne var abi. beyin takılımı ?

takılıysa geçersinEray typerı kastediyosan beyin yok . header,egsoz,cai ,
m3 ü diyosan yoktur olsa üzer herhalde ;)

Safak
19-07-2008, 01:14
Bir m3 daha var ama denemek istemiyorum açıkcası,bu arabayla alakası yok..Normal coupe gerçi o bundan hafiftir ama tam apaçilerin elinde sadece benzin alıp bira ellerinde geziyolar..Zevk almayız yane ;)
Düzgün bakımlı bir coupe m3 ile neolur merak ediyorum..

M3 lerin KM handikapı var...Fiyatları düşünce genelde prestij otomobili oldu...Araba dediğimizin gideri boyasının parlaklığından belli olmuyor başkanım daha iyi bilirsin.

Burada diyecek birşey yok...Ne çıkarsa bahtına :) Type-R da bişiler var mı? Yoksa Stock mu?

Bu arada günlük kullanım için aldığın GOLF'ünü gördüm diğer forum da hayırlı olsun.

Eray Yümsel
19-07-2008, 01:16
Eray typerı kastediyosan beyin yok . header,egsoz,cai ,
m3 ü diyosan yoktur olsa üzer herhalde ;)

yok seni kast ettim tamamen abi... ozaman şöyle bi sonuç çıkardım bende..

beyinsiz typer m3 geçemez derim... ama beyin typer da güzel iş yapıyo

bu m3 sanırım şafağında dediği gibi sorunlu biraz yada problemli. sıkı bi m3 le video isteriz :D

tekrar diyorum beyinli typer durduralamaz :p

M3CSL
19-07-2008, 01:17
haa yıne laf sokma mevzusu, 286 lık ı beyın ıle ancak ole gectı dıyosun yıne karalama kampanyası ,supersın olm cıdden supersın,Fırat ın senın ıcın yazdıklarına sımdı dahada hak verıyorum... bmk nın e46 ılede vıdeosu var unutnma ;)

neden laf sokıyım ya 2sıde arkadasımız belırtmek ıcın dedım 286 olduunu ztn bmwciler bilir bır yere kadar cok benzer gider 321lık ıle;)

typer ada beyin tak m3 ede beyin tak typer gene geçer kabul etmek lazım...

bide 286 m3 leri yabana atma çok iyi iş çıkarırlar kendileri :)

herhalde ya beyınlı ctr gecer ztn..
ama e46 bıraz daha iyi gibi gelıoı bana deneyenlerde öle dıo;)

M3CSL
19-07-2008, 01:21
yok seni kast ettim tamamen abi... ozaman şöyle bi sonuç çıkardım bende..

beyinsiz typer m3 geçemez derim... ama beyin typer da güzel iş yapıyo

bu m3 sanırım şafağında dediği gibi sorunlu biraz yada problemli. sıkı bi m3 le video isteriz :D

tekrar diyorum beyinli typer durduralamaz :p

beyınsız typer e46 m3 yada sağlıklı e36yı bencede gecemez.. burda cabrıo olması bıraz ısı bozmus...

beyınlı 36yı gecer e46ylada 220lı hıza kadar gecer bmkdan aklımda kalan o:p:D

chiefkadir
19-07-2008, 01:22
M3 lerin KM handikapı var...Fiyatları düşünce genelde prestij otomobili oldu...Araba dediğimizin gideri boyasının parlaklığından belli olmuyor başkanım daha iyi bilirsin.

Burada diyecek birşey yok...Ne çıkarsa bahtına :) Type-R da bişiler var mı? Yoksa Stock mu?

Bu arada günlük kullanım için aldığın GOLF'ünü gördüm diğer forum da hayırlı olsun.M3 lerde değişken hakkaten sağlıklısını baz almak lazım.. 330i triptronik ile denemiştim 7-8 boy geçtim gerçi o temiz ve bakımlıydı ama bilemiyorum belkide otomatik olduğu için fark olmuştur.

Typer stok sayılırmı sayılmazmı bilmiyorumda cai,egsoz,headers ile çok farkettiği kesin ;)

Golf için teşekkürler :)

Eray bu hafta conta yapacaktık olmadı,kproyuda 1 aya kadar yaparız diyodum ama kararsızım ..ist.de olsam belki o kadar typerın arasında yapardım.bura kısır..

Juggernaut
19-07-2008, 02:06
M3'ün bayağı bi sorunlu olduğu kesin yoksa headers egsoz filtre ile typer'ın m3 geçmesi zor.

basar13
19-07-2008, 03:20
m3 durumu baya kotu gibi baktırmak lazım beraber konusalım typr la 320d denıyelm

TAM35GNY
19-07-2008, 05:38
Rolling yaparken sigara o da guzel :D

Diger m3lu de bira icio demek :D

Fır@t
19-07-2008, 09:56
m3'un sahıbının haberı yok sankı yurudugunuzden ole ne guzel pofurdetıyo cuarayı :D hıc kasma fılan yok,yarısma modunda dııl...
bu arada hayırlı yolculuklar,gıttıgın yerde dıkkatlı oL mollalar ellemesın :)

OmerRS
19-07-2008, 11:13
bırakta ii olsun abi s52 :)

S50 abi S52 değil. S52 ler 240 hp Us te var sadece.

EEE
19-07-2008, 11:30
M3 un kesın vanoss u problemlıdır yurumemesıne neden odur gıbıme gelıyor...
Adada arkadasımın 321 lık m3 une bınmıstım sadece balata vardı sadece sunu soleyım bu kadarlık bır typer saglılklı M3 u yavas gecsın...
0-100:5.2-5.4 arasında cıkıyordu M3, typer damı 5 sanıye yanı..
Guzel paylasım genede

BMK TypeR
19-07-2008, 11:53
neden laf sokıyım ya 2sıde arkadasımız belırtmek ıcın dedım 286 olduunu ztn bmwciler bilir bır yere kadar cok benzer gider 321lık ıle;)


herhalde ya beyınlı ctr gecer ztn..
ama e46 bıraz daha iyi gibi gelıoı bana deneyenlerde öle dıo;)

serkan e36 tar plaka 286hp orjınal 101.000de ıst satıldı burda ıkı tane boyasız cok temız 321lık m3 gecti:)

BMK TypeR
19-07-2008, 11:54
S50 abi S52 değil. S52 ler 240 hp Us te var sadece.

us dekıler s serısı degıl 286m3 s50 321lık s52 e46 m3 s54 :)

OmerRS
19-07-2008, 11:55
us dekıler s serısı degıl 286m3 s50 321lık s52 e46 m3 s54 :)

hayır. 286 lıklar S50B30. 321 likler S50B32. 240 lıklar da var sadece S52 onlar da 240 hp.

BMK TypeR
19-07-2008, 11:56
hayır. 286 lıklar S50B30. 321 likler S50B32. 240 lıklar da var sadece S52 onlar da 240 hp.

yanlışın var:) iyi arastir

BMK TypeR
19-07-2008, 11:57
bu arada heders egsoz fılıtreyle m3 gecmek ımkansız:) saglıklı m3 tabi, ben 9000kmde yurudum drek 4 boy actı 2-3 de yanyana gıttık 4-5 vıtes 3-4 boy oldu.

OmerRS
19-07-2008, 11:58
yanlışın var:) iyi arastir

"[edit] S50B30US
The S50B30US was a 3.0 L version, which powered the US-spec E36 M3. Power was 240 hp (179 kW). Unlike the RoW S50, this engine used a regular M50 intake in lieu of the individual throttle body set up and hydraulic valve lifters in lieu of solid ones. The cylinder head and the VANOS system are also different on the US S50 versus the RoW model; again having more in common with the regular M50 than the Euro S50.

Applications:

1995 E36 M3

[edit] S50B30
The S50B30 was a special sports-oriented 3.0 L version, which powered the RoW spec E36 M3. Power is 286 hp (210 kW). The S50B30 has a bore of 86mm and a stroke of 85.8mm, with a total displacement of 2990cc. The engine has a maximum permissible speed of 7280rpm +/-80, and a permissible constant speed of 7000rpm. It used an ITB intake system with an oversized MAF and a tubular exhaust manifold. The cylinder head was unique and the VANOS system was more advanced than the one used on normal M50s.

Applications:

1992-1995 E36 M3

[edit] S50B32
The S50B32 was an evolution version of the S50B30. Power of the 3.2 L version is 321 hp. This engine has a bore of 86.4 mm and a stroke of 91.0 mm giving a displacement of 3201 cc. It has a maximum permissible speed of 7600 +/-50 rpm, and a permissible constant speed of 7400 rpm.

The US counterpart, the S52B32, shared some of the European versions' internal dimensions but was festooned with the restrictive M52B28 intake manifold and used a cylinder head design more akin to the M52 than to its fire-breathing European cousin. Power for the S52B32 was only 240 hp and maximum permissible engine speed was in the 6500 rpm range since it used hydraulic lifters instead of solid ones.

Applications:

1996-1999 E36 M3
1997-2000 M Roadster
1998-2000 M Coupe "

BMK TypeR
19-07-2008, 12:01
"[edit] S50B30US
The S50B30US was a 3.0 L version, which powered the US-spec E36 M3. Power was 240 hp (179 kW). Unlike the RoW S50, this engine used a regular M50 intake in lieu of the individual throttle body set up and hydraulic valve lifters in lieu of solid ones. The cylinder head and the VANOS system are also different on the US S50 versus the RoW model; again having more in common with the regular M50 than the Euro S50.

Applications:

1995 E36 M3

[edit] S50B30
The S50B30 was a special sports-oriented 3.0 L version, which powered the RoW spec E36 M3. Power is 286 hp (210 kW). The S50B30 has a bore of 86mm and a stroke of 85.8mm, with a total displacement of 2990cc. The engine has a maximum permissible speed of 7280rpm +/-80, and a permissible constant speed of 7000rpm. It used an ITB intake system with an oversized MAF and a tubular exhaust manifold. The cylinder head was unique and the VANOS system was more advanced than the one used on normal M50s.

Applications:

1992-1995 E36 M3

[edit] S50B32
The S50B32 was an evolution version of the S50B30. Power of the 3.2 L version is 321 hp. This engine has a bore of 86.4 mm and a stroke of 91.0 mm giving a displacement of 3201 cc. It has a maximum permissible speed of 7600 +/-50 rpm, and a permissible constant speed of 7400 rpm.

The US counterpart, the S52B32, shared some of the European versions' internal dimensions but was festooned with the restrictive M52B28 intake manifold and used a cylinder head design more akin to the M52 than to its fire-breathing European cousin. Power for the S52B32 was only 240 hp and maximum permissible engine speed was in the 6500 rpm range since it used hydraulic lifters instead of solid ones.

Applications:

1996-1999 E36 M3
1997-2000 M Roadster
1998-2000 M Coupe "

arkadasım 92-95 arası 321lık yok

M3CSL
19-07-2008, 12:02
serkan e36 tar plaka 286hp orjınal 101.000de ıst satıldı burda ıkı tane boyasız cok temız 321lık m3 gecti:)

GÜZEL olmus:) ztn bakımlı m3 her turlu yurur 321 286 farketmez...
mugen s2k ıle mavı e36 nın videolarını hatırlıyanlar vardır belkı.. m3 uzayıp gidıodu önde en temız m3lerden biriydi trda;)

OmerRS
19-07-2008, 12:03
Orda öyle bişey yazmıyor zaten. Onuda ben yazmadım biraz araştır ne diyim. 321 lik motorlar s50 dir s52 değil.
http://www.dtmpower.net/forum/australia/159867-great-s50b30-s50b32-s50b30us-s52b32us-debate.html
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50


S50B32
The S50B32 was an evolution version of the S50B30. Power of the 3.2 L version is 321 hp. This engine has a bore of 86.4 mm and a stroke of 91.0 mm giving a displacement of 3201 cc. It has a maximum permissible speed of 7600 +/-50 rpm, and a permissible constant speed of 7400 rpm.

The US counterpart, the S52B32, shared some of the European versions' internal dimensions but was festooned with the restrictive M52B28 intake manifold and used a cylinder head design more akin to the M52 than to its fire-breathing European cousin. Power for the S52B32 was only 240 hp and maximum permissible engine speed was in the 6500 rpm range since it used hydraulic lifters instead of solid ones.

Applications:

1996-1999 E36 M3
1997-2000 M Roadster
1998-2000 M Coupe

BMK TypeR
19-07-2008, 12:07
evt baktım 321lık s50b32:)) mış

EEE
19-07-2008, 12:07
Superchıpli e36 321 hp M3 ile e46 stock M3 denemesi yapan arkadaslarım vardı seneler once hemen hemen aynı araba gıbıydıler fark yok dıyebılırım
E46 m3 u cok farklı gıbı gozde buyutmeye gerek yok E36 ya yakın bırsey

M3CSL
19-07-2008, 12:08
ömerın dedığı doru sanırım bende baktım, usadakıler 240lıklar s52 gozukuyo...
321lıkler s50b32 dıe gecmıs.. bende s52 bılıodum...:S

BMK TypeR
19-07-2008, 12:09
e36 m3 286 e36 m3 321 e46 m3 10.000kmde yada 20.000kmdekını beyınlı typerda zor gecer typerda egzantrık varsa 230kadar yurur anca:)
m3 senteyı ve sıbob ayarını cabuk bozan arac ve kayıp 40hp helekı vanustada problem varsa m3 cok rahat gecer typer

M3CSL
19-07-2008, 12:18
e36 m3 286 e36 m3 321 e46 m3 10.000kmde yada 20.000kmdekını beyınlı typerda zor gecer typerda egzantrık varsa 230kadar yurur anca:)
m3 senteyı ve sıbob ayarını cabuk bozan arac ve kayıp 40hp helekı vanustada problem varsa m3 cok rahat gecer typer

typerı olAN BİRİNDEN BUNları duymak moralını bozar hondacıların:D,

yaw senın denedıın e46 sağlıklı deılmıydı ya?

EEE
19-07-2008, 12:20
typerı olAN BİRİNDEN BUNları duymak moralını bozar hondacıların:D,

yaw senın denedıın e46 sağlıklı deılmıydı ya?

adam gerceklerı soluyor :D:p

M3 yanlıs bılmıyorsam en ıyı atmo motor

Juggernaut
19-07-2008, 12:51
typerı olAN BİRİNDEN BUNları duymak moralını bozar hondacıların:D,

yaw senın denedıın e46 sağlıklı deılmıydı ya?

Niye moralini bozsun serkan kendinden daha güçsüz bir arabaya geçilmiyo ya:)

BMK TypeR
19-07-2008, 13:15
Niye moralini bozsun serkan kendinden daha güçsüz bir arabaya geçilmiyo ya:)

7 m3, 1 zm3 denedım 2 tanesı gectı:) benım demek ıstedıgım 10bın 20bındekı m3 le 70-80bındekı aynı olmuyo sente kacık oluyo:) sıbob ayarı bozuk oluyo bu arada gecıldıgım aracta beyın egsoz fılıtre vardı artı 9000kmdedı 60kg hafıfletılmıstı,

basar13
19-07-2008, 13:18
z4 lede deneriz istersen bundan 20 hp fazla 343 luk motor var vidyoda koyarız buraya

BMK TypeR
19-07-2008, 13:23
z4 lede deneriz istersen bundan 20 hp fazla 343 luk motor var vidyoda koyarız buraya
20hp fazla ama 300kg hafif diyicektin ist gelınce deneyelim bi ne olcak:)

basar13
19-07-2008, 13:26
20hp fazla ama 300kg hafif diyicektin ist gelınce deneyelim bi ne olcak:)


5k ? :) :P


80-275 kmh


kiloyu karıştırma :D

BMK TypeR
19-07-2008, 13:29
5k ? :) :P


80-275 kmh


kiloyu karıştırma :D

65-275 olur bak:)

iynn-RS
19-07-2008, 13:31
z4 lede deneriz istersen bundan 20 hp fazla 343 luk motor var vidyoda koyarız buraya


başar 350 hp lık saxo-106 lar var ankarada onlarla denetelım ıstersen.


kıloyu karıstırma;):D

basar13
19-07-2008, 13:32
65-275 olur bak:)

euro ? :) :soru:

edo typer
19-07-2008, 13:36
e36 baya bakımsız ızmır cukurunda ben denk gelmedım bakımlısına...kadır abıye bı m3le dene ben dedım...gecersın dedım...hatta denk gelırsen e46 smg bul dedım;) kadır abı ıle aynı specteyken bı arkımda 2004 smg2 komple egzoslu m3 vardı....2de 70kmde roll yapıyoduk...benım 4 bıtınce arka tamponumda oluyodu 5 yaptıgım zmn yuruyodu...beyınlı halım ıle daha deneyemedık arkdas askerde....baska bı m3 ıle denedım beyın varken...cocuk bıraz cahıldı roll konusunda...5ı kacırdım benı gectı sokup devam ettım 6da gene gectım...

m3lerın vanos sorunu yurumeyı cıddı sekılde etkılıyor...ctrye bınen ınsanların %90 ı arabası ıle cok yakından ılgılenıyor perf bakımından...m3lerde ıse bu oran%50lere hatta %40lara dusuyor...saglıklı bı m3 ıle denemek ısterım fıkır edınmek acısından...

basar13
19-07-2008, 13:41
başar 350 hp lık saxo-106 lar var ankarada onlarla denetelım ıstersen.


kıloyu karıstırma;):D


atmosferik 275 e çıkabilen kralını getir deniyelim... yoksa bende tanıyorum turbo saxo-106 sahiplerini istesem denerim ...

basar13
19-07-2008, 13:48
type-r 1250 kg değilmi benim z4 de 1310 kg şuan atmosferik max 275 hp falan değilmi 350 hp de benim araba 3.2 litre birde 275 hp aktarma sorunu yaşıcak falan ? dediğim gibi atmosferik kim isterse denerim ....

basar13
19-07-2008, 13:50
e36 baya bakımsız ızmır cukurunda ben denk gelmedım bakımlısına...kadır abıye bı m3le dene ben dedım...gecersın dedım...hatta denk gelırsen e46 smg bul dedım;) kadır abı ıle aynı specteyken bı arkımda 2004 smg2 komple egzoslu m3 vardı....2de 70kmde roll yapıyoduk...benım 4 bıtınce arka tamponumda oluyodu 5 yaptıgım zmn yuruyodu...beyınlı halım ıle daha deneyemedık arkdas askerde....baska bı m3 ıle denedım beyın varken...cocuk bıraz cahıldı roll konusunda...5ı kacırdım benı gectı sokup devam ettım 6da gene gectım...

m3lerın vanos sorunu yurumeyı cıddı sekılde etkılıyor...ctrye bınen ınsanların %90 ı arabası ıle cok yakından ılgılenıyor perf bakımından...m3lerde ıse bu oran%50lere hatta %40lara dusuyor...saglıklı bı m3 ıle denemek ısterım fıkır edınmek acısından...



bakım kullanım yanlışlığından dolayı yoksa çok m3 gördüm 70 bine 100 binde tıkır tıkır giden piyasada gezen bakımsız hor kullanılmış m3 ler bişey göstermez....

en güzeli teknik verilerle zamanlarla konuşmak yoksa araba var araba var ...



bmk nın denediği 120 bin km deydi 286 lıktı e36 ama gayet güzel yürüyordu 20 bindeki m3 lerle 286 lık

BMK TypeR
19-07-2008, 14:03
type-r 1250 kg değilmi benim z4 de 1310 kg şuan atmosferik max 275 hp falan değilmi 350 hp de benim araba 3.2 litre birde 275 hp aktarma sorunu yaşıcak falan ? dediğim gibi atmosferik kim isterse denerim ....
başar k24 typer var 310hp:) aklında olsun cemal aguş arabası,

teoman_rpm
19-07-2008, 14:05
Kadir abi tebrik ederim masallahı var arabanın goruselim ozledim bi ara ;)

ama diger arkadasları ben anlayamadım ya m3 dediginiz araba bukadar basit bi araba degildir anlam veremiyorum yazdıklarınıza ! ben m3 te kullandım boyle basit bi araba degildir hatta soyle soyliyim bizim arkadasın evo 6 tm si 1.3 basan ve butun ewoları gecen ciddi yuruyen bi evoydu biz smg m3 leri hani oyle 4 boydan fazla gecemiyordukki bu arac komple egzozlu 1.6 basan evo 9 u 4-5 boy geciyordu siz dusunun hani m3 basit bi araba degildir.

ben hatırlıyorum sene 2004 lerde type r lar daha yeniyken standart 106 larla biz komik bi sekilde geciyorduk benimde biraz yuklu ozamana gore bir 106 ım vardı 100 shot nos basanda bu evoyu kullanan arkadasımında 106 sı vardı o nosla bana 3-4 boy atıyordu m3 le denedigimizde 100 shot nosla zar zor geciyordukki demekki benim 106 yıda m3 3-4 boy gecicek demektir.

hani o 106 ımıda type r ın kolay kolay gecebilicegine inanmıyorum nekadar yuklu olursa olsun atmsferik !!!

tabi kimse yanlıs anlamasın ben type r ları kotulemiyorum ama hani gercekler ortada m3 cok ciddi bi aractır bence hani sizin denedginiz m3 lerde sorun var kadir abi sana demiyorum diger type r cı arkadaslara soyluyorum sakın yanlıs anlama seviyorum seni biliyosun :)

ReFiK
19-07-2008, 14:07
Type-R 1150kg S2000 1250kg

basar13
19-07-2008, 14:08
başar k24 typer var 310hp:) aklında olsun cemal aguş arabası,

ok 310 olsun :D geliyim iste arıcam kanka maksat muhabbet

basar13
19-07-2008, 14:09
Type-R 1150kg S2000 1250kg

yenisi 1250 o zmn yanlıs bakmısım eyw

BMK TypeR
19-07-2008, 14:26
kadir araban masallahi var, sımota aem arasındakı farkı soylermısın? fark varmı?

iynn-RS
19-07-2008, 14:29
atmosferik 275 e çıkabilen kralını getir deniyelim... yoksa bende tanıyorum turbo saxo-106 sahiplerini istesem denerim ...

atmosferık yada asırıbesleme ne fark eder.bu ne mantık.
onemlı olan aracın gucu. bu gucu ne sekılde elde ettıgı bırsey degıstırmez.

basar13
19-07-2008, 14:32
atmosferık yada asırıbesleme ne fark eder.bu ne mantık.
onemlı olan aracın gucu. bu gucu ne sekılde elde ettıgı bırsey degıstırmez.


ok........

BMK TypeR
19-07-2008, 14:35
ok........

başar söyledikleri araclarla ben olsam sıfırdan kalkarım:)

basar13
19-07-2008, 14:41
başar söyledikleri araclarla ben olsam sıfırdan kalkarım:)

dogru diosn :)

BMK TypeR
19-07-2008, 14:49
http://ktunnel.com/index.php/1010110A/8e64a53768b3e5a0e586c6d3f9baf47ffa46ddfb5b2e3a89d6 f9abfe6802f21cd17bd6194aab3f0816600

iynn-RS
19-07-2008, 14:49
ya taypar bemeve fasafis.

dun gecenın en hızlısı gene bendım:D

benım denemenın vıdeosu yok olsa cok canlı vıdeo olurdu:D:D

BMK TypeR
19-07-2008, 14:50
http://ktunnel.com/index.php/1010110A/8e64a53768b3e5a0e586c6d3f9baf47ffa46ddfb5b2e3a89d6 f9abfe6825f835ce1ffb1964a5293e16600
http://ktunnel.com/index.php/1010110A/8e64a53768b3e5a0e586c6d3f9baf47ffa46ddfb5b2e3a89d6 f9abfe681cc007b52ecf177cab283a16600

chiefkadir
19-07-2008, 14:54
Kadir abi tebrik ederim masallahı var arabanın goruselim ozledim bi ara ;) ............kadir abi sana demiyorum diger type r cı arkadaslara soyluyorum sakın yanlıs anlama seviyorum seni biliyosun :)Teocum cigerim bende özledim,Serhatıda senide..dediklerine katılıyorum zaten burda ben bütün m3leri geçerim iddiasında değilim haddimizi biliriz:D

Reşit,sağolasın ince ince gidiyo işte ..Aem Cai ile biraz daha iyi olduğu aşikar ..Hp cinsinde 3-4 boy olarakta belki bir boy iyidir ;)
başar , senin dizelin ibonun rs ile gidişini biliyorum yinede bakalım dersen senide kırmam. diğer araban ilede deneriz prb. yok ama ben geçenki gibi Turbo106 ile denemem dersen bizim arkadaşıda üzersin :) Onlada bibakarız noolcak ;)

BMK TypeR
19-07-2008, 14:58
Teocum cigerim bende özledim,Serhatıda senide..dediklerine katılıyorum zaten burda ben bütün m3leri geçerim iddiasında değilim haddimizi biliriz:D

Reşit,sağolasın ince ince gidiyo işte ..Aem Cai ile biraz daha iyi olduğu aşikar ..Hp cinsinde 3-4 boy olarakta belki bir boy iyidir ;)
başar , senin dizelin ibonun rs ile gidişini biliyorum yinede bakalım dersen senide kırmam. diğer araban ilede deneriz prb. yok ama ben geçenki gibi Turbo106 ile denemem dersen bizim arkadaşıda üzersin :) Onlada bibakarız noolcak ;)

sagol kadir bendede sımota vardı aem aldık sımdı benım vıdeoların hepsınde sımota var:)

edo typer
19-07-2008, 15:16
bakım kullanım yanlışlığından dolayı yoksa çok m3 gördüm 70 bine 100 binde tıkır tıkır giden piyasada gezen bakımsız hor kullanılmış m3 ler bişey göstermez....

en güzeli teknik verilerle zamanlarla konuşmak yoksa araba var araba var ...



bmk nın denediği 120 bin km deydi 286 lıktı e36 ama gayet güzel yürüyordu 20 bindeki m3 lerle 286 lık

teknık verılerle konusmak dogrudur bazen ama...karsılastırma yapılan typerla fabrıka cıkısı deıl...bıde sofor konusu cok onemlı araba ne kdr guclu olursa olsun sofor yurutemedıkten sonra sıfırdır...


smg2 sanzımanlı e46 m3lerın yere 245 250 hp verdıgını duydum...bı m3 kullanıcısı olarak dogruluk payı varmıdır soyleyebılır mısın?bu kdr fazla mı aktarım kaybı?

BMK TypeR
19-07-2008, 15:18
teknık verılerle konusmak dogrudur bazen ama...karsılastırma yapılan typerla fabrıka cıkısı deıl...bıde sofor konusu cok onemlı araba ne kdr guclu olursa olsun sofor yurutemedıkten sonra sıfırdır...


smg2 sanzımanlı e46 m3lerın yere 245 250 hp verdıgını duydum...bı m3 kullanıcısı olarak dogruluk payı varmıdır soyleyebılır mısın?bu kdr fazla mı aktarım kaybı?

sibob ayarı bozuk olanlar sente kacık olabılır ama normalde 275gıbı vermesı lazım yere,

edo typer
19-07-2008, 15:26
sibob ayarı bozuk olanlar sente kacık olabılır ama normalde 275gıbı vermesı lazım yere,



eger motor tam 343 hp ıse..yerede 275 verıyo ıse yuzde 23luk bı kayıp demektır...%23 onden motorlu arkadan ıtıslı bı araca gore ıı bı deger...265 270 kabul edersek....235 motorda veren typer 210 hp tekerde verıyor...245 hplık bı typer 220 cıvarı verse...

220:1150=0.191 typerın

270:1500=0.18 m3un e46 m3un agırlıgını bılmedıgım ıcın 1500 yazdım 1600 olması daha olası eger 1600kg alırsak 270:1600=0.168 cıkar karsımıza....

typerın ust vıteslere kdr onde olmasının sebebı budur...tabı ustlerde tork on plana cıktıgı ıcın m3 yurur gıdr;) bu yabı bı bakıs acısı katılanda olabılır katılmayanda...

basar13
19-07-2008, 15:32
teknık verılerle konusmak dogrudur bazen ama...karsılastırma yapılan typerla fabrıka cıkısı deıl...bıde sofor konusu cok onemlı araba ne kdr guclu olursa olsun sofor yurutemedıkten sonra sıfırdır...


smg2 sanzımanlı e46 m3lerın yere 245 250 hp verdıgını duydum...bı m3 kullanıcısı olarak dogruluk payı varmıdır soyleyebılır mısın?bu kdr fazla mı aktarım kaybı?



100 hp fark çıkıyorsa aktarma kaybından değil maalesef motordandır ciddi sıkıntı ...


z4 de şaftta kısa oldugundan aktarma kaybı daha az istanbula geliyim bi ölçtürcem bakalm...


aktarma kaybı tabiki önden çeker araca göre fazla fakat arkadan itişin avantajları çok daha fazla ...

310 hp motorda veren atmosferik type-r ın aktarma kaybı az gibi düşünülsede pati çektiğinden aktarma kaybı arkadan itişe göre 2 katına çıkar...


yere iletemedikden sonra aktarma kaybının az olması çokda önemli değil yüksek hp li araçlarda..


carbon fiber shaftla aktarma kaybı çok daha düşebiliyor rwd araçlarda hem kayıp az hem iletim ve verim çok ... yanlamanın keyfini saymıyoruz tabiki :)

BMK TypeR
19-07-2008, 15:36
eger motor tam 343 hp ıse..yerede 275 verıyo ıse yuzde 23luk bı kayıp demektır...%23 onden motorlu arkadan ıtıslı bı araca gore ıı bı deger...265 270 kabul edersek....235 motorda veren typer 210 hp tekerde verıyor...245 hplık bı typer 220 cıvarı verse...

220:1150=0.191 typerın

270:1500=0.18 m3un e46 m3un agırlıgını bılmedıgım ıcın 1500 yazdım 1600 olması daha olası eger 1600kg alırsak 270:1600=0.168 cıkar karsımıza....

typerın ust vıteslere kdr onde olmasının sebebı budur...tabı ustlerde tork on plana cıktıgı ıcın m3 yurur gıdr;) bu yabı bı bakıs acısı katılanda olabılır katılmayanda...

e46 M3 1540kg

edo typer
19-07-2008, 15:37
e46 M3 1540kg

:D dengelı sallamısım:D

edo typer
19-07-2008, 15:40
100 hp fark çıkıyorsa aktarma kaybından değil maalesef motordandır ciddi sıkıntı ...


z4 de şaftta kısa oldugundan aktarma kaybı daha az istanbula geliyim bi ölçtürcem bakalm...


aktarma kaybı tabiki önden çeker araca göre fazla fakat arkadan itişin avantajları çok daha fazla ...

310 hp motorda veren atmosferik type-r ın aktarma kaybı az gibi düşünülsede pati çektiğinden aktarma kaybı arkadan itişe göre 2 katına çıkar...


yere iletemedikden sonra aktarma kaybının az olması çokda önemli değil yüksek hp li araçlarda..


carbon fiber shaftla aktarma kaybı çok daha düşebiliyor rwd araçlarda hem kayıp az hem iletim ve verim çok ... yanlamanın keyfini saymıyoruz tabiki :)



:D z4m e lafımız yok...hem kılo hem sası kısalıgından cok avantajlı e46ya gore...


patınaj konusunda haklısın...ztn 1. vıtes vıdeosunda bu aracla bıle fazla fark yapmamıs typer...rollıng konusunda yorum yapmıstım...

bızde bıraz sorunluyoz:D roll olsun 6kda olsun:d cok sey ıstıyoz:D typer sıfırdan yurumek konusunda bıraz sorunlu:D hatta baya sorunlu:D

basar13
19-07-2008, 16:00
:D z4m e lafımız yok...hem kılo hem sası kısalıgından cok avantajlı e46ya gore...


patınaj konusunda haklısın...ztn 1. vıtes vıdeosunda bu aracla bıle fazla fark yapmamıs typer...rollıng konusunda yorum yapmıstım...

bızde bıraz sorunluyoz:D roll olsun 6kda olsun:d cok sey ıstıyoz:D typer sıfırdan yurumek konusunda bıraz sorunlu:D hatta baya sorunlu:D


m3 le aynı motor yaw 230 kg ın lafı olmaz :P

5k euro olarak demiştim min bet :D

http://www.grafixpressions.com/prev/nabest.gif

edo typer
19-07-2008, 17:00
m3 le aynı motor yaw 230 kg ın lafı olmaz :P

5k euro olarak demiştim min bet :D

http://www.grafixpressions.com/prev/nabest.gif

:D uzebılcek araclar var;) na olarak;)

basar13
19-07-2008, 17:18
olur tabi niye olmasın

soneR
19-07-2008, 18:06
m3 de bakım ve motor durumu bence hiç sağlıklı değil sonucun böyle olmaması lazım mantıken..

güzel video sağolun..

umut01
19-07-2008, 20:17
ctr ye de m3e de maşallah.

hacker-kan
19-07-2008, 23:57
:icon_tup:elininize sağlık güsel videolar...iki aracada maşallah...:icon_tup:

basar13
20-07-2008, 00:49
bikaç yerdende baktım type-r 1280 kg diyor ....??? bilenler bi yazsın kaç kg typr

edo typer
20-07-2008, 01:03
bikaç yerdende baktım type-r 1280 kg diyor ....??? bilenler bi yazsın kaç kg typr

1180 kg bos agılırk...ceyrek depo benzın ve setle cıktıgımda 1230 kg vermıstı kantarda...

basar13
20-07-2008, 01:09
anladm bmwde %85 depo dolu 7 kg bagaj lı veriler bağzılarındada 70 kg sürücü ekli toplam kgda...

benimkide çeyrek depo 1270 kg falan olur...

ahmetgurlek
20-07-2008, 11:33
kadir abinin setup ına sahip ctr nin 286 veya 321 lik m3 leri belli bi hıza kadar geçebileceğini düşünüyorum. arada ciddi bi kilo farkı var, ayrıca vtec üstü basıldığı için m3 tork avantajını da kullanamıyor. lakin, arada bu kadar fark olması bana çok mantıklı gelmedi. ben de arkadaşımın 286 lık m3 ünü kullandım. inanın megane rs le diil 1.5 dci ile geçerim diye düşündüm. ondan sonra öğrendim ki yatak sarmış alet.

demek istediğim maalesef bu m3 ler genelde drift amaçlı, hor kullanılıyorlar. düzgün bakımlı bi m3 ü belki gene geçebilir type r ama bu kadar bi fark olmaz diye düşünüyorum..

bu arada bi arkadaş m3 ün 0-100 ü 5.2-5.4, type r da mı 5 sn demiş. burda rolling yapılıyor, 0-100 değil. type r ın alt devirleri zayıf, o yüzden 0-100 de geride kalır. ama rolling de işler değişir. type r hafifliğini ve yüksek devir avantajını kullanır...

EEE
20-07-2008, 12:43
bu arada bi arkadaş m3 ün 0-100 ü 5.2-5.4, type r da mı 5 sn demiş. burda rolling yapılıyor, 0-100 değil. type r ın alt devirleri zayıf, o yüzden 0-100 de geride kalır. ama rolling de işler değişir. type r hafifliğini ve yüksek devir avantajını kullanır...

bunu yazan benım birader..bu bahsettıgım degerler stock m3 ve kadırın typer ı ıcın ornekledım..yoksa 5 sanıye olan typer lar vardır...
stock cadde lastıklerıyle 5 sanıyede cıkan araba 100-200 de de ıyı gıder...
helekı bu 321 hp lık m3 ıse...
hıc kalkıs yapmadın galıba kalkısda alt devrın onemı yoktur

basar13
20-07-2008, 14:28
E36 M3 VS MUGEN S2000

http://www.youtube.com/watch?v=Dto7b5Tffks

M_PROJECT
20-07-2008, 17:55
http://www.youtube.com/watch?v=2uoOS4oQovs

M3 Vs. Civic Vs. WRX

tool
20-07-2008, 19:25
http://www.youtube.com/watch?v=NvitWDCbOjs

RSX vs M3

ahmetgurlek
21-07-2008, 10:16
bunu yazan benım birader..bu bahsettıgım degerler stock m3 ve kadırın typer ı ıcın ornekledım..yoksa 5 sanıye olan typer lar vardır...
stock cadde lastıklerıyle 5 sanıyede cıkan araba 100-200 de de ıyı gıder...
helekı bu 321 hp lık m3 ıse...
hıc kalkıs yapmadın galıba kalkısda alt devrın onemı yoktur

yazdıklarına katılmıyorum.

0-100 ü iyi olan bi arabanın 100-200 ü de iyi olur diye bi genelleme yapmak doğru olmaz. tam tersi de geçerli. 0-100 ü kötü olan bi arabanın da 100-200 ü illa kötü olcak diyemeyiz. 0-100 kalkıştır, 100-200 ara hızlanmadır. her ikisinde bambaşka faktörler daha belirleyici olur. aktarım, şanzıman, ağırlık, tork, devir gibi. örneğin 535 d nin 0-100 hızlanması 400 hp m5 ten yaklaşık 1 sn daha kötü olmasına rağmen ara hızlanmaların hepsinde m5 ten daha hızlıdır. (80-120 hızlanmada arada 1 saniye daha iyi...)

basar13
21-07-2008, 11:49
http://www.youtube.com/watch?v=2uoOS4oQovs

M3 Vs. Civic Vs. WRX

240 hp lik amerikan m3 değilmi ?? 321 lik e36dan bahsetmiyomuyuz


neyse konu uzatmadan ikiside güzel araçlar herkese kazasız belasız

PALERMO
21-07-2008, 12:10
yazdıklarına katılmıyorum.

0-100 ü iyi olan bi arabanın 100-200 ü de iyi olur diye bi genelleme yapmak doğru olmaz. tam tersi de geçerli. 0-100 ü kötü olan bi arabanın da 100-200 ü illa kötü olcak diyemeyiz. 0-100 kalkıştır, 100-200 ara hızlanmadır. her ikisinde bambaşka faktörler daha belirleyici olur. aktarım, şanzıman, ağırlık, tork, devir gibi. örneğin 535 d nin 0-100 hızlanması 400 hp m5 ten yaklaşık 1 sn daha kötü olmasına rağmen ara hızlanmaların hepsinde m5 ten daha hızlıdır. (80-120 hızlanmada arada 1 saniye daha iyi...)

Ara hızlanma derken dergilerin 4. 5. viteste yaptıkları testlerse Type-R'ın hiçbir aracı geçememesi lazım o zaman?

iynn-RS
21-07-2008, 12:32
Ara hızlanma derken dergilerin 4. 5. viteste yaptıkları testlerse Type-R'ın hiçbir aracı geçememesi lazım o zaman?

ne alaka anlamadım?

ahmetgurlek
21-07-2008, 12:34
Ara hızlanma derken dergilerin 4. 5. viteste yaptıkları testlerse Type-R'ın hiçbir aracı geçememesi lazım o zaman?

helal olsun o kadar yazılandan bunu çıkarttın demek...

80-120 ara hızlanmadır, 80-140, 80-160 veya 80-200 de ara hızlanmadır. ayrıca type r ın 80-120 si yanlış hatırlamıyorsam 5.5-6 sn civarıydı... yani senin sandığın kadar kötü değil.. tam rakamı bilen arkadaşlar düzeltsin lütfen..

PALERMO
21-07-2008, 12:43
Demek istediğim şeyi anlatamıyorum herhalde.


Ara hızlanmadan kastınız dergilerin 60-120, 80-120 gibi testleri midir?

O hızlanmalarda araçların en üst viteslerde kullanıldığını söylemeye çalışıyorum.


Yani o hızlanma süreleri ölçü olamaz. Type-R'ı olan hiçbir adam da 80'le giderken rollinge 4. 5. viteste başlamaz.


535d her hızlanmada M5'den daha iyi diyorsun. Ben de bunu anlamıyorum.

iynn-RS
21-07-2008, 12:55
type-r 80kmh ıle 2. vıteste gectıgı rakıbını 3. vıteste de 4. vıteste de 5. vıtestede gecer.
(tabı rakıpte aynı vıteste olacak)
type-r ın alt devırlerıde yeterınce guclu ve cok kısa bır sanzumana sahıp.

ama s2000 dersek 2.vıtes 80kmh den roll yapıp gectıgı rakıbını 4.vıtes 80kmh den yaptıgı rollde gecemeyebılır.

onun ıcın 0-100 le ara hızlanmaların alakası yoktur.

Dragger
21-07-2008, 13:28
Bakımlı bir M3, sürücü hatası olmadıkca hicbir sekilde gecilmez TypeR'a...

EEE
21-07-2008, 20:07
yazdıklarına katılmıyorum.

0-100 ü iyi olan bi arabanın 100-200 ü de iyi olur diye bi genelleme yapmak doğru olmaz. tam tersi de geçerli. 0-100 ü kötü olan bi arabanın da 100-200 ü illa kötü olcak diyemeyiz. 0-100 kalkıştır, 100-200 ara hızlanmadır. her ikisinde bambaşka faktörler daha belirleyici olur. aktarım, şanzıman, ağırlık, tork, devir gibi. örneğin 535 d nin 0-100 hızlanması 400 hp m5 ten yaklaşık 1 sn daha kötü olmasına rağmen ara hızlanmaların hepsinde m5 ten daha hızlıdır. (80-120 hızlanmada arada 1 saniye daha iyi...)

kardesım guzel demıssın dogruluk payında var ama mevzu 321 hp m3 bu orneklemeyle demıstım...
senın ornegın turbo ve atmo karsılastırıması turbonun ıyı roll yapması kuvvetle muhtemel...

M_PROJECT
21-07-2008, 22:19
240 hp lik amerikan m3 değilmi ?? 321 lik e36dan bahsetmiyomuyuz


neyse konu uzatmadan ikiside güzel araçlar herkese kazasız belasız

321 olabilir ben fikir olsun diye koydum ...

basar13
21-07-2008, 22:58
321 olabilir ben fikir olsun diye koydum ...

Eyw... 95 model diyor o zaman 321 lik m3 yoktu amerikanlarda 286 lik
yerine 240hp verildi diye biliyorm...

Typerla 320d i denemek icin haber bekliyorum ...

Eray Yümsel
21-07-2008, 23:02
s50b32 series US edition 250hp olarak 1994 senesinde verilmiş sadece....

basar13
21-07-2008, 23:06
s50b32 series US edition 250hp olarak 1994 senesinde verilmiş sadece....

Şimdı bakamıyorm netten 321 lik kacta cıkms?

Eray Yümsel
21-07-2008, 23:07
s50 b32 si 1995 senesinde...
s52 b32 si 1996 senesinde...

basar13
21-07-2008, 23:18
286 lık s50 b30 1992-1995

321lik s50b32 1996-1999

240 hp lik usa s52 b32

basar13
21-07-2008, 23:22
s50b32 series US edition 250hp olarak 1994 senesinde verilmiş sadece....


The third-gen 3 Series (E36) was introduced in 1992. While Europe got an M3 that year, America had to wait three more years to slip behind the wheel of the line's high-sport version. BMW brought in 2953 '94 M3s, but sold them as '95s.

For '95, the M3 coupe used a 3.0-liter 24-valve DOHC inline-six-cylinder engine. This sonorous, rev-happy powerplant made 240 horses at 6000 rpm, with max torque coming in at 225 lb-ft at 4250. This was less than the 286-horsepower Euro-spec motor, but significantly better than the standard 325is' 189-horse six.




95 model diye satılmış 240 hp lik amerikan m3 ler 96 da 321 lik çıkmış .. zaten vidyoda gidişindende belli 240 lık oldugu ...

Eray Yümsel
21-07-2008, 23:23
edittttttttttt

Eray Yümsel
21-07-2008, 23:24
editttttttt

basar13
21-07-2008, 23:29
sorun orda 240 lık s52 b32 yok s52 b30 var :) oda 96 99 yılları arasında çıkmış...

? :)
http://tr.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Serisi
1992-1997 M3 - 3.0 L S50B30 I6, 286 PS (210 kW)
1995-2000 M3 - 3.2 L S50B32 I6, 321 PS (236 kW)
1995 M3 - 3.0 L S50B30US I6, 240 hp (179 kW)
1996-1999 M3 - 3.2 L S52B32 I6, 240 hp (179 kW)




http://www.motortrend.com/buyersguide/preowned/112_0302_1995_1999_bmw_m3/index.html


The third-gen 3 Series (E36) was introduced in 1992. While Europe got an M3 that year, America had to wait three more years to slip behind the wheel of the line's high-sport version. BMW brought in 2953 '94 M3s, but sold them as '95s.

For '95, the M3 coupe used a 3.0-liter 24-valve DOHC inline-six-cylinder engine. This sonorous, rev-happy powerplant made 240 horses at 6000 rpm, with max torque coming in at 225 lb-ft at 4250. This was less than the 286-horsepower Euro-spec motor, but significantly better than the standard 325is' 189-horse six.




:) :)

Eray Yümsel
21-07-2008, 23:31
yanlış yazdım... uykusuzluktan bayılmak üzereyim elim sürçtü :D

basar13
21-07-2008, 23:34
yanlış yazdım... uykusuzluktan bayılmak üzereyim elim sürçtü :D

canın sagolsun bmwci kardeşm :D

bende oyle hatırlıyodumda tam bakmadan emin konusmak istemedim...

chiefkadir
21-07-2008, 23:57
Typerla 320d i denemek icin haber bekliyorum ...Bizim arkadaşın Chiplediği 1.7 Corsa ile deneriz önce baktık sınıfı geçiyo bmw o zaman typer ayarlarız..Öyle yekten typerla denemek istiyorum yok :D
Son speedweekend'da Corsa 1.7 ile Chipli Bmw 320d yarışından Corsa galip çıkmıştı ;)

Absinthé
22-07-2008, 00:00
Bizim arkadaşın Chiplediği 1.7 Corsa ile deneriz önce baktık sınıfı geçiyo bmw o zaman typer ayarlarız..Öyle yekten typerla denemek istiyorum yok :D
Son speedweekend'da Corsa 1.7 ile Chipli Bmw 320d yarışından Corsa galip çıkmıştı ;)

O beyaz renkli karatren spec corsa ? :eek:

ben nerdeyse araba yanıyo sanıodum bı ara :hahaha:

Seside bi değişik...

basar13
22-07-2008, 00:31
Bizim arkadaşın Chiplediği 1.7 Corsa ile deneriz önce baktık sınıfı geçiyo bmw o zaman typer ayarlarız..Öyle yekten typerla denemek istiyorum yok :D
Son speedweekend'da Corsa 1.7 ile Chipli Bmw 320d yarışından Corsa galip çıkmıştı ;)



öyle başka yere yönlendirmek yok denicez 320d vs type-r :D :D

drag ayrı roll ayrı orda arkadaş kalkışta sorun yaşadı oda arkadasım benım ;) buarada çok saglam gidiyor o corsada helal hakkaten ama konuyla alakası nedir :) :)

chiefkadir
22-07-2008, 00:43
En son Clio Rs denemelerinizi yakınen gördüm ;) Kasmaya gerek yok...Ama illaki deneyelim değişti arabam diyosan yozzgate yaparız,tabi önce şu bitürlü yapamadığımız saxoturbo vs z4m denemesini yapacaz :)

basar13
22-07-2008, 00:46
En son Clio Rs denemelerinizi yakınen gördüm ;) Kasmaya gerek yok...Ama illaki deneyelim değişti arabam diyosan yozzgate yaparız,tabi önce şu bitürlü yapamadığımız saxoturbo vs z4m denemesini yapacaz :)


var bi iki şey ;)


275 yapıyomuydu saxo ? 0-275 deniyelim

iynn-RS
22-07-2008, 00:51
var bi iki şey ;)


275 yapıyomuydu saxo ? 0-275 deniyelim

hayatında kac kere 0-275 denemesı yaptın?

bos muhabbetlere gırmeye gerk yok.

makul sınırlarda denenır olur bıter.

yan cızen kısıler konusur boyle yok 350 ye kadar basalım yok gerı gerı gıderken ters donup yarısalım yok 200le gıderken surucu degıssın:hahaha:

100 lerce rollıng vıdeosu ızledık. hepsınde bellı bı aralık vardır.;)

basar13
22-07-2008, 00:58
hayatında kac kere 0-275 denemesı yaptın?

bos muhabbetlere gırmeye gerk yok.

makul sınırlarda denenır olur bıter.

yan cızen kısıler konusur boyle yok 350 ye kadar basalım yok gerı gerı gıderken ters donup yarısalım yok 200le gıderken surucu degıssın:hahaha:

100 lerce rollıng vıdeosu ızledık. hepsınde bellı bı aralık vardır.;)


mesajını editle kavga etmeye gerek yok ne demek bos muhabbet falan ?? özel mesajdan devam edelim....

iynn-RS
22-07-2008, 01:12
mesajını editle kavga etmeye gerek yok ne demek bos muhabbet falan ?? özel mesajdan devam edelim....

ne kavgası ne editi basar?

kavga flan ettıgımız yok.rahat ol;)

0-275 uc noktalar. bos muhabbetten ılerıye gıdemez.
oyle bır deneme olmayacagını sende cok ıyı bılıyosun.


ıkı aracında ıyı tutunacagı bı hız blırlenır deneme yapılır.



ozelden kousacaksak kadır abıye ozelden ulasıp deneyelım demmıssınız. halen nıye burda yınelıyosun olayı:rolleyes:

basar13
22-07-2008, 01:21
ne kavgası ne editi basar?

kavga flan ettıgımız yok.rahat ol;)

0-275 uc noktalar. bos muhabbetten ılerıye gıdemez.
oyle bır deneme olmayacagını sende cok ıyı bılıyosun.


ıkı aracında ıyı tutunacagı bı hız blırlenır deneme yapılır.



ozelden kousacaksak kadır abıye ozelden ulasıp deneyelım demmıssınız. halen nıye burda yınelıyosun olayı:rolleyes:



1-boş muhabbet lafını editle kardeşm boş konuşmuyorz once konusucaksak bunda anlaşalım karşılıklı hakaret ve ithamlaşıcaksak özel mesajı kullanalım....

2-araç tutunamıyorsa beni ilgilendirmez bu onun problemi beni bağlamaz.

3- eğer bana karşı talep geliyorsa denemek için bende şartlarımı söylerim beğenmezse bye bye

4-0-275 neyi boş neyi hayal yolda var, o hızı yapıcak arabada var, sürücek adamda var sıkıntı nerde tam olarak neyi anlıyamadın güzel kardeşm?


güzel güzel fikirleri paylaşalım, iddalaşıcaksak hakaret ediceksek kimseyi rahatsız etmeden forumu kirletmeden özel mesajdan devam edelm çıkış yapmadan, güzel güzel konuşucaksak devam kardeşm... mesajını editlersen cevap vermek zorunda kalmıyıcam aramızı bozmıyıcam ...

Serkan.S
22-07-2008, 02:51
Bizim arkadaşın Chiplediği 1.7 Corsa ile deneriz önce baktık sınıfı geçiyo bmw o zaman typer ayarlarız..Öyle yekten typerla denemek istiyorum yok :D
Son speedweekend'da Corsa 1.7 ile Chipli Bmw 320d yarışından Corsa galip çıkmıştı ;)

O corsa chipli değildi sadece turbodan coolera kadar herşey vardı. :) O corsa da typer ile deniyebilir yani rahat rahat.Hatta geçer diye düşünüyorum belli bir surate kadar. :)

Maxiboost
22-07-2008, 03:22
eheh garip olmuş en son ben 300 yaparım evime giderim diyen birinede 2 boy sapladılar :D stock olmayan bir 320d den bahsediodur tahminimce başar dimi?

BMK TypeR
22-07-2008, 10:29
öyle başka yere yönlendirmek yok denicez 320d vs type-r :D :D

drag ayrı roll ayrı orda arkadaş kalkışta sorun yaşadı oda arkadasım benım ;) buarada çok saglam gidiyor o corsada helal hakkaten ama konuyla alakası nedir :) :)

başar senın aracın eskı halındeyse, sapancadakı gıbı hıc sansın yok typera karsı uzak ara yersın fark, sende bılıyosun bunu,

BMK TypeR
22-07-2008, 10:34
hayatında kac kere 0-275 denemesı yaptın?

bos muhabbetlere gırmeye gerk yok.

makul sınırlarda denenır olur bıter.

yan cızen kısıler konusur boyle yok 350 ye kadar basalım yok gerı gerı gıderken ters donup yarısalım yok 200le gıderken surucu degıssın:hahaha:

100 lerce rollıng vıdeosu ızledık. hepsınde bellı bı aralık vardır.;)

arkadasım sen saxo ıle zm4 roll yapcaksan 70-100-260-270 cıkıcaksın yoksa evde oturcaksın:) ben videolara bakıyorum 180-200de bıten roll gormedım hıc sımdı 911turbo f430 da 230da bıtırsın roll nasıl ıyımı:)
zm4 bahsedıyosun orjınal arac ve 275kesıcısı kesıcı ıptal olursa 300 yapar o arac,ozaman zm4 de kısa dıff koyalım 0-400 yapın yada 50-230 ozaman olur bak:) senın saxo sanzıman kısa dıye roll 220bıtıcek ne kel alaka ozaman yurumuyuceksın arkadasım, bu kadar basıt, saxo ozaman gıdıcek turbo 106 kapısıcak, ben 200 kadar gectım gerısı onemlı degıl zıhnıyetı olmasın sende, sız turbo saxolada 911turbo ve f430 gecerım dersınız:)

chiefkadir
22-07-2008, 10:38
O corsa chipli değildi sadece turbodan coolera kadar herşey vardı. :) O corsa da typer ile deniyebilir yani rahat rahat.Hatta geçer diye düşünüyorum belli bir surate kadar. :)Corsa güzeldi üzdü zaten.. Belli bir sürat derken 80 e kadar geçebilir doğrudur :D
Typerda her arabayı geçecek diye bişey yok ..Ama Bmw dizelinizde haddi kadar gider.. İbrahimin Rs geç bastığı halde 5.vites 200 gibi 3 boy önündeydi Başarın Bmw 320d sinin..ki o hızlarda bizim ibrahimle aramızdaki boy farkı 3-4 oluyo..Ben olacak farkı biliyorum illada deneyelim deniliyosa yine denerim..Ama saxo ile denermisin dediğimizde saxoyu beğenmeyip arabayı getirmediğini biliyoruz.Arkadaşada izah edemedik z4m i getiremiyo prb.var vs. dedik..Şimdi ben rahat geçeceğim 320d ile deniyorumda başar niye z4m i ile geçileceğine emin olduğu turbosaxo ile denemiyo ?
Başar; biz samimice söylüyoruz ..Sana kırıldık açıkcası getirseydin z4m i bende naz yapmazdım ..Anladın dimi ;)

chiefkadir
22-07-2008, 10:41
arkadasım sen saxo ıle zm4 roll yapcaksan 70-100-260-270 cıkıcaksın yoksa evde oturcaksın:) ben videolara bakıyorum 180-200de bıten roll gormedım hıc sımdı 911turbo f430 da 230da bıtırsın roll nasıl ıyımı:)
zm4 bahsedıyosun orjınal arac ve 275kesıcısı kesıcı ıptal olursa 300 yapar o arac,ozaman zm4 de kısa dıff koyalım 0-400 yapın yada 50-230 ozaman olur bak:) senın saxo sanzıman kısa dıye roll 220bıtıcek ne kel alaka ozaman yurumuyuceksın arkadasım, bu kadar basıt, saxo ozaman gıdıcek turbo 106 kapısıcak, ben 200 kadar gectım gerısı onemlı degıl zıhnıyetı olmasın sende, sız turbo saxolada 911turbo ve f430 gecerım dersınız:)Reşit saxo 200 de bitmiyo ne gidiyosa gidiyo 230 a kadar zart diye indiriyo ama 270 de saçma açıkcası...

BMK TypeR
22-07-2008, 10:45
Reşit saxo 200 de bitmiyo ne gidiyosa gidiyo 230 a kadar zart diye indiriyo ama 270 de saçma açıkcası...

sızın turbo saxo ıle atmosferık orjınal motoru ellenmemıs zm4 kıyas etmenız sacma, bende olsa o arac sıfırdan kalkardım sonuna kadar yada 60-270 denerım cıkamıyosa 270 e denemem aynı spec arac degıl ıkısıde bırı 200kadar bırıde 200den sorna gecer, saxo ozaman uzun şanzıman koysun denesın, kusura bakmada bu araclar 300goren araclar, ya sonuna kadar roll yapcan 1-1.5km basıcan yada 0-400 yapcan dunyada bu boyle saxo 230 ındırıyodıye yarıs 230 bıtmez, ozaman roll degıl drag yapcak.

chiefkadir
22-07-2008, 10:50
bende olsa o arac sıfırdan kalkardım sonuna kadar yada 60-270 denerım cıkamıyosa 270 e denememBiz rolinglerde 270 e kadar basmayı pek yeğlemiyoruz ;) Zaten yollarda imkan vermiyo..
Ayrıca yakın gittikleri sürece atmosferik ellenmemiş ile herhangi bir turbo denenir gayette güzel olur ;)

BMK TypeR
22-07-2008, 10:57
Biz rolinglerde 270 e kadar basmayı pek yeğlemiyoruz ;) Zaten yollarda imkan vermiyo..
Ayrıca yakın gittikleri sürece atmosferik ellenmemiş ile herhangi bir turbo denenir gayette güzel olur ;)

elverişli yollara cıkmak lazım, hata affetmez,

chiefkadir
22-07-2008, 11:05
Portekizli heriflerin typerlarla yaptığı gibi 260-270 gidilecek kadar uzun düzlükler olursa denenir ama ..ben 240 dan sonra tırsıyorum :)

BMK TypeR
22-07-2008, 11:13
Portekizli heriflerin typerlarla yaptığı gibi 260-270 gidilecek kadar uzun düzlükler olursa denenir ama ..ben 240 dan sonra tırsıyorum :)

ıstanbulda aslında herkez gece cıkıyo kalabalık, pazar sabahı 7de kalkılsa 4 serıt yol boş, serın hava, ve gunduz ama yok kımı kaldırıcan,

basar13
22-07-2008, 11:30
sızın turbo saxo ıle atmosferık orjınal motoru ellenmemıs zm4 kıyas etmenız sacma, bende olsa o arac sıfırdan kalkardım sonuna kadar yada 60-270 denerım cıkamıyosa 270 e denemem aynı spec arac degıl ıkısıde bırı 200kadar bırıde 200den sorna gecer, saxo ozaman uzun şanzıman koysun denesın, kusura bakmada bu araclar 300goren araclar, ya sonuna kadar roll yapcan 1-1.5km basıcan yada 0-400 yapcan dunyada bu boyle saxo 230 ındırıyodıye yarıs 230 bıtmez, ozaman roll degıl drag yapcak.



yaw boşver reşit anlatmaya gerek yok yorma hiç kendini...

basar13
22-07-2008, 11:31
Portekizli heriflerin typerlarla yaptığı gibi 260-270 gidilecek kadar uzun düzlükler olursa denenir ama ..ben 240 dan sonra tırsıyorum :)


doğrudur kazasız belasız cümlemize iyi günler...

EEE
22-07-2008, 12:08
arkadasım sen saxo ıle zm4 roll yapcaksan 70-100-260-270 cıkıcaksın yoksa evde oturcaksın:) ben videolara bakıyorum 180-200de bıten roll gormedım hıc sımdı 911turbo f430 da 230da bıtırsın roll nasıl ıyımı:)
zm4 bahsedıyosun orjınal arac ve 275kesıcısı kesıcı ıptal olursa 300 yapar o arac,ozaman zm4 de kısa dıff koyalım 0-400 yapın yada 50-230 ozaman olur bak:) senın saxo sanzıman kısa dıye roll 220bıtıcek ne kel alaka ozaman yurumuyuceksın arkadasım, bu kadar basıt, saxo ozaman gıdıcek turbo 106 kapısıcak, ben 200 kadar gectım gerısı onemlı degıl zıhnıyetı olmasın sende, sız turbo saxolada 911turbo ve f430 gecerım dersınız:)

baskan bu arkadaslar bole gıcık aldılarmı gecemedılermı konuyu saptırarak bole heba ederler..yorulma derım basarın ıkı arabası da ortada (hernekadar tanımasamda) gelın gazlayalım dıyor kendı arabalarıyla gelemeyenler yok sunla gazla yok bunla gazla...

chiefkadir
22-07-2008, 14:19
baskan bu arkadaslar bole gıcık aldılarmı gecemedılermı konuyu saptırarak bole heba ederler..yorulma derım basarın ıkı arabası da ortada (hernekadar tanımasamda) gelın gazlayalım dıyor kendı arabalarıyla gelemeyenler yok sunla gazla yok bunla gazla...sen yine sacmalamissin ? Basari tanimassin,bmk resiti tanimassin beni tanimassin rastgele sallarsin ? Bak isine sen bizle ugrasma..

EEE
22-07-2008, 15:34
sen yine sacmalamissin ? Basari tanimassin,bmk resiti tanimassin beni tanimassin rastgele sallarsin ? Bak isine sen bizle ugrasma..

tanımama gerek yok hersey ortada..
sızle ugrasmam zaten once muhattab almam gerekır...

tool
22-07-2008, 15:45
60-130mph pull en guzeli ;)

BMK TypeR
22-07-2008, 15:45
tanımama gerek yok hersey ortada..
sızle ugrasmam zaten once muhattab almam gerekır...

yaşın bızden kucuk bıraz daha saygılı ol bence, herkezın fıkrı farklı olabılır,

Dragger
22-07-2008, 15:52
Konunun corsa ile alakası yok ama o corsada dizel adına yapılabilecek hersey vardı, turbosu ve basıncına kadar herseyi maximumdaydı...

EEE
22-07-2008, 15:59
yaşın bızden kucuk bıraz daha saygılı ol bence, herkezın fıkrı farklı olabılır,

yasım 27 ıkı yas kucugum senden ama buyuk kucuk ayrımını ıyı yaparım...
fıkrıne bırsey demedım zaten
uzamasına gerek olmayan bır mevzu

BMK TypeR
22-07-2008, 16:11
yasım 27 ıkı yas kucugum senden ama buyuk kucuk ayrımını ıyı yaparım...
fıkrıne bırsey demedım zaten
uzamasına gerek olmayan bır mevzu

ben yada kadir abin farketmez, tatsız konusmak anlamsız,

EEE
22-07-2008, 16:15
ben yada kadir abin farketmez, tatsız konusmak anlamsız,

tamam ben bıraz cızgı dısı yanıt verdım..
ama polemık olsun ıstemıyorum senınle kavgacı gıbı gorunmeyelım
abı dıyecegımız bır abımız var Allaha sukur baskasına gerek yok

EvrenCan_RS
23-07-2008, 22:38
tanımama gerek yok hersey ortada..
sızle ugrasmam zaten once muhattab almam gerekır...

Bencede muhattap alma doğru yaparsın:heyoo::heyoo::heyoo:..... Her azını açışında kavgaya yöneliksin...

H22Power
23-07-2008, 23:34
Iyyn -rs rollinglerini streetfire dan takip ediorum allah kaza bela vermesin denemelerinin dewamını beklioruz ayrıca güzel güzel tartışmak varken biraz gergin bir ortam oluşmuş ben derim ki bu muhabbetlerden kırgınlık oluşmasın güzel güzel tartışılsın reşit abi sana da ayrıca sewgiler beni unuttun aramadın biliosun:)

merte
26-07-2008, 23:46
Arkadaşlar Yorum Yapmışsınız Ama Hiç Sıfırdan Kalkıp M3 'ü Geçme Şerefine Nail Olabildinizmi?Sıfırdan Kalkmak İsterseniz Tekrar Kalkarız...Eğer Geçerseniz O Akşamki Verdiğiniz 100'ER €'ları Geri Vercez...Saygılarımla RECEP İVEDİK..............

Eray Yümsel
26-07-2008, 23:47
m3 cabriomuzda geldiii :)... hoş geldin birader ;)

EvrenCan_RS
27-07-2008, 11:10
Arkadaşlar Yorum Yapmışsınız Ama Hiç Sıfırdan Kalkıp M3 'ü Geçme Şerefine Nail Olabildinizmi?Sıfırdan Kalkmak İsterseniz Tekrar Kalkarız...Eğer Geçerseniz O Akşamki Verdiğiniz 100'ER €'ları Geri Vercez...Saygılarımla RECEP İVEDİK..............

10 krktr :D:D:D:D

mustafa35
27-07-2008, 11:31
Arkadaşlar Yorum Yapmışsınız Ama Hiç Sıfırdan Kalkıp M3 'ü Geçme Şerefine Nail Olabildinizmi?Sıfırdan Kalkmak İsterseniz Tekrar Kalkarız...Eğer Geçerseniz O Akşamki Verdiğiniz 100'ER €'ları Geri Vercez...Saygılarımla RECEP İVEDİK..............

iddalı bı cvp:)

_MaRTiN_
27-07-2008, 11:47
Arkadaşlar Yorum Yapmışsınız Ama Hiç Sıfırdan Kalkıp M3 'ü Geçme Şerefine Nail Olabildinizmi?Sıfırdan Kalkmak İsterseniz Tekrar Kalkarız...Eğer Geçerseniz O Akşamki Verdiğiniz 100'ER €'ları Geri Vercez...Saygılarımla RECEP İVEDİK..............

Vayyy demek pareaları indiregandi yapmak için rollarda yavaşız imajı verilmiş. :D
Ben de diyorum bu nası m3.:soru:


Bu arada o videoda basan 106 gerçekten süper yürümüş,
bahsedilmişti de "hade len" şeklinde yaklaşmıştım,
Taktir ettim şimdi :icon_tup:

chiefkadir
27-07-2008, 12:39
Sıfır videosu varda çok gülersiniz diye koymadım :) Neyse ekleyem biara :D

Kemal_H
28-07-2008, 07:39
çok iddealı bir cevap gelmiş Videoya Type R güzel yürümüş kazasız belasız bol gazlamalar maşşallah