PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : focus 2 1.6 tdci için voglantmı ? eıbach mı?



ferroo
29-11-2013, 22:49
arkadaslar karar verdim bu 2 marka arasından secım yapıcam cok sert olsun ıstemıyorum konfor on planda olsun esıt bassın yeter :)hangısı daha kalıteli daha ıyı bı urun yorumları alalım :)hangısı olursa olsun 5 cm olucak...

drago
29-11-2013, 22:55
kış geldi takma bence, ben ibiza varken kar küreyici gibi geziyordum ankarada

focus için bilmem ama ben ibizada vogtlandtan memnun kalmıştım

ferroo
29-11-2013, 22:56
alımda dursun evde yaza dogru takıcam zaten :)

drago
29-11-2013, 22:58
evde duran parça hep kaşıntı yapar yazı beklemeden takarsın, bende hep öyle oldu :D

paran da cebinde kalır, acil bişeye lazım olur neme lazım ;)

ferroo
29-11-2013, 23:01
kısın genelde otoparkta duruyo cıkarmıyorum ankaradada pek kar yagdıgı solenemez zaten :D

bora1311
29-11-2013, 23:59
vogtland 2007 yılından beri sorunsuz kullanıyorum, tavsiye ederim...

enes28
30-11-2013, 09:35
Vogtland kullananlar genelde memnun. Bi kaç Eibach yayda orantısız düşme olduğunu okumuştum.
Biz Focusta H&R kullanmıştık 35 mm oda fena değildi

bomonti
30-11-2013, 10:46
kış geldi takma bence, ben ibiza varken kar küreyici gibi geziyordum ankarada

focus için bilmem ama ben ibizada vogtlandtan memnun kalmıştım

İbiza da nasıl memnundunuz ?

Bende ibiza da voglant 35mm kullanmıştım. Gram esneme yoktu, patır kütür zıplaya hoplaya gidiyorduk.

Ferhat ben eibach tavsiye ederim. Oem yaylar kadar yumuşak ve konroflu 40mm+ lara da çıkma bence .

Sam
30-11-2013, 10:59
Eibach önü 6, arkayı 3.5 düşürüyor.
Vogtland'da ön arka eşit düşürüyor.Şu an bende Vogtland 3.5 kullanıyorum çok memnunum...

onn_dear
30-11-2013, 12:14
focusta vogtland daha eşit düşürür, focuscular bunu bilir bunu söyler :)

ferroo
30-11-2013, 13:17
Eibach önü 6, arkayı 3.5 düşürüyor.
Vogtland'da ön arka eşit düşürüyor.Şu an bende Vogtland 3.5 kullanıyorum çok memnunum...

sertlik durumu nasıl ben aracın zıp zıp zıplamasını ıstemıyorum hanı tabıkı bıraz set olucak ama cok set olsun ıstemıyorum*

ferroo
30-11-2013, 13:19
İbiza da nasıl memnundunuz ?

Bende ibiza da voglant 35mm kullanmıştım. Gram esneme yoktu, patır kütür zıplaya hoplaya gidiyorduk.

Ferhat ben eibach tavsiye ederim. Oem yaylar kadar yumuşak ve konroflu 40mm+ lara da çıkma bence .

kardesım 3.5 benım ıstedıgım gıbı düşürmez boşuna para gıder 5 cm ıyı olur gıbıme geliyor :)

by.gkn
30-11-2013, 16:04
Focus için voglant kullanıpta memnun olmayan görmedim en ideali o gibi duruyor.

bomonti
30-11-2013, 16:50
kardesım 3.5 benım ıstedıgım gıbı düşürmez boşuna para gıder 5 cm ıyı olur gıbıme geliyor :)

Yaylı ve yaysız focus resimleri vardı bulamadım bulsam gösterecektim 3.5 cm in ne kadar tatlı olduğunu.

3.5 olduğu zaman tatlı oluyor:icon_tup: 3.5 üstü faça:D

ferroo
30-11-2013, 18:30
Yaylı ve yaysız focus resimleri vardı bulamadım bulsam gösterecektim 3.5 cm in ne kadar tatlı olduğunu.

3.5 olduğu zaman tatlı oluyor:icon_tup: 3.5 üstü faça:D

resımlerı bulursan at beklıyorum :D 5 cm cokmu basık durur :)

bomonti
30-11-2013, 20:41
resımlerı bulursan at beklıyorum :D 5 cm cokmu basık durur :)

Oem jantlarla evet, çok basık olur. Basık durmasindan ziyade teker camurlugun içine girer yada girmeye yakin durur + yan taraflar açılır yani tekerin sagi ve solu kaportaya uzak durur.( insallah tarif edebilmisimdir :) ). Diger yandan 3.5 veya 4 lük yay kullanirsan, tekerler camurluga löp diye oturur ki bence bu ideal olandir.

İlla 5 takacam diyosanda 18 jant şart. Buda ekstra maliyet demektir.

Ama benim fikrim 4 çok hoş durur ve senin istediğin görüntüyu, alcakligi sağlayacaktır.

serkanokan
30-11-2013, 20:49
Standart Hali
http://img14.imageshack.us/img14/7905/iwtq.jpg

Vogtland 3.5 sonrası
http://img24.imageshack.us/img24/8387/caax.jpg

Sam
30-11-2013, 21:00
sertlik durumu nasıl ben aracın zıp zıp zıplamasını ıstemıyorum hanı tabıkı bıraz set olucak ama cok set olsun ıstemıyorum*

Eibach önü fazla düşürdüğü için doğal olarak daha konforsuz + sekmede var.Beni baya rahatsız etti ama görünüm tabiki 10 numara :)

Vogtland'da hafiften çamurluk arasını kapatır ama eşit düşürür.Konforda Eibach'a göre çok daha güzeldir...

Öndeki Vogtland, arkadaki Eibach...
http://i.imgur.com/eeTrIgn.jpg

Boldenon
30-11-2013, 21:59
Standart Hali
http://img14.imageshack.us/img14/7905/iwtq.jpg

Vogtland 3.5 sonrası
http://img24.imageshack.us/img24/8387/caax.jpg

Tam kararında olmuş bence. Focus kullananların voglanttan memnuniyetini okudum hep.

M3CSL
30-11-2013, 23:35
benzınlyse ontaraf hafıf havada kalıyor vogtlandda
, dızelse gayet ıdeal ama

konforuda gayet ıyıdır yuzde 15 20 azalır konfor ama yol tutusta bı o kdr artar..

ferroo
30-11-2013, 23:45
araç dizel... sanırım voglant alıcam butun focuscular voglanttan memnun :)focusun yol tutusunun artacagını dusunmek gerıyo beni ;)

tdipower
30-11-2013, 23:47
kesinlikle vogtland

ferroo
30-11-2013, 23:59
voglant 5 cm ankarada uygun bulabılcegım bı adres varmıdır bılen varmı?

M3CSL
01-12-2013, 00:32
jantlarını 17 18 ınce yanaga gecersen o zamanda cok fark goreceksın

drago
01-12-2013, 00:38
İbiza da nasıl memnundunuz ?

Bende ibiza da voglant 35mm kullanmıştım. Gram esneme yoktu, patır kütür zıplaya hoplaya gidiyorduk.

Ferhat ben eibach tavsiye ederim. Oem yaylar kadar yumuşak ve konroflu 40mm+ lara da çıkma bence .

valla yay yokken de çukurda böbrek taşı düşürüyodum, vogtlandı takınca pek değişme olmamıştı, 5likti bendeki üstelik.

benim memnuniyetim: konfordaki değişim minimumdu (zaten yoktu ama oran olarak)

asıl takma amacım öncelikli olarak yol tutuş (ki fazlasıyla verdi) ve görüntü idi (vadettiği düşmeyi sağladı)

bomonti
01-12-2013, 09:19
valla yay yokken de çukurda böbrek taşı düşürüyodum, vogtlandı takınca pek değişme olmamıştı, 5likti bendeki üstelik.

benim memnuniyetim: konfordaki değişim minimumdu (zaten yoktu ama oran olarak)

asıl takma amacım öncelikli olarak yol tutuş (ki fazlasıyla verdi) ve görüntü idi (vadettiği düşmeyi sağladı)

Haklısın süspansiyonlar normaldede sert. Ama bende sanki amortisör/yay ekipmanları yok gibiydi yani traktör nasıl hop hop zıplayarak gidiyorsa bende o şekilde gidiyordum. :) Demekki bana benzinli yayı itelediler.

Yol tutuş konusunda enfesti evet :icon_tup:

bomonti
01-12-2013, 12:48
3.5 eibach pro kit

http://img203.imageshack.us/img203/2583/fotoraf0008r.jpg

5 cm eibach

http://www.focusclubtr.com/uploads/post-3138-0-69675900-1356610769_thumb.jpg

http://www.focusclubtr.com/uploads/post-3138-0-96071200-1356610781_thumb.jpg

bektas_talay
01-12-2013, 20:06
onasıl bir yay "bomonti" arkada hareket alanı bırakmamışsın press var o yaylarda sıfır aldıysanda replika ürün madurusun :)

alacaksan h&r al voglant da iyi ama bi hr olamaz kullanıp test ettim şahsen.
focus üstündeki tüm modları denedim koni + h&r 3.5 , vogt 3.5 , aibach 5 , air aklına ne geliyorsa artık.

vogt. önden yüzme yapıyor çok yumuşak kalıyor bilgine.
h&r tam kararında (bence) aibach 5 de benim ön dibine vuruyor ve çok sertti arkada tatmin etmediği için 2 cm press yapmıştım

ferroo
01-12-2013, 22:02
kardesım 5 cm voglantta bunun gıbımıa basar benım aracı? tam bunun gıbı basık olurmu yanı?

bektas_talay
01-12-2013, 22:09
kardesım 5 cm voglantta bunun gıbımıa basar benım aracı? tam bunun gıbı basık olurmu yanı?

5 cm vogt yok , 3.5 cm var

ferroo
01-12-2013, 22:15
5 cm vogt yok , 3.5 cm var

sıctık o zaman eıbach alıcam o zaman 5 cm yada hr

nemo34
01-12-2013, 23:00
genel olarak hr kullananlar yol tutuş basıklıktan memnun ancak konfor yönünden sıkıntı olduğunu duymuştum

M3CSL
01-12-2013, 23:22
Eıbach 5 ayarına yakın dusme yakın ıstıyorsan yanı benımkısı gıbı araya parmak gırmez tam hızada durur. vogtland alıp tablayıda 2 parmak asagı alıp amortısor mılınden kısaltıcaksın. ne sekme olucak konforunda cok degısmıcek normal vogtlandlı halıne gore yol tutusun ıse muazzam olucak...



onasıl bir yay "bomonti" arkada hareket alanı bırakmamışsın press var o yaylarda sıfır aldıysanda replika ürün madurusun :)

alacaksan h&r al voglant da iyi ama bi hr olamaz kullanıp test ettim şahsen.
focus üstündeki tüm modları denedim koni + h&r 3.5 , vogt 3.5 , aibach 5 , air aklına ne geliyorsa artık.

vogt. önden yüzme yapıyor çok yumuşak kalıyor bilgine.
h&r tam kararında (bence) aibach 5 de benim ön dibine vuruyor ve çok sertti arkada tatmin etmediği için 2 cm press yapmıştım


normal vogntlandda evet sert kullanımlarda sportıf surucuyu cok tatmın ettıfı soylenemez ama normal kullanıcıyı sertlık konfor oranıyla cokca tatmın eder..

konılerı soracagım cokfark ettımı memnun muydun parasına gore

ferroo
01-12-2013, 23:25
ndn amrtısor mılınden kestırıyımkı eıbach 5 cm cokmu sert olur?

bomonti
02-12-2013, 08:30
onasıl bir yay "bomonti" arkada hareket alanı bırakmamışsın press var o yaylarda sıfır aldıysanda replika ürün madurusun :)

alacaksan h&r al voglant da iyi ama bi hr olamaz kullanıp test ettim şahsen.
focus üstündeki tüm modları denedim koni + h&r 3.5 , vogt 3.5 , aibach 5 , air aklına ne geliyorsa artık.

vogt. önden yüzme yapıyor çok yumuşak kalıyor bilgine.
h&r tam kararında (bence) aibach 5 de benim ön dibine vuruyor ve çok sertti arkada tatmin etmediği için 2 cm press yapmıştım

Yazmayı unuttum 5 lik eibach önden 1 arkadan 2 bakla aldırmış.

Mazda 3 e eibach 4 lük yay almıştık ( focusla aynı platformda olduğu için örnek veriyorum) Gerek yol tutuş gerek konfor açısından çok memnun kaldık..

Dediğim gibi voglantı ibizada kullandım çok patır kütürdü.. Demekki focusta farklı reaksiyonlar veriyor.

Ama ben yinede 4 lükten üstünü önermiyorum. Konforu 0 a indirir, yürüyeni yorar + sert viraj dönüşlerinde davlumbaz/çamurluklara sürtme yapar.

Özet olarak 4cm + kule gergisi :cool:

M3CSL
02-12-2013, 14:50
ndn amrtısor mılınden kestırıyımkı eıbach 5 cm cokmu sert olur?

Sertlıkle beraber sekmede yasarsın cok dusecegı ıcın.. ama vogtanda gore aman amanda sert olmaz.. sekme olur ama... sekme ıstemıosan mılden aldıracaksın ..

bektas_talay
04-12-2013, 17:10
ndn amrtısor mılınden kestırıyımkı eıbach 5 cm cokmu sert olur?

sert çukurda dibe vurur dipte çalışır , 5 cm çok sertti benim araçta zevk alamıyordum




konılerı soracagım cokfark ettımı memnun muydun parasına gore

bence coilover daha iyi tutuyor yol tutuşunu konuşcaksak ,
sertlik yumuşaklık ayarı konide hikaye hiçbi fark yok
ben olsam okadar parayı bi amortisöre verilmez