Orijinalini görmek için tıklayınız : Fazla nakliye alan ebay satıcıları
gemsazr9
07-12-2013, 20:15
Bazı ebay satıcıları kazıklıyor .adama soruyorsun türkiyeye kaça gönderirsin diye 40 euro diyor .kutu geliyor üzerinde 18 euro yazıyor . Bunlara ne yapmak lazım çakacam bir olursa negative feedbackı
darkmoon
07-12-2013, 20:26
Bazı ebay satıcıları kazıklıyor .adama soruyorsun türkiyeye kaça gönderirsin diye 40 euro diyor .kutu geliyor üzerinde 18 euro yazıyor . Bunlara ne yapmak lazım çakacam bir olursa negative feedbackı
bir şey yapamassın en fazla dediğin gibi negatif feedback verirsin ama bir şey değiştirmez bu..
her ülkenin neyi üç aşağı beş yukarı türkiyeye kaça yolladığı belli..
ondan fazla rakam istiyenlerden almayın..
bu sizin elinizde olan bir şey bazende tek ürün bir satıcıda olunca denize düşen yılana sarılır misali almak zorunda kalıyorsunuz..
gemsazr9
07-12-2013, 20:29
dürüst satıcılarda var .italyadan bir satıcı postahaneye gittiğinde kargo az tutunca artan miktarı paypal ile iade etmişti.
tdipower
07-12-2013, 20:50
olumsuz feedback çakın çok etkili olur
aynen olumsuz feedback te belirtirsin direk tutuşurlar
ama sana önce olumlu feedback verdi ise bunu yap yoksa oda sana olumsuz verir :D
gemsazr9
07-12-2013, 20:59
satıcılar alıcıya negative feedback veremiyorlar diye biliyorum.
hayır neden veremesinki ?
verir tabi :D
onlar ayak yapıyor
direk olumlu veriyorlar sende aa olumlu verdi bende olumlu vereyim diyorsun
Alisveris isleminiz bitene kadar yani urun elinize gecene kadar feedback vermeyin.
Eger anlastiginiz gibi yurumediyse isler saticiya ozel mesaj yoluyla olayi aciklamasini isteyin.
Eger anlasma sartlarina geri donmuyorsa olumsuz yorum yapacaginizi soyleyin, paranizin tamamini geri iade etmeyi bile dusunebilirler, gercekten cok iyi bir satici yada iyi yorumlari kovalayan birisiyse.
ebay satıcıdan belirli bir yüzde kesiyor, onu daha az ödemek için shipping fiyatını çok gösteriyorlar,
negatif feedback hakkınızı kullanmanız aslında yine kendi hesabınıza zarar veriyor, nefatif feedback verdiğinizi gören satıcılar size kesinlikle ürün göndermiyorlar
Ürün elinize sağlam bir şekilde ulaştığı takdirde bu hakkın kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum. ben 260 alımda sadece 1 defa kullandım.
Alisveris isleminiz bitene kadar yani urun elinize gecene kadar feedback vermeyin.
Eger anlastiginiz gibi yurumediyse isler saticiya ozel mesaj yoluyla olayi aciklamasini isteyin.
Eger anlasma sartlarina geri donmuyorsa olumsuz yorum yapacaginizi soyleyin, paranizin tamamini geri iade etmeyi bile dusunebilirler, gercekten cok iyi bir satici yada iyi yorumlari kovalayan birisiyse.
ürün teslim alındıktan sonra neden para iadesi yapılsın?
alıcı shipping fiyatını görüp kabul etmiş; bu aşamadan sonra satıcı ne kadara malederse kendi bileceği iş; sırf şu negatif feedback ile tehdit etme yüzünden doğru dürüst satıcılar zaten Türkiye'ye mal göndermiyor
immortalboss
07-12-2013, 22:54
Ben free shipping olan ürünlere bakıyorum.1 tane de buldum hatta.Arkadaşlar bu konuda da yardım edebilecek arkadaşlar var mı acaba?
Ertug_T.
07-12-2013, 23:04
çok nadir bi ürün bulup türkiye shipping i yokken rica minnet yollatınca kargoyu basıyo bazı satıcılar maalesef ;) negative feedback iyi gelir.
boosted_pug
07-12-2013, 23:53
Negatif feedback verebilirsiniz ama birde kutu , paketleme ve nakliye parası var ben satıcının birine tr ye gönderirmisin die sorduğumda evim yurtdişi gönderim yaptığım kargo şirketine uzak arabayla gitmem gerekli 10 dolarda ona yazarım demişti :)
darkmoon
08-12-2013, 00:17
shipping düşündüğünüz gibi sadece posta parası değil misal adam kırsalda ise adamın merkeze inmesi de ek bir masraf tutuyor bunuda shippinge dahil ediyor bunun gibi yan etkenler var..
nefatif feedback in eğerki sıkıntı kargo parası ise bundan verilmesi halinde satıcıda size ebayda şikayet davası açabilir... bu dava dispute tek alıcı için olan bir şey değil ebay satıcılarında hakkını kolluyor..
Adam size dava açıp çok rahat şunu diyebilir ben bu fiyatı bu shippinigi koydum alanda bunu görerek bilerek aldı şimdi gelmiş bana negatif feedback veriyor bunu bilinçli kasti yapdı diye bilir bu sefer şikayet ediyim derken şikayet edilen hale gelirsiniz midyata gidiyim derken eldeki bulgurdan olursunuz..
shippingi pahalı geliyorsa başka kullanıcılara yönelin aynı ürünü alternatif başka kullanıcılarda arayın bazılarına özel mesaj çekin tedarik edenler olur bende arasıra oldu..
gemsazr9
08-12-2013, 09:52
Aynı ürünü ülke içine yollarken adam postahaneye gitmiyor mu bence bu iki katından fazla nakliye almak için neden değil .ayrıca türkiyeyr nakliye gözükmeyen satışlardan bahsediyorum özel mesaj yoluyla anlaştığımız
Ulkeler arasinda Turkiye gozukmuyorsa zaten gondermek istemedigi icindir, yine mesaj atip gonderirmisin diye sorup kargo ucreti isine gelmiyorsa yada fazla geldiyse niye aliyorsun?
gemsazr9
08-12-2013, 14:50
Başka yerde bulamadığım için alıyorum . Ayrıca bizde sahibinden yada gittigidiyor ilanlarımıza uluslararası şeçenek koymuyoruz . Bu çok normal . Ayrıca kargo ücretinin fazla olup olmadığını ben bilemem ama kutular gelince üzerlerinde yazan rakamlar çok düşük oluyor
turbo&quattro
08-12-2013, 16:11
Ebay saticidan her sattigi urun icin %10 para kesiyor keza paypalda oyle. Satici fazla para kaybi yasamamak icin kargo ucretini yuksek tutuyor ki bence abartilacak birsey yok.
ürün +shiiping 300 dolar diyelim bazıları ürüne 200 dolar shippinge 100 dolar yazıyor dıgerlerıde ürüne 250 dolar shippinge 50 dolar yazıyor genelde odenen total para aynıdır 3 5 dolar oynar
darkmoon
08-12-2013, 17:08
aynen hiç bir şey değişmez abartıcılak bir şey yok.. memnun değilsen almassın olur biter kisme kimseye zorla mal satmıyor ama malı aldıkdan sonra şikayet etmek de bana garip geliyor.. kutunun üstünde shipping ücreti düşük yazabilir ama sen anlaşdığın rakamı göz önüne alarak alıyorsun..
ondan daha büyük sıkıntı gümrükde shipping+price şeklinde gümrük almaları.. bence en büyük sıkıntı bu.. kaç defa gümrüğü öyle ödemek zorunda kaldım bu bence çok daha büyük bir sıkıntı.. adama diyorum shippingi alma yok diyor ana para bu bunun üstünden alıcaz..
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.