Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Impreza GC8 hakkındaki görüş ve önerileriniz



CanKutay
08-12-2013, 03:08
Impreza GC8 almayı düşünüyorum. Fakat araç hakkında fazla bilgiye sahip değilim. Bu aracı kullananlar veya daha önce kullanmış olanların araç hakkındaki düşünceleri nedir? Kronik problemleri var mıdır? Çevirmelerde filan çakal gözüyle bakıp sürekli durdururlar mı? Muayenede sorun yaşar mıyım? Egzoz konusunda çevirmelere takılmamak için ne yapmalıyım? Bakım ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşar mıyım? Araç kasko bedeli ne civardadır? Vs. Araç hakkında bilgi ve tecrübesi olanlar, bilgi ve tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

HondatugraL
08-12-2013, 03:45
Gazlamak için alıyorsan eğer şanzıman çıt diye kırılıyor sti şanzımanlı / yürürlü olmayanlarda birkez daha düşün derim. Egzoz sıkıntı değil varex egzoz takarsın istediğinde kapatır istediğinde açarsın. Benım gozume takılan başka ( - ) yanı yok çok keyifli bir araç. Konunun üstadları daha detaylı bilgi verirler sabah.

kelalper
08-12-2013, 08:40
Şanzıman sıkıntı. Biraz eğlenceli olmaya başladığı zaman kırılıo. Ya dogbox yapıcan ya da komple STI yürüyene çeviricen. Temiz bi GC8 her zaman iş yapar. Uğraştırmaz.Ama temizini bulmak gerçekten zor.

doktor
08-12-2013, 09:50
Ankara dasınız, TORK garaj a uğrayın:)

CanKutay
08-12-2013, 11:22
Ankara dasınız, TORK garaj a uğrayın:)

Tork Garaj'a uğradım. Oradaki arkadaşlar gerçekten konuya hakim. Alacağım araç Ankara içi olursa oraya kesin göstereceğim zaten. :icon_tup:

CanKutay
08-12-2013, 11:31
Gazlamak için alıyorsan eğer şanzıman çıt diye kırılıyor sti şanzımanlı / yürürlü olmayanlarda birkez daha düşün derim. Egzoz sıkıntı değil varex egzoz takarsın istediğinde kapatır istediğinde açarsın. Benım gozume takılan başka ( - ) yanı yok çok keyifli bir araç. Konunun üstadları daha detaylı bilgi verirler sabah.

Aslında aracı fazla zorlamayı düşünmüyorum. Ara sıra gazlarım diyelim yada. :) Varex egzozlar için de muayenede sıkıntı çıkartıyorlar diye duymuştum.

Ome_RS
08-12-2013, 11:46
şanzımanı dısında çok keyifli arac biraz yüklenmeye baslayınca cıt gidiyor sanzıman heleki motor biraz güçlendirilmişse çok titiz kullanmak gerek
ama sti sanzımana geçtikten sonra tadıyla binilir

imprezaWRC
08-12-2013, 11:47
Şanzıman sıkıntı. Biraz eğlenceli olmaya başladığı zaman kırılıo. Ya dogbox yapıcan ya da komple STI yürüyene çeviricen. Temiz bi GC8 her zaman iş yapar. Uğraştırmaz.Ama temizini bulmak gerçekten zor.

2 sene öncesine kadar burnundan kıl aldırmayan ve isminden ötürü Yunan'lı olduğunu düşündüğüm bir adamda hiç ellenmemiş düşük km'de GT turbo vardı, kafama edeyim keşke alsaymışım. :o:o

Tugral
08-12-2013, 12:11
Allaha şükür temiz bir gc8'im var. Keyifle binemedim. Ben de senin kafada arada sırada gazlarım diyordum, stock motorla 2. vitesimi ıslak bir zeminde kaybettim. Öyle çok haşinde atmamıştım 2ye, nefes aldırmıştım ama zeminin ıslaklığı sebebi kırdı. Sonrasında stockkende kırılıyor namussuz bari yükliyim kırıldığında sti yaparım dedik. Çok sürmedi 3. viteste alttan doldurarak yürüyünce 3. vites kırıldı. Şimdi sti takılıyor. Şanzıman kolunu bekliyorum, kafam rahat olacak... Onun dışında 4 kapı oluşu, arkada çocuk koltuğu koyabilmem, varecle ister boxer sesi, ister aile arabası gibi dolaşabilmek çok keyifli. Polisler Antalyada hiçbir sıkıntı çıkarmadılar bana. Hatta çoğu soru sormak için durduruyor, az muhabbet yola devam

TaGo
08-12-2013, 12:15
Arkadaşlar 2005 wrx dişlisi taktım 3-4 yerine ve o halinle 20-30 bin km sadece canını alarak kullandık. tavsiye ederim.

ozans
08-12-2013, 12:42
Impreza GC8 almayı düşünüyorum. Fakat araç hakkında fazla bilgiye sahip değilim. Bu aracı kullananlar veya daha önce kullanmış olanların araç hakkındaki düşünceleri nedir? Kronik problemleri var mıdır? Çevirmelerde filan çakal gözüyle bakıp sürekli durdururlar mı? Muayenede sorun yaşar mıyım? Egzoz konusunda çevirmelere takılmamak için ne yapmalıyım? Bakım ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşar mıyım? Araç kasko bedeli ne civardadır? Vs. Araç hakkında bilgi ve tecrübesi olanlar, bilgi ve tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.

Standart haliyle kullandığın zaman kronik bir derdi yok. Aftermarket hava filitresi takıyorlar, maf'ı bozuluyor, aftermarket debriyaj takıyorlar, vites kutusu kırılıyor.
Standart binersen bir sıkıntısı yok. 100.000km'de bende olağan dışı değişenler : radyatör su doldurma haznesi, debriyaj hidrolik silindiri (tamamı değişmedi, tamir seti ile çözüldü).

Muayenede ben çok sorun yaşarım sandım, tüv çıktıktan sonra 2 yıl bekledim nerdeyse - sorunsuz geçtim.

Egzos takma çevirmelerden dert yanıyorsan.

Yedek parçası pahalı, saçma ufak şeyler deli gibi para tutabiliyor ama eBay ve çıkmacılar sağolsun makul fiyatlara bulabiliyorsun. Bir örnek 96 Turbo için throttle position sensor - bildiğin potans'dan bozma pasif bir sensör, servis 1350 lira istedi. Ebay'de 30 dolar.

Benim araba'yı 20000 lira bedelden kaskoladılar, hasarsızlık indirimi filan derken yıllık 800 lira tutuyor. O yaşta bir arabaya kasko yaptıramazsın ama, kaskoyu unut.

GC8 GT
08-12-2013, 12:54
bence almayın...yazık boşa giden paralara. en doğru yol, honda:)

Emir_b16a
08-12-2013, 13:02
arabayı aldığınız zaman vampir gibi dişleriniz uzamazsa aracınıza değer verirseniz subaru masrafsız araba :)

ha ama dişleriniz uzar çatır çatır vites atıcam arabayı koparıcam derseniz oda sizi koparır :)

tercih sizin temiz gc8 rutin bakımlarını yaparsanız üzmez kırılmaz düzgün kullanımda

eran
08-12-2013, 13:07
bence almayın...yazık boşa giden paralara. en doğru yol, honda:)

Eski GC8 kullanıcıları nasıl da belli ediyo kendini ..

Cok zevkli bi araba, çok keyifli .. Yolda giderken korna çalıp cam açtırıp abi araban çok güzel diyen onlarca insan oldu bana ..

Benim şanzımanın ilk 4 dişlisi Sti TypeRA Vers 6 idi, sert atardım vitesleri hiç acımadan, en ufak bi cırtlama cortlama yapmadı ..

Benim arabam Tomei Headerslı TD04 Turbolu stock bi GC idi, bi akşam 18G turbolu 2003 sti ile denedik, o 1.4 ben 1.1 cont basınçla kafa kafaya gidiyoduk şanzıman oranları yüzünden, hatta videoları bile var ..:)

VF35'li cok sağlıklı bi GC8 ile denedik turbomun bittiği devirlerde basmama rağmen ona da :heyoo: yaptım her sıkışta, alt devirlerde sıkınca zaten kafadan zıplıyodu araba ..

Temiz diye satılan çoğu GC8 resmen leş, iyi araştırın, ben yıllardır bildiğim birinin aracını aldım kafam rahat etti, size de tavsiyem 2 bin tl fazla verin, bilinen bi arabayı alın .. Mümkünse stock şanzıman olmasın ;)

dachosen
08-12-2013, 13:09
Sti şanzıman takıldıktan sonra bu gc8 in hiç sorunu olmuyor mu şimdi? Ve ne kadara bulunuyor?

TaGo
08-12-2013, 13:13
Aftermarket ürünleri forged ürünleri oem den daha ucuz olan bir markadır.

şanzıman harici ciddi kronik rahatsızlığı yok

VWci
08-12-2013, 13:41
ABD'de 2003'un ikinci yarisi bizde de tam emin olmamak ile birlikte 2002-2003'ten itibaren WRX sanzimanlari Type RA width denilen eskisinden 2-3mm daha genis olan dislilere kavustu. Bunlar biraz daha saglam eski dislilere gore ama gene de kiralabilir.

Ancak etrafimda aracin canini alarak kullanan iki arkadas var onlarin wrx'leri ve sanzimanlari 100000 km uzerinde hala dayaniyor. Ancak cok sert kullanicam diyorsaniz bence degistirin. Ben genelde cok sakin kullaiyor olsam da yakinda sti sanzimana gececegim.

Onun disinda Subarular oldukca saglam araclar 130000km orjinal WRX debriyaji kullanan ve kullanmaya devam edenler de var. Ayrica.

1lker
09-12-2013, 00:47
2000 model gc8'im var sorun çıkarsada çıkarmasada çok seviyorum.Şanzuman konusunda herkes yazmış foresterım vardı vf35 takıp biraz güçlendirmiştim 2-3 kere şanzuman kırdı gc8'de 18g setup var Allah'a şükür tık yok ama gazlasamda kütür kütür vites vurmuyorum.. Açık hava filtresinden akışmetre çabuk gidiyor o2 sensörü ile değiştirmek mantıklı 2 sininde internet fiyatı gayet uygun kendınde cok rahat takabılırsın haricinde beyin takarsan uygun bi meblaya bu sorunuda yaşamazsın parçası pahalımı ? internette zibille bir çok parçası var ve pahalı değil çok yakar mı ? yok yakmaz bence makul bır arac palıodan zıyada gunluk subaruya daha cok bınıyorum kaskoya gelınce benm subarum kaskolu 1100 tl oduyorum senelık Eskişehir adına çevirmeyle sıkıntı yaşamıyorum ama dıkkatlıyım gobegınede gıtmıyorum kanattan vs sorun yaratan yok fakat egzoz sıkıntı oluyor cozum arkadasların dedıgı gıbı warex ben cok memnunum ıyıkı almısım forget setupu duzgun bırazda stı parcaları ıle suslenmıs bı gc8 bulursan kacırma derım ;)

Merthan
09-12-2013, 01:34
Şanzıman şanzıman... Ulan bu şanzıman yüzünden GC8 çok korkutuyor beni.

2003-2005 Wrx içinde geçerli mi bu söylenen şanzıman meselesi arkadaşlar?

VWci
09-12-2013, 02:33
Şanzıman şanzıman... Ulan bu şanzıman yüzünden GC8 çok korkutuyor beni.

2003-2005 Wrx içinde geçerli mi bu söylenen şanzıman meselesi arkadaşlar?

Gecerli ancak biraz daha saglam eskisine gore. Bir de araclar daha yeni dolayisi ile yastan kazaniyor. Insanlar genelde 2005 WRX sanzimanindan bahsediyorlar ancak biz kontrol ettigimizde sanziman icindeki parcalarin 2003-2004 WRX'ler ile ayni oldugunu gorduk. Disli disinda bir farki varsa bilmem.

Bu konuya daha oncede yazdim, etrafimda WRX'leri hatur hutur kullanan arkadaslar var. Butun araclar 100000km uzerinde ve hepsinin de sanzimanlar standart yani WRX henuz gormedik kirilan WRX sanzimani.

Ayrica GT sanzimanini 16g turbo ile 190000km kullanan Subarucu arkadaslarda var. Esasen isin puf noktasi senin kullanimin.

ozans
09-12-2013, 08:38
Stock debriyaj ile kullanıp vites kutusu kıran var mı? Benim duyduğum hikayelerin içinde hep kuvvetli bir aftermarket debriyaj var.

İçimden bir his dşyor ki güçlendirilmiş debriyajların kavrama anında anlık illettiği tork standart'ın baya üstünde, bu da yoruyo kutuyu - kırılıyor sonra.

Flat-shift ile bile sorun yaşamıyorum ben, standart motor/debriyaj/vites kutusu.

kelalper
09-12-2013, 09:35
2 sene öncesine kadar burnundan kıl aldırmayan ve isminden ötürü Yunan'lı olduğunu düşündüğüm bir adamda hiç ellenmemiş düşük km'de GT turbo vardı, kafama edeyim keşke alsaymışım. :o:o

yorgo da mı anesti de mi.

Batw0han
09-12-2013, 10:25
2003 wrx sanzumanıda aynı gc8 gibi...

Subaru yürüyen ve sanzuman konusunda - Mitsubishide motor konusunda uzmandır arkadas :D

ötesi yalan

imprezaWRC
09-12-2013, 10:25
yorgo da mı anesti de mi.
Yorgo diye hatırlıyorum :)

eran
09-12-2013, 13:46
Yorgo diye hatırlıyorum :)

Gs plaka ? Bizde o araba Hakan abi .. Full Stock

levent
09-12-2013, 14:37
99 sonrası aynı diye biliyorum ben gc8-wrx şanzımanları tabi subarucu arkadaşlar daha iyi biliyorlardır mutlaka.

bu arada ozana katılıyorum, sanırım iletilen anlık torka dayanamıyor aftermarket debriyaj ile kullanılan araçlar..

aTaBeY
10-12-2013, 00:08
Sahibi olmadım ama çok bindim gerçekten çok zevkli ilginç bir araç benimde bir zamanlar tercihlerim arasındaydı. Temizini bulmak gerçekten zor araştırdığım zamanlarda bulamadığım için gidip turbo 106 almıştım.

Bizi polis durdurdu kanat kaputtaki havalandırma yüzünden ceza yazacaktı , bir dakika dedim internete girdim google ı açtım telden yazdım gc8 subaru diye çıkan tüm görselleri gösterdim eğer yazarsan davalık oluruz dedik heaaaaa gidin la sizlemi uğraşcam dedi bıraktı :)

kickboxer
10-12-2013, 00:28
Düzgün bakımlı araba olursa uğraştırmaz hor kullanılmış araba olursa sıkıntısı bitmez.
Şanzuman olayında kullanım önemli bir faktör.
Aracın yedek parça oalrak sıkıntısı yok bazı parçalar saçma pahalı.

GC8 GT
10-12-2013, 01:42
almayın, bence..

levent
10-12-2013, 04:20
Ben şeyi merak ediyorum özellikle kullanıcılarına sorum, standartlara öncelikli. Ozan gibi kişilerin görüşleri gayet yerinde olabilir :)

Misal ben neredeyse hiç flat-shift yapan bi insan değilim mutlaka ayağımı gazdan çekerim ama öyle bayıkta vites atmam, arkadaşın Lacetti'nin şanzımanı nası indirmediğime şaşıyoruz hala mesela :D Hayvanlığım vardır kısacası non-flatshift te de olsa.

Kırk yılda bir yanlış koltuk ayarından (***** pederde biniyor D4Dye, ben bazen bi tık geriye almış oluyorum sonradan fark ediliyor) dolayı vites kaçırmalarda özellikle 1den 2 ye atarken kaçırdığımızdaki töleransı nasıl şanzımanın, direk kırılıyor mu yoksa dikkat etmek gerekir mi dersiniz? Cidden kafa kurcalıyor GC8 çünkü..

Hatta 99 öncesi, sonrası olarak özetleyebilirsek makbule geçer şanzıman konusundaki soruların en azından bir kısmına.

By_Carizma
10-12-2013, 05:21
şanzıman kırma muhabbeti hawkeye (2006-2007) ımpreza dada var mı ??

eran
10-12-2013, 07:42
şanzıman kırma muhabbeti hawkeye (2006-2007) ımpreza dada var mı ??

6 ileri sti haricinde hepsinde var ;)

eran
10-12-2013, 07:44
Ben şeyi merak ediyorum özellikle kullanıcılarına sorum, standartlara öncelikli. Ozan gibi kişilerin görüşleri gayet yerinde olabilir :)

Misal ben neredeyse hiç flat-shift yapan bi insan değilim mutlaka ayağımı gazdan çekerim ama öyle bayıkta vites atmam, arkadaşın Lacetti'nin şanzımanı nası indirmediğime şaşıyoruz hala mesela :D Hayvanlığım vardır kısacası non-flatshift te de olsa.

Kırk yılda bir yanlış koltuk ayarından (***** pederde biniyor D4Dye, ben bazen bi tık geriye almış oluyorum sonradan fark ediliyor) dolayı vites kaçırmalarda özellikle 1den 2 ye atarken kaçırdığımızdaki töleransı nasıl şanzımanın, direk kırılıyor mu yoksa dikkat etmek gerekir mi dersiniz? Cidden kafa kurcalıyor GC8 çünkü..

Hatta 99 öncesi, sonrası olarak özetleyebilirsek makbule geçer şanzıman konusundaki soruların en azından bir kısmına.

Senkromeçler oldukca zayıf, 2 kere cırtladı mı sanayi spec

kelalper
10-12-2013, 07:50
Yorgo diye hatırlıyorum :)

ikisi kardeş zaten. Anesti çocukluk arkadaşım. Yorgo elimizde büyüdü. Subaru aşkları babadan kalma. Babaları GC8 le ava giderdi. Sonra anesti bi tane pert etti. Bi tane daha aldılar. :D Temiz bakarlar ama arabalarına.

dursun81
10-12-2013, 08:50
97 gc8 catalunya serisi stok aracımı yaklaşık 6 ay oldu alalı.(catalunyaların araştırdığım kadarıyla turbosu biraz daha büyükmüş) aracı yaklaşık 2500 km kadar şehir içi kullandım ve her fırsatta sıkıyorum.bir kaç kez vites boşluğunun fazla olmasından dolayı cartlama oldu şimdilik bir sıkıntı yok gayet memnunum.

ozyt1000
10-12-2013, 13:44
GC8 ile surekli kirma korkusuyla sıkacağınıza imkaniniz varsa sti alın

imprezaWRC
10-12-2013, 13:51
Gs plaka ? Bizde o araba Hakan abi .. Full Stock
Plakayı hatırlamıyorum ama stock ve kazasız ise, binmeyin kardeşim, cilalyın garaja bırakın, eninde sonunda benim olacak o :D :D


ikisi kardeş zaten. Anesti çocukluk arkadaşım. Yorgo elimizde büyüdü. Subaru aşkları babadan kalma. Babaları GC8 le ava giderdi. Sonra anesti bi tane pert etti. Bi tane daha aldılar. :D Temiz bakarlar ama arabalarına.

:D:D:D:D

onur200sx
10-12-2013, 14:07
Gs plaka ? Bizde o araba Hakan abi .. Full Stock

Bizde derken Gs plaka gri renkli gc8 ekin de değil mi? Yine mi sattı bu çocuk arabasını haber vermeden :Deli: Dediğim araçtan bahsediyorsak yeşilköy de park halinde çok gördüğüm bir araçtı.Hatta ist da son stock ellenmemiş gc8 olduğuna inanıyorum.Daha temizini görmedim.

twstr
10-12-2013, 14:37
bende bu ara 2003 2004 model wrx lere yoneldım.. Zaten hepsi motor kırmıs ve aftermarket parcalarla toplamıs araclarını.. Motoru sti parcalar ve aftermarket parcalarla toplanmıs bır subaru sızce alınır mı ?
-Su sanzuman olayına cozum en malıyetsız oalrak nedır ?
-vites kutusu problemlerı cok malıyetlımıdır?
-Yeni toplanmış motor başıma tekrar iş açar mı ?
-Kaç barda kullanırsam uzun süreli kullanabilirim?

Cevapları benım ıcın cok onemlı cunku bu tarz seylerle daha once karsılastım ve hem evde eş ile hemde aileyle problemler yaşadım. Kaşıntım geçmedi ama :D

eran
10-12-2013, 19:12
Bizde derken Gs plaka gri renkli gc8 ekin de değil mi? Yine mi sattı bu çocuk arabasını haber vermeden :Deli: Dediğim araçtan bahsediyorsak yeşilköy de park halinde çok gördüğüm bir araçtı.Hatta ist da son stock ellenmemiş gc8 olduğuna inanıyorum.Daha temizini görmedim.

Bizde derken, sahibi Ekin, 3-5 tane Subaru'cu kankayız, ondan bizden dedim, sadece baktığım degil aynı zamanda kullandığım da bi araba ;)

onur200sx
10-12-2013, 19:31
Bizde derken, sahibi Ekin, 3-5 tane Subaru'cu kankayız, ondan bizden dedim, sadece baktığım degil aynı zamanda kullandığım da bi araba ;)

Güle güle kazasız belasız kullanın hep beraber.Ekin e slmlar.

Dayı
10-12-2013, 19:39
Motorun hangi parcalarla toplandigi ne kadar onemli ise kimin/nerde topladıgı da o kadar belki daha da fazla önemlidir. Sanzuman olayını cozmek icin tek secenek 6 ileri sti sanzumanı.yeni toplanmış motor nerde toplandığına baglı olarak problem olmaz. Kaç bar hikayesine gelirsek, benzine bağlı olarak 0.8 barda tehlikelidir, 2 bar da tehlikelidir.



bende bu ara 2003 2004 model wrx lere yoneldım.. Zaten hepsi motor kırmıs ve aftermarket parcalarla toplamıs araclarını.. Motoru sti parcalar ve aftermarket parcalarla toplanmıs bır subaru sızce alınır mı ?
-Su sanzuman olayına cozum en malıyetsız oalrak nedır ?
-vites kutusu problemlerı cok malıyetlımıdır?
-Yeni toplanmış motor başıma tekrar iş açar mı ?
-Kaç barda kullanırsam uzun süreli kullanabilirim?

Cevapları benım ıcın cok onemlı cunku bu tarz seylerle daha once karsılastım ve hem evde eş ile hemde aileyle problemler yaşadım. Kaşıntım geçmedi ama :D

levent
10-12-2013, 19:57
Senkromeçler oldukca zayıf, 2 kere cırtladı mı sanayi spec

Kısa ve net oldu, teşekkür ettim.

1lker
13-12-2013, 10:08
Kısa ve net oldu, teşekkür ettim.

Eski Subarumda defalarca vıtes kacırdım yenısınde 1 kere yaşadım Allah'a sukur dıger arkadasların dedıgı gıbı aracın bakımlıysa duzenlı degıstırılmesı gereken parcaları da degıstırıyorsan levent bır sorun yaşamazsın abı ne bu plastık mı cat pat kırılsın herzaman hataların telafı payı var bınmek ısteyen alır bıner onemlı olan kımden aldıgı aracın ne kadar bakımlı oldugu bu her arac ıcınde gecerlı mıyadı dolduysa parcanın kırılması normal zaten 2000 model gc 8 alıyorsun sanzumanı fabrıkanın taktıgıysa o metal ne kadar dayanabılır kı zorlamaya doldur bosalt bıle yapsan kırılma ıhtımalı var ama adam kırmıstır senden once uzerınde yenı sanzuman vardır ornegın 2-3 senelık ben kırabılecegını sanmıyorum abartmadıgın surece ben 18g ıle kullanıyorum çok şükür tık yok.

dragon07
13-12-2013, 10:21
bende sti şanzıman var alın kurtulun motor patlayana kadar gazlayın :D

hakkaten sti haricinde hangi subaruyu alırsan al şanzıman cort.ppg alırsanda prizdireki ortadan 2ye bölüyor .

komple sti yürüyene geçmek lazım gt yada wrx aldıgınızda yoksa adam gibi gazlayamazsınız.

levent
13-12-2013, 16:07
Eski Subarumda defalarca vıtes kacırdım yenısınde 1 kere yaşadım Allah'a sukur dıger arkadasların dedıgı gıbı aracın bakımlıysa duzenlı degıstırılmesı gereken parcaları da degıstırıyorsan levent bır sorun yaşamazsın abı ne bu plastık mı cat pat kırılsın herzaman hataların telafı payı var bınmek ısteyen alır bıner onemlı olan kımden aldıgı aracın ne kadar bakımlı oldugu bu her arac ıcınde gecerlı mıyadı dolduysa parcanın kırılması normal zaten 2000 model gc 8 alıyorsun sanzumanı fabrıkanın taktıgıysa o metal ne kadar dayanabılır kı zorlamaya doldur bosalt bıle yapsan kırılma ıhtımalı var ama adam kırmıstır senden once uzerınde yenı sanzuman vardır ornegın 2-3 senelık ben kırabılecegını sanmıyorum abartmadıgın surece ben 18g ıle kullanıyorum çok şükür tık yok.

Dediğim gibi İlker, ara sıra hayvanlığım tutabiliyor ciddi anlamda. Daha önceden çok zorlanmamış stock veya yakın kalmış bir araç olursa ben de pek sorun çıkaracağını düşünmüyorum açıkçası, Subaru o kadar tölerans bırakmıştır üretirken limitte veya limit altında dayanıma sahip parça kullanacaklarına pek ihtimal vermiyorum :)

Vites kaçırmak dediğim de 8 senede 20 yi geçmez benim de, bağımlılık durumunda değilim yani :D


bende sti şanzıman var alın kurtulun motor patlayana kadar gazlayın :D

hakkaten sti haricinde hangi subaruyu alırsan al şanzıman cort.ppg alırsanda prizdireki ortadan 2ye bölüyor .

komple sti yürüyene geçmek lazım gt yada wrx aldıgınızda yoksa adam gibi gazlayamazsınız.

Ben GT yada WRX alsam, pek yükleme gibi bir düşüncem yok açıkçası Efe, neredeyse oem olarak binebilirim o yüzden STi'a geçiş çok mantıklı olmaz o durumda "bence" :)

dragon07
13-12-2013, 16:10
levocan oem olarakta kırılıyor zaten basmadıktan sonra niye wrx gt alasınki 1.6 impreza al tüp tak 2de kanat taktınmı tammdır :)

yani öyle arabalara binince basıyosun ister istemez basmıyorum diye yalan söyler az basıyordur sadece :D 10 gt wrx ten 8inin şanzımanı kırılır sti yürüyen satıyorum diye söylemiyorum ama bu böyle :D

levent
13-12-2013, 16:23
bro basıp basmamak değil olay yahu basarım ama öyle hart hurt zorlamam, yüklemem onu yani o anlamda :) 1.6 sına binene kadar d4d de o kadar gidiyor hatta daha bile hızlıdır belki :D

TeamKARAHAN
14-12-2013, 23:45
3. Gc8 imi kullanıyorum biri gt30 turbolu gerci onda ppg vardı sekromeç hariç şanzıman sıkıntım olmadı 2 tane de vf35 li kullandım ki birini daha haala kullanıyorum cok şükür hiç bi sıkıntım olmadı şanzımandan yana :) motora da yağ sıcaklıgına dikkat ettiğin sürece ve öncesinden motor yapılıp güzel toplandıysa yine bi sıkıntı yaşanmaz. bence forget falan standart motora gereksız. şu an kullandığım 98 model gc8 imi yaklaşık 8000km dir kullanıyorum bi kaç parca takmak için motoru indirdim ve üzerinden cıkan kol yatakları 0.25 :) yani düzgün toplandıysa kolay kolay bişey olmaz :)